Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation since 11/10/25 във всички области
-
10 points
-
7 points
-
6 points
-
Включвам се с един лек ъпдейт. През един слънчев летен ден, ми попадна обява за джанти, от модела, който си търсех. Целта ми бяха фабрични размери с офсет 46 или по-малък. Разликата в случая е, че ЕТ-то е 41, защото джантите са оригинални от Супърб (за Октавия има същия модел с ЕТ46). Вчера реших, че имам малко време и успях да ги сложа с новите зимни гуми, за които писах в друга тема. Те бяха предварително монтирани и балансирани. В сравнение с 18-ките с летните гуми, не стоят, чак толкова добре, но опредлено застанаха много по-добре от предишните, които дойдоха в комплект с колата. След смяната не съм карал колата въобще, така че нямам наблюдения относно гуми, джанти и поведение. Тепърва ще събирам впечатления.5 points
-
4 points
-
4 points
-
4 points
-
3 points
-
3 points
-
3 points
-
3 points
-
3 points
-
3 points
-
3 points
-
От сервиза за гуми Интерпан не ни уведомиха, че прекратяват дейност в досегашния вид. Нещо, което случайно разбрах от колега във форума. Днес разговарях с клубните партньори от Трансексперт, защото знам, че са кадърни и на тема сервиз за гуми. Така че, ако някой има нужда от добри "гумаджии", да ги посещава смело. За притежателите на фен карта е ясно, че ще има реверанс. Уточнявам, че ако искате да ползвате услугите им за гуми, аналогично на стандартната им сервизна дейност, това става със записване на час. Което пък в крайна сметка е удобство както за тях, така и за вас - няма опашки, няма излишно чакане.3 points
-
Такааа. Колата е отремонтирана от Румен - "РУМ Сервиз". Направена е супер, поне на първо четене. Човекът е свалил светлините и дръжката за багажника, механично е изчистил повърхностната ръжда отвътре и отвън, обработил е с ръждопреобразувател, положил е грунд, боя и лак. Отвътре е грундирана и обработена с парафин. Цената на ремонта за мен беше абсолютно приемлива - 80лв. Румен каза, че зоната е абсолютно достъпна от вътрешна страна, не както от друг сервиз ме убеждаваха, че е "като кутия и няма пипане". Просто на "доверените сервизи" не им се занимава с такива пипкави дейности. Там е чупи - ново - боядисвай. Изглежда супер, дано решението да е дълготрайно. Аз нямаше да мога да го направя по-добре. Ще кача снимки по-късно. П.С. Тези от ДЗИ събраха поредна черна точка и мисля да ги разкарам. Имам дребна паркинг щета на задната броня. Отидох, заявих я по Каско, всичко уж беше точно. Мина един месец, но възлагателно писмо така и не дойде. Не, че ми е спешен ремонта, но реших да ги потърся. Обяснение: "Амо то.....вие като плащате на две вноски - като си платите втората - тогава, ама то.....дребните щети понякога "потъват и ги забравяме"...ама то - колегите не са ви отразили щетата...ще видим какво можем да направим". В крайна сметка "удобриха щетата". Като имат да взимат пари - веднага ги взимат. Аз по това Каско съм заявил две щети - едната по двустранен протокол по чужда вина, втората е за една счупена чистачка. За 5+ години и плащане на вноски като поп съм им направил щети за 50лв., а сега ми се пазарят за една одрана задна броня.3 points
-
2 points
-
Реших да кача този фаил за масла ръчни скорости. Всички са GL-4 обаче едно е само за VW. Може да е полезно на някой, като сравнение поне на одобренията. Mobil Manual Gear Oils.pdf2 points
-
Нямам спомен дали е точно този модел, но шарката изглежда същата. Та Пасата като го купих, беше с такива (най-вероятно). На СЕДЕМ години. Демек хем са му купувани само едни зимни гуми, хем са били с дот на 1-2г. при покупката Та търкалях ги може би...2-3-4 седмици. Доста внимателно разбира се. И проблем не съм имал. Нямаха балони, микропукнатини и т.н. Демек по параграф качество и пробег - ок. По параграф характеристики, не знам. Няма как да се изкажа за гума на 7г. и да е адекватно Каквото успях да видя от Continental Wintercontact TS 870 P: - Доста добро поведение и спиране на сухо - Ниско ниво на шум - Доста добро поведение на "лигаво". - Карал съм ги в температурен диапазон от 0C до 15C - нямам забележки - На вода - мноооого прилично - Клатене не се усеща и бордовете сякаш са по-стабилни като за Континентал. Макар че гумите са XL профила е 45% от 235мм. А и ги карам с прилично налягане (2.7 BAR). Голям студ, сняг и киша още не са виждали2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
То и аз същото съм му намислил, ама ще му дам време да забрави малко френският, че днес много му дойде2 points
-
Да са обадя и аз в темата - ама адски съм недоволен от Жоро, ужасен човек - не стига че ми направи всичко както го исках, не стига че ми угоди на всички капризи, не стига че заради моята каруца се научи да псува на френски, ами и не ми даде никакъв повод за мрънкане Лош човек, думам ви. Жоре, жив да си, пак ще те тормозя2 points
-
Саше , видях ти колата пред един сервеиз на Горнобански път .. и ми стана ясно от къде и идват проблемите .. аз там и за свински опашки не спирам2 points
-
Супер е, ако е направено така както си го описал, просто е направено всичко, което може и трябва да се направи, а цената е направо нищожна, бих казал. Честно казано, не са много застрахователите, които плащат добре. И да, всички имат за цел ако могат да избегнат плащане, така че не си мисли, че само ДЗИ се правят на луди. Обикновено политиката им е такава, че си искат всички дължими вноски до края на полицата, за да се застраховат, че няма да ги изпържиш, като ти платят щетата и ти в един момент просто да се откажеш от тях и спреш да плащаш. При някои има вариант да плучиш сума за щета по експертна оценка, като от нея ти приспаднат дължимата сума за оставащите вноски.2 points
-
2 points
-
Един модел излиза с доста "стандартни" размери гуми. Това, естествено, води и до разлика в диаметрите, съответно и до разлика в показанията на километража. И, понеже производителя не знае с кой точно размер ще излезне колата от завода, а и какъв втори+ комплект ще си купи собственика, километража се настройва да показва по-висока скорост дори с най-големия стандартен размер гуми. Така никой не може да го съди/да му търси отговорност, ако някой превиши скоростта заради грешни показания. Горното означава, че (почти) всички автомобили излизат с показания на километража надвишаващи реалната скорост. При Мица с 15ки разликата беше 7%, докато със 17ките беше под 3%. При Мицьо, със 17ките, е точно 5%. И да, може да се коригира софтуерно, но предпочитам да не пипам, знам разликата, а и винаги имам скоростта от GPS-а, т.е. не ми пречи.2 points
-
Аз карам вече 15 000 км. с 95 и мотора е жив Препоръчително е да се кара с 98, не е задължително. Естествено с по-високият октан ще имаш по-гладка работа и по-добър перформънс. Който перформънс дали ще го усетиш, не е ясно. Същото и за по-гладката работа. Значително по-важна е редовната смяна на масло и когато си извънградско да я "продухваш" чат пат. Не я жали, мотора е правен да му се дава газ и е добре да му се случва периодично. Честита придобивка, много весели и безпроблемни километри да имаш с нея!2 points
-
2 points
-
Предполага се, че и ламарините са здрави. С по-малко ръжда. Не съм пазарувал от там. Трябва да се търсят сайтове, търговци. Казах го като вариант, и че ще оскъпи реставрацията. Желая документално да се уреди и да си я направиш с мерак. За мен, колата е запазена и комплектна за годините си. Има потенциал. п.п. от фейсбук групата за стари Шкоди може да питаш Kostadin Kuzmov за съдействие, евентуално ако има нещо. За друг не се сещам, който да ти помогне с части.1 point
-
Карам ги отскоро на голфа, засега позитивни впечатления, но не са виждали сняг и лед. На мокро и духо нямам забележки, но не карам екстремно.1 point
-
Не е много учудващо, че не мърдат - никой от тях няма как да знае, че причината за екстремното каране е реална спешна ситуация, в която сте попаднали. Виновна за това е т.нар. "война по пътищата" и безбройните изпълнения на разни джигити, заради които страдат и загиват хора на пътя - темата напоследък е много чувствителна и има доста негодуване. Вероятно затова и някои хора не проявяват разбиране, като видят премигване, аварийки и т.н. Преди много време бяха хванали някакви индивиди от боята каращи по магистралата по опасен начин, че даже и със сложена синя лампа. Полицейска хайка ги спряла след сигнал - оказало се, че били бързали за сватба и закъснявали, видиш ли. Дано все пак всичко да се оправи напълно след падането и травмата на лакътя. Извинявам се за офтопика. А иначе по темата: Някой със скорошни впечатления или информация за Kumho WINTERCRAFT WP52 - що за зимна гума е това?1 point
-
1 point
-
1 point
-
На комбито има букси в самия капак зад кората и под левия стоп вътре в багажника, предполагам и на твоята е така.1 point
-
Тези арки са като за 22", даже 20-ките стоят като подарени, а тези ужасни 18-ки, прощавай Жоре, ама са все едно зет ти ги е свалил от детската количка на внук ти Ама щом му харесват със здраве да си ги търкалят1 point
-
Днес добавих оригинален преден парктроник - показва се на медията, смених и бутоните на конзолата, за да се деактивира при нужда. Също и огледало (безрамково от последните на суперб) с камера за автоматични къси/дълги. Отново Жоро закупи за мен всички необходими части и извърши монтажа в рамките на 1 ден. Следващите дни ще кача и снимки.1 point
-
1 point
-
Според мен има някаква грижа с релето. +359888712148 - Нено. Познава хора, които се занимават със Шкода в Ст. Загора и може да ти бъде от полза. Успех!1 point
-
Наско, слагах ламиниран паркет на спалнята. Ей сега сядам. Акъла ми е другаде и не се обозначих, че ще отсъствам. Брат ми дойде да ми помогне, а можеше само днес. Пипкава работа, клекни, стани... Утре гаранция ще съм схванат, но ще се раздвижа, че трябва да слагам первазите. Честно казано, по-добре да бях дошъл на среща. Кофти се е получило. За декември, обещавам!1 point
-
Има едни много запознати ключари в локалното на бул.Ал. Стамболийски веднага след светофара с бул.Констатин Величков .. аз бих прегледал за залепващи бутони или окиси.1 point
-
1 point
-
https://bilet.bg/bg/events/ostava-mastilo-exclusive-at-voenen-klub-69041 point
-
Тъй като един от най-големите модерни български празници "ЧернияT ПетъК" наближава, а някои от производителите, които предлагам в RedLine+ вече официално споделиха за техните отстъпки, редно е да не го пазя в тайна и аз! Официално откривам сезона на промоциите: + RacingLine PDM (Power Delivery Module) -10% отстъпка + RacingLine PCM (Power Control Module) -10% отстъпка + RacingLine OEM+ ( Tuning Software ) -20% отстъпка + Milltek Изпускателни Системи § Даунпайпове -20% отстъпка + Auto Finesse -20% отстъпка на всички налични продукти1 point
-
Виж и задния. И, евентуално, размести куплунга. Тия системи мерят ток и, ако леко прекъсва, може и да се оплачат.1 point
-
1 point
-
Понеже докарах колата в петък по тъмно, в събота и неделя имаше други задачи неотложни и чак днес вече се повозих без да бързам за нещо. Отидох до КАТ да сменя талоните и т.н. Та първите няколко разлики спрямо ЦРВ-то, които забелязах са, че колата набира осезаемо по-леко от ЦРВ-то, с него карам с 50,60 и все едно ще излитам а с Шкодата не се усеща скоростта. Друго което забелязах е, че бръмчи доста приятно при изпреварване, не знам дали има някакъв говорител в гърнетата като аудитата или си е така, но шофирането се превръща в удоволствие! Както си карам в колоната, дистроника си потдържа 80,90 и реших да изпреваря една кола.....! Голям кеф става шофирането!1 point
-
Саше, бъркаш се. Джантата ще излезе навън. Колкото по-малка е цифрата, толкова по-навън излиза. Има джанти с отрицателно ЕТ, както и така наречените обърнати джанти. Може да се ориентираш по картинката на @PRR. Ако става въпрос за опиране, гумата може да опре например във веждите, а не вътре в калника (подкалника), но това би се случило при някой нисък автомобил със спортно окачване и малка фуга между гумата и калника.1 point
-
Имам (тъп) въпрос: Какво ще стане, ако на автомобил, предвиден за джанти 19" 8,5j et59 сложа джанти 19" 8,5j et50? От това, което чета разбирам, че просто джантата ще излезе 9мм навън спрямо сегашната. Или нещо не съм разбрал правилно?1 point




