Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation since 11/07/25 във всички области
-
6 points
-
6 points
-
Включвам се с един лек ъпдейт. През един слънчев летен ден, ми попадна обява за джанти, от модела, който си търсех. Целта ми бяха фабрични размери с офсет 46 или по-малък. Разликата в случая е, че ЕТ-то е 41, защото джантите са оригинални от Супърб (за Октавия има същия модел с ЕТ46). Вчера реших, че имам малко време и успях да ги сложа с новите зимни гуми, за които писах в друга тема. Те бяха предварително монтирани и балансирани. В сравнение с 18-ките с летните гуми, не стоят, чак толкова добре, но опредлено застанаха много по-добре от предишните, които дойдоха в комплект с колата. След смяната не съм карал колата въобще, така че нямам наблюдения относно гуми, джанти и поведение. Тепърва ще събирам впечатления.5 points
-
4 points
-
4 points
-
4 points
-
И така, вече съм горд собственик на супърба l&k от последната капена обява . Днес го взех от Пловдив, разход Пловдив - Плевен през беклемето 8.2 ми даде , но това не е най-важното. Всичко е обслужено на 120 000км. Като аз казах на човека, че нищо не разбирам и той ми обясни подробно, халдекса масло се сменя на 2 години и да знаеш каза цедката се мие, маслото е реванол 5-40 спецификация 502, 504 или поне това съм запомнил. Всичко е с оригинални части сменяно, от свещите до филтъра за купето, човека е педант просто. На пръв поглед забелязах 2 неща, фенерчето в багажника не свети и като палиш клапите за климатика скърцат докато се наместват. Друго което човека ми каза, че на оригиналния ключ като е взел колата от Германия е била паднала батерията, сменил я е, за 1 седмица е умряла, пак я е сменил и пак същото, ходил е на ключар който е казал че не може да му помогне и е решил проблема радикално. Извадил е батерията и си ползва втория ключ. Ще търся джанти 17ки за зимните гуми, че е с 19ки с нови континентал нови, но за зимата не ми се вижда подходящо. За сега това е .4 points
-
3 points
-
3 points
-
3 points
-
3 points
-
3 points
-
3 points
-
3 points
-
От сервиза за гуми Интерпан не ни уведомиха, че прекратяват дейност в досегашния вид. Нещо, което случайно разбрах от колега във форума. Днес разговарях с клубните партньори от Трансексперт, защото знам, че са кадърни и на тема сервиз за гуми. Така че, ако някой има нужда от добри "гумаджии", да ги посещава смело. За притежателите на фен карта е ясно, че ще има реверанс. Уточнявам, че ако искате да ползвате услугите им за гуми, аналогично на стандартната им сервизна дейност, това става със записване на час. Което пък в крайна сметка е удобство както за тях, така и за вас - няма опашки, няма излишно чакане.3 points
-
Такааа. Колата е отремонтирана от Румен - "РУМ Сервиз". Направена е супер, поне на първо четене. Човекът е свалил светлините и дръжката за багажника, механично е изчистил повърхностната ръжда отвътре и отвън, обработил е с ръждопреобразувател, положил е грунд, боя и лак. Отвътре е грундирана и обработена с парафин. Цената на ремонта за мен беше абсолютно приемлива - 80лв. Румен каза, че зоната е абсолютно достъпна от вътрешна страна, не както от друг сервиз ме убеждаваха, че е "като кутия и няма пипане". Просто на "доверените сервизи" не им се занимава с такива пипкави дейности. Там е чупи - ново - боядисвай. Изглежда супер, дано решението да е дълготрайно. Аз нямаше да мога да го направя по-добре. Ще кача снимки по-късно. П.С. Тези от ДЗИ събраха поредна черна точка и мисля да ги разкарам. Имам дребна паркинг щета на задната броня. Отидох, заявих я по Каско, всичко уж беше точно. Мина един месец, но възлагателно писмо така и не дойде. Не, че ми е спешен ремонта, но реших да ги потърся. Обяснение: "Амо то.....вие като плащате на две вноски - като си платите втората - тогава, ама то.....дребните щети понякога "потъват и ги забравяме"...ама то - колегите не са ви отразили щетата...ще видим какво можем да направим". В крайна сметка "удобриха щетата". Като имат да взимат пари - веднага ги взимат. Аз по това Каско съм заявил две щети - едната по двустранен протокол по чужда вина, втората е за една счупена чистачка. За 5+ години и плащане на вноски като поп съм им направил щети за 50лв., а сега ми се пазарят за една одрана задна броня.3 points
-
Реших да кача този фаил за масла ръчни скорости. Всички са GL-4 обаче едно е само за VW. Може да е полезно на някой, като сравнение поне на одобренията. Mobil Manual Gear Oils.pdf2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
То и аз същото съм му намислил, ама ще му дам време да забрави малко френският, че днес много му дойде2 points
-
Да са обадя и аз в темата - ама адски съм недоволен от Жоро, ужасен човек - не стига че ми направи всичко както го исках, не стига че ми угоди на всички капризи, не стига че заради моята каруца се научи да псува на френски, ами и не ми даде никакъв повод за мрънкане Лош човек, думам ви. Жоре, жив да си, пак ще те тормозя2 points
-
Саше , видях ти колата пред един сервеиз на Горнобански път .. и ми стана ясно от къде и идват проблемите .. аз там и за свински опашки не спирам2 points
-
Супер е, ако е направено така както си го описал, просто е направено всичко, което може и трябва да се направи, а цената е направо нищожна, бих казал. Честно казано, не са много застрахователите, които плащат добре. И да, всички имат за цел ако могат да избегнат плащане, така че не си мисли, че само ДЗИ се правят на луди. Обикновено политиката им е такава, че си искат всички дължими вноски до края на полицата, за да се застраховат, че няма да ги изпържиш, като ти платят щетата и ти в един момент просто да се откажеш от тях и спреш да плащаш. При някои има вариант да плучиш сума за щета по експертна оценка, като от нея ти приспаднат дължимата сума за оставащите вноски.2 points
-
2 points
-
Един модел излиза с доста "стандартни" размери гуми. Това, естествено, води и до разлика в диаметрите, съответно и до разлика в показанията на километража. И, понеже производителя не знае с кой точно размер ще излезне колата от завода, а и какъв втори+ комплект ще си купи собственика, километража се настройва да показва по-висока скорост дори с най-големия стандартен размер гуми. Така никой не може да го съди/да му търси отговорност, ако някой превиши скоростта заради грешни показания. Горното означава, че (почти) всички автомобили излизат с показания на километража надвишаващи реалната скорост. При Мица с 15ки разликата беше 7%, докато със 17ките беше под 3%. При Мицьо, със 17ките, е точно 5%. И да, може да се коригира софтуерно, но предпочитам да не пипам, знам разликата, а и винаги имам скоростта от GPS-а, т.е. не ми пречи.2 points
-
Аз карам вече 15 000 км. с 95 и мотора е жив Препоръчително е да се кара с 98, не е задължително. Естествено с по-високият октан ще имаш по-гладка работа и по-добър перформънс. Който перформънс дали ще го усетиш, не е ясно. Същото и за по-гладката работа. Значително по-важна е редовната смяна на масло и когато си извънградско да я "продухваш" чат пат. Не я жали, мотора е правен да му се дава газ и е добре да му се случва периодично. Честита придобивка, много весели и безпроблемни километри да имаш с нея!2 points
-
2 points
-
Реално разполагащ с по-голяма мощност, защото ЕКУ-то може да си позволи по-голямо изпреварване (аванс). Дали е по-добре - не знам. Относително. Ако говорим за пари с 95 ще е по-добре. Ако говорим за вървене - определено 100те октана. А що се отнася до двигателя - не мисля, че ще се отрази на живота му.2 points
-
Супърб 3 има и с 16 цола фабрично, но с този двигател, със сигурност ще е с по-големи спирачки, съответно няма възможност да са под 17 цола. Жоро, знам за гумите, миналата година почти гръмнах една от новите си гуми 205/55R16, на старата Октавия, а карах съвсем спокойно с ~40км/ч. Както виждаш гумата изобщо не е някаква нископрофилна. Скъсаха се конците и излезе една голяма цицина. Като взех новата тя дойде с 225/40R18, с нови Бриджстон гуми. Страхотна визия, директно управление, но колкото и да съм внимателен и треперя малко повече, а и не я карам само аз. Обмислях дали да взема 17" за лятото, но модела който ми харесва се намира трудно и на висока цена, освен това пак ще трябва да купувам гуми и засега се въздържам. Излишни разходи.2 points
-
Супер са моделите. И аз имам няколко журналки (не Шкоди), на които много се кефя. и не, темата не е интересна само за теб. Ще взема и аз да се включа с някоя и друга Шкода. Този модел е един от най-любимте ми въобще. Въпреки непретенциозния производител - Алтая, модела е направен много добре и с много добри пропорции, според мен. Освен това, реалната кола също е любимия ми рали автомобил. Не особено успешен, за съжаление. Та ето го:2 points
-
Яд ме е за Пиастри, яд ме е на Макларън. Яд ще ме хване и от крайния резултат в шампионата. Норис не заслужава титла, ако я вземе. Ако Верстапен я вземе, пък ще е най-големия позор за Макларън. И между другото, напълно подкрепям теорията на Пепи за Пиастри.1 point
-
Съгласен. Този трябваше да го накажат, ама май ще му се размине. Въпреки това шапки долу за Цолов! А днешния спринт във Ф1 беше ... скучен. Квалификацията ... скучна. Ще видим състезанието. Лекето няма какво да губи и е в идеалната позиция да натисне двамата пред него в първия завой, в типично негов стил, и да ги докара до "ПТП" с което да се върне в борбата за титлата. Надявам се палячовците да не се вържат на тоя сценарии, но ... Ландо и днес доказа, че е с лабилна нервна система. Та поне 1/2 състезание ще се реши още в първите два завоя. И след това очаквам сериозна скука1 point
-
1 point
-
Има едни много запознати ключари в локалното на бул.Ал. Стамболийски веднага след светофара с бул.Констатин Величков .. аз бих прегледал за залепващи бутони или окиси.1 point
-
0-02-05-10e7648c0a8e367512e575070ed41d907753b04fafa5d44cd91704f05f045e10_6b74af94764dffc8.mp41 point
-
Виж и задния. И, евентуално, размести куплунга. Тия системи мерят ток и, ако леко прекъсва, може и да се оплачат.1 point
-
Прав си Жоре и аз го видях, ама няма значение, ако му харесват на Ицо - капачките се сменят , които да си избере, важното е, да го кефят1 point
-
1 point
-
Понеже докарах колата в петък по тъмно, в събота и неделя имаше други задачи неотложни и чак днес вече се повозих без да бързам за нещо. Отидох до КАТ да сменя талоните и т.н. Та първите няколко разлики спрямо ЦРВ-то, които забелязах са, че колата набира осезаемо по-леко от ЦРВ-то, с него карам с 50,60 и все едно ще излитам а с Шкодата не се усеща скоростта. Друго което забелязах е, че бръмчи доста приятно при изпреварване, не знам дали има някакъв говорител в гърнетата като аудитата или си е така, но шофирането се превръща в удоволствие! Както си карам в колоната, дистроника си потдържа 80,90 и реших да изпреваря една кола.....! Голям кеф става шофирането!1 point
-
Саше, бъркаш се. Джантата ще излезе навън. Колкото по-малка е цифрата, толкова по-навън излиза. Има джанти с отрицателно ЕТ, както и така наречените обърнати джанти. Може да се ориентираш по картинката на @PRR. Ако става въпрос за опиране, гумата може да опре например във веждите, а не вътре в калника (подкалника), но това би се случило при някой нисък автомобил със спортно окачване и малка фуга между гумата и калника.1 point
-
Стандартният размер 17-ки за Супърб 3 е 215/55/17. За Скаут обикновено е по-голям, за да се повдигне малко колата, но си е сметнато от завода и километражът е настроен за по-големите гуми.1 point
-
1 point
-
Извинявам се за подвеждането. На С2 ги пише размерите и мислех, че се отнася и за другите Шкоди. Това намерих, като официална информация:1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
ползвам А810 със задна камера от около година. Нямам забележки, не че съм се занимавал да свалям записи или да гледам настройки повече от 2-3 пъти. Прави таймлапс при паркирана кола и има някакъв алгоритъм да пуска постоянен запис при застояване на човек пред камерите и при разклащане на колата. като качество на записа е добре и нощния режим е ОК. Ползвам 512гб карта с памет и горе долу седмица има записи назад. Като негатив - трябва да се рестартира ръчно на месец-два иначе изписва мемори Фул и прави записи на най-ниска резолюция. Ако не карам колата 3-4 дена усещам слаб акумулатор.1 point
-
Айде честито! Със здраве и с кеф да си я караш! Чакаме снимки, а пък аз като ходя до Плевен (дано да е скоро) може да мина да я видя на живо.1 point
-
1/43 е, да. Имам още няколко Шкоди, но нямам снимки в момента. Ще гледам да ги снимам тези дни.1 point




