Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

Най харесвано

Showing content with the highest reputation since 03/25/25 във всички области

  1. Днес минах ГТП. Поваля ме и дъжд, та се наложи и да я мия. Готови сме за сезон Пролет-лято
    13 points
  2. Попитали 10 000 мъже какво предпочитат – нова кола или идеалната жена. Резултатите от гласуването са следните: 47% – бензин 53% – дизел
    5 points
  3. Разбира се, Пепи. Затова гледам да я пусна в движение преди 26ти.
    5 points
  4. Поради грешно описано ръководство в нета (за сваляне на предна броня) , ще се опитам да опиша процедурите по сваляне на двете брони. задната броня се държи на 9 винта с Т25 - по три в двата подкалника и три отдолу , но под стоповете има по две щипки , които трябва да се откопчаят преди да тръгнем да я вадим от страничните канали и за това сваляме и стоповете , откопчават се щипките и се вади от каналите .. хубаво е при демонтаж и монтах да се прави от двама човека , инак освободения край ще падне на земята (не ме питайте от къде знам) .. в общи линии работа за 15 мин. на подемник и малко повече ако се търкаляте под колата. Предната броня е по-чепата заради четири болтчета , които държат бронята към калника и там е грешката - във всички ръководства болтчета се завиват отдолу нагоре , но в действителност е обратно! Започваме с четирите винта , които държат решетката под капака , сваляме кората под двигателя и двата покалника , плюс всички винтове на кората под радиаторите (тя се сваля заедно с бронята) .. до тук всички винтове са с Т25. И сега става интересно - болтовете на металната лайстна , с която се държи бронята към калника са по два на страна .. по-близките до колелата (задните) се развиват лесно с малка тресчотка и накрайник Т25 , а предните се намират точно под фара , който може да се свали при свалена предна броня (Параграф 22 ) и какво измислих - фаровете се държат с по три болта Т30 , като два от тях са достъпни с удължение поне 30 см. и след като махнах всичките приплъзнах фара към двигателя , докато се появи пролука около 1 см. , през която отвих предните болтове на бронята (най-лесно е с отвертка Т25 с дължина 30-40 см. .. аз го правих с удължение и гедоре , но е много неудобно и за да предпазя фара и калника ги облепих с хартиено тиксо). Има и още един пиниз - на левия фар не му достига място и за целта махнах планката на акумулатоа и го прилплъзнах колкото може към двигателя и така успях да приплъзна фара навътре. Другата седмица ще я събирам и ще нааправя малко снимки.
    5 points
  5. Това е танка на един мой обучаем. Много му се кефя
    5 points
  6. Ами туй то - два часа разглобяване , шест часа сглобяване и ей го резултата оправихме даже фугите на фаровете , че десния стърчеше над калника заводски и ме дразнеше. Големия минус на цялата работа , че заводската боя седи на портокал , за разлика от броните И понеже седем години едни хора естетЕ ме критикуват за ръждивите болтчета на номерата ще подчертая дебело - вече са лъскави и неръждаеми
    4 points
  7. Айде на Duran, повтарям Duran, ако някой не е чул, култуви парчета , от онуй време. Duran Duran - Come Undone (Official Music Video).mp4
    4 points
  8. Колата изкара една терапия - смених всички масла по 4х4 системата, прочутата втулка на ъгловата предавка (като заглади шлиците - чао 4х4 и здравей предно), течове на масло и нафта, чистене на всмукателната система и нови подгревни свещи. Свалиха ми кожата, но колата върви супер - врътнах около 1600 км из България, Сърбия и Румъния при разход около 7.2 л. Новите 18ки (235/50) втвърдиха леко возията, но гумите реално не са чак толкова тънки, че да стане лоша,а само леко по-стегната. ПП Румънският прамиум дизел (Efix 55 от Ромпетрол и Motorina extra от Petrom) е много готино гориво. За пръв път усетих разлика от различно гориво. Купих си добавка за гориво Archoil 6900 D-max, да видим дали ще постигна същия ефект.
    4 points
  9. Един от хитовете от миналото, който си остава и до днес легенда. Ахат Черната овца.mp4
    4 points
  10. Повечето знаете от нова историята на моята Октавиа, за другите - втори собственик съм й. Взех я от член на клуба, беше на малко над 100к км. Сега е на 170к км, напълно обслужена, преди 5к км - дсг, халдекс и тн. Сменил съм водна помпа с оригинална, всички дискове и накладки, обслужен климатик и всичко възможно по нея. Чисто нови 18ки гуми континентал с перфектни РС джанти, втори 17ки пак оригинални, но от скаут. Каско, данък, гражданска до 15.01.26та. Без забележки по външен вид и вътре в купето! Всичко по колата работи нормално, няма никакви проблеми и побългарявания. Колата няма удари! Мотор, скорости и окачване - обслужени скоро и без никакви проблеми! Януари я обслужих и платих всичко за 1г - над 3к лв. Преди 2 седмици сложих нови джанти гуми за над 2.5к лв. Водната помпа беше около 1.5к лв и я смених миналата година! Относно всички въпроси за техническо състояние - Пепи (Pepino) най-добре може да отговори! Никога не съм правил компромиси с моя кола, винаги предварително и често излишно съм сменял и обслужвал каквото има или би имало нужда! Не е икономичен автомобил (и при Павката, и при мен е карана основно извънградско, и под 8 не е давала, над 12 -13 също, винаги със 100 октана), върви доста приятно (моя среден за 60-70к км е около 10/100 основно извънградско със силно каране) и е комфортно, вози меко, даже няколко пъти ме питат дали не съм я направил на въздух :д! Понеже е 4х4 е по-висока от нормална октавиа, освен това е поръчана заводско с повдигане, а с гуми размер на скаут е още по-висока, но това не й пречи да е добре на пътя с високи скорости! Ремап от Пепи на 220-30кс, масло на мотор на 10к км от нова е сменяно (фактури има от нова), дсг и халдекс - винаги обслужвани преди препоръчителния пробег (всичко, което е сменено по нея е купувано от ЕТ, демек в оригинал)! Дисковете и накладките смених с Циберман - на 30-40к км са сега. Накладките са на над половината дебелина, дисковете като нови (карам 95% извънградско и извън БГ, затова са така). И Павката, и аз сме слагали доста неща по нея като екстри, има ги в темата ми тук за нея. Заводските екстри са доста, но не е с всичко! Липсва дистроник, лайн асист, ел седалки, обдухване и други вече дребни екстри! Има голяма панорама, полу кожен салон, ел багажник, афс би ксенон, кейлес, подгрев на пръскалки, подгрев челното стъкло, най-голямата мултимедия - Андроид, задна камера за паркиране (има си парктроник и на екрана показва линията на завиване), видео регистратор с 2 камери - отпред и отзад пак най-новите, не помня марката, но с голяма карта памет, прибиращи се огледала, и трите се димират против заслепяване отзад, педали и футрест метални, като на РС, мултиволан, пълен лед отвън с бягащи мигачи в огледалата и доста други, просто не знам вече кое е екстра и кое не на тая кола (често карам и се возя на по-нови и по-висок клас коли). Цена - 25к лв! не е зор да я продам и цената е крайна, няма смисъл да си губим времето с пазарлъци! Ако взема друга кола и се случи седан, тази остава! Снимки и повече инфо за нея има във форума в темата ми за нея!
    4 points
  11. Ето един полезен линк за хората, които искат да пробват да отключат някоя и друга екстра по колите си: https://www.vag-coding.fr/skoda/ Тия дни като се случи по-хубаво време ще пробвам кое работи и кое не.
    3 points
  12. 90%, ако не и повече, от катастрофите с фатален край не се случват в града или на магистрала, а на т.нар. "първокласни пътища", разните междуселски пътчета и други подобни. Респективно намаляването на скоростта по магистралите е чиста парлама - вижте ни колко сме загрижени....порнография пълна По магистралата, при ограничение 140км/ч, масово се кара със 110-120, даже аз с моите комфортни 130 се чуствам бързак повечето време. И не скоростта убива, а неадекватните шофьори, отвратителното състояние на пътната мрежа и най-вече пълната липса на контрол. Другото е, че за мен не е нормално за 150км. магистрала да видя само една патрулка и тя на чакало, дето всички го знаят и минават като по учебник от там. За чии х*й им купиха на ченгетата баварците като ги гледам само на снимки, а на пътя ги няма? Относно Кресненското дефиле - сравнително често минавам от там и аз, не колкото Иво определено, но повечето пъти спокойно се кара със 70. Лично аз подкрепям колчетата - определено са една от малкото смислени и адекватни мерки в национален мащаб през последните години. Контрол. Това е нещото, което трябва да се промени. Не трябва да се намалява скоростта (все едно някой ще се съобрази, като няма кой да му набие канчето), не трябва ние, персонално, да пускаме газта, и други такива половинчати и едностранни мерки, а трябва да има правила важащи за всички и контрол върху прилагането им. Ако аз тръгна без ГО или ГТП ще ми скъсат дирника, ама в някои краища на милата ни родина хората си карат дори без книжки и номера, а никой не ги ебава. И т'ва само защото не са в някой от големите градове - бае ти Груйчо мое си джитка безнаказан с Жигулето у врачанско, без книжка, номера, съответно ГО и ГТП, па и мотан (не много, само къде 2 промила), ма у градо друга закон важи и тук ще ни съдерат за най-дребното. Ако някой му се занимава, и ако има такава възможност де, може да види че голяма част от тежките ПТП са по разни провинциални, междуселски пътчета. Обаче тези ПТП-та остават в сянка и се тръби за всяка дребна катастрофа у големио град или на (псевдо)магистралите ни.
    3 points
  13. Ето обещаните снимки .. задната броня - лявата лайстна централната лайстна и куките на трите долни винта дясната лайстна езичетата под стоповете кривите болтове на предната броня , заради които се мести фара. Открих , че при сглобяване е по-лесно като се отвие още един винт на задните подкалници (някъде в средата се пада зад гумата) .. предните подкалници се свалят изцяло. Най-трудното при сглобяването на предната броня е щракването на решетката , но с гумен чук става по-лесно .. останалите части (долната решетка , халогените и кората под радиаторите) се събират сравнително лесно.
    3 points
  14. 3 points
  15. Аз пък не успях да се въздържа и направих ... И, да, срещата беше много приятна! Хубаво време, хубави хора, хубави коли ... и един да легне под тях
    3 points
  16. Не знам защо , но в средата на седмицата ми е романтично. Може би защото си мисля за VRS ки и Фабии. Поздрав за всички с VRS ки.
    3 points
  17. Това ми напомня на карикатурата "Продавам 3 стари камери за видеонаблюдение" (на снимката 3 баби клюкарки), та ако и тук видеонаблюдението е от този тип - оле мале... Долу където не минават чистачките в ъгъла сигурно е много чисто нали... Имат право и ако са в настроение, глобяват за незалепен стикер, както и за неотлепен с изтекла валидност, защото пречи на видимостта. Как пък докато е валиден не пречи се чудя
    3 points
  18. Здравейте колеги ,казуса се реши .Проблема беше в новата машинка .Видимо са еднакво дълги но самия ход на среагиране няма нищо общо със старата .Майстора ми показа нагледно за какво става на въпрос ,така че както писа един колега по нагоре ,продават страшни буклуци гледаш същото но вътре хода на превлючвателя няма общо.Дано съм бил полезен че от две където донесе само една стана .Извода е отиваш със старата и ги сравняваш дали щракат при едно и също положение .Благодаря на всички които се опитаха да помогнат ,е за това го Обичам този ФорумПожелавам на всички много безаварийни километри
    3 points
  19. Развитието по темата - както и очаквах, фарът имаше механичен проблем в системата за регулиране на височината и вече е оправен. При теста по време на палене двата дълаги фара са подравнени и се движат в синхрон. Мой приятел ме прати при едни хора в София, където си беше оправял изгорелите дневни светлини на Октавията. Хората погледната и казаха - ще го оправим, няма проблем. Имало нещо "извадено" по механиката вътре и проблемът бил често срещан. Единственото неприятно е, че трябваше да им закарам фара свален. Т.е. ангажирах друг сервиз да свали бронята и фара на колата, та стоя една седмица на техния паркинг разглобена. След това сглабяне обратно, реглаж на фарове, и вече всичко е както трябва. Не искам да правя реклами, ако на някой му потрябва подобна услуга - рециклиране или ремонт на фарове, пишете ми лично съобщение.
    3 points
  20. Аз ша са иСмия, па каквото времето покаже
    2 points
  21. Благодаря на всички отзовали се Господа, прощавайте, ама Диди ми направи предложение на което не мога да откажа
    2 points
  22. Toчно на тази поляна, да! Само след една кратка седмица, която заради чакането може да ни се стори дълга:
    2 points
  23. Понеже тука стана ливада за общ сенокос и зловещ срам... ъъ... спам Една жена била страшно зиморничава. Накрая посред лято умряла от студ за радост на всичките си близки. Отишла в Рая, а там ѝ предлагат какви ли не благинки, но на таа змиЪ ѝ е студено и това е. Накрая свети Петър решил като ходи да лющи сантасе с Луцифер в събота да я вземе със себе си в Ада, там е пълно с огньове, дано се стопли. Дяволите я пъхнали в първия кръг, но след малко на вратата се чука: - Нещо одеялце има ли? Студено е! Луцифер се видял в чудо, па и козата му разваляла сантасето, та наредил да я вкарат направо в деветия кръг. Бухнали я вътре дяволите и Пешо и Луци отишли да пляскат карти. Луци бил, Пешо си тръгнал зачервен от праведен бяс и забравил измръзляка. Следващата събота отишъл за реванш. Седнали да пляскат и по едно време Пешо се присетил: - Ау бе, рогатия, какво стана с оная скочубра? - Леле, забравихме я, сигурно е на пепел! Отишли двамата до деветия кръг на Ада, бавно отворили вратата, за да видят какво става, а отвътре се чува: - Врататаааааааа затвори, врататаааааааааа, че става течение...
    2 points
  24. Ако някой желае Skoda 120l в мащаб 1:43 сега е момента да се разходи до някоя бензиностанция или РЕП. Струва 22лв. Има и плакат-че в списанието!
    2 points
  25. Аааа, съседите много ни харесват ARCH ENEMY ARCH ENEMY – Handshake With Hell (OFFICIAL VIDEO).mp4
    2 points
  26. Eто едно поздравче , за всички които обичат съседите си .
    2 points
  27. Добре де, нали казахме спама ше го оставим за на маса в понеделник. Се много мръчкаво времето в тая София бре. Нищо, нося ви английско слънце. Довечера кат отворя куфара го слагам да ляга и го пускам сутринта да си играе кат се наспиш
    2 points
  28. Свикайте общо събрание, на което да се разпише ясно, че общите части в двора се използват за маневриране, не за частно перманентно ползване/паркиране. Той утре може да реши да си загради и етажната площадка и да каже, че си усвоява неговия процент от общите части и да останете затворници или бездомници.
    2 points
  29. По наредбата (или какъвто закон е) за етажната собственост - домоуправителя с кварталния за ръчичка отиват и му обясняват , че не е сам в блока и ако иска да си паркира возилата където си поиска , да си вземе къща с ливада.
    2 points
  30. Днес, всички сезони, в един ден
    2 points
  31. Имаме резервирана маса за 19:30 на името на Петър от Шкода Клуб Кухнята работи до 21:30, т.е. поръчки до към 21:15-21:20. Заведението работи до 22:30.
    2 points
  32. Забравих да спомена, че имам в мен неща за @ghost_rider и @sando2
    2 points
  33. След каране, паркираш оставяш една идея да изстине и го почваш. Пръскаш или с обезмаслител или с нафта. Е, има препарати и хуйни разни, та може и с тях. После с мека четка, тясна но с по-дълга дръжка - почваш да чистиш. След това - изплакваш с течаща вода. Не ползвай водоструйка. Ей го резултата при мен:
    2 points
  34. Винетката я намалиха по КоВидно време, антикризисна мярка или там както се нарича. За мен беше бесмислено, особено като се има предвид мнението на повечето хора за състоянието на пътищата. Лошото е, че голяма част от тия пари потъват някъде, а не се използват по предназначение. Доколкото съм чел, стикерите са производство на депутат от БСП. Инвестирал човека в машини и как сега да го оставим без хляб? Ще лепим и търкаме, докато ни се изтъркат стъклата, колкото и малоумно да е. Просто за него така е изгодно. За ГО си е тъпотия. Ами някой има ли обяснения, като е толкова "умен" стикера за ГТП и се програмира, защо всяка година го изхвърляме и слагаме нов? Да, пак поради същата причина. Защото само се говори как са излишни и ще ги махаме стикерите, а се направи точно обратното. Махнаха евтиния и сложиха в пъти по-скъп на негово място, да може да зобат яко докато не дойде деня в който ще се освободим от това робство (ако въобще дойде).
    2 points
  35. Аз в събота няма да смогна да дойда , та ще се възползвам , щом сте на темата вицове за Форд .. знаете ли , защо Форд няма музей? Отговор - 98% от колите са още по пътищата и само 2% са успели да се приберат
    2 points
  36. В допълнение на горното описание бих добавил: По принцип лостът на машинката е свързан с механизъм, посредством който има два възможни хода - работен (къс) и регулировъчен, който е много по-дълъг, от край до край. Преди монтажа/поставянето на машинката на мястото ѝ над педала, лостчето ѝ се издърпва докрай навън, така че дължината му да е най-голяма (в тази връзка странно звучи обяснението на майстора, че новата била по-къса от оригиналната). Ако това не се направи и лостът остане в междинно положение навътре, след монтажа тя ще е в положение все едно педалът е постоянно натиснат -> стоповете ще светят. След като се направи тази "калибровка" на актуатора на машинката, след монтажа педалът ще си дорегулира дължината на лоста. А след това при натискане и отпускане на педала лостът прави единствено късия ход, при който се комутират веригите за стоп-светлините. Обикновено няма резба, лостът се регулира направо с натискане и издърпване на ръка чрез някакъв зъбчат механизъм (чува се щракане като от тресчотка). Така че няма нужда да скъсявате или да въртите каквито и да било части на машинката! Просто монтажът не е бил извършен правилно най-вероятно.
    2 points
  37. Понеже видях ,че преди година @maxrpm пак е търсил кола ,пък @zloQQ му е показал как се товари комби да се включа и аз количка,столче за хранене 1 куфар за мен и жената,памперси и какво ли още не . Та и лифтбека може да товари
    2 points
  38. PC7, 235/45/18. Дот-а е 2324, произведени във Франция.
    2 points
  39. Не съм наясно , защо трябва да се обучава някой със системи за сигурност .. не е ли по-добре да се научи без , а после да си купува каквото ще .. днес ще научиш някой да разчита на автоматичното спиране и утре ще чака колата сама да спре или да разпознае знака или ограничението.
    2 points
  40. Черните джанти от първите снимки не са на колата от есента, а от днес не са и мои. Намерих си най-харесваните от мен фабрични 18ки със звучното име Мерак. Сложих и един нов Ханкуук и от днес съм в летен режим.
    2 points
  41. Ще пробваме, Благодаря ти
    1 point
  42. Тази кутия не държи изобщо 1ва предавка (освен ако не се потегля с пълна газ, което ти имитираш включвайки S), а веднага мята на полусъединител към 2ра. Когато започнат да се износват съединителите се получава точно това треперене. При мен изчезна след смяна на маслото на мехатроника (започна да "мисли" и сменя по-бързо) и адаптация. Все още се появява на моменти, но моите съединители са на 185к км.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.