Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation since 11/05/25 във всички области
-
6 points
-
6 points
-
Включвам се с един лек ъпдейт. През един слънчев летен ден, ми попадна обява за джанти, от модела, който си търсех. Целта ми бяха фабрични размери с офсет 46 или по-малък. Разликата в случая е, че ЕТ-то е 41, защото джантите са оригинални от Супърб (за Октавия има същия модел с ЕТ46). Вчера реших, че имам малко време и успях да ги сложа с новите зимни гуми, за които писах в друга тема. Те бяха предварително монтирани и балансирани. В сравнение с 18-ките с летните гуми, не стоят, чак толкова добре, но опредлено застанаха много по-добре от предишните, които дойдоха в комплект с колата. След смяната не съм карал колата въобще, така че нямам наблюдения относно гуми, джанти и поведение. Тепърва ще събирам впечатления.5 points
-
4 points
-
4 points
-
4 points
-
И така, вече съм горд собственик на супърба l&k от последната капена обява . Днес го взех от Пловдив, разход Пловдив - Плевен през беклемето 8.2 ми даде , но това не е най-важното. Всичко е обслужено на 120 000км. Като аз казах на човека, че нищо не разбирам и той ми обясни подробно, халдекса масло се сменя на 2 години и да знаеш каза цедката се мие, маслото е реванол 5-40 спецификация 502, 504 или поне това съм запомнил. Всичко е с оригинални части сменяно, от свещите до филтъра за купето, човека е педант просто. На пръв поглед забелязах 2 неща, фенерчето в багажника не свети и като палиш клапите за климатика скърцат докато се наместват. Друго което човека ми каза, че на оригиналния ключ като е взел колата от Германия е била паднала батерията, сменил я е, за 1 седмица е умряла, пак я е сменил и пак същото, ходил е на ключар който е казал че не може да му помогне и е решил проблема радикално. Извадил е батерията и си ползва втория ключ. Ще търся джанти 17ки за зимните гуми, че е с 19ки с нови континентал нови, но за зимата не ми се вижда подходящо. За сега това е .4 points
-
4 points
-
3 points
-
3 points
-
3 points
-
3 points
-
3 points
-
3 points
-
3 points
-
От сервиза за гуми Интерпан не ни уведомиха, че прекратяват дейност в досегашния вид. Нещо, което случайно разбрах от колега във форума. Днес разговарях с клубните партньори от Трансексперт, защото знам, че са кадърни и на тема сервиз за гуми. Така че, ако някой има нужда от добри "гумаджии", да ги посещава смело. За притежателите на фен карта е ясно, че ще има реверанс. Уточнявам, че ако искате да ползвате услугите им за гуми, аналогично на стандартната им сервизна дейност, това става със записване на час. Което пък в крайна сметка е удобство както за тях, така и за вас - няма опашки, няма излишно чакане.3 points
-
Такааа. Колата е отремонтирана от Румен - "РУМ Сервиз". Направена е супер, поне на първо четене. Човекът е свалил светлините и дръжката за багажника, механично е изчистил повърхностната ръжда отвътре и отвън, обработил е с ръждопреобразувател, положил е грунд, боя и лак. Отвътре е грундирана и обработена с парафин. Цената на ремонта за мен беше абсолютно приемлива - 80лв. Румен каза, че зоната е абсолютно достъпна от вътрешна страна, не както от друг сервиз ме убеждаваха, че е "като кутия и няма пипане". Просто на "доверените сервизи" не им се занимава с такива пипкави дейности. Там е чупи - ново - боядисвай. Изглежда супер, дано решението да е дълготрайно. Аз нямаше да мога да го направя по-добре. Ще кача снимки по-късно. П.С. Тези от ДЗИ събраха поредна черна точка и мисля да ги разкарам. Имам дребна паркинг щета на задната броня. Отидох, заявих я по Каско, всичко уж беше точно. Мина един месец, но възлагателно писмо така и не дойде. Не, че ми е спешен ремонта, но реших да ги потърся. Обяснение: "Амо то.....вие като плащате на две вноски - като си платите втората - тогава, ама то.....дребните щети понякога "потъват и ги забравяме"...ама то - колегите не са ви отразили щетата...ще видим какво можем да направим". В крайна сметка "удобриха щетата". Като имат да взимат пари - веднага ги взимат. Аз по това Каско съм заявил две щети - едната по двустранен протокол по чужда вина, втората е за една счупена чистачка. За 5+ години и плащане на вноски като поп съм им направил щети за 50лв., а сега ми се пазарят за една одрана задна броня.3 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
То и аз същото съм му намислил, ама ще му дам време да забрави малко френският, че днес много му дойде2 points
-
Да са обадя и аз в темата - ама адски съм недоволен от Жоро, ужасен човек - не стига че ми направи всичко както го исках, не стига че ми угоди на всички капризи, не стига че заради моята каруца се научи да псува на френски, ами и не ми даде никакъв повод за мрънкане Лош човек, думам ви. Жоре, жив да си, пак ще те тормозя2 points
-
Саше , видях ти колата пред един сервеиз на Горнобански път .. и ми стана ясно от къде и идват проблемите .. аз там и за свински опашки не спирам2 points
-
Супер е, ако е направено така както си го описал, просто е направено всичко, което може и трябва да се направи, а цената е направо нищожна, бих казал. Честно казано, не са много застрахователите, които плащат добре. И да, всички имат за цел ако могат да избегнат плащане, така че не си мисли, че само ДЗИ се правят на луди. Обикновено политиката им е такава, че си искат всички дължими вноски до края на полицата, за да се застраховат, че няма да ги изпържиш, като ти платят щетата и ти в един момент просто да се откажеш от тях и спреш да плащаш. При някои има вариант да плучиш сума за щета по експертна оценка, като от нея ти приспаднат дължимата сума за оставащите вноски.2 points
-
2 points
-
Един модел излиза с доста "стандартни" размери гуми. Това, естествено, води и до разлика в диаметрите, съответно и до разлика в показанията на километража. И, понеже производителя не знае с кой точно размер ще излезне колата от завода, а и какъв втори+ комплект ще си купи собственика, километража се настройва да показва по-висока скорост дори с най-големия стандартен размер гуми. Така никой не може да го съди/да му търси отговорност, ако някой превиши скоростта заради грешни показания. Горното означава, че (почти) всички автомобили излизат с показания на километража надвишаващи реалната скорост. При Мица с 15ки разликата беше 7%, докато със 17ките беше под 3%. При Мицьо, със 17ките, е точно 5%. И да, може да се коригира софтуерно, но предпочитам да не пипам, знам разликата, а и винаги имам скоростта от GPS-а, т.е. не ми пречи.2 points
-
Аз карам вече 15 000 км. с 95 и мотора е жив Препоръчително е да се кара с 98, не е задължително. Естествено с по-високият октан ще имаш по-гладка работа и по-добър перформънс. Който перформънс дали ще го усетиш, не е ясно. Същото и за по-гладката работа. Значително по-важна е редовната смяна на масло и когато си извънградско да я "продухваш" чат пат. Не я жали, мотора е правен да му се дава газ и е добре да му се случва периодично. Честита придобивка, много весели и безпроблемни километри да имаш с нея!2 points
-
2 points
-
Реално разполагащ с по-голяма мощност, защото ЕКУ-то може да си позволи по-голямо изпреварване (аванс). Дали е по-добре - не знам. Относително. Ако говорим за пари с 95 ще е по-добре. Ако говорим за вървене - определено 100те октана. А що се отнася до двигателя - не мисля, че ще се отрази на живота му.2 points
-
Супърб 3 има и с 16 цола фабрично, но с този двигател, със сигурност ще е с по-големи спирачки, съответно няма възможност да са под 17 цола. Жоро, знам за гумите, миналата година почти гръмнах една от новите си гуми 205/55R16, на старата Октавия, а карах съвсем спокойно с ~40км/ч. Както виждаш гумата изобщо не е някаква нископрофилна. Скъсаха се конците и излезе една голяма цицина. Като взех новата тя дойде с 225/40R18, с нови Бриджстон гуми. Страхотна визия, директно управление, но колкото и да съм внимателен и треперя малко повече, а и не я карам само аз. Обмислях дали да взема 17" за лятото, но модела който ми харесва се намира трудно и на висока цена, освен това пак ще трябва да купувам гуми и засега се въздържам. Излишни разходи.2 points
-
Супер са моделите. И аз имам няколко журналки (не Шкоди), на които много се кефя. и не, темата не е интересна само за теб. Ще взема и аз да се включа с някоя и друга Шкода. Този модел е един от най-любимте ми въобще. Въпреки непретенциозния производител - Алтая, модела е направен много добре и с много добри пропорции, според мен. Освен това, реалната кола също е любимия ми рали автомобил. Не особено успешен, за съжаление. Та ето го:2 points
-
2 points
-
2 points
-
1 point
-
Яд ме е за Пиастри, яд ме е на Макларън. Яд ще ме хване и от крайния резултат в шампионата. Норис не заслужава титла, ако я вземе. Ако Верстапен я вземе, пък ще е най-големия позор за Макларън. И между другото, напълно подкрепям теорията на Пепи за Пиастри.1 point
-
1 point
-
Днес добавих оригинален преден парктроник - показва се на медията, смених и бутоните на конзолата, за да се деактивира при нужда. Също и огледало (безрамково от последните на суперб) с камера за автоматични къси/дълги. Отново Жоро закупи за мен всички необходими части и извърши монтажа в рамките на 1 ден. Следващите дни ще кача и снимки.1 point
-
Двупозиционно е доколкото разбирам! Правил съм проба към червената букса" +" и маса към бутона (имам такъв за аларма на 5тата врата). Като отвориш вратата да светва, а с ключето може да го изключиш. Така мисля и да го вържа ако е правилно!1 point
-
1 point
-
0-02-05-10e7648c0a8e367512e575070ed41d907753b04fafa5d44cd91704f05f045e10_6b74af94764dffc8.mp41 point
-
Понеже докарах колата в петък по тъмно, в събота и неделя имаше други задачи неотложни и чак днес вече се повозих без да бързам за нещо. Отидох до КАТ да сменя талоните и т.н. Та първите няколко разлики спрямо ЦРВ-то, които забелязах са, че колата набира осезаемо по-леко от ЦРВ-то, с него карам с 50,60 и все едно ще излитам а с Шкодата не се усеща скоростта. Друго което забелязах е, че бръмчи доста приятно при изпреварване, не знам дали има някакъв говорител в гърнетата като аудитата или си е така, но шофирането се превръща в удоволствие! Както си карам в колоната, дистроника си потдържа 80,90 и реших да изпреваря една кола.....! Голям кеф става шофирането!1 point
-
Имам (тъп) въпрос: Какво ще стане, ако на автомобил, предвиден за джанти 19" 8,5j et59 сложа джанти 19" 8,5j et50? От това, което чета разбирам, че просто джантата ще излезе 9мм навън спрямо сегашната. Или нещо не съм разбрал правилно?1 point
-
Страхотно състезание в Бразилия. Едно от най-интересните, които съм гледал. Кими и Макс бяха невероятни. Жалко, че спечели безличния Ландо.1 point
-
За такава разлика в показанията на скоростомера примерно на моята о3 и на скаут има различна настройка на скоростната кутия, оттук изходих, че заводско не може да има предписание за гуми с толкова голямо разминаване в диаметъра ( гумите са на 45 за 4х4 и 50 за скаут на 17, пак / толкова нагоре и за 18)… или е правописна грешка или е сборна таблица за множество модификации, според мен. Това не е съществено нещо, просто ми направи впечатление. Поздрави, Жоро!1 point
-
Аз го намирам 215 55 17 за на предно и 225 50 17 за 2.0тси 4х4… за зимна може би това да е оптималния размер. в твоя цитат мисля има грешка за 18ките… не може да има такава разлика във височината между двете опции. Намерих книжката за модела, слагам линк за колегата да си я свали и в нея какво пише https://www.skoda-auto.com/apps/manuals/Detail?model=Superb_3V&edition=05-2016&market=&manualLang=nl Пс. Ако са 6.5j 215 55 17, за 7j 225 50 17… зависи от джантите1 point
-
Честито, супер е! Ако на капачката пише 225/50/17 можеш и на 55 спокойно да сложиш. Ще получиш малко повече височина и ще увеличиш комфорта доста, поведението на пътя като стабилност се намалява незначително. От години винаги слагам на колите си такива гуми. Километража почва да показва реалната скорост по ГПС. На 45 не ти препоръчвам, ще твърдиш возията доста. Просто ако взимаш на 55 гледай да са ХЛ и с висок товарен и скоростен индекс. В никакъв случай не взимай гуми с нисък товарен и скоростен индекс, който и размер да избереш (това се отразява много на пътя после). сега видях, че нямаш написани размери - на твоята е на 50 за 17!1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point




