Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Простотията българска или тема за чесане на пръсти.


The Best Forman

Recommended Posts

В една друга тема чета , че пътя в кресненското дефиле бил опасен - двулентов , двупосочен път , по който пътуват коли от много години и чак сега стана опасен. Преди няколко дни се прибирам по бул. Иван Евстатиев Гешов и виждам в другото платно кола , на която трудно може да се определи марката и (толкова добре беше размазана) и половината и части в моето платно (дясното платно от лентата за движение към Красна поляна). Преди отклонението за бул.Георги Софийски има знак за опасен участък с концентрация на ПТП и ограничение 40км/ч. Е колко па да е опасен участък с две ленти на движение в посока , асфалт без дупки и светофар на по-малко от 100 м.

Май има нещо друго опасно , но не и пътните участъци ?

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1.6k
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • PRR

    282

  • tuningmania

    190

  • The Best Forman

    189

  • Izolini

    178

Точно така, Гена! Същата е ситуацията на Атанас Дуков - две ленти в посока, бетонни разделители между тях и всяка сутрин има следи от нови удари я по бетона, я по мантинелата (която се принудиха да сложат, защото колчетата изобщо не успяваха да удържат напъна на летящите).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ице, на Туков асфалта е като огледало, завоя е с обратен вираж и, за да е пълна картинката, участъка е усоен, което го прави често влажен. Чудесни условия за завъртане. И там наистина (почти) всеки ден има инцидент. И, колкото и да съм противник на легналите полицаи, точно там е задължителен. Ама няма да сложат. Няма да подменят и асфалта. Това не е приоритет ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пепи, има ограничение 40. С толкова, а и с доста повече, завоя се взима без проблем, освен ако не се паникьосани и не скочиш на спирачката в него. Значи участъка е оценен като опасен, но всеки ден се намира по някой, който "преценя" иначе и свършва в бетона, а често и върху него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ограничение има, спазващи нЕма. Това е проблема ;) Иначе дори в снега с 40 се взима тоя завой, ама ... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако по-голямата част от хората не спазват едно правилно, то обикновено проблема е в правилото, не в хората. Защото по-голямата част от хората са нормални и действат интуитивно. В тоя ред на мисли, ако някъде има ограничение от 40 кмч., значи е силно вероятно да е безумно. Освен ако не се касае за квартал, централна част с тесни улици и прочие. Не знам за кои улици говорите, но за да има ограничение от 40 кмч на "две ленти в посока" означава, че някой или тотално е осрал организацията на движение или инфраструктурата не е такава каквато следва да бъде. Демек проблема не е в хората. Както казах и по-нагоре, стига с тоя комплаиърски манталитет. Мисля, че 33 години от 45 годишната ера "Квот каже държавата" трябва да стигат, че да почнем да се усещаме и да изискваме някакви неща...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами изисквайте. Само че докато знака стои - караш с 40 , макс 50. Толкоз.

Правилото 90 извън града и то ли е проблем ? Че гледам нещо не се спазва особено. Явно треа да е поне 100. Минимум.

Армията на "преценячите" и откровени идиоти си е проблем точно на хората. И затва Малус, Камери и докладване на 112 на всеки ***.

Редактирано от Моджо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 33 минути, Моджо написа:

Ами изисквайте. Само че докато знака стои - караш с 40 , макс 50. Толкоз.

Правилото 90 извън града и то ли е проблем ? Че гледам нещо не се спазва особено. Явно треа да е поне 100. Минимум.

Армията на "преценячите" и откровени идиоти си е проблем точно на хората. И затва Малус, Камери и докладване на 112 на всеки ***.

 

Естествено, че не ми е проблем. Аз не спазвам никъде безумните ограничения и съм си тотално ок със санкциите, които така или иначе никога не плащам ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пишем за ТОВА място.

@Izoliniвчера минах и не видях да има ограничение 40 никъде. А, за да съм честен, на сняг с 50 тоя завой си е изненадващ за средно статистическия водач.

@sauber специално за този завой държавата, пардон - общината, отдавна трябваше да се е самосезирала многократно. За място където всяка седмица стават по няколко инцидента е задължително да се направи проверка и да се вземат мерки за отстраняване на причините. Ама ... "самосезиране" няма. А сигнали подават един ан 10к човека ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е държавата, в която шофьорите са виновни, че паветата наредени 10 дни по-рано вече хлопат. Как така, ще попитате. Натискали спирачки преди пешеходна пътека. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера минах през дефилето за пореден път...

От табелата "Кресна" в посока София, до края на дефилето - 60км/ч. средна скорост. Зад 2 ТИР-а. Не знам за Вас, но на мен, тази средна скорост ми се вижда прилична предвид трафика, завоите и липсата на възможност за изпреварване. Ако нямаше колчета, вероятно бих спестил 3-5 минути. Е, признавам си, не бих се напъвал за такава разлика. За 1200 километра трипче, тея 5 минути са ми през дедовия. 

Разбира се, имаше от безмозъчните бързащи - класик с "бял Мерцедес", който освятка насрещно движещите се и съответно забави мен и тези назад, защото се наложи да намалим, за да влезе в лентата си, а не да се челоса 2 пъти в насрещно движещ се автомобил. И това, на правата отсечка в Кресна. И още един класик - пернишки...Мерцедес. Аз, скоро, по-безумно изпреварване не бях виждал. В тунела, който е всъщност дълъг ляв завой без видимост разбира се...перничанино задмина първия ТИР в колоната. В самата Кресна не успя да се "справи" с него, но в тунела го изрезà!. Може би 5 секудни след това - мина кола в обратната посока. Не знам, честно! Главата не ми го побира... Толкова пък да бърза човек... В даден момент, ще има инцидент - гаранция! Дано не е тежък, а са само ламарини.

Та, гледайки дебилите на пътя, не колчета, а бетон съм ОК да сложат в средата. Не за друго, ама ако аз съм в насрещно движещият се автомобил и ме смаже някой такъв, без никаква вина да имам?

И друго. По-горе беше писано, че преди/след Кресна не можело да се изпреварва или не било подходящо... Аз нямам по тези места проблем. Не видях (за пореден път), кое не е "удобното" :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи все пак опастността не идва от пътя , а от главанаците с Мерцедеси :)

Явно трябва да забранят за продажба всички луксозни возила и да ги заменят със ЗаЗ -ки ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не. Опасността си идва от пътя и от човешкото същество. Човешкото същество по природа търси най-късият път, най-ниското съпротивление и най-бързото изпълнение. Това е абсолютно естествено и няма как да му се противоречи. Работата на държавата, на която плащаш данъци е да прави съществуването ти комфортно и безопастно. Не да те натирва все едно си овца, защото поради една или друга причина не може да предложи по-добра алтернатива. В България липсата на адекватна инфраструктура е мега критична и ще ни затрие както икономически, така и демографски. Те двете неща са взаимосвързани де. Ама ние се радваме, че видиш ли, вече нямало (за сега) тежки катастрофи в дефилето, защото в 2022г. сложихме разделителни колчета ?!

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами...аз имам приятел, който щеше да се радва ако бяха сложили колчетата няколко години по-рано и брат му не беше размазан от поредния плиткоумния, каращ като гламав в насрещното, опитвайки се да изпревари колона.

Лично на мен не ми е кеф да карам по път с колчета, но от друга страна, почти всяко минава е от там ме навежда на мисълта, че си го заслужаваме това ограничение. И без колчета може да се кара нормално. Само дето за някои, "нормално" е разтегливо понятие. Все едно са в NFS или подобни игри. А напоследък, понеже тигелирам София доста в ежедневието - масово се минава на червено. Не на оранжево, а на абсолютно червено. Чак и клаксони получават разни хора, дето си позволяват да спират... Всеки бърза тея дни, ама мнооого бърза :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, zloQQ написа:

...масово се минава на червено. Не на оранжево, а на абсолютно червено. Чак и клаксони получават разни хора, дето си позволяват да спират... Всеки бърза тея дни, ама мнооого бърза :)

Сутринта му бягах на един такъв бързак - ако не бях мръднал напред щях да си имам 1 метър Хюндай в багажника.

То и законът и светофарите са само за балъците, това ясно, но поне на пешеходна се научиха да спират.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Logrus написа:

поне на пешеходна се научиха да спират.

Баш сутринта, един младеж с едно СитиГо по Житница го гледах в огледалото, какъв чевръст слаломист е от "Земляне" нагоре към "Борис". Аз карах в лявата лента да мина под булеварда към Красно село, а тоя кретен беше за отгоре. На пешеходната пътека, където е Билла - спрях, защото от ляво бяха тръгнали 2-ма да пресичат. Оня пендел, буквално!!! прескочи пешеходната пътека. Мина поне с 60 км/ч. Само като го видях от долу още имах едно на ум и свирнах на пешеходците. Да, нямаше да ги отнесе, ама за всеки случай леко потеглих, за да спрат хората. Не знам, как човек се оправя с такива дебили. Да го счупиш, ще излезе от болницата и пак ще е такъв. То си е "дарба" да си забавил еволюцията си, дееб@ . Пълен кретен!

 

Преди 4 часа, sauber написа:

Човешкото същество по природа търси най-късият път, най-ниското съпротивление и най-бързото изпълнение

Аз за тока съм чувал същото ?

И той така се "мести"...

Абсолютно съм съгласен с нещата, които пишеш. Че няма държава - няма. Ама и че е пълно с кретени, които всеки момент могат да те изшият челно - също е така. Е заради тея малоумници, други плиткоумници налагат ограничения, които са...идиотски. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 40 минути, zloQQ написа:

 

 

Аз за тока съм чувал същото ?

И той така се "мести"...

Абсолютно съм съгласен с нещата, които пишеш. Че няма държава - няма. Ама и че е пълно с кретени, които всеки момент могат да те изшият челно - също е така. Е заради тея малоумници, други плиткоумници налагат ограничения, които са...идиотски. 

 

То всичко в природата е така. Всяко живо и не живо нещо гледа да пести ресурс. Иначе това се опитвам да обясня. Че решаваме една кретения, създавайки друга кретения. Емпирично е доказано, че решаването на проблем със създаването на друг проблем обикновено не води до два проблема, а във формулата влиза функцията на квадрат. За дефилето даже зародиша на проблема не е нито дебилизма на хората (не на българите, а на хората като цяло), нито е чак толкова в държавата (макар че е спорно, защото се е оставила да се нагъзи), а е в зелените терористи. Даже с това слагане на колчета им връчиха още един жокер в битката им с магистралата. Което едно ни обрича на ПТПта, второ на кретения за да няма ПТПта и трето, че цака здраво региона. Щото сериозна инвестиция в регион без елементарна структура никой няма да направи. За това и южна България е значително по-добре от северна. Заради една тъпа магистрала Тракия. Тъпа, скапана, задръстена и с катастрофи, ама магистрала...

Няма да забравя как някой ми обясняваше, че нямало проблем Шкода да направят завода в Северозапада. Ем евтина работна ръка, ем ще вдигнем качеството на живот там. Към оня момент коментираха някакви стотици бройки коли да излизат на ден. И като ги сметнеш в автовози и излича въпроса - Как ще стигнат до завода и как ще си тръгнат от него тия автовози...

 

 

Редактирано от sauber
  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 23 часа, sauber написа:

Не. Опасността си идва от пътя и от човешкото същество. Човешкото същество по природа търси най-късият път, най-ниското съпротивление и най-бързото изпълнение. Това е абсолютно естествено и няма как да му се противоречи. Работата на държавата, на която плащаш данъци е да прави съществуването ти комфортно и безопастно. Не да те натирва все едно си овца, защото поради една или друга причина не може да предложи по-добра алтернатива. В България липсата на адекватна инфраструктура е мега критична и ще ни затрие както икономически, така и демографски. Те двете неща са взаимосвързани де. Ама ние се радваме, че видиш ли, вече нямало (за сега) тежки катастрофи в дефилето, защото в 2022г. сложихме разделителни колчета ?!

 

 

Малко бъркаш понятията - за да се определи един път като опасен , означава , че някой умишлено го е направил хлъзгав или на дупки или нещо друго , което представлява опастност за нормално движение по наложените ограничения.

В случая едни кретени се правят на безсмъртни , движейки се извън наложените ограничения , с което ТЕ представляват заплаха за околните , а не пътя , който си е гладък и отговарящ на всички изисквания за движение с 60 км/ч ;)

Ако се замислиш за катастрофите с фатален край , всички са със замесени луксозни возила , управлявани от самонадеяни , малоумни , а в някои случаи злоупотребили индивиди .

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8.10.2022 г. at 8:20, The Best Forman написа:

Малко бъркаш понятията - за да се определи един път като опасен , означава , че някой умишлено го е направил хлъзгав или на дупки или нещо друго , което представлява опастност за нормално движение по наложените ограничения.

В случая едни кретени се правят на безсмъртни , движейки се извън наложените ограничения , с което ТЕ представляват заплаха за околните , а не пътя , който си е гладък и отговарящ на всички изисквания за движение с 60 км/ч ;)

Ако се замислиш за катастрофите с фатален край , всички са със замесени луксозни возила , управлявани от самонадеяни , малоумни , а в някои случаи злоупотребили индивиди .

 

Виж сега. Очевидно е, че в съществото си с теб сме много различни. Аз съм свободолюбив и не приемам кански тъпни, наслоени една върху друга, особено идващи от държавата, на която плащам за нещо, а получавам х*й насреща. Ти от друга страна явно си фен на стадното поведение и на това всичко да бъде контролирано, а стадото шамарено ако не слуша. Истината сигурно е някъде по средата. Но...

 

Понятия не бъркам. Защото тук не говоря за нормативни уредби. Говоря за това, че не е нормално пътя да е скапан, а само бързо списаните правила на някакви бюрократи да го определят като добър. Дизела по бензиностанциите в България също отговаря на БДС. Значи да го смятаме, че е ок, а просто колите са кофти и за това така мецват (включае и чисто нови)? И понятието "несъобразена скорост" също присъства в ЗДвП. Щом е написано, значи е така и край? Киселото мляко в магазина от левче отговаря на същите стандарти на БАБХ (примерно) като това от 2 лв. От кое си купуваш?

Аз се опитвам да ти обясня, че човешкото същество е такова каквото е. И подлежи на превъзпитание на момент Х. От там насетне, трябва да му се осигури условия, които да не водят до инциденти. Налагането на ограничения НЕ СА такива условия. Спадна ли така нареченият пътен травматизъм от 2014г. насам, когато започна масово снимане и глобите за превишена скорост се увеличиха в пъти? Не, не спадна. Няма и да спадне. Демек може би трябва някъде другаде да се търси решение на проблема?

Колкото до какви са возилата, нямам идея. Не вярвам да се води такава статистика. Но подозирам, че в съзнанието ти тя се води на база емоции и последни впечатления. И двете не са сериозни научни аргументи. Това, че по тАлавизора предадоха, че "скъпа спортна кола" (Порше панамера на 10г., 300 коня, струва 35 000 лв. примерно) направи нам си кво, далеч не значи, че фаталните инциденти се предизвикват само от хора с въможности. Вече не е 90та. Хората, които могат да си позволят автомобил за повече от 10 000 лв. не са само престъпници и такива с девиантно поведение. Последният мега тежък инцидент на пътя Плевен-Ловеч, който уби пет човека, включае и две деца, се случи с автомобили, които струват колкото гумите ми. И се случи защото единият от шофьорите беше получил инфаркт или нещо от сорта. Щяхме ли да коментираме такъв инцидент, ако се движеха по нормален път, който да е разделен с мантинела например? Не, нямаше. Щяхме да коментираме ламарини и как са се разминали... Ние на вместо това, навсякъде бухаме светофари, легнали полицаи, ограничения и кибици с камери. Резултата е налице. Не е важно кой какво мисли, кой е съгласен с мен, кой не е. Важно е какво показват цифрите, защото те не лъжат.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сашо, ще си позволя да ти опонирам: "всичко да бъде контролирано, а стадото шамарено ако не слуша." - ето това е верният подход, защото иначе свободата ще стане на свободия. Да не говорим, че стадото българско разбира само от сопа. Тъпото е, че тези които трябва да държат сопата също са под нея (говоря за полицията).

И докато е стадо това е начина, започнат ли да преобладават самостоятелно мислещите, тогава вече ще може да се претендира за читави пътища, по които да си караш с 200 спокойно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, sauber написа:

 

Виж сега. Очевидно е, че в съществото си с теб сме много различни. Аз съм свободолюбив и не приемам кански тъпни, наслоени една върху друга, особено идващи от държавата, на която плащам за нещо, а получавам х*й насреща. Ти от друга страна явно си фен на стадното поведение и на това всичко да бъде контролирано, а стадото шамарено ако не слуша. Истината сигурно е някъде по средата. Но...

 

Понятия не бъркам. Защото тук не говоря за нормативни уредби. Говоря за това, че не е нормално пътя да е скапан, а само бързо списаните правила на някакви бюрократи да го определят като добър. Дизела по бензиностанциите в България също отговаря на БДС. Значи да го смятаме, че е ок, а просто колите са кофти и за това така мецват (включае и чисто нови)? И понятието "несъобразена скорост" също присъства в ЗДвП. Щом е написано, значи е така и край? Киселото мляко в магазина от левче отговаря на същите стандарти на БАБХ (примерно) като това от 2 лв. От кое си купуваш?

Аз се опитвам да ти обясня, че човешкото същество е такова каквото е. И подлежи на превъзпитание на момент Х. От там насетне, трябва да му се осигури условия, които да не водят до инциденти. Налагането на ограничения НЕ СА такива условия. Спадна ли така нареченият пътен травматизъм от 2014г. насам, когато започна масово снимане и глобите за превишена скорост се увеличиха в пъти? Не, не спадна. Няма и да спадне. Демек може би трябва някъде другаде да се търси решение на проблема?

Колкото до какви са возилата, нямам идея. Не вярвам да се води такава статистика. Но подозирам, че в съзнанието ти тя се води на база емоции и последни впечатления. И двете не са сериозни научни аргументи. Това, че по тАлавизора предадоха, че "скъпа спортна кола" (Порше панамера на 10г., 300 коня, струва 35 000 лв. примерно) направи нам си кво, далеч не значи, че фаталните инциденти се предизвикват само от хора с въможности. Вече не е 90та. Хората, които могат да си позволят автомобил за повече от 10 000 лв. не са само престъпници и такива с девиантно поведение. Последният мега тежък инцидент на пътя Плевен-Ловеч, който уби пет човека, включае и две деца, се случи с автомобили, които струват колкото гумите ми. И се случи защото единият от шофьорите беше получил инфаркт или нещо от сорта. Щяхме ли да коментираме такъв инцидент, ако се движеха по нормален път, който да е разделен с мантинела например? Не, нямаше. Щяхме да коментираме ламарини и как са се разминали... Ние на вместо това, навсякъде бухаме светофари, легнали полицаи, ограничения и кибици с камери. Резултата е налице. Не е важно кой какво мисли, кой е съгласен с мен, кой не е. Важно е какво показват цифрите, защото те не лъжат.

Толкова глупости си написал още в първото изречени , че нямам намерение да чета останалите ти безмислици!

Само ще кажа , че на пътя няма стада , а има дисциплина , и когато не се спазват наложените правила , става това , което пише в черната хроника , а малоумни журналя квалифицират пътищата като "опастни".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има стадо, има пъдар, има и сопа. Във всяка държава. Отклонява се овца от стадото, пъдаря вдига сопата и пердаши. Сопата на немския, американския, френския, нидерландския и т.н. пъдар е голяма и тежка, а самия пъдар налага точно и силно. Българския пъдар е хилав, а сопата му тънка. И да се отклони овцата от стадото, страшно няма. Първо, защото нашия пъдар е късоглед, а и често му причернява пред очите и не скива. Второ, ако случайно, въпреки проблема със зрителните органи, види отклонила се овца, не я налага здраво, защото си пази тънката сопа, да не я счупи. Пък и ръката му е хилава. Това от една страна. От друга, първите седем години от живота на въпросните немски и тем подобни овце са далеч по-пълноценни и изпълнени със съдържание. И още. Нашенската овца, за разлика от другоземната, често не може да направи разлика между възможността за свободно и демократично придвижване със стадото и свободията да си прави каквото си иска. И още. Странно е поведението на нашенската овца, когато реши да ходи на паша при чуждоземен пъдар. Явно е наясно, че сопата му е дебела, той здрав и пердаши яко. Та там се придържа към стадото, по подобаващ свободен и демократичен начин и хич не мисли за свободия. Извода е ясен. Нашия пъдар трябва да иде на очен лекар, за да си коригира зрението, да посещава редовно фитнес зала, за да заякне и да удря силно, да се запише, например, на спортна стрелба, за да стане мерника му точен и да иде в гората, за да си избере по-дебела и здрава сопа. А докато пъдаря се занимава с този свой "ъпгрейд", овцата, като народи малки овчици, вместо да ги пусне да пасат където им падне, да вземе да ги научи коя трева е по-вкусна, коя по-кисела и коя изобщо да избягват...

  • Одобрявам 5
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, The Best Forman написа:

Толкова глупости си написал още в първото изречени , че нямам намерение да чета останалите ти безмислици!

Само ще кажа , че на пътя няма стада , а има дисциплина , и когато не се спазват наложените правила , става това , което пише в черната хроника , а малоумни журналя квалифицират пътищата като "опастни".

Гена, няма дисциплина! Няма такова животно. Има закони и органи упражняващи закона. Една стара легенда разказва, че Мюнхен, след години пълна мизерия е почистен за месец, след като кмета въвел глоба за изхвърляне на боклук на улицата, като 1/2 от глобата отивала за този, който е посочил виновника. Това, в днешно време, се нарича "гражданско общество", т.е. гражданите сигнализират и изискват, а провоохранителния орган налага реда. Простичко е.

Ние сме свикнали, че закона важи за другите, но не и за нас. В момента текат протести, защото някакъв бакшиш навлязал в насрещното и не само това, ами и скачал на бой, когато движещия се според правилата не се съгласил да е балъка. Защо? Редно ли е? 

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, sauber написа:

.... И се случи защото единият от шофьорите беше получил инфаркт или нещо от сорта. Щяхме ли да коментираме такъв инцидент, ако се движеха по нормален път, който да е разделен с мантинела например? Не, нямаше. ...

Пак щяхме да го коментираме. И, понеже пишеш за мантинела, дали е било възможно да се сложи? Дали в този участък не е предвидено да се изпреварва? Дали ? Не знаем. И, да, пътищата ни не са най-прекрасните, но в Европа съм се нагледал и на далеч по лоши. Естествено и на пъти по-добри. 

Но не съм сигурен, че в това, т.е. пътищата, е Проблема. Дали не е в системата? В по-развитите страни за всеки инциден се търсят поне две причини! Никога не се минава само с "несъобразена скорост". Защо? Ами защото, ако пътя е правилно проектиран, ако маркировката е правилно поставена, ако знаците са си на мястото, ако ограниченията са правилини, то само едно нарушение трудно ще доведе до инцидент. Ще трябва още нещо. Няма да е само превишена скорост, а ще има и навлизане в насрещното при непрекъсната линия. Или не спиране на знак стоп. Или намалена видимост, поради израстнали храсти. Или нещо друго. Все неща, които при нас не се гледат. Масовият полицай пише "несъобразена скорост" и е готов. Просто не му пука, че след ден, месец или година инцидента ще се повтори. Както, между другото, се случва пред Токуда. Там няма седмица без инцидент. Мантинелите и бетонните разделители са на "кайма", но дори знак за ограничение на скоростта на 40/30 няма ( @Izolini, да, специално гледах тия дни, няма )! Малко дъждец, незапознат със ситуацията и честитка ... за несъобразена скорост. О, да, и пътя е проблемен, ама с "несъобразена скорост" няма да се оправи.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 10 минути, PRR написа:

Гена, няма дисциплина! Няма такова животно. Има закони и органи упражняващи закона. Една стара легенда разказва, че Мюнхен, след години пълна мизерия е почистен за месец, след като кмета въвел глоба за изхвърляне на боклук на улицата, като 1/2 от глобата отивала за този, който е посочил виновника. Това, в днешно време, се нарича "гражданско общество", т.е. гражданите сигнализират и изискват, а провоохранителния орган налага реда. Простичко е.

Ние сме свикнали, че закона важи за другите, но не и за нас. В момента текат протести, защото някакъв бакшиш навлязал в насрещното и не само това, ами и скачал на бой, когато движещия се според правилата не се съгласил да е балъка. Защо? Редно ли е? 

Закона Пепи , налага правилата - ограничение на скоростта , забрана за изпреварване и др. Дисциплината на водача ги спазва. 

А кажи сега , кое липсва по нашите пътища? 

Щом колци и бетоновите ограждения понякога не помагат .. да не говорим за чадъри , дъждобрани и навеси :)

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.