Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Нещо бъркаш :) Това, което показваш е да си направиш тестовете на радио-антените и това е. Нищо интересно не е :) Можеш да си бъзикнеш сигнала и до там. Това, което можеш да направиш е да си развалиш приемането на радиото с това "скрито" меню. Друго нищо... е... и да си видиш коя версия ти е радиото.

 

Иначе, ако е същото, като това на снимката - с тези бутони - твърде вероятно е да е блаупункт (което е много хубаво), който не поддържа разширяването с платката, за което говоря по-горе. Ако радиото е Delphi - тогава по китайско и българско (тук-там) съм виждал тази платка на цена над 300лв - за справка една навигация от китайско излиза малко повече и е 2х по-добра откъм екстри (откъм звук едва ли, защото болерото е най-доброто фабрично, което може да ти се случи за аудио системка ;) )

 

Имаш друг вариант - да закачиш една кутийка, която хваща и бъзика сигналите - когато включиш на задна показва сигнал от камера на дисплея на болерото и т.н. Общо взето това са възможностите на това радио - имах 1:1 същото (като на видеото) на моята кола и ти го казвам от опит.

 

Вариантите на системите са два: RCD510 и RNS510 - като болерото е RCD510 - нямаш избор на "теми", смяна на цветове и т.н. При RNS510 (това са навигациите, като Columbus) можеш с VCDS да му смениш темата, да е друг цвят - и разбира се, само с цветовете на групата - SEAT, SKODA, AUDI, VW и т.н. Това е :)

 

Болерото е една много хубаво и приятно, страхотно свиреща системка, която чете от SD карти, има CD-changer побиращ в себе си 6 диска, поддържа AUX, Телефон и това е. Това се отнася за Blaupunkt версията - Delphi версията може малко повече мизерийки. По руските форуми го хакват, слагат iGO и разни други неща - става и на навигация след добавяне на допълнителни платки и антени по слотовете вътре...

Редактирано от shaft
  • Отговори 308
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Kograman

    133

  • shaft

    29

  • Milen Dimitrov

    23

  • Цецо75

    20

Най-много писали в темата

Публикувано

Как да разбера дали е Delphi или Blaupunkt ?

 

Ето още малко :

 

Публикувано (Редактирано)

Тези видеа не ги бях видял... сега си ги добавил, явно :) Иначе... ето това 1Z00351156F беше моето радио, Blaupunkt. Държал съм го този бутон безкрайно - не излизаха никакви такива глезотии.

 

Иначе, от видеото, което показваш на руснаците с навигацията, ето му я темата:

https://www.drive2.ru/l/2857059/

 

Точно му е DELPHI и точно за това говоря по-горе.

 

ПП: Как да познаеш какво е - най-лесното е виж номерчето в сервизното меню и ще разберем по него ;)

Редактирано от shaft
Публикувано

Понеже нямам фабричен преден парктроник,мисля да сложа такъв. Можете ли да ме ориентирате към някой който да свърши работата?

Колата има фабричен заден с визуализация на Болерото,парк пилот или нещо такова се казваше. Има ли вариант да се изкара такава визуализация и за предният?Имам спомен че съм виждал на Болеро изобразена цялата кола(поглед отгоре) и визуализация на зоните?

Публикувано
http://www.cars-equipment.com- тук може да потърсиш. Мисля, че има предни, задни, както и цял комплект, ако решиш да я направиш да се паркира сама
Публикувано

Мерси. Парктроник ще намеря читав.Мисълта ми е, има ли начин(и как) при монтиран преден да се изкара цялата визуализация на Болерото? В момента показва само на задният. 

Публикувано (Редактирано)

Щом го има фабрично, значи може. Друг е въпроса заслужава ли си клизмата...

 

Ако питаш дали можеш да вържеш китайски парктроник и да го покаже на медията - не.

Редактирано от Цецо75
Публикувано

На maxi dot display има опция да следя температурата на маслото. Какви трябва да са стойностите?

Публикувано (Редактирано)

На този въпрос следват няколко други:

Къде караш колата (в задръстване или не)?

Как караш колата (лудо/динамично/натоварено или доста кротко/нормално/умерено)?

 

Общо взето:

Ако караш градско в жегите - ще виждаш едни стойности;

Ако караш извънградско с един стил на шофиране - други стойности ще виждаш;

Ако караш с различен стил на каране /по-динамично/ - различни стойности...;

 

Като максимум, който е леко притеснителен - 140-145 градуса ми се струва най-добре казано, и в такъв случай е хубаво да си смениш маслото с по-добро... Максималната температура на маслото (на повечето масла така пише), при която става неефективно е 150 градуса.

 

И все пак, ако достигаш стойности от порядъка на 140-145 градуса е хубаво да намалиш темпото на каране, хубаво е да изчакаш няколко минутки на по-ниски обороти, за да се охлади двигателя/маслото и пак да караш "стабилно" ;) Температурата на маслото с всяка минута на по-бавно темпо пада с по няколко градуса.

 

Като цяло този показател е там, за да улесни механици, инженери, все разбиращи хора и т.н. Не е предвиден да го гледа "обикновеният потребител"... На "обикновения потребител" ще светне една червена лампа и ще почне да пищи на умряло, ако прегрява двигателя, маслото, антифриза и т.н. Даже мисля, че ще влезе и в авариен режим, ще отнеме газта, ще си понижи мощността и какво ли още не... ;) Има си заложен толеранс, който е сметнат така, че при достигане на определени условия системата да спре "пърженето на двигателя" и да го предпази от умиране...

Редактирано от shaft
Публикувано (Редактирано)

Моите наблюдения:

Стрелката на температурата показва 60-70 градуса,маслото 50. Достига 90 градуса на антифриза,маслото стои на 80. При каране около 50 минути градско Софийско(околна температура 30 градуса),достига на 93-95 и там си стои.

Ще го наблюдавам на извънградско какво ще показва.

Колата е с пакет лошо пътища,и е опакована отдолу цялата в кори. В градско ми се струва в жегите,единственият достъп на въздух е само отпред. В големите жеги,перките на охлаждането работеха здраво.До около 32 градуса външна температура,само при повече градско работи първата степен.Много слабо се чува след като я изгася и след минута-две се изключва перката.

Но в големите жеги,явно въртеше на втора степен или втората перка,че след като я изгася бучи около 4-5 минути.

Всички течности са в норма и ниво.

Редактирано от Kograman
Публикувано (Редактирано)

Това, че се включва втората перка и остава да работи след изключване на двигателя може да е признак, че се включва регенерацията на DPF-а. Ако това е причината, обикновено е съпроводено и с много леко повишаване на момнентния разход, както и с леко повишаване на оборотите докато двигатерля работи, но колата е в покой (това при загрял двигател). При мен стойностите на температурата на маслото са около 90 (през повечето време е точно 90), това при нормално градско каране, без много хъс, мераци и емоции. На извънградско (в т.ч. и магистрала) не повече от 108.

Между другото, дори и да нямаш пакет "лоши пътища" под коша на двигателя пак е затворено с кори (може би не толкова издръжливи, но все така плътни).

 

Поздрави

Редактирано от kokarosta
Публикувано

Когато се регенрира  ДПФ ,няма ли индикация на таблото?Досега колите които съм карал,само веднъж ми се случи да се регенирира на една Астра.Изписа ,продължете да карате филтъра се регенерира.След 10-15км изгсна и това и беше.

Колата има ли допълнителен маслен охладител на маслото в дигателя?

Пакета лоши пътища при мен е опаковал цялата кола отдолу.Засега са здрави.

Публикувано (Редактирано)

Светването на лампата е вече по-тежката ситуация - предупреждение, че трябва да вземеш мерки, тогава не е добре да гасиш двигателя, а да покараш с по-високи обороти за известно време. Иначе колата си влиза в режим на регенерация без светлинни индикации (тогава можеш да направиш същото като когато ти светне индикацията - караш 15 - 20 минути с обороти между 1800 и 2500). Прекъснеш ли я няколко пъти вече светва и лампата.

Нямам идея дали има допълнителен охладител на маслото в двигателя.

Мога да ти кажа при мен как е - корите под купето са 3 до колкото виждам (тръгват като продължение на предната броня и стигат до средата или края на задните врати). Една под коша на двигателя, след нея следват едни които са от тази под двигателя и стигат някъде между вратите (разделени са на лява и дясна) и след тях са тия под задните врати. Всяка следваща се застъпва с предната. Та както казах - добре е опакован автомобила от долу.

П. П. Не знам да имам пакет лоши пътища

 

Поздрави

Редактирано от kokarosta
Публикувано

Това което описваш е пакет лоши пътища.При мен е абсолютно е същото. Гледах конфигуратора на Шкода,за Супърб пакет лоши пътища включва това опаковане.Цялата е покрита отдолу с тези кори.

Ще я следя за този ДПФ какво се случва.Колата я караме основно извънградско.

Друг въпрос. И при другите Шкоди ли е следното положение:

- На 6 скорост при 3000 об/м е  някъде 162 ~ 3 км/ч по километраж.

 

За сравниение Опел Инсигниа с 2.0д 163 к.с, с тези обороти е почти на 200 км/ч. Опел Астра 1.7д 131 к.с е на 180 км/ч. По каталог шкодата я дават с по-добро ускорение и максимална скрост от тези двете. Нещо не ми се връзват сметките.

 

п.с за мен 3000 об/м за дизел на дълъг(6 скорост) път е най-оптималният режим. Затова ги приравнявам на тези обороти. За тези обороти Шкодата ми се вижда с прекалено малка скрост  ....

Публикувано

Моят нямаше пакет лоши пътища и пак целият беше опакован отдолу с кори.

На 2000 обр - 103 км/ч, май на 2500 беше с 130км/ч, моят съм го ръчкал до 235 км/ч, след ремапа така и не успях да го пробвам дали ще напълни километража.

Публикувано (Редактирано)

Много се колебая за ремап.Знам за правилният човек(Пепино рейсинг),но един вътрешен глас ми нашепва -> не пипай там :)

Доволен съм от стокавата динамика и доускорение(засега). 350NM и 170 к.с не са никак малко за "идеалните пътища" в мамковината.

 

Ако бяха пипнали още малко предавателните числа и с 3000 об/м беше на 190 км/ч .......

 

за справка Корола с 1.4д 90к.с с 3000 об/м е с 160 км/ч ...

Редактирано от Kograman
Публикувано

И според мен предавателните числа не са добре подбрани, но все пак парахода и така е достатъчно икономичен, така че не е драма.

А за ремапа си зависи изцяло от теб, единственото лошо е че много бързо вече са ти малко тези коне :D

Публикувано

От разход не мога да се оплача.Засега ,ако не я юркам на дълго с климатик се върти под 6.0.  Колата определно предразполага към по-бързо шофиране. Стабилна в завоите,има и динамика.  

Публикувано

Оригиналното OEM VAG 507.00 е по-евтино.

Публикувано

Него го прави Шел(до колкото знам).Искам нещо по-добро.

Публикувано

Ако искаш хубаво масло:

https://www.motul.com/hr/en/lubricants/recommendations/809ed31c15ae618c2c2789faece97396?type_name=Superb+II+2.0+TDI+%28125+kW%29+%282010-2013%29

 

Ето от къде:

http://autozone.bg/Motul/Motul-8100-X-CLEAN-Plus-5W30-1L?page=3

 

Сигурно място, сигурно качество, аз карам от почти две години с масло от там и нямам проблеми.

Публикувано

Това масло дали ще се хареса на двигателя ?

 

http://subaruland.services/dvigatelno-maclo-red-line-5w30-euro-series-motor-oil-us-quart-0-946ml.html

 

Отговаря на стандарта 507.00 ?

Не съм впечатлен от показателите на маслото, към което си дал линк, колега.

Мотул, което е дал shaft, е с по-добри показатели и го препоръчва Пепино. Аз обаче се запънах и тази смяна ще сложа Bardahl:

http://autozone.bg/Bardahl-XTEC-5W30-C3-5L?search=507&description=true&category_id=477

С една идея по-добри показатели при висока температура е от Мотул.

Публикувано

Също добро масло, да :)

Публикувано (Редактирано)

Каква е разликата между двата Мотула :

 

- единият е  5W30 8100 X-Clean +    произход Италия

- другият е  5W30 Specific 504-507.00   произход Франция

 

И двата ги дават да покрива 507.00 ?

Редактирано от Kograman

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.