Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      70

    • Мнения

      7862


  2. __smirnoff__

    __smirnoff__

    Организатор


    • Points

      44

    • Мнения

      843


  3. sando2

    sando2

    Потребител


    • Points

      42

    • Мнения

      317


  4. Stormbringer

    Stormbringer

    Потребител


    • Points

      33

    • Мнения

      206


Най харесвано

Showing content with the highest reputation since 06/25/25 във всички области

  1. Здравейте колеги и приятели, Да ви информирам за промяна в автопарка на младежите. Пък и да се похваля. Скалата вече не е актуална. Темата приключи. Но ще ви кажа с какво е заменена. Днес я дадоха за обратно изкупуване в представителството на Форд. След 4 месечно чакане получиха Форд Мустанг V8, 5.0, 500 к.с. модификация "Черен кон". Топ изпълнение. Нещо като L&K при Шкода. Мерак, мечта на зетя. Щом е Черен коня и колата трябвало да е черна. Това е причината за избора на цвят. Всъщност, вече си имат нужда от два автомобила. И на двамата им трябва кола, понякога по едно и също време. Тази той ще си я кара. Няма да е ежедневка. Когато му се наложи. Втората кола вече ще бъде със семейна насоченост. Очаква се да пристигне август-септември. За сега няма да казвам марка и модел. През това време сигурно ще се наложи и щерката да подкара Мустанга. Интересна гледка ще бъде. Един ден ме пита - Как ще го карам това чудо? Казвам й - Ще даваш по-малко газ. Нещата леко се объркаха, защото Мустанга пристигна предсрочно. Бяха им казали да го чакат декември. Добре, че може да се монтира детско столче и се събира количката в багажника. Снимки, изпратени ми преди малко от магазина. Не са перфектни. Направени набързо. Взеха си рег. табели от Шкодата./последната снимка/ На снимките в темата тя е с цюрихска регистрация, но преди няколко години смениха кантона, в който живеят. Съответно сменят и номерата. Сега е Аргау. Не ги харесвам тези таблети, но какво да се прави. Поне има опция за изобразяване на класическо табло на Мустанг. това трябва да е задно колело, защото диска ми се вижда малък. Малкия с багажите. И той е впечатлен.
    10 points
  2. 10 points
  3. Между другото, още една подробност има, която не съм споделил и е останала "забравена" във времето. Колата вече има и прекрасен салон, чакащ да бъде монтиран. И то не какъв да е, а възможно най-правилният салон за този автомобил. Още като взех колата стана ясно, че нейният салон абсолютно няма да се използва по никакъв начин, и първоначалната ми идея беше да използвам син полукожен салон от БМВ е36 компакт. Синьото се връзва добре с бялото, и смятам, че би изглеждало добре като цветова комбинация. За добро или за лошо, в последствие този салон отпадна от плана ми, тъй като беше в изключително лошо състояние, и трябваше да се реновира напълно, а това е нещо, което ми се иска да избегна. По-нататък във времето се сдобих с едни много хубави седалки от Коцето, тъй като при него също се промени плана. Те бяха просто перфектни - спортни, удобни, леки, и отново в син цвят. Естествено, планът отново се промени, и въпросните седалки монтирах в голфа, тъй като той си е със син салон, син мокет, и порсто си паснаха повече от перфектно. Ето и как заспаха там: Супер удобни са, голфа тотално се трансформира с тях, стана съвсем различна кола, усещането от шофирането се подобри в пъти! Нямаше да бъде грешка да идат и в Биляна, но там просто се наредиха нещата, и съвсем случайно се сдобих с най-правилните седалки за този модел - светло-бежов салон за Шкода Рапид: Състоянието им е повече от добро, близо до перфектно. Имат леко избеляване, има по една дупка от цигара и на двете предни седалки, но като цяло искат само едно хубаво пране. Абсолютно здрави са, плата е в много добро състояние, нямат износване или пропадане на дунапрените, конструкцията е непокътната. Истинското пране ще се състои когато дойде време за финален монтаж. Имайки впредвид сложността и времетраенето на цялостния проект, смятам за ненужно да ги пера предварително и да седят кой знае колко години в склада. Естествено, нямаше как да не ги поизчистя поне първоначално, затова направих все пак едно изпиране с някакви пяни и препарати: Ефект имаше, макар да не беше "Уау", все пак светнаха доста: И така, оставих ги два или три дни на слънце да изсъхнат хубаво, стречовах ги и отидоха в склада да си чакат реда:
    10 points
  4. Здравейте банда. Бавно по бавно напредваме със шкодата, може би със скороста на охлюв. Ще разкажа накратко, защото неуспешните опити ходенето по магазини съсипване на помпи и медни тръби не е толкова интересно . Темата трябваше да е кратка с малко снимки, ноооо нали знаете... "Е то е работа за два часа". Никога не е така и винаги нещата се объркват. През последните две седмици се занимавах с помпите на съединителя. Причината за този ремонт беше, че от някъде дръпваше въздух и в системата постоянно имаше макар и малко въздух и работния ход беше малък. Аз имах подарена чисто нова задна помпа и след като имах нея смело реших да започна. Разглобих всичко сравнително лесно, единственото нещо което изключително ме затрудни, но не му се дадох беше щипката която заключва задния маркуч който е между задната помпа и медната тръбичка която е между двете помпи (прикачил съм снимка на въпросната част). След като всичко беше разглобено започнах да търся нужните ми части. Като тук проблемите започнаха. Първо магазините бяха с такова работно време, че няма как да ги хвана. Хората работят до 17:00 а по трудолюбивите до 16:30 а пък други бяха на почивка. Както и да е криво ляво посъбрах нужните неща. Закупих и ремонтен комплект за предната помпа, но нещо не ми допадна как се случиха нещата и направо купих чисто нова помпа. По интересното е че реших медната тръба която е между двете помпи да я направя аз. Купих си медна тръба 3 метра на ф6 мм. имам и инструмент с който да направя подходящия накрайник на тръбата (конус), която освен че не ползвах и да намеря нови гайки се оказа малко по трудно, но все пак намерих в сервиз за спирачни системи. От там пък реших да си взема готова тръба на 2.5 м дължина с дебелина ф5 мм. (като я сложих се оказа къса след което я отрязах за да взема гайките и да ги ползвам за по-дългата тръба на ф6, но съсипах и гайките). След неуспешният опит купих по дълга тръба и всипко вървеше по план до момента в който не трябваше да я обезвъздуша. Тогава пък за мой късмет протече задната уж нова помпа. Свалих я купих ремонтен комплект ремонтирах я и всичко стана. След две седмици ходене по мъки много псувни и закани да я върна на вторични всипко се нареди. Нещо интересно на което попаднах. На скоростният ми лост, от долната страна трябва да има едно топче което е като от някаква огърлица. Никъде не успях да намеря и бях сложил от един гердан, но не работеше както трябва. Все пак интересното е че успях да намеря оригинално ново. За жалост не съм го снимал, защото бях много въодушевен да го монтирам и забравих да го снимам. Успях да си намеря и чисто нови тасове с капачки за гайките. Интересното за предната помпа. Дават я за модели 105 / 120. Пасва перфектно и при мен разликата беше че щуцерът, който е за казанчето за спирачната течност на помпата е на горе, а на мен ми трябва да е на 90 градуса. Но по магазини за хидравлика има и не беше приблем с намирането. Вчера я завърших, и все още не знам дали работи добре, но ще ви кажа в следващата тема. Равносметка за ремонта: Предна помпа -52 лева Задна помпа- 4 лева Медна тръба ф6- 12 лева Готова медна тръба ф5-32 лева (брак) Готова медна тръба - 42 лева (трети опит) Спирачна течност- 15 лева. Дифрунги, щуцер и маслопроводими болтове -15 лева (скъпотия ама твА е бате) Общо:128 лева (излиза всичко ако не вършите глупости като мен и всипко мине по план за два часа както казах по-рано) Иначе 50 лева отгоре само за тръпката да бъда автомонтьор... Следващият епизод очаквайте.... Борба с кормилната кутия и луфта който има. Усещам че включването ще е след година и странното предчувствие ми казва, ще е голям зора. Но пък вие ако имате идеи какво мога да ремонтирам също може да кажете ако не смеете да започнете. Аз ще споделя опита си с вас. Другото нещо което също започвам бавно да подготвям е маслен радиатор. Като за момента съм се спрял на на маслен радиатор от опел астра ф турбо дизел. Ако някой е монтирал маслен радиатор на шкода моля да даде малко насока или идея за да не се пържа толкова много. Уж накратко, но пак се олях с приказките.
    10 points
  5. Онзи ден седях и си я гледах шкодичката, и както и се любувах, хванах ъглошлайфа. В един миг просто ме озари истината, че най-малкото, което мога да свърша, докато тази кола чака ред, е да защитя голите ламарини. Както съм споменавал по-нагоре, след "тенекиджийската" работа, колата е оставена на абсолютно гола ламарина и на волята на атмосферните влияния. Въпреки, че до скоро седеше на сухо и проветриво място, бяха започнали да се появяват оранжевите петънца тук-там. Ами ясно е, че трябва да изчезнат... Та како казах, седях и си я гледах. Бях отметнал малко покривалото, и виждах това: Налюпена боя, кит мазан на гола ламарина, съответно нацепен и паднал, и появила се ръждичка. В главата ми решението беше взето, трябваха ми 2 минути да изкарам ъглошлайфа и да започна, а пък на третата минута се сетих, че нямам грунд. За щастие на 200 метра от цеха има магазин за автобои, късмет изкарах, че работеше и накупих нужните материали. Пак хванах ъглошлайфа, и я подпуках: Може и да имам малко акъл, но този път го използвах по предназначение. Освен ъглошлайфа с ламелен диск, използвах и телената четка за местата по ръбчетата, за да не ги прецакам с твърдия ламел. Много добре, че се сетих, иначе после трябваше да си играя на скулптор и да моделирам ръбовете с кит Както се вижда, корозия няма. Следващата стъпка беше обезмасляване. Изпозвах този обезмаслител: Обезмаслих калника, и започнах да грундирам. Грунда, който полагам е епоксиден грунд на Novol: За норматив калника беше минат 2 ръце: Тъкмо си мислех да приключвам, и дойде колегата. Той, като доста по-умен от мен веднага даде една великолепна идея - да поискаме от съседа лазера за почистване. Реших да пробваме, и след няма и 15 минути бях изкарал компресора, направих си преходи за маркуча, и домъкнахме машината от съседното хале: Без много да му мисля, започнахме пробите, и то по най-гадните места - около заварките на новите прагове и вежди: Пробите се оказаха много успешни. Лазера бута абсолютно всичко до гола ламарина. Успява и да се навре между панелите, където нямаше никакъв шанс да бръкна нито с ламела, нито с телената четка. Ентусиазмът беше на лице, дотолкова, че почти не се сетих да снимам. Буквално за 15 минути минах прага, заварките, веждата, и предната маска под бронята. Комшията се сети да снима клипче на част от процеса: Както казах, ефекта беше налице. Ето едно сравнение с това как беше: и как стана: Оставаше само да се обезмасли хубаво, и да се грундира. Речено - сторено: За съжаление за предната маска и за вратата не ми остана грунд. Нищо, вратата така или иначе трябваше да се поизтърка хубаво, да падне напукания вече кит, така че реших да приключвам за деня. На следващия ден накупих още грунд, и след работа се заех отново с колата. Изтърках хубаво вратата, поизтърках и задния калник, и минах цялата страница с още една ръка грунд: Остана предната маска: Тя си беше добре изчистена, но поради факта, че седя цяло денонощие незащитена, реших все пак да я мина наново с телената четка. Свалих я, изтърках я, и я пръснах: Сложих я на колата, поизтърках някои малки забележки на капака и за момента съм стигнал до тук: Горе-долу една трета от колата вече е защитена от времето и атмосферните влияния. Доста по-спокоен съм вече. Лека-полека ще довърша и другата страна, както и задницата, за да мога да съм съвсем спокоен. След това вече ще мога да си работя на воля по окачване, спирачки, двигател, също и по купето. Тежката работа тепърва предстои, но на защитено купе вече мога да си позволя стъпка по стъпка и панел по панел да ги доизпипвам нещата.
    9 points
  6. С малки стъпки нещата вървят напред: тази снимка не знам защо така я качва наобратно, три пъти я трия, обръщам и качвам, и все си я завърта... както и да е, разбира се какво става Заден десен калник е почти готов. Като за първи път китосване на подобен детайл, мисля, че се получи добре. Ще преработя още веднъж линията, там има какво още да се желае. Остана ми този праг, но чакам комшията да вземе новия лазер, да мога да го изчистя добре. Преди няколко дни реших да сменя местата на двете коли, по които работя в момента, за да ми е по-удобно да работя по шкодата, и затова ги изкарах на плаца да ги снимам:
    8 points
  7. Намерих един моргаджия за Волво и си накупих някои неща, които не отговарят на стандарта ми. Най-интересни сред тях са оригинални ксенонови фарове (предстои им освежаване) и оригинални калобрани (струват във Волво около 4 пъти цената на шкодовите), другото са разни лайстнички. Много ми харесва колата с калобраните. Близките месеци и с ксенон.
    6 points
  8. Е, добре, че тая котка избяга. Та, къде е Пантерата ?
    6 points
  9. Тая кофа сигурно е мултифункционална. В нея си сменя маслото и антифриза на колата, преточва зелето, бърка лепило за плочки и я използва за питей а вода, а нощно време може и за нужник
    5 points
  10. Времето в Пловдив "омекна". Щом и Сашко го усети, идвайки от София. ... и категорично отказа да действа. Въпреки жегата, добра среща се получи.
    5 points
  11. И до Резово стигнах най-после
    5 points
  12. Айде, адаш Motörhead – Ace Of Spades (Official Video).mp4
    5 points
  13. айде още малко, че това е даже по-известно като че ли
    5 points
  14. Мислех друго да пусна, но
    5 points
  15. Е па имаше музика едно време ..... Hysteria.mp4
    4 points
  16. И още нещо от швабите Rammstein - Ohne Dich (WWII Video).mp4
    4 points
  17. Доволно до морето даде 7.3 разход с пълен багажник бебе и двама възрастни, комфорта е несравним
    4 points
  18. Здравейте бандюги. Ново включване. През последните седмици се случиха някои предвидени и някои непредвидени рамонти. Нека започваме. Водната помпа на колата я бях сменил преди време както и термостата. Сложил съм от 120 и колата се държи пефектно не вдига над 80 градуса. Все пак имам монтирана и допълнителна перка за всеки случай, която ще се включва автоматично на 75 градуса. От известно време ми направи, че водната помпа сълзи леко и термостата също. Реших да ги смъкна да си направя нови гарнитури, защото сегашните баха хартиени. Та свалих ги набързо и си изрязах нови гарнитурки интересното е, че ми препоръчаха течна гарнитура на loctite. Гарнитурите си го изрязах от клингеритов лист като вътрешните отвори на помпата ги оформих с едно малко чукче и слеко почуване и приплъзване си маркирах формите на помпата едно към едно. Залепих всипко всномателно изчаках 24 часа да стегне лепилото (течна гарнитура) и си налях антифриз G12. И вече два пъти я карам и нвмам никакви проблеми нито капе нито нищо. Непредвиденото беше, че влизам един ден да запаля колата и се чу дамо едно щракване и стартера си беше заминал. Бендикса изхвърля, но не върти. Едно бързо смъкване за 10-15 минути и един ремонт и след няколко дена всичко си беше по местата готово за каране. Равносметка за ремонтите. Лепило на loctite-33 лева Ремонт на стартер 110 лева. Какво следва ? В следващият ремонт съм предвидил да направя помпите на съединителя или кормилната кутия( има голям луфт но с натягаме на болтовете не се оправя). И естествено ще има непредвидени ремонти.... Прикачил съм снимки на гарнитурките. Почистването на повърхностите ги минах с така наречения "скочбрайт".
    4 points
  19. Като гледам кофата, май задника ти е по-чист от нея.
    3 points
  20. Мерси Ице! Страхотна кака Динка. Редовно я слушах по Меджик. Прекрасен водещ. Без лиготии, хубав тембър, точен изказ, без излишни думи, перфектна дикция ... и т.н. Само хубави неща мога да кажа за нея. Не съм я виждал от 15г. Последно се видяхме на среща в Пловдив. Намерих снимка в архива от 2010 г. Пловдив. Аз, Динка, Мишо алкохола в гръб и тавана на моята 120ка. Почти съм 100% сигурен, че снимката е твоя.
    3 points
  21. Здравейте. Търся си работа, по- възможност от към 4:00 сутринта до към 23:00. Владея 9 езика+3 изчезнали езика. Мога да карам совалка, самолет, танк, ТИР, багер, фадрома, подводница, делтапланер, асансьор, тролей, трамвай, мотокар, палетна количка, ръчна количка, тротинетнка, БМХ, скейтборд.... Мога да ходя по- въже, ако е нужно. Създавам софтуер. Много съм добра в мазненето при шефа. Комуникативна съм, обичам инзънредния труд, готова съм да давам двойни смени. Очаквам работна седмица от Понеделник до Неделя. Мързеливи работодатели, които предлагат от Понеделник до Петък, да не пишат...несериозно е. Очаквам около 25 лева на ден като заплащане, защото ако дадете повече, ще взема да се пропия и да се продрусам на кокаин. Не желая отпуска, нито болнични. При нужда и проблеми във фирмата, мога да изчакам 2 години без заплата. При интерес пратете пощенски гълъб с привързана оферта на крачето. Обещавам на всички да им отговоря. Връщам съобщението с гранатомет. (Така че, ако видите летящ снаряд, не се плашете...пратила съм Ви съобщение.) Източник: https://www.facebook.com/share/p/19NByD7cPZ/
    3 points
  22. И оригиналът, станал популярен във версията на Slayer.
    3 points
  23. Остават осем дни. Национален стадион "Васил Левски".
    3 points
  24. привет, момци! сагата с наводняването продължи до днес (надявам се това да е последна серия). след гаранционна смяна на тръбата за дренажа на климатика с нова и гумена тапа на ламарината откъм пасажера, също с нова, което съм описал в предните си мнения, наводняването продължаваше ежедневно, особено в летния сезон. в Еуратек не успяха да направят нищо повече... убеден бях, че водата е от конденза на климатика, защото в последните 20-ина дни не съм мил колата, а не е и валяло, ноо долната част на стелката и мокета неизбежно си се наквасваха и то качествено. купих нов оригинален дренаж (това е номера по VAG, ако на някой му е полезно - 5Q1820127E) и днес с колегите в гаража решихме да проверим стария дренаж и да го сменим с новия. в интерес на истината, на стария му нямаше нищо, но въпреки всичко го сменихме. процедурата изисква изключване на буксата за въздушните възглавници (върху тунела е монтирана), която пречи за демонтажа на дренажа, но преди това трябва да се разкачи и акумулатора. та, сменихме ние дренажната тръба, включихме климатика на Lo и започна дебненето с фенерче. видимо на входа и изхода на маншоните на дренажа нямаше теч, но взе, че прокапа от фугата на две ламарини на тунела (прилагам снимка на точното място). качихме колата на естакада, свалихме топлинния щит около тунела отдолу и открихме, че на един участък от снадката няма фабричен силикон между двете ламарини. отскочих до Практикер за бързодействаща полиуретанова паста и след обезмасляване на ламарините напъпнихме фугата и намазахме обилно отгоре (прилагам снимка на точното място). след 30-ина минути втвърди напълно и монтирахме обратно топлинния щит. в момента каляската е с навит мокет и подова изолация, за да се изпари водата, но теч след около два часа шофиране вече няма. надявам се да сме решили окончателно проблема. пиша този ферман, за да спестя главоблъсканици на някой с подобен проблем. здрави бъдете!
    3 points
  25. На интервю за работа: - Не, участието в оргии не е доказателство, че умеете да работите в колектив.
    3 points
  26. Последно когато ми се наложи в началото на годината, се оказа, че договора им с Ветек е изтекъл, но провери все пак, може би са го подновили. В крайна сметка я направих в Авангард, на Сточна гара, но имам някои забележки. То и във Ветек имах, но все пак ми се струват една идея по-читави. П.п Ето и тема по въпроса.
    3 points
  27. За "Лека нощ" - още един, който не е между нас.
    3 points
  28. Вече напомних за Джеф Хийли. Сега ви предлагам да чуете и дуета му с друг безсмъртен: Стиви Рей Воун.
    3 points
  29. Много любима банда с чисто нов сингъл, пак не разочарова:
    3 points
  30. Невероятен музикант! Поклон пред силата на духа му! Който не го е чувал, моля потърсете, и се запознайте с най-големия музикален талант, който, за съжаление е покосен от ELS. И все още, въпреки, че повече от 28 години може да движи само лицевите си мускули, още композира. Тук е на около 17 години, когато създава и записва тази композиция.
    3 points
  31. Един специален поздрав за @Logrus с нещо "ретро"
    3 points
  32. Айде нещо класичеко от миналото Whitesnake - Is This Love (Official Music Video).mp4
    3 points
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.