Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. The Best Forman

    The Best Forman

    Модератор


    • Points

      59

    • Мнения

      10318


  2. sando2

    sando2

    Потребител


    • Points

      53

    • Мнения

      186


  3. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      50

    • Мнения

      7583


  4. sauber

    sauber

    Потребител


    • Points

      27

    • Мнения

      2931


Най харесвано

Showing content with the highest reputation since 01/21/25 във всички области

  1. Ами...Така стана изневярата на Чехия, другари и другарки. 2.0 tsi, 280hp, 4 motion, R line
    8 points
  2. Аз налазвам тази тема за да се похваля като свободен, от толкова време насам. Първи уикенд, в който малките отидоха при баба си да ги гледа, за да останем с жената като куковици сами. Това не се е случвало откакто се родиха. И пак спокойствието не беше пълно почти до полунощ. За първи път от толкова време насам слизам до мазето да включа старата глава и колоните, да избърша прахта, която се е събрала за това време, че дори успях да пиша с пръст. Стана ми хем тъжно, хем и си обясних защо е така, а и си казах, че за напред вече няма да е така. Реших да раздвижа ръцете... За тази година (да не кажа почти две) струните на баса са станали като ластици - нещо като силикон, меко и НЕ звучащо. А и също установих, че ритъма и в двете ми ръце е избягал някъде далеч, далеч от тук, а пръстите ми са просто кебапчета с до 40% по-малко мазнини. Затова още утре ще изчистим основно тази част от мазенцето с жената и вече ще слизаме по-често, отколкото да нагледаме цветята или да наточа кана винце... Ето така звучи бас, седял на стойка толкова време и китара хванала един пръст прахоляк.
    7 points
  3. ТОВА е много интересна статия.
    6 points
  4. Тази вечер нещо реших да съм нежен, тих и лек и да не вдигам много шум. Това парче не ми е от най любимите, но ми носи спомени от едни далечни години... ... и затова все пак му отделих минутка...
    5 points
  5. Два пъти ми дойде много. Сурвакат.
    5 points
  6. Като за 2 месеца изминали от последното писане се случиха някои неща. На първо място се газифицирахме. Знам, че много от вас не биха го одобрили или направили, особено на тази цена, но ако всичко е наред, се очертава колата да минава повечко километри на годишна база и смятам, че инвестицията ще се изплати. Системата е Prins VSI-3 DI. Дават я с до 5% консумация на бензин. Засега не съм успял да засека колко бензин харчи, но ще го видим това. Газта за тези ~2500км e под 10л/100км, може би дори под 9,5л/100км и то предимно градско. Бутилката е 48л ако не греша. Събира 37л. Засега минавам до 400км с едно зареждане. За пълначката имаше място и ми я монтираха при гърловината за бензина, така че всичко е прибрано. В края на Ноември се оборудвах и с някакви 4,5D гумени стелки. Важно ми беше, шофьорската да покрива по-голяма площ и особено под педалите, затова се спрях именно на тези. Обявата ми попадна случайно от някоя от Фейсбук страниците за Шкода. Имат и 5-то парче за тунела, което се захваща за двете задни стелки, което също ми е полезно, че голямата госпожица не стои мирна като спрем някъде и така се запазва малко повече чистотата на мокета (както се вижда не и на пластмасите и кожите покрай нея, но те поне лесно се чистят). В комплекта има фиксатори за задните стелки към мокета (отпред колата си има фабрични), но засега не съм ги сложил. Може би по-нататък, ако видя, че се местят. Стелките са “Sahler” и по описание са съвместими с Октавия 3 и 4, та ако някой има интерес може да ги пробва. Доволен съм. 2-3 дни по-късно получих това от китайците - CarlinKit 5.0 за безжична връзка на телефоните с медията и така не използвам кабели. Медията си има активиран Smart Link, явно затова и картите на фабричната навигация не бяха ъпдейтвани, откакто колата е излязла от завода. Най-важното е обаче е, че отстраних един шум който ме притесняваше още от първите дни. Шума беше виене при потегляне със завит волан, на първа, втора и задна. След четене и проучване, разбрах, че и чисто нови коли са имали такъв шум и първоначалната препоръка е смяна на маслото на скоростите. Тази 6-степенна ръчна кутия се слага на много коли с до 250Nm въртящ момент и проблема е известен в ЕТ и всъщност не само в България. Проверих за оригинално масло, очаквано, цената беше висока. Изненадата ми дойде след като ми казаха, че има модифицирано масло за виещи диференциали, което пък беше 3-4 пъти по-евтино . В крайна сметка си взех една туба Ravenol, която си отговаря по спецификация за щастие и на старата кола, та смених маслото и на двете. При източването ми направи впечатление, че като количество отговаря на това, което трябваше да е, но за 120к км, беше доста черно/мътно.Въпреки че не очаквах мигновена промяна, такава имаше, но понеже не бързах да се радвам, продължавах да се ослушвам, а шума вече го нямаше. И така вече над 400 км съм минал и смятам, че проблема е решен. Нямам снимки от процеса, защото не се сетих въобще да снимам, а и няма нищо специално за показване. Единственото, което е нужно е шестограм 17мм за пробките за източване и наливане. Добре че един комшия имаше и ми услужи, че в магазина бяха изчерпани, иначе щях да си купя. Другите нужни инструменти бяха торкс (или иначе казано еврейска звезда) 25, за кората под двигателя и шприц. Може да се зареди и отгоре с маркуч и фуния, ако нямате шприц, но аз съм се обзавел. И на предишни мои коли съм сменял масло на скоростите и особено след този случай силно препоръчвам смяната, макар и много хора да твърдят, че ръчните кутии не се обслужват. В Събота използвах хубавото време да измия колите, че вече не им се познаваха цветовете и успях да си монтирам новите задни калобрани, които взех от ЕТ за крупната сума от 25,48 лева. Трябва да си взема някаква химия за джанти и гуми, че тая помия дето газим по улиците няма измиване само с вода и четка. Гумите изглеждаха, все едно съм бил на офроуд и то след миенето! По-горе бях споменал за опита ми с части от морга. Оказа се, че и аз съм в грешка и цената на нови оригинални била още по-ниска. Е, сега вече има завършен вид поне за мен. И последната новост (засега), която добавих е една готина табла за задния номер. Ще ме извинявате, че не е клубна, но не можах да дочакам да си взема, а вероятно ще сложа една на предния номер. Тази ми отлежаваше ~10 години в един кашон и реших най-накрая да си я монтирам точно на тази кола. Харесва ми как стои.
    5 points
  7. Колко е важен правилния изказ и пунктуация .. влиза блондинка в автосервиз с последната S класа: - Какво и е на колата? - Когато давам отзад не ми свети лампата ... - Добре , а на колата какво и е
    5 points
  8. А не , просто отговора (според листовките) ми беше на компа в кабинета , та се възползвах , но действително при едно спускане на Шипка , педала на Вартбурга взе да пропада и когато спряхме на една чешма , барабаните бяха червени , а спирачната течност бълбукаше. Превъртяхме играта .. вече мога да говоря като Дъстин Хофман в Рейн мен: - Аз съм добър шофьор , татко ми даваше да карам по алеята (да се чете прогъня) в неделя
    4 points
  9. Излезе ми спомен във фейсбука от преди 2 години, та да си спомня, че и такава недовършена кола имам
    4 points
  10. Брат ми си фолира Жипката преди 3 години с тънко фолио, бяло като колата. До момента е навъртял към 240х км и няма следи от камъчета отпред, никъде не се е сбръчкало и т.н. Предимно до Германия ходи с него. Аз съм ходил с аудито няколко пъти ( и брат ми отпред с джипа) зимата до Германия и предния капак и бронята на аудито станаха на гъз, все едно си ги стрелял с бренеке Много ситни камъчета има, деба. Мисля да си фолирам преден капак, калници, броня и фарове със защитно фолио. Видял съм, че ефект има, а и ми писна от некадърни бояджии.
    3 points
  11. Първо, всичките тези описания касаят DQ200, която се влагаше до края на 2012 г. Още от Октавия 3 кутията е доста променена и с отстранени слабости. Пък и за старата нещата са силно преувеличени, освен изброените от Иво се говори и как съединителите изкарват по 60-70 хиляди километра и сменяш. Не сдава багажа мехатроника, а плочата се пука и губи налягане в него. В новите плочата е преработена и вече не се пука. На моята кутия е сложена такава и вече 130 000 няма проблеми, а се спука на 80, а не след 200. Съединителите изкараха до 210 000. Маховика е чук. И това говорим за старата, новата е с излекувани болести!
    3 points
  12. Благодаря на всички отзовали се по темата: Оценявам коментарите и предупрежденията Ви, но, съм твърдо решил да го правя. Щото алтернативата е да я продам и да си купя нова. За фолио, след 2 дни ровене и помощ от chatgpt, се спрях на следните: https://carcraft.bg/faq/ - в Пловдив, 4000 лв за 3 дни https://www.varnafolio.com/contact-2/ - Варна, 3500 лв за 5 дни Пловдивчани изглеждат по-надеждни. Мисля да е при тях. Макар, тази седмица ще правя стъклата в Про Тинт, и ще ги питам и тях за цялостно. Но, да, недостатък е, че ще има детайли които ще останат в черно. Но, с цветът който съм избрал, мисля няма да е проблен. Поне така излиза според снимките от chatgpt. Колкото до избора между фолио и боя, вече се убедих, че фолио е доста по добре. Благодаря на всички. Ще пусна снимки.
    3 points
  13. 5 години след като взех колата. 10 години откакто е произведена 340к км с брутални извращения. Много тунинг. Много бой. Една януарска сутрин с минусови градуси при палене,веригата на колата ми се чу че изтропа. След консултация с тунинг екипа и софтуерни и механични проверки,установихме че колкото по скоро се смени веригата на колата,толкова по здравословно ще бъде за мотора. Механичната проверка на обтегача - показваше на средата - НО софтуерно нещата бяха “време е” От колата беше свалена веригата с която е излязла от завода. След разменени буквално 2 мейла с ЕТ Дружба в лицето на Мартин Вардарев всичко необходимо по спецификация на Шкода беше поръчано. Частите пристигнаха за 10-тина дни След още 10-тина колата бе готова. Тук може би е мястото да изразя възхищението си от професинализма и европейския начин на работа на ЕТ Дружба.Очарован съм - за разлика от 95% от собствениците на Шкода. Прилагам и фактурата от ремонта.Да се подготвят психически и финансово,всички собственици на 1.8 и 2.0тси от 3-то поколение
    3 points
  14. Айде едно от старите парчета Scorpions - Wind Of Change (Official Music Video).mp4
    3 points
  15. - Какво е черен петък у врачанска дискотека? - Буташ един - бият те двама!
    3 points
  16. Днес ги монтирах при @JORDITO . Справи се за час време, както винаги без забележка, на доста прилична цена! Камерите за хубави, качеството е добро, работи се лесно през приложение на телефона. Препоръчвам ги тези камери и Жоро за монтаж!
    3 points
  17. Саше , и тая ако не я искаш ...
    3 points
  18. 3 points
  19. Да продължим в същата насока Cinderella - Don't Know What You Got (Till It's Gone).mp4
    3 points
  20. Абе какво става с тая мома. Се сетих тия дни. Това да те пускат по Хоризонт преди 89та година си е гаранция за качество май май. P.s. преди 5-6 години гледах някакво предаване, беше нещо като почетен гост, а нищо чудно да е било и преди 10г
    3 points
  21. Двама братя си купили крава, но колкото и да я доили, тя не давала мляко. Времето минавало, но кравата не са оправяла. Завели я на лекар. След кратък преглед лекарят казал: - Вие тоя бик сте го скъсали от чекии!
    2 points
  22. Не съм купувал, няма и да купя. Предпочитам ОЕМ, заводско вграждане втора ръка. Съмнявам се в здравината/качеството на предлаганите, като цяло. Не знам оригиналните, нови, какви цени са, за да се сравни. Предполагам са по-високи, не случайно. Но, ти си вземи, като си решил. За мен магазинът е най-малкия проблем. Джантата е важна.
    2 points
  23. https://www.aliexpress.com/item/1005005553550049.html готина капачка за 3 кинта.
    2 points
  24. +1 за табелата
    2 points
  25. Аз имам два нови комплекта летни купени и опит с едни краен сезон на Волвото. Карам и едни всесезонни вместо зимни (само зимата). Също като @sauberмного доволен от Ханкуука. Знаеш, че 4 години ще имаш гуми, а не първите два сезона супер, а след това менте на първите два сезона.
    2 points
  26. Оооо, отдавна е измислен. Най-първобитния, още от 50те години, е чрез "контролен участък". Ако трамвая ускорява в този участък стрелката са мести в едната посока, ако спира в другата посока (мери се тока). "Контролния" участък е достатъчно далеч от самата стрелка и ватмана може да види дали стрелката се е преместила в правилната посока или не. Съвременните трамваи имат (и) други системи за управление, освен това и стрелките са вързани със светофарите. А ръчното остава само като резервен/спасителен вариант. PS: Горното не важи за влаковете. Там, доколкото съм запознат, машиниста няма контрол над стрелките, а само се съобразява с указанията на светофарите/семафорите.
    2 points
  27. Чл. 7. (2) Когато има несъответствие между светлинните сигнали и ПЪТНИТЕ ЗНАЦИ ОТНОСНО ПРЕДИМСТВОТО, участниците в движението са длъжни да се съобразяват със светлинните сигнали. На картинката виждате едно кръстовище което в живота няма да видите никога. Тук е добавено едно светофарче просто за да ви провокира. Демек, светофара не е НАД забранителния знак. Такива кръстовища има точно както Гената спомена на Гешов и България. Забранено е за МПС с изключение на ГТ. Може да е разрешено дам за автомобили със специален теб м на движение също. Или да има някаква друга забрана, указана с табела/знак, но той да се намира след кръстовището. Качих картинката тук, защото и аз мислех, че "регулировчик, светофар, знак, маркировка" е абсолютната правилна подредба и важи за всяка ситуация, ама...не било така. Та просто исках да го споделя, ама изплющях картинката само, без обяснения,че имах доста работа и си викам, послее драсна...ама то стана утре, деееб@
    2 points
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.