Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation since 03/02/25 във всички области
-
9 points
-
8 points
-
Аз пък се изкефих, че брат ми и снаха ми се оказаха големи поети и създадоха story. Още по миналата седмица с дъртаняните от Мездра дистрикт сглобихме нещо като песен по действителен случай Да, по качеството има още да се работи, че онова мазе не разполага с кой знае какви възможности и машини, но.. добре е . Идеята тук е повече хумористична и те, двамцата, след като им пратих готовия файл дори се постараха и снимки да прикачат върху него, което още повече ме кефи, нищо че са резнали около 1 мин от края Но вчера и днес за по 3 часа имахме време да поработим върху друга тема, с друг текс пак на братлето, колкото да се намираме в процес.7 points
-
7 points
-
5 points
-
5 points
-
Ето и още една дама. ELUVEITIE - The Call Of The Mountains (OFFICIAL MUSIC VIDEO)_1.mp4 ELUVEITIE5 points
-
5 points
-
5 points
-
5 points
-
Да се отбележа с някоя снимка. Незабравимо изживяване с невероятни музиканти! Както винаги, перфектни на живо и звук, като от студио. Даже и на дъщеря ми, като музикант й направи впечатление, че са мн. добри. За първи път ги вижда на живо. Кристофър Крос и неговата група бяха нещо, като "подгряващи". Изпълни 5-6 от хитовете си. Към час беше участието му. Той също се представи достойно. Аз мислих, че ще се появи с Тото за няколко изпълнения и те ще му свирят. Участвали са в записите на негови албуми.5 points
-
5 points
-
Повечето знаете от нова историята на моята Октавиа, за другите - втори собственик съм й. Взех я от член на клуба, беше на малко над 100к км. Сега е на 170к км, напълно обслужена, преди 5к км - дсг, халдекс и тн. Сменил съм водна помпа с оригинална, всички дискове и накладки, обслужен климатик и всичко възможно по нея. Чисто нови 18ки гуми континентал с перфектни РС джанти, втори 17ки пак оригинални, но от скаут. Каско, данък, гражданска до 15.01.26та. Без забележки по външен вид и вътре в купето! Всичко по колата работи нормално, няма никакви проблеми и побългарявания. Колата няма удари! Мотор, скорости и окачване - обслужени скоро и без никакви проблеми! Януари я обслужих и платих всичко за 1г - над 3к лв. Преди 2 седмици сложих нови джанти гуми за над 2.5к лв. Водната помпа беше около 1.5к лв и я смених миналата година! Относно всички въпроси за техническо състояние - Пепи (Pepino) най-добре може да отговори! Никога не съм правил компромиси с моя кола, винаги предварително и често излишно съм сменял и обслужвал каквото има или би имало нужда! Не е икономичен автомобил (и при Павката, и при мен е карана основно извънградско, и под 8 не е давала, над 12 -13 също, винаги със 100 октана), върви доста приятно (моя среден за 60-70к км е около 10/100 основно извънградско със силно каране) и е комфортно, вози меко, даже няколко пъти ме питат дали не съм я направил на въздух :д! Понеже е 4х4 е по-висока от нормална октавиа, освен това е поръчана заводско с повдигане, а с гуми размер на скаут е още по-висока, но това не й пречи да е добре на пътя с високи скорости! Ремап от Пепи на 220-30кс, масло на мотор на 10к км от нова е сменяно (фактури има от нова), дсг и халдекс - винаги обслужвани преди препоръчителния пробег (всичко, което е сменено по нея е купувано от ЕТ, демек в оригинал)! Дисковете и накладките смених с Циберман - на 30-40к км са сега. Накладките са на над половината дебелина, дисковете като нови (карам 95% извънградско и извън БГ, затова са така). И Павката, и аз сме слагали доста неща по нея като екстри, има ги в темата ми тук за нея. Заводските екстри са доста, но не е с всичко! Липсва дистроник, лайн асист, ел седалки, обдухване и други вече дребни екстри! Има голяма панорама, полу кожен салон, ел багажник, афс би ксенон, кейлес, подгрев на пръскалки, подгрев челното стъкло, най-голямата мултимедия - Андроид, задна камера за паркиране (има си парктроник и на екрана показва линията на завиване), видео регистратор с 2 камери - отпред и отзад пак най-новите, не помня марката, но с голяма карта памет, прибиращи се огледала, и трите се димират против заслепяване отзад, педали и футрест метални, като на РС, мултиволан, пълен лед отвън с бягащи мигачи в огледалата и доста други, просто не знам вече кое е екстра и кое не на тая кола (често карам и се возя на по-нови и по-висок клас коли). Цена - 25к лв! не е зор да я продам и цената е крайна, няма смисъл да си губим времето с пазарлъци! Ако взема друга кола и се случи седан, тази остава! Снимки и повече инфо за нея има във форума в темата ми за нея!4 points
-
4 points
-
4 points
-
4 points
-
Взимай я, белким придобиеш малко по-реалистична представа, че ми писна да слушам какъв самолет е 1,9TDI със своите 100 коня от друга планета.4 points
-
Честит 85-ти рожден ден на човекa, откъснал страница от фейсбук, пиещ вода от чешмата на екс, който може да дели на нула и е броил до безкрайност два пъти, който е удавил риба, може да ви удуши с безжичен телефон и може да удари циклоп между очите, който всъщност е роден от леля си, защото никой никога не е посмял да ... майка му, който е спечелил Тур дьо Франс с велоаргометър, също два пъти, който може да направи всички лицеви опори, и който единствен на този свят е успявал някога да убеди баба си, че не е гладен. Карлос Рей "Чък" Норис, когото динозаврите погледнали веднъж накриво. Само веднъж!4 points
-
Здравейте колеги ,казуса се реши .Проблема беше в новата машинка .Видимо са еднакво дълги но самия ход на среагиране няма нищо общо със старата .Майстора ми показа нагледно за какво става на въпрос ,така че както писа един колега по нагоре ,продават страшни буклуци гледаш същото но вътре хода на превлючвателя няма общо.Дано съм бил полезен че от две където донесе само една стана .Извода е отиваш със старата и ги сравняваш дали щракат при едно и също положение .Благодаря на всички които се опитаха да помогнат ,е за това го Обичам този ФорумПожелавам на всички много безаварийни километри3 points
-
Един от хитовете от миналото, който си остава и до днес легенда. Ахат Черната овца.mp43 points
-
Здравейте, колеги и приятели! Започваме новата 2025-та година с със станалата от години традиция среща в с. Първенец, обл. Пловдив. За паркиране на автомобилите и сладка приказка около тях на разположение отново ще имаме голяма поляна. А за обяд са готови да ни посрещнат за пореден път нашите любезни домакини от ресторант Малкия Явор. С наближаването на пролетта искренно се надяваме времето да е с нас и да си изкараме един страхотен съботен ден на шарена сянка. За хората, които до сега не са ни посещавали на тази среща, бихме искали да обърнем внимание, че паркинга и ресторанта са далеч от пътя, няма трафик, което гарантира не само спокойствието на всички ни, но и дава възможност на децата да тичат и играят на воля. Затова заповядайте с цялото семейство, доведете и приятели! Дата: 26 април 2025г. (събота). Локация: с. Първенец, област Пловдив. Ресторант: Малкия Явор. Начален час на срещата: 12:00ч. Точна локация на ресторанта и паркинга - клинки тук. Заповядайте да прекараме заедно един приятен съботен ден сред природата, в компанията на приятни и усмихнати хора, измежду много и интересни Шкоди. Както всяка година, така и тази, екипът на ресторант "Малкия Явор" ще се погрижи за вкусната храна с прекрасно обслужване и достъпни цени. Като бонус, детската площадка ще е точно до паркинга, за да търчат малчуганите на воля. Както всяка година, така и тази ще има организирани тръгвания от различни локации, за което ще пишем на по-късен етап. Ако обичате пътуване в колона, със сигурност ще останете доволни. За тези от Вас, които не са присъствали до момента, а и за присъствалите, прилагаме снимки от последните няколко срещи, за да се потопите в атмосферата и да си припомните настроението на събитието: Традиционно гости в Пловдив 2024г. Традиционно гости в Пловдив 2023г. Традиционно гости в Пловдив 2022г. Традиционно гости в Пловдив 2021г. Традиционно гости в Пловдив 2020г. Зареждаме усмивките от сега и Ви очакваме на 26 април! До скоро!3 points
-
Развитието по темата - както и очаквах, фарът имаше механичен проблем в системата за регулиране на височината и вече е оправен. При теста по време на палене двата дълаги фара са подравнени и се движат в синхрон. Мой приятел ме прати при едни хора в София, където си беше оправял изгорелите дневни светлини на Октавията. Хората погледната и казаха - ще го оправим, няма проблем. Имало нещо "извадено" по механиката вътре и проблемът бил често срещан. Единственото неприятно е, че трябваше да им закарам фара свален. Т.е. ангажирах друг сервиз да свали бронята и фара на колата, та стоя една седмица на техния паркинг разглобена. След това сглабяне обратно, реглаж на фарове, и вече всичко е както трябва. Не искам да правя реклами, ако на някой му потрябва подобна услуга - рециклиране или ремонт на фарове, пишете ми лично съобщение.3 points
-
Ако не се сърди Miri, да дам Nightwish - Over The Hills And Far Away (OFFICIAL VIDEO).mp4 едно рамо, добра песен.3 points
-
3 points
-
3 points
-
В наше село заваля сняг, но не трупа. Та все пак мисля да скокна до НИМ да видя каква е хавата.3 points
-
3 points
-
Това ми напомня на карикатурата "Продавам 3 стари камери за видеонаблюдение" (на снимката 3 баби клюкарки), та ако и тук видеонаблюдението е от този тип - оле мале... Долу където не минават чистачките в ъгъла сигурно е много чисто нали... Имат право и ако са в настроение, глобяват за незалепен стикер, както и за неотлепен с изтекла валидност, защото пречи на видимостта. Как пък докато е валиден не пречи се чудя2 points
-
Аз в събота няма да смогна да дойда , та ще се възползвам , щом сте на темата вицове за Форд .. знаете ли , защо Форд няма музей? Отговор - 98% от колите са още по пътищата и само 2% са успели да се приберат2 points
-
В допълнение на горното описание бих добавил: По принцип лостът на машинката е свързан с механизъм, посредством който има два възможни хода - работен (къс) и регулировъчен, който е много по-дълъг, от край до край. Преди монтажа/поставянето на машинката на мястото ѝ над педала, лостчето ѝ се издърпва докрай навън, така че дължината му да е най-голяма (в тази връзка странно звучи обяснението на майстора, че новата била по-къса от оригиналната). Ако това не се направи и лостът остане в междинно положение навътре, след монтажа тя ще е в положение все едно педалът е постоянно натиснат -> стоповете ще светят. След като се направи тази "калибровка" на актуатора на машинката, след монтажа педалът ще си дорегулира дължината на лоста. А след това при натискане и отпускане на педала лостът прави единствено късия ход, при който се комутират веригите за стоп-светлините. Обикновено няма резба, лостът се регулира направо с натискане и издърпване на ръка чрез някакъв зъбчат механизъм (чува се щракане като от тресчотка). Така че няма нужда да скъсявате или да въртите каквито и да било части на машинката! Просто монтажът не е бил извършен правилно най-вероятно.2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
Оняден засякох в едно кафене някакъв футболен мач и нашите балетисти от бг вкараха гол на Ирландия, незнам запис някакъв ли беше, не ми се вярва да имаме пак футболен отбор, не ги следя. но малко от ирландската Лили Иванова от мен:2 points
-
Е щом си до 8, вероятно си от обяд, което значи че сутрин си свободен. Няма да ставаш в 11, ами ще станеш по-рано и ще отидеш преди работа. Иначе ние почти всеки ден носим детайли за Цинк и Никел там, но в друга фирма.2 points
-
2 points
-
Еми поздрав за всички и Пепи специално след него Шкодичко върви ето така https://youtu.be/CwED4C5FJuo?si=dJwSn0o1PJgRf82F2 points
-
И 400 коня кола да си вземе - все тая. В завоя ще натиска съединителя и ... файда от конете - ЗЕРО2 points
-
Искаш да караш 200 коня кола, а можеш ли да я поддържаш? Щото лесно ще намериш 10 000, а после? Като сложиш един съединител за 2 бона, като сметнеш, че не е на 15-ки и гумите й са два пъти по-скъпи, като й видиш ГО и данъка колко са, и разхода, и т.н. и това само консумативи. А и тея 200 коня няма да те научат да караш - вози си Фабията и не се занимавай с глупости. Не си порастнал за такова возило.2 points
-
За това започнах да спестявам информация на жената "абе на един колега от форума му е изпаднала супер евтина медия с камера , та отидох да го видя за 100 лева беше всичко ,Абе ще ходя до Пепино да направи една истинска диагностика на колата и така2 points
-
2 points
-
2 points
-
Тапите и джемърите, които се използват за тази дейност са с тотално друга насока и с много различен принцип на действие. Като там може да има пасивни и активни джемъри. Чисто като информация, ако е интересно на някой: пасивен - Просто джемва определен набор от честоти, но това се случва в даден обхват - 20-30м. Джемване в огромни параметри и нещо, което само най-напредналите армии могат да си позволят и със сигурност не в градска среда. активен - Джемва, но и излъчва голяма номенклатура от сигнали. Целта на второто - предварително взривяване на евентуално поставено ИВУ (импровизирано взривно устройство), което е с дистанционна активация. Че се използват безразборно до някаква степен е абсолютен факт, но... По принцип си има установена процедура за употребата им, а аз лично съм вадил "разрешително" за целта. Минава се през МВР, КРС и МТС Съпроводено е с много подписи, много уведомления и декларации от страна на искащият2 points
-
Ще се изкажа като човек, който по обективни причини отблизо следи тия "технологии" Първо и най-кратко - спрея - ташак работа. Както и фолиото за цифрички и прочие. Потенциално могат да свършат работа само нощем и само за стационарните камери от по-старият тип (Sitraffic). Причината - използват конвенционална светкавица и евентуално ако звездите са наредени правилно, може и да върже. Разбира се тук не се отчита факта, че този спрей и това фолио не карат нито на автомивки, нито на метереологичните условия Второ и по-обширно. Типа на устройствата към момента са два: 1. РАдар - Булшенството са такива, работят в K, Ka, X спектъра на чисто доплеров РАдарен принцип. Изпращат сигнал, камерата смята за колко време се връща. Конвенционално противодействие на тези устройства няма. Заглушаването им става с апаратура за няколко стотици хиляди лева, която заема минимум един багажник на средностатистически автомобил. За сметка на това са по-лесни за прихващане от радар детекторите, като разлики също има разбира се. Едновремешните в Астрите, които вече почти са излезли от употреба работят в Х банд и като цяло имат много разсеян сигнал. Буквално се ловят от километри. Останалите (например Кордон М, руската бяла висока тринога) работи в К. Също се хваща, но... има много по-концентриран лъч, а в същото време 99% от фалшивите сигнали на детекторите са в същият К диапазон... 2. ЛАдар - Единствената такава техника към момента е ниската черна унгарска тринога - (ARH CAM-S1). Тя също работи на доплеровият принцип, но използвайки ЛАзер, а не РАдар. От там ЛАдар, а не РАдар. Засичането й със радар детектор е нещо, което само се рекламира, но не се случва. Лъча й на засичане е изключително тесен (на 100 м. е примерно 30 см.). "Хубавото" е, че може да бъде "заглушена". Това става посредством монтиране на "парктроник" система, която праща обратни лазерни излъчвания към нея, което обърква алгорита й. Ако са монтирани по 2 датчика в зоната на заснемане, гаранцията за "заглушаване" е почти 100%. Но: 1. Системата, която върши тази работа с включен монтаж е около 2500 лв. 2. Масово хората се циганят и слагат само по един датчик на номер, което не е напълно ефективно 3. Това НЕ Е най-използваната камера и съответно отделяте голям финансов ресурс, който реално помага само за едно устройство. Най-ефективното средство за защита от узаконеният рекет е...Waze.2 points
-
Ако имаш излишни пари - давай ... и продължавай с превишаването на скоростта. И за това се дават пари Сега сериозно - тия мазила не вършат работа. Ако толкова лесно ставаше всички щяха да са с намазани номера, а производителите на камерите да са измислили начин да не им пречат. Все пак тия камери не са измислени в България, а тарикатите "на запад" не отстъпват по нищо на нашите. Напротив - доста са по-изобретателни, а и с доста по-добри финансови възможности!2 points
-
2 points
-
2 points
-
Мише, кажи кога си на линия и да организираме нещо извънредно!2 points
-
2 points
-
Аз пък имам предложение неделята да стане събота, че ... неделята е ден за баня Сега по-сериозно. Неделите има мото състезания точно около 14h. Отделно ми се струва, че съботите са по-лесни за организация. Относно мястото - НИМ, като изключим тежката зима, която напоследък я няма, има сянка, има място за автомобили, достъпа е доста лесен, отсреща има бензиностанция за кафе/сок/бира и т.н. Т.е. все неща, които я правят удобна за срещи. А в заведение не искам да сядам. По-точно, ако ще е заведение да е вечерна (инцидентна) сбирка, а не месечна среща.2 points