Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation since 11/01/25 във всички области
-
Включвам се с един лек ъпдейт. През един слънчев летен ден, ми попадна обява за джанти, от модела, който си търсех. Целта ми бяха фабрични размери с офсет 46 или по-малък. Разликата в случая е, че ЕТ-то е 41, защото джантите са оригинални от Супърб (за Октавия има същия модел с ЕТ46). Вчера реших, че имам малко време и успях да ги сложа с новите зимни гуми, за които писах в друга тема. Те бяха предварително монтирани и балансирани. В сравнение с 18-ките с летните гуми, не стоят, чак толкова добре, но опредлено застанаха много по-добре от предишните, които дойдоха в комплект с колата. След смяната не съм карал колата въобще, така че нямам наблюдения относно гуми, джанти и поведение. Тепърва ще събирам впечатления.5 points
-
4 points
-
4 points
-
4 points
-
И така, вече съм горд собственик на супърба l&k от последната капена обява . Днес го взех от Пловдив, разход Пловдив - Плевен през беклемето 8.2 ми даде , но това не е най-важното. Всичко е обслужено на 120 000км. Като аз казах на човека, че нищо не разбирам и той ми обясни подробно, халдекса масло се сменя на 2 години и да знаеш каза цедката се мие, маслото е реванол 5-40 спецификация 502, 504 или поне това съм запомнил. Всичко е с оригинални части сменяно, от свещите до филтъра за купето, човека е педант просто. На пръв поглед забелязах 2 неща, фенерчето в багажника не свети и като палиш клапите за климатика скърцат докато се наместват. Друго което човека ми каза, че на оригиналния ключ като е взел колата от Германия е била паднала батерията, сменил я е, за 1 седмица е умряла, пак я е сменил и пак същото, ходил е на ключар който е казал че не може да му помогне и е решил проблема радикално. Извадил е батерията и си ползва втория ключ. Ще търся джанти 17ки за зимните гуми, че е с 19ки с нови континентал нови, но за зимата не ми се вижда подходящо. За сега това е .4 points
-
4 points
-
3 points
-
3 points
-
3 points
-
3 points
-
3 points
-
3 points
-
3 points
-
От сервиза за гуми Интерпан не ни уведомиха, че прекратяват дейност в досегашния вид. Нещо, което случайно разбрах от колега във форума. Днес разговарях с клубните партньори от Трансексперт, защото знам, че са кадърни и на тема сервиз за гуми. Така че, ако някой има нужда от добри "гумаджии", да ги посещава смело. За притежателите на фен карта е ясно, че ще има реверанс. Уточнявам, че ако искате да ползвате услугите им за гуми, аналогично на стандартната им сервизна дейност, това става със записване на час. Което пък в крайна сметка е удобство както за тях, така и за вас - няма опашки, няма излишно чакане.3 points
-
Такааа. Колата е отремонтирана от Румен - "РУМ Сервиз". Направена е супер, поне на първо четене. Човекът е свалил светлините и дръжката за багажника, механично е изчистил повърхностната ръжда отвътре и отвън, обработил е с ръждопреобразувател, положил е грунд, боя и лак. Отвътре е грундирана и обработена с парафин. Цената на ремонта за мен беше абсолютно приемлива - 80лв. Румен каза, че зоната е абсолютно достъпна от вътрешна страна, не както от друг сервиз ме убеждаваха, че е "като кутия и няма пипане". Просто на "доверените сервизи" не им се занимава с такива пипкави дейности. Там е чупи - ново - боядисвай. Изглежда супер, дано решението да е дълготрайно. Аз нямаше да мога да го направя по-добре. Ще кача снимки по-късно. П.С. Тези от ДЗИ събраха поредна черна точка и мисля да ги разкарам. Имам дребна паркинг щета на задната броня. Отидох, заявих я по Каско, всичко уж беше точно. Мина един месец, но възлагателно писмо така и не дойде. Не, че ми е спешен ремонта, но реших да ги потърся. Обяснение: "Амо то.....вие като плащате на две вноски - като си платите втората - тогава, ама то.....дребните щети понякога "потъват и ги забравяме"...ама то - колегите не са ви отразили щетата...ще видим какво можем да направим". В крайна сметка "удобриха щетата". Като имат да взимат пари - веднага ги взимат. Аз по това Каско съм заявил две щети - едната по двустранен протокол по чужда вина, втората е за една счупена чистачка. За 5+ години и плащане на вноски като поп съм им направил щети за 50лв., а сега ми се пазарят за една одрана задна броня.3 points
-
Зависи какво й е обслужено на 120 000 Дифовете - иди дойди и да ги проспиш. Но кутия и Халдекс ако не са обслужвани скоро, задължително. И натъртям на това, което бях писал в предното мнение - Помпата на Халдекса се сваля задължително и се мие цедката. Натъртям ти го, защото ако отидеш във VAG оторизиран сервиз, няма да го направят. Не защото не знаят, не защото не трябва, а защото нямат такава процедура и указания. Ако отидеш в супер рандом сервиз, в който правят всякакви коли - вероятно също ще се пропусне. Колите от тази генерация не са чупливи, просто са претенциозни на поддръжка. Ако човек я прави редовно и като хората - няма яд. Ако човек мърля резултата е "Те след 2005г. само боклуци, немска кола не" и прочие ЕЖК (една жена каза).3 points
-
Подкрепям те във вижданията ти. По-горе видях, че си пускал коли от търговци, които не са регистрирани. Аз лично не бих взел такава. Оптималният вариант си е от човек. В рамките на 2-3 минути като видиш колата, веднага можеш да прецениш дали човека е марда или нормално експлоатиращ. После един бърз оглед преди покупка съчетан с диагностика и си на 99% "застрахован" Аз моята я взех без преглед и диагностика, просто защото видях, че човека си е читав. Направил съм й вече към 12 000 км., както и бая обслужвания. Не съм видял да е изтекло нещо неприятно от кутия, дифове, Халдекс, мотор.3 points
-
2 points
-
2 points
-
Саше , видях ти колата пред един сервеиз на Горнобански път .. и ми стана ясно от къде и идват проблемите .. аз там и за свински опашки не спирам2 points
-
Супер е, ако е направено така както си го описал, просто е направено всичко, което може и трябва да се направи, а цената е направо нищожна, бих казал. Честно казано, не са много застрахователите, които плащат добре. И да, всички имат за цел ако могат да избегнат плащане, така че не си мисли, че само ДЗИ се правят на луди. Обикновено политиката им е такава, че си искат всички дължими вноски до края на полицата, за да се застраховат, че няма да ги изпържиш, като ти платят щетата и ти в един момент просто да се откажеш от тях и спреш да плащаш. При някои има вариант да плучиш сума за щета по експертна оценка, като от нея ти приспаднат дължимата сума за оставащите вноски.2 points
-
2 points
-
Един модел излиза с доста "стандартни" размери гуми. Това, естествено, води и до разлика в диаметрите, съответно и до разлика в показанията на километража. И, понеже производителя не знае с кой точно размер ще излезне колата от завода, а и какъв втори+ комплект ще си купи собственика, километража се настройва да показва по-висока скорост дори с най-големия стандартен размер гуми. Така никой не може да го съди/да му търси отговорност, ако някой превиши скоростта заради грешни показания. Горното означава, че (почти) всички автомобили излизат с показания на километража надвишаващи реалната скорост. При Мица с 15ки разликата беше 7%, докато със 17ките беше под 3%. При Мицьо, със 17ките, е точно 5%. И да, може да се коригира софтуерно, но предпочитам да не пипам, знам разликата, а и винаги имам скоростта от GPS-а, т.е. не ми пречи.2 points
-
Аз карам вече 15 000 км. с 95 и мотора е жив Препоръчително е да се кара с 98, не е задължително. Естествено с по-високият октан ще имаш по-гладка работа и по-добър перформънс. Който перформънс дали ще го усетиш, не е ясно. Същото и за по-гладката работа. Значително по-важна е редовната смяна на масло и когато си извънградско да я "продухваш" чат пат. Не я жали, мотора е правен да му се дава газ и е добре да му се случва периодично. Честита придобивка, много весели и безпроблемни километри да имаш с нея!2 points
-
2 points
-
Реално разполагащ с по-голяма мощност, защото ЕКУ-то може да си позволи по-голямо изпреварване (аванс). Дали е по-добре - не знам. Относително. Ако говорим за пари с 95 ще е по-добре. Ако говорим за вървене - определено 100те октана. А що се отнася до двигателя - не мисля, че ще се отрази на живота му.2 points
-
Супърб 3 има и с 16 цола фабрично, но с този двигател, със сигурност ще е с по-големи спирачки, съответно няма възможност да са под 17 цола. Жоро, знам за гумите, миналата година почти гръмнах една от новите си гуми 205/55R16, на старата Октавия, а карах съвсем спокойно с ~40км/ч. Както виждаш гумата изобщо не е някаква нископрофилна. Скъсаха се конците и излезе една голяма цицина. Като взех новата тя дойде с 225/40R18, с нови Бриджстон гуми. Страхотна визия, директно управление, но колкото и да съм внимателен и треперя малко повече, а и не я карам само аз. Обмислях дали да взема 17" за лятото, но модела който ми харесва се намира трудно и на висока цена, освен това пак ще трябва да купувам гуми и засега се въздържам. Излишни разходи.2 points
-
Супер са моделите. И аз имам няколко журналки (не Шкоди), на които много се кефя. и не, темата не е интересна само за теб. Ще взема и аз да се включа с някоя и друга Шкода. Този модел е един от най-любимте ми въобще. Въпреки непретенциозния производител - Алтая, модела е направен много добре и с много добри пропорции, според мен. Освен това, реалната кола също е любимия ми рали автомобил. Не особено успешен, за съжаление. Та ето го:2 points
-
2 points
-
2 points
-
Колата с тия екстри, на тоя пробег, за тия пари е топ. Единствено дигитално табло няма. Нещо, което можеш да натупаш и в последствие. Има кой да го направи Ако ти е важно де. Претенции не знам дали имаш, но с това каране не си за дизел. Ще му пръснеш задника, а леката икономия в разхода ще отиде за драми по периферните му системи (ДПФ, Ад блу, дюзи и прочие). Та и горница... На тази от обявата, ако всичко е както пише, имаш обслужване: Масло с филтри - 240 лв. - Аз карам с Мотул 5W30, нямам оплаквания. Гони се спецификация на VAG 504/507 Спирачна течност - 30 лв. - ДО4, препоръчвам ти Мотул ако ще караш нормално. Ако ще даваш газ и ще спираш здраво - ATE high performance. Със значително по-висока точка на кипене е. Спирачната течност се сменя на 2г. Обслужване на заден диф и предна раздатка - 220 лв. - задължително с ОЕМ масло Обслужване на Халдекс (ЗАДЪЛЖИТЕЛНО СВАЛЯНЕ НА ПОМПА И МИЕНЕ НА ЦЕДКА) - 130 лв. - задължително ОЕМ масло. Желателно е да се обслужва на 30 000 км. Ако замине помпата, оригинална е към 1100 лв. Обслужването е 15 мин. работа. Обслужване на кутия - 650 лв. - Задължително ОЕМ масло и подмяна по сервизна процедура. Никакви машини за точене, никакво принудително пълнене. DSG се обслжва само гравитачно. Филтъра при DQ250 е сравнително лесно достъпен, смяната му е към 15 мин. работа (намира се под стойката на акумулатора). Горе са груби цени, за ОЕМ консумативи. Труда отделно. Но реално няма какво друга да й правиш на тия км.2 points
-
Съгласен. Този трябваше да го накажат, ама май ще му се размине. Въпреки това шапки долу за Цолов! А днешния спринт във Ф1 беше ... скучен. Квалификацията ... скучна. Ще видим състезанието. Лекето няма какво да губи и е в идеалната позиция да натисне двамата пред него в първия завой, в типично негов стил, и да ги докара до "ПТП" с което да се върне в борбата за титлата. Надявам се палячовците да не се вържат на тоя сценарии, но ... Ландо и днес доказа, че е с лабилна нервна система. Та поне 1/2 състезание ще се реши още в първите два завоя. И след това очаквам сериозна скука1 point
-
1 point
-
На комбито има букси в самия капак зад кората и под левия стоп вътре в багажника, предполагам и на твоята е така.1 point
-
Днес добавих оригинален преден парктроник - показва се на медията, смених и бутоните на конзолата, за да се деактивира при нужда. Също и огледало (безрамково от последните на суперб) с камера за автоматични къси/дълги. Отново Жоро закупи за мен всички необходими части и извърши монтажа в рамките на 1 ден. Следващите дни ще кача и снимки.1 point
-
Двупозиционно е доколкото разбирам! Правил съм проба към червената букса" +" и маса към бутона (имам такъв за аларма на 5тата врата). Като отвориш вратата да светва, а с ключето може да го изключиш. Така мисля и да го вържа ако е правилно!1 point
-
Според мен има някаква грижа с релето. +359888712148 - Нено. Познава хора, които се занимават със Шкода в Ст. Загора и може да ти бъде от полза. Успех!1 point
-
Има едни много запознати ключари в локалното на бул.Ал. Стамболийски веднага след светофара с бул.Констатин Величков .. аз бих прегледал за залепващи бутони или окиси.1 point
-
Не знам дали си пробвал launch control-а. Ако не си, направи го . Просто да е позагряла колата и кутията преди това. Да не го направиш от палене Иначе при Супърба не знам как е. Пасата с този мотор има клапи на крайните гърнета. На Sport звучат много прилично, особено при смяна на предавка нагоре около 3500 оборота. Чувала се един дълбок гърлен звук. При връщане надолу също много приятно повишава тон1 point
-
1 point
-
Браво на Норис! Чисто карана и без грешки. Шапки долу за Антонели. Това момче има мнооого бъдеще! Ама мноооого! Браво и на лекето. Противен ми е, но направи чудеса. При това, нетипично за него, без нито едно извращение! Пиастри .... най-добре да задраскат палячо руловете до края на сезона, че да не се хванат за палците! Много жалко за Льоклер. Не му върви на това момче И, за мен също много важен резултат - Беарман! И в това момче има много хляб. Направо да си 'оди Хамилтън (тежка издънка днес) и да го замества! Сезона се завърза в края си, а палячовците следва да се замислят!1 point
-
Ромоетрол са (според мен) най-читавите. Няма никаква грижа да караш с 95 също. 17" джанти са минимума (с подходящи гуми), както колегите споменаха - заради спирачния диск при 280 4х4. Всъщност, това е добре да се провери, за да е сигурно. Личното ми мнение е, че 18" на тоя параход биха стояли добре, а 19" - още по-добре. Разбира се, зависи и от самите джанти.1 point
-
Както виждаш 98 е показано като основно, а в скоби е 95, като компромисно или заместител. На моята 1.8 тси е 95, но карам със 100 в БГ и в ГР с 95 (но 95 в ГР е минимум 97 октана, в БГ е минимум 93 по спомен за написаното в документи за доставките). Да караш с 95 в БГ не е ОК според мен тая кола. Карам в със 100 октана на Шел или 98 на други в БГ и ми харчи повече, и върви по-малко от 95 на Етека в Гр моята. Ето ти снимка на капачка на резервоара1 point
-
Честито, супер е! Ако на капачката пише 225/50/17 можеш и на 55 спокойно да сложиш. Ще получиш малко повече височина и ще увеличиш комфорта доста, поведението на пътя като стабилност се намалява незначително. От години винаги слагам на колите си такива гуми. Километража почва да показва реалната скорост по ГПС. На 45 не ти препоръчвам, ще твърдиш возията доста. Просто ако взимаш на 55 гледай да са ХЛ и с висок товарен и скоростен индекс. В никакъв случай не взимай гуми с нисък товарен и скоростен индекс, който и размер да избереш (това се отразява много на пътя после). сега видях, че нямаш написани размери - на твоята е на 50 за 17!1 point
-
1 point
-
Питай собственика какво е сменял. От обявата изглежда е коректен човек, няма смисъл да те лъже. Колата си я купил от Германия за себе си и сигурно я е поддържал правилно. Вярвам и на километража. Масло скорости - на 60 000 км. Ако не го е сменял, трябва да се смени. Иначе, живот и здраве, на 180 000 км.1 point
-
Мярна ми се обява, където колата не беше 4х4, затова питам. Иначе последната обява е Топ на топа. И като мотор, и като оборудване. С този режим на каране, по-добре бензинов двг. Успех!1 point
-
1 point
-
Монка , приятел оня ден мина на ГТП и каза , че са му казали че вече не се лепи нищо.1 point
-
Засега темата е интересна само за мене! Звезда на днешния брой Шкода Фаворит 135ls. Да кажа няколко думи за въпросните модели от списанието. Като качество в никакъв случай не са перфектни все пак са журнални модели, но на мене на цената на която се продават ми допадат. Не може да се сравняват с модвли на Abrex, да речем и други. Там моделита са в пъти по-добри, но и цената им е поне двойна на тези. От днешния брой съм много радостен!1 point





