Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation since 11/21/25 във всички области
-
11 points
-
7 points
-
6 points
-
4 points
-
4 points
-
4 points
-
Eta/Unitas 6498 42mm със сапфир с хубав антирефлекс и сребърен (925) цифер. Доволен съм, отдавна търсех нещо да замени моя Steinhart Marine, но да е по-малък и тънък от него, но да мога да ползвам каишката от скат (22мм), която си бях поръчал. Като бонус отговаря и на още едно мое желание, да имам германски часовник.3 points
-
3 points
-
3 points
-
Шкода 110 R в "Да продадеш колата" по Дискавъри .. най-после след повече от 20 години в ефира3 points
-
3 points
-
Евентуално седянка в някоя кръчма. Определено не Чешкия Клуб де3 points
-
3 points
-
3 points
-
3 points
-
Божко дори ще хваща влака чак от Ямбол за да ни уважи2 points
-
ОК. Някаква оптическа измама ще да е. Не е толкова важно. По-важното е, че всички портове ще работят. Не го отписвай единия. Няма причина. Значи, тези дупки са подготовка за истинското свързване. Само те чакат да боднеш кабелите.2 points
-
В тая връзка, повторение другата събота, след Коледа?2 points
-
Ми бих казал доста приятна среща се получи приятна компания,добра кухня и бира2 points
-
Абе кажете си направо че сте за бирите Да зема направо да ви викна по 10 като дойда, че ще ми -те капака за едни 5 кила бира2 points
-
Жорка, друг е виновника за опаковането. Но съм съгласен, че календара, както винаги, е топ изпълнение!2 points
-
Ще отговоря със снимки. Аз съм в подобна ситуация, дори бих казал по-зле, защото стените ми са от термопанел или както аз казвам от вестник. Моите рафтове висят на плочата с анкери 8×нещо си, сигурно са малко по-дълги, защото има изолация, 3/5см, на плочата, през която минавам. Към панела съм навил по няколко видии просто да държи нивото и те са съвсем леко натоварени на срязване. Цялата конструкция е от винкел 20х20х3, като горе към тавана съм направил пети на които стъпва от парчета от винкела, а по принцип може и от плоска шина. Може да направиш нещо подобно. Правил съм го и в още два гаража, но там стените са тухла и бетон. След монтажа увисвам на винкелите за тест преди да слагам каквото и да е и да вкарам колата, за да съм сигурен. Последната новост ми е закачалката за гуми от преди 2 седмици. Правоъгълна тръба 60х40х4, дълга е 3,60м. Толкова ми е разстоянието между носещите колони. Заварени спусъци със заварени на тях гайки М12. Към гайките навивам шпилка и окачвам гумите с джантите. Можеше да са статични (например заварени) шишове, но идеята е, ако свалям гумите и не закачам нищо, да се свалят шпилките, за да не си разбие някой случайно главата. След като го закачих увиснах в средата и отчетох около 10мм провисване на тръбата, което не е проблем. Аз съм ~90кг,а гумите с джантите както се виждат на снимката са 80кг и тежестта е разпределена. Тази тръба или да я наречем греда е запъната между двете колони и е хваната с по 4 винта с дюбели 8х40 в двата края. Няма смисъл от анкери, защото тук натоварването е на срязване.2 points
-
Ще ни се размине. Имаме си резервация на името на клуба. Абе - спасих капака на джимнито2 points
-
Здравей, Чавдар @Logrus може да каже, защото се занимава с монтаж на климатици и ги е закрепвал на всякакви стени. По мое мнение, в случая използвай анкери. И ф8 х 80мм са достатъчни. Може да дадеш лек наклон на отвора/сн. 1/. Да не е на 90 градуса спрямо стената. Така анкера/дюбела никога няма да се самоизмъкне от товара. образно казано2 points
-
2 points
-
До около 20:00 ще съм на родителска в Младост, ама след това може да мина за малко.2 points
-
Направо сложих 20:00 часа в заглавието. Че по-рано си е още бирено време2 points
-
2 points
-
Да напомня, че срещата за този месец е пренасрочена за събота, 13 декември от 14:00 и на паркинга на НИМ ще ви чакат клубните календари за 2026 година!2 points
-
Реших да кача този фаил за масла ръчни скорости. Всички са GL-4 обаче едно е само за VW. Може да е полезно на някой, като сравнение поне на одобренията. Mobil Manual Gear Oils.pdf2 points
-
Нямам спомен дали е точно този модел, но шарката изглежда същата. Та Пасата като го купих, беше с такива (най-вероятно). На СЕДЕМ години. Демек хем са му купувани само едни зимни гуми, хем са били с дот на 1-2г. при покупката Та търкалях ги може би...2-3-4 седмици. Доста внимателно разбира се. И проблем не съм имал. Нямаха балони, микропукнатини и т.н. Демек по параграф качество и пробег - ок. По параграф характеристики, не знам. Няма как да се изкажа за гума на 7г. и да е адекватно Каквото успях да видя от Continental Wintercontact TS 870 P: - Доста добро поведение и спиране на сухо - Ниско ниво на шум - Доста добро поведение на "лигаво". - Карал съм ги в температурен диапазон от 0C до 15C - нямам забележки - На вода - мноооого прилично - Клатене не се усеща и бордовете сякаш са по-стабилни като за Континентал. Макар че гумите са XL профила е 45% от 235мм. А и ги карам с прилично налягане (2.7 BAR). Голям студ, сняг и киша още не са виждали2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
То и аз същото съм му намислил, ама ще му дам време да забрави малко френският, че днес много му дойде2 points
-
Да са обадя и аз в темата - ама адски съм недоволен от Жоро, ужасен човек - не стига че ми направи всичко както го исках, не стига че ми угоди на всички капризи, не стига че заради моята каруца се научи да псува на френски, ами и не ми даде никакъв повод за мрънкане Лош човек, думам ви. Жоре, жив да си, пак ще те тормозя2 points
-
Жорка, ако опаковката включва защитен картон, в комбинация с опаковка от 120 литров чувал за непромокаемост, значи със сигурност аз съм опаковал. Благодаря ти за високата оценка. Иначе, тази година нямах възможност аз да ходя до Еконт и Спиди, затова Пепи предложи да ме отмени. Всъщност “схемата” е: аз опаковах всички заявени до деня на излизане от печат на календара, Ицето дойде да ги вземе, а Пепи ги изпрати по куриер. Сговорна дружина планина повдига, както се казва. Весели празници!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Според мен първия вариант е по-добрия. И една идея. Аз използвам шини, като тази на снимката. Пускам ги от по цялата височина, като си ги хващам на всички дупки. Предимството е, че така на практика усилието е на "срязване", т.е. дюбела не се натоварва в посока "измъкване", а в посока срязване, което изисква много повече усилия. Освен това получавам и екстрата, да мога да реорганизирам стелажите когато и както пожелая. По-широки рафтове, по-тесни, на по-високо, няколко реда и т.н. и т.н.1 point
-
Аз миналото лято почти гръмнах една 16", на 4 месеца и 4к км в дупка (да се чудиш къде съм я намерил с тези прекрасни пътища...) и ми я платиха. Уж щяха да изплатят поне 90%, но във фактурата имах и изправяне на джанта, ДМБ, сваляне и качване и мисля че леко ме порязаха. След половин година получих покана за свидетел по дело от заведено от застрахователя към общината и с хонорара, който ми се полага (ако искам да го взема, защото не съм длъжен), си покрих разликата. Имам обаче и друг случай, не лично аз а на новата служебна. Беше на 4-5 месеца, някой доброжелател много бързо беше мушнал с нож едната и гума докато колегата е бил в магазина. Колата си е била паркирана съвсем правилно, не на тротоар или пешеходна пътека. От там той директно отива до застрахователя, който в случая е на 1 пресечна разстояние, без да пипа колата. Завежда щета и след няколко дни получаваме отказ, по не помня какви причини, но бях шокиран, нова кола, нови гуми, може би просто сме изтеглили късата клечка с този застраховател.1 point
-
Това е на 1 минута пеша от старото ми вкъщи. Мисля и аз да намина.1 point
-
За 2 седмици с 870 225 50 17 ХЛ 94V (без Р) минах 1500+км. Реално под 0-ла градуса не съм ги карал, нито на сняг. Но 0-20 градуса на сухо и на дъжд се държат страхотно. Тихи, стабилни и държат яко. От няколко търговци тази година чувам едно и също - предично гумите на Мишлен и Континентал за нашия пазар имат реално каучук в състава си, изключения правят определени премиум модели на други марки предназначени за конкретни автомобили, с рядко срещани размери и доста висока цена.1 point
-
Предполага се, че и ламарините са здрави. С по-малко ръжда. Не съм пазарувал от там. Трябва да се търсят сайтове, търговци. Казах го като вариант, и че ще оскъпи реставрацията. Желая документално да се уреди и да си я направиш с мерак. За мен, колата е запазена и комплектна за годините си. Има потенциал. п.п. от фейсбук групата за стари Шкоди може да питаш Kostadin Kuzmov за съдействие, евентуално ако има нещо. За друг не се сещам, който да ти помогне с части.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Аз даже за течност за чистачки го тормозя да му е гадно ,за ламбите на Шкодичко също тормозих него сега трябва да измисля още нещо да го тормозя , например нова кола1 point
-
Днес добавих оригинален преден парктроник - показва се на медията, смених и бутоните на конзолата, за да се деактивира при нужда. Също и огледало (безрамково от последните на суперб) с камера за автоматични къси/дълги. Отново Жоро закупи за мен всички необходими части и извърши монтажа в рамките на 1 ден. Следващите дни ще кача и снимки.1 point
-
1 point




