Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Дискове за Skoda Octavia


nZero

Recommended Posts

...... Накладката е мека и няма да криви диска.

 

Иво, това изречение не трябваше да го пишеш. Сега някои хора ще се юрнат да търсят меки накладки, с надеждата да не им се кривят дисковете.

Няма такава закономерност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 108
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • niki

    12

  • 4е4о

    10

  • b3lq7a

    9

  • Skoda20VT

    9

Най-много писали в темата

Иво, това изречение не трябваше да го пишеш. Сега някои хора ще се юрнат да търсят меки накладки, с надеждата да не им се кривят дисковете.

Няма такава закономерност.

Според мен има. Кривил съм доста дискове с неподходящи накладки. Най-добре е диск и накладка от една марка. Иначе просто меки накладки също е нож с 2 остриета. Свършва бързо и се "пали" лесно, което е предпоставка за лошо спиране. Исках да кажа, че АТЕ са добри дискове със своите накладки. Поздрави Жоро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Меките накладки логично се износват по-бързо, но там пък диска се износва по-бавно.

При по-твърдите накладки - минаваш по-голям пробег с тях, но диска свършва по-бързо Те това е.

 


Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Аз какво ги правя тия дискове, не знам. На едни накладки сменям и диска. Пробвал съм какво ли не, сигурно всички марки на пазара, включително и "оригинални" в Еуратек. Те изкараха накладки и половина :D Просто Октавия 1 спира само на предни спирачки, съотношението е сигурно 80:20. И аз какъвто съм гламчо, и за 10 хил. почва да тресе. Сега съм с Textar, дисове и накладки, 2-ри комплект, 35 хил. и обмислям смяна, но накладките са ми почти нови, та ми е жал да ги хвърля.

Редактирано от Typi_taratajki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смени си спирачните апарати с ате 57 мисля,че бяха 288 мм диск,ако си на 15 ки или 312мм диск на 16 ки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...... на едни накладки е добре - аз и масло не изкарвам. Пробвал съм какво ли не - нови лагери, спирачни маркучи, по - големи дискове 288.... и т.н. Ще чуеш различни рецепти за решаване на проблема - до тук няма нещо да не съм пробвал и пак криви. Просто се примиряваш - аз друго решение към момента не съм намерил. Имам три комплекта дискове с накладки на 280мм и в момента съм с четвърти на 288мм. Както се казва - шанс, може пък аз да съм най-големия карък. Успех ти пожелавам и като решиш проблема да се похвалиш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като не става с евтиното - пробвайте скъпото: http://www.ebcbrakes.bg/catalog.php?type=diskove&make=SKODA&model=Octavia&engine=1.8+Turbo&from=2000

Все пак няма как евтин диск със стандартни накладки да кара.При екстремно шофиране се слагат екстремни спирачки.

 

Относно дисковете на Starline: никви проблеми до посещението ми при Pepino...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

.............................и развръзката. Трябваше да сменям тампони по предницата и помолих Евгени да ги погледне и дисковете. Много интересно са прегряли на сектори - на кръгове с различни диаметри - пълна лудница......... а не съм състезател и не карам газ-спирачка. Сложихме нови Zimmerman - благодарности на Евгени за коректното отношение! Значи като се замисля освен дисковете шкодата е желязна - близо 6 години я карам и това ми е първия ремонт по предницата, а и задните амортесьори смених - много добра кола.

как се държат дисковете Zimmerman ? трябва да сменям на другата кола може би ще взема Zimmerman,но мога да взема и Tetar и се колебая малко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страх ме е да кажа, че да не дърпам дявола за опашката, но засега да чукна на дърво всичко е наред. Може би около 6к. км. спира колата, не тресе към момента и се държи добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как се държат дисковете Zimmerman ? трябва да сменям на другата кола може би ще взема Zimmerman,но мога да взема и Tetar и се колебая малко

 

Моя преден Цимерман е на към 30 000 вече. Държи си се както и като беше чисто нов (той още и така си изглежда). Ако питането ти обаче е свързано с "тресенето при спиране", трябва да започнеш от тампоните на носача.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Смених предни дискове (Ferodo) и накладки (LPR). В началото колата спираше супер добре, но след 1500км при натискане на спирачката се получава онова тресене на волана - индикация за крив диск... Чудя се дали да се занимавам да ги шлайфам или директно да купувам нови (насочил съм се към АТЕ дискове и накладки).

Изчетох безброй мнения за това кои марки са най-добри и тотално се обърках... Просто пазарът е залят с ментета :(

Препоръки?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Чудя се дали да се занимавам да ги шлайфам или директно да купувам нови (насочил съм се към АТЕ дискове и накладки).

 

Ако се установи, че е от дисковете, сменяй. Причината е в материала.

 

 

Аз сложих zimmermann предни и задни. Минал съм около 2000 км и съм доволен.

 

Това направо си е постижение! 2000км.

Цимерман може и да са добри дискове, но мнението е твърде прибързано и дори подвеждащо за колеги, които си нямат понятие от тази материя./виж пост 85/

Истински диск или нормален диск/да не казвам качествен, щото как така преди всички бяха качествени?/ изкарва минимум 100 000км.

А от начина на експлоатация на автомобила може да изкара и доста над този пробег. Не говоря за кривене, а за нормалното му износване.

Така, че за да има смисъл от мненията, нека пишат хора, минали поне 50 000км. при сегашните дадености.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро, писал съм го и преди - в момента дисковете и накладките се правят, така че едни дискове да карат само един чифт накладки, а не два чифта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

        Жоре, за 180к на Мица смених три пъти дискове. Дали заради 17ките, дали заради това, че карам не малко градско, дали заради стила на каране, но това са фактите. За сметка на това до 200к задни челюсти не са пипани! И да, можеха и да изкарат 100к, вместо 60-70, но от тия части не пестя. 

 

По темата - два комплекта АТЕ PowerDisk. Първите не тресяха до първата автомивка с горещи дискове. Вторите АТЕ-та заминаха задно с колата и не тресяха (сам си миех колата).

 

PS: Дисковете ми изкарваха точно два комплекта накладки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пепи, не е въпроса в пестенето. Като им дойде време по преценка на собственика или сервиза се сменят.

Аз също не пестя от такива неща. Казвайте марки дискове, които не се КРИВЯТ, а не кога се износват.

Аз не мога да помогна в случая. На 120ката ми са оригиналните. Т.е. не съм ги сменял. Колата е на 135 000км. реални.КАТО повечето пробег е градско.

Другия автомобил е Тойота. Взех я със сменени дискове. Не знам какви са. Направил съм им 70 000км. Предимно градско. Даже и ръб нямат още.

За кривене и дума не може да става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре, аз го писах - моите дискове се кривяха на автомивките. Мица яко грееше предните дискове. Отиваш в автомивка, пръскат ги със студената вода и купона започва. Това е моят опит. 

 

Що се отнася до старите коли - не помня да сме сменяли диск нито на 100ците, нито на 120ките. За 1000MB-то не споменавам, че там бяха барабани и отпред  :blush: Ама това бяха едни други коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старите коли....нямат нищо общо и не искам да ги намесвам. Просто обясних защо нямам опит с марки дискове и не мога да бъда полезен.

А включването ми изобщо в темата бе да дам обоснован отговор, защо 2000км не могат да бъдат меродавни за качеството на едни дискове.

Това с кривите дискове си е проблем. В не една и две теми го има. Какво друго да напиша, освен, че желая успешното му разрешаване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен след автомивка са ми кривили дискове. Но съм кривил също в преспа сняг и в дълбока локва. Много зависи от уменията на водача. Гледам на извънградско мигат като коледна елха стопове пред мен, а някои ги държат леко натиснати на всяко нанадолнище и завой.

Чудя се не се ли продават в ЕТ и други търговци с гаранция?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е Иво. Верни са ти наблюденията. Даже съм виждал и на изкачване преди завой да светят стопове, когато е нужно само едно отнемане на газта или минаване на по-ниска предавка. Някакъв инстинкт е. Преди завой - крака на спирачката. Да не би случайно да не го вземе. НО, това не води до криви дискове, а до по-бързо износване на накладки и дискове.

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

феродо на 90 000 км. и 6 години за 70 лв. двата, има още доста хляб в тях и още не са се изкривили, втори чифт накладки карат... с доста интензивни спирания, много автомивки и люти зими.... :D

Редактирано от Mahorec
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарение на добри и отзивчиви колеги намерих дискове и накладки АТЕ на добри цени...

Сега обаче се чудя дали да взема АТЕ Power disc + керамични накладки или да мина с обикновени АТЕ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай с обикновените, аз съм със стандартното Ате накладки и съм супер доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.