Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation since 11/09/25 във всички области
-
9 points
-
7 points
-
6 points
-
Включвам се с един лек ъпдейт. През един слънчев летен ден, ми попадна обява за джанти, от модела, който си търсех. Целта ми бяха фабрични размери с офсет 46 или по-малък. Разликата в случая е, че ЕТ-то е 41, защото джантите са оригинални от Супърб (за Октавия има същия модел с ЕТ46). Вчера реших, че имам малко време и успях да ги сложа с новите зимни гуми, за които писах в друга тема. Те бяха предварително монтирани и балансирани. В сравнение с 18-ките с летните гуми, не стоят, чак толкова добре, но опредлено застанаха много по-добре от предишните, които дойдоха в комплект с колата. След смяната не съм карал колата въобще, така че нямам наблюдения относно гуми, джанти и поведение. Тепърва ще събирам впечатления.5 points
-
4 points
-
4 points
-
4 points
-
3 points
-
3 points
-
3 points
-
3 points
-
3 points
-
3 points
-
3 points
-
От сервиза за гуми Интерпан не ни уведомиха, че прекратяват дейност в досегашния вид. Нещо, което случайно разбрах от колега във форума. Днес разговарях с клубните партньори от Трансексперт, защото знам, че са кадърни и на тема сервиз за гуми. Така че, ако някой има нужда от добри "гумаджии", да ги посещава смело. За притежателите на фен карта е ясно, че ще има реверанс. Уточнявам, че ако искате да ползвате услугите им за гуми, аналогично на стандартната им сервизна дейност, това става със записване на час. Което пък в крайна сметка е удобство както за тях, така и за вас - няма опашки, няма излишно чакане.3 points
-
Такааа. Колата е отремонтирана от Румен - "РУМ Сервиз". Направена е супер, поне на първо четене. Човекът е свалил светлините и дръжката за багажника, механично е изчистил повърхностната ръжда отвътре и отвън, обработил е с ръждопреобразувател, положил е грунд, боя и лак. Отвътре е грундирана и обработена с парафин. Цената на ремонта за мен беше абсолютно приемлива - 80лв. Румен каза, че зоната е абсолютно достъпна от вътрешна страна, не както от друг сервиз ме убеждаваха, че е "като кутия и няма пипане". Просто на "доверените сервизи" не им се занимава с такива пипкави дейности. Там е чупи - ново - боядисвай. Изглежда супер, дано решението да е дълготрайно. Аз нямаше да мога да го направя по-добре. Ще кача снимки по-късно. П.С. Тези от ДЗИ събраха поредна черна точка и мисля да ги разкарам. Имам дребна паркинг щета на задната броня. Отидох, заявих я по Каско, всичко уж беше точно. Мина един месец, но възлагателно писмо така и не дойде. Не, че ми е спешен ремонта, но реших да ги потърся. Обяснение: "Амо то.....вие като плащате на две вноски - като си платите втората - тогава, ама то.....дребните щети понякога "потъват и ги забравяме"...ама то - колегите не са ви отразили щетата...ще видим какво можем да направим". В крайна сметка "удобриха щетата". Като имат да взимат пари - веднага ги взимат. Аз по това Каско съм заявил две щети - едната по двустранен протокол по чужда вина, втората е за една счупена чистачка. За 5+ години и плащане на вноски като поп съм им направил щети за 50лв., а сега ми се пазарят за една одрана задна броня.3 points
-
2 points
-
Реших да кача този фаил за масла ръчни скорости. Всички са GL-4 обаче едно е само за VW. Може да е полезно на някой, като сравнение поне на одобренията. Mobil Manual Gear Oils.pdf2 points
-
Нямам спомен дали е точно този модел, но шарката изглежда същата. Та Пасата като го купих, беше с такива (най-вероятно). На СЕДЕМ години. Демек хем са му купувани само едни зимни гуми, хем са били с дот на 1-2г. при покупката Та търкалях ги може би...2-3-4 седмици. Доста внимателно разбира се. И проблем не съм имал. Нямаха балони, микропукнатини и т.н. Демек по параграф качество и пробег - ок. По параграф характеристики, не знам. Няма как да се изкажа за гума на 7г. и да е адекватно Каквото успях да видя от Continental Wintercontact TS 870 P: - Доста добро поведение и спиране на сухо - Ниско ниво на шум - Доста добро поведение на "лигаво". - Карал съм ги в температурен диапазон от 0C до 15C - нямам забележки - На вода - мноооого прилично - Клатене не се усеща и бордовете сякаш са по-стабилни като за Континентал. Макар че гумите са XL профила е 45% от 235мм. А и ги карам с прилично налягане (2.7 BAR). Голям студ, сняг и киша още не са виждали2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
То и аз същото съм му намислил, ама ще му дам време да забрави малко френският, че днес много му дойде2 points
-
Да са обадя и аз в темата - ама адски съм недоволен от Жоро, ужасен човек - не стига че ми направи всичко както го исках, не стига че ми угоди на всички капризи, не стига че заради моята каруца се научи да псува на френски, ами и не ми даде никакъв повод за мрънкане Лош човек, думам ви. Жоре, жив да си, пак ще те тормозя2 points
-
Саше , видях ти колата пред един сервеиз на Горнобански път .. и ми стана ясно от къде и идват проблемите .. аз там и за свински опашки не спирам2 points
-
Супер е, ако е направено така както си го описал, просто е направено всичко, което може и трябва да се направи, а цената е направо нищожна, бих казал. Честно казано, не са много застрахователите, които плащат добре. И да, всички имат за цел ако могат да избегнат плащане, така че не си мисли, че само ДЗИ се правят на луди. Обикновено политиката им е такава, че си искат всички дължими вноски до края на полицата, за да се застраховат, че няма да ги изпържиш, като ти платят щетата и ти в един момент просто да се откажеш от тях и спреш да плащаш. При някои има вариант да плучиш сума за щета по експертна оценка, като от нея ти приспаднат дължимата сума за оставащите вноски.2 points
-
2 points
-
Един модел излиза с доста "стандартни" размери гуми. Това, естествено, води и до разлика в диаметрите, съответно и до разлика в показанията на километража. И, понеже производителя не знае с кой точно размер ще излезне колата от завода, а и какъв втори+ комплект ще си купи собственика, километража се настройва да показва по-висока скорост дори с най-големия стандартен размер гуми. Така никой не може да го съди/да му търси отговорност, ако някой превиши скоростта заради грешни показания. Горното означава, че (почти) всички автомобили излизат с показания на километража надвишаващи реалната скорост. При Мица с 15ки разликата беше 7%, докато със 17ките беше под 3%. При Мицьо, със 17ките, е точно 5%. И да, може да се коригира софтуерно, но предпочитам да не пипам, знам разликата, а и винаги имам скоростта от GPS-а, т.е. не ми пречи.2 points
-
Аз карам вече 15 000 км. с 95 и мотора е жив Препоръчително е да се кара с 98, не е задължително. Естествено с по-високият октан ще имаш по-гладка работа и по-добър перформънс. Който перформънс дали ще го усетиш, не е ясно. Същото и за по-гладката работа. Значително по-важна е редовната смяна на масло и когато си извънградско да я "продухваш" чат пат. Не я жали, мотора е правен да му се дава газ и е добре да му се случва периодично. Честита придобивка, много весели и безпроблемни километри да имаш с нея!2 points
-
2 points
-
Реално разполагащ с по-голяма мощност, защото ЕКУ-то може да си позволи по-голямо изпреварване (аванс). Дали е по-добре - не знам. Относително. Ако говорим за пари с 95 ще е по-добре. Ако говорим за вървене - определено 100те октана. А що се отнася до двигателя - не мисля, че ще се отрази на живота му.2 points
-
Карам ги отскоро на голфа, засега позитивни впечатления, но не са виждали сняг и лед. На мокро и духо нямам забележки, но не карам екстремно.1 point
-
1 point
-
Яд ме е за Пиастри, яд ме е на Макларън. Яд ще ме хване и от крайния резултат в шампионата. Норис не заслужава титла, ако я вземе. Ако Верстапен я вземе, пък ще е най-големия позор за Макларън. И между другото, напълно подкрепям теорията на Пепи за Пиастри.1 point
-
Съгласен. Този трябваше да го накажат, ама май ще му се размине. Въпреки това шапки долу за Цолов! А днешния спринт във Ф1 беше ... скучен. Квалификацията ... скучна. Ще видим състезанието. Лекето няма какво да губи и е в идеалната позиция да натисне двамата пред него в първия завой, в типично негов стил, и да ги докара до "ПТП" с което да се върне в борбата за титлата. Надявам се палячовците да не се вържат на тоя сценарии, но ... Ландо и днес доказа, че е с лабилна нервна система. Та поне 1/2 състезание ще се реши още в първите два завоя. И след това очаквам сериозна скука1 point
-
1 point
-
1 point
-
Тези арки са като за 22", даже 20-ките стоят като подарени, а тези ужасни 18-ки, прощавай Жоре, ама са все едно зет ти ги е свалил от детската количка на внук ти Ама щом му харесват със здраве да си ги търкалят1 point
-
Днес добавих оригинален преден парктроник - показва се на медията, смених и бутоните на конзолата, за да се деактивира при нужда. Също и огледало (безрамково от последните на суперб) с камера за автоматични къси/дълги. Отново Жоро закупи за мен всички необходими части и извърши монтажа в рамките на 1 ден. Следващите дни ще кача и снимки.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Има едни много запознати ключари в локалното на бул.Ал. Стамболийски веднага след светофара с бул.Констатин Величков .. аз бих прегледал за залепващи бутони или окиси.1 point
-
Имах такъв проблем с ключ на Рено, но минаха доста години от тогава и имам смътен спомен, че пипнах някои спойки по платката с поялник и от тогава спря да ми точи батерията. Моето по-скоро е било на късмет. Трудно може да се открие от къде му идва консумацията. Не знам дали има ключари, които биха се наели да открият и ремонтират платката. По-скоро ще ти предложат нова платка и обученке към колата.1 point
-
1 point
-
https://bilet.bg/bg/events/ostava-mastilo-exclusive-at-voenen-klub-69041 point
-
Тъй като един от най-големите модерни български празници "ЧернияT ПетъК" наближава, а някои от производителите, които предлагам в RedLine+ вече официално споделиха за техните отстъпки, редно е да не го пазя в тайна и аз! Официално откривам сезона на промоциите: + RacingLine PDM (Power Delivery Module) -10% отстъпка + RacingLine PCM (Power Control Module) -10% отстъпка + RacingLine OEM+ ( Tuning Software ) -20% отстъпка + Milltek Изпускателни Системи § Даунпайпове -20% отстъпка + Auto Finesse -20% отстъпка на всички налични продукти1 point
-
0-02-05-10e7648c0a8e367512e575070ed41d907753b04fafa5d44cd91704f05f045e10_6b74af94764dffc8.mp41 point
-
Прав си Жоре и аз го видях, ама няма значение, ако му харесват на Ицо - капачките се сменят , които да си избере, важното е, да го кефят1 point
-
Нов е акумулатора (на година), харчи си регистратора ток. Имам дни, когато карам по 5-10км на един два старта, други карам по много, трети с над 400км. Няма как да се съобразявам с нуждите си с един регистратор… отбелязах, че на моята кола отчитам консумация при дълъг престой. Аз съм с предна и задна камера, ако това има отношение. Нямам други консуматори или проблеми с колата и акумулатора! тоя моя модел не е нещо особено… като цяло сега, ако избирам нов ще проуча повече пазара. Не мисля, че е най-доброто, а и не беше в ниския ценови клас! Това с нуждата да се рестартира ръчно много ме разочарова! Отделно с тоя паркинг таймлапс измислен режим е под всякаква критика…!1 point




