Jump to content

skoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. sando2

    sando2

    Потребител


    • Points

      60

    • Мнения

      421


  2. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      54

    • Мнения

      8085


  3. РусенскоВарено

    РусенскоВарено

    Потребител


    • Points

      19

    • Мнения

      2689


  4. ghost_rider

    ghost_rider

    Фен на клуба


    • Points

      19

    • Мнения

      1626


Най харесвано

Showing content with the highest reputation since 09/10/25 във всички области

  1. Включвам се с един по-съществен ъпдейт. За рождения си ден получих подарък от брат ми - камера за заден ход - оригинална с пръскалка за измиване. Един ден се хванах и поразглобих тук-там, прекарах кабелите до медията (в жабката). За прехода от капака(вратата) към купето си взех оригинално гофре от ЕТ, защото при мен всички комуникации минаваха само в лявото. Мисля, че само автомобили с ел. амортисьори имат второ гофре в дясно, а аз нямам такива и вкарах кабелите в него. Помогнах си с малко информация от briskoda относно пиновете за свързване. С камерата си имаше разклонител за водата с ~25 см. маркуч - явно за модел при който пръскалката за задното стъкло е в оста на моторчето за задната чистачка (мисля че парт номера беше за Супърб 3), а при мен пръскалката е горе в третия стоп. Е купих си 2 метра маркуч и захраних системата. Пръскам на задното стъкло - мие се и камерата. Предполагам така е и при фабричното изпълнение. Взех си маса от купето, а захранването почти фабрично от таблото под волана, защото в гнездото от което трябваше да го захраня си има бушон с доста консуматори и го захраних от отделен предпазител. Лесното мина, остана да кодираме. Тук се включи и брат ми и камерата заработи! Не е просто видео сигнал, има си и CAN комуникация, показва си радуса на завиване при въртене на волана, има си и стълбицата за близост. Все още не я използвам много активно - имам предвид, че не и обръщам особено внимание, въпрос на свикване, но за в гаража особено не ми е необходима. Е навън на някое късо място за паркиране си ми върши чудесна работа. Надявам се и жената да я оцени. Като заключение мога да кажа, че съм доволен от новата придобивка! Заедно с кодирането на камерата, използвах момента да намаля интензитета на дневните LED светлини - нещо което планирах отдавна. От 100% ги намалих да светят на 65%, което е съвсем леко забележимо и то на тъмно. При включени къси светлини пробвах да ги изключа изцяло - 0%, но тогава ми излезе грешка на таблото и се принудих да ги пусна отново. Мисля че стандартно бяха на 35%, сега са на 30% и няма грешка. Надявам се да по този начин да ги запазя за по-дълго, че като гледам доста често се разминавам с Октавии и Супърби с по един или 2 изгорели светловода и едва мъждукащи в жълто светлини, а самия ремонт не е лесен и евтин, защото трябва да се сваля стъклото, което си е тънък момент. Монтажа на камерата за заден ход, беше съпроводен с монтаж на още 2 камери, а именно видеорегистратор. Нарочно ги направих заедно, защото не ми се искаше да разглобявам корите по няколко пъти. Задната камера я позиционирах точно в средата на стъклото горе, а предната застана много добре зад огледалото и от позицията на водача изобщо не се вижда и не дразни с присъствието си. Единствено може би трябва да и променя чувствителността на шоковия сензор, защото с нашите "прекрасни" пътища постоянно ми заключва файлове като инцидентни събития. Видеорегистратора е 70mai Dash Cam 4K A810 предна и задна камера. Не е евтин, но след като през годините съм изпробвал и използвал различни марки и модели, реших да вдигна нивото и не съжалявам. Междувременно подмених цялото интериорно осветление с LED. Самите крушки бих казал, че не са по-силни от обикновените, просто светят бяло и нямат проблем с димирането на осветлението в краката. Не съм ги подбирал специално, евтини бяха.
    6 points
  2. На 26.05.2025 г. -Iron Maiden ще имат концерт в София. Там съм.
    5 points
  3. Днес си получиха колата. Volkswagen Tayron R-line 2.0 TSI 265 к.с. 4х4. Фул екстри, камери 360, панорама, асистенти, масаж на предни седалки и т.н. Моят принос за избора на автомобил е никакъв. Даже не знаех, че съществува такъв модел на Фолксваген. Споделиха, че искат 7 местна кола. Предложих им ван. Не, искаме СУВ. Ок, вижте Кодиак RS, Волво ХС 90, Тойота. Волвото отпадна по техни си съображения. Даже и не отидоха да го видят. Харесаха Ленд Круизър. Но, там моторите са големи, скъпа поддръжка и излишни разходи ... не е за тях. Това лутане продължи около месец, като правиха и тест драйв на тези автомобили. И така стигнаха до ВАГ. Чакаха почти година. Колата я поръчаха декември. Първите впечатления са отлични! Дъщерята го е карала до тях и е мн. доволна. Посрещане на новите собственици Ерик е получил подарък топка, от представителството и едно ревю за по-подробна информация
    5 points
  4. Пускам за цялата година и приключваме.
    4 points
  5. Ето ви нещо нашенско - рап в 7/8 Лично на мен H!GH 5iVE много ми харесват - много са....музиканти
    4 points
  6. 4 points
  7. Виканх си CONTINENTAL 235/45R18 98V XL FR WinterContact TS 870 P за Пасата. Отделно взех решение малкият автопарк във фирмата да премине на всесезонки CONTINENTAL 185/65R15 92T XL AllSeasonContact 2. Извънградско почти не излизат, 95% от шофирането е в София и то все по главни пътни артерии. В същото време в склада е заприличално на гумаджийно, а като засиля някой да сменя гуми и го няма цял ден Та мисля, че е оптимално решение. Като отиде някой да ги прибере от "На гумите щом дойде ред, отивам бързо в Медина Меееееед", ще ви драсна държави на производство, па малко по-нататък и отзиви
    3 points
  8. Oня ден, отивам до правителствена на профилактични прегледи. Не съм бил там от поне 6-7год. GPS - a ми вика "завий в ляво" Гледам бариера , завивам , вдигат ми я , паркирам си . Отивам при пазача да питам как се плаща. Той пита за къде съм , аз му казвам. Човека казва - "Момче , тука е моргата. Правителствена е ей там.. " Викам - спокойно, някой ден и до тука ще стигна , брато!
    3 points
  9. Малко интериор Времето в СН захладня
    3 points
  10. Айде малко БГ Тангра - Любовта,без която не можем.mp4
    3 points
  11. Няма. Приключваме песните с месеците.
    3 points
  12. Здравейте. Наясно съм, че има много колеги тук, които са детайлно запознати с модела, но въпреки това реших да дам линк към статията, може пък да му е интересно на някой. Приятно четене: Цък.
    3 points
  13. Благодаря, този е още по-добър от онзи който бях разглеждал аз. Ами ето ги, Hankook Winter I cept RS3 пристигнаха снощи. Дот 23 седмица на 25 година, произведени в Корея. 8,5мм грайфер като за начало. Летните Ventus Prime 4, които купих миналата година бяха произведени в Унгария. С отстъпката излязоха по 154 лева бройката. Сега остава да намеря време да ги мотирам на джантите и да си чакат момента за качване на колата - смятам, че още им е рано. Брат ми отново заложи на Вредщайна, както на О1-цата, така и миналата зима на предишната му О3, но гумите си отидоха с колата и сега пак същите нови. Бях на косъм да взема и аз същите, но както казах, искам да опитам нещо различно, въпреки че и други хора ме питаха защо точно тези и сигурен ли си, че искаш тези гуми. На тестовете гледам са изключително близки точно тези два модела. Може би по отношение на износването Ханкука е по-издръжлив, което за мен не е с особена тежест, тъй като с моето каране и изминати километри на сезон, едва ли бих изхабил комплект гуми докато още са годни за каране през зимния сезон.
    2 points
  14. Ники, с написаното даде повод за още споделяне, както ме подкани преди. Ще кажа как е на по-тежка кола от твоята. Предполагам, че този ефект би трябвало да се усети повече. Служебните коли бяха Рено Мастер и Митсубиши L200, което е с пълноприводно 4х4. Реното ми го дадоха чисто ново. За седем години му навъртях 500к км. Всеки божи ден по 300км. Понякога и събота и неделя. Харесваше ми работата, в движение си, времето минава бързо, бях на такива места, които никога нямаше да видя, а и имах мерак да карам. Митсубишито го карах една година. На него имам към 70к км. Няма град, село и махала в пловдивски окръг където да не съм стъпил. Всичко това в периода 2013 - 21 ва г. Практиката на фирмата беше зимните гуми веднъж монтирани, да се карат до износвне. А те се износваха към есента. Целогодишно съм карал със зимни гуми. Не съм ги усетил да са лигави. А се караше сериозно. Или не съм стигал до ситуация, за да ги усетя какви са. Затова казвам, че нещата с гумите са субективни. Един усеща едно, друг друго, трети минава от някъде, четвърти със същите гуми не може да мине и т.н. Реното не помня точно с какви гуми беше. Всяка година сменяха марката. Зависи кой ще даде най-ниска оферта. Митсубишито беше с Петлас. На мокро се държеше все едно е на сняг. Затова съм ги запомнил. Когато имам възможност си илюстрирам постовете със снимки. Имам си две за спомен. В Брайковица. Махала от 20 къщи. Младежите там са на над 70 години. В ниското се вижда Лъки и пътят от Асеновград. Нареченски бани Много бях доволен от Реното. Сполучлив модел. Удобен и лесен за каране. Никакви проблеми 500к км. Само консумативи.
    2 points
  15. От съображения, че ги купих когато дойде време да зимни (исках да видя докъде са стигнали всесезонните), а когато стана пролет не ми харесаха как се държат на завои и сложих летните, които си имах. След това купих и друг комплект джанти гуми. Плюсове - на мокро и сухо през зимата се държат много добре. На сняг също не съм имал проблеми, но не съм скиор и колата е 4х4(по-горе съм писал). Минуси - когато е топло (20+) ми се струват лигави заради по-меката смеска, а това е достатъчно, за да не ги ползвам целогодишно. Това се отнася за моя Ханкуук и за моята кола. На по-лека кола, може да е друго. А може и да имам прекалено големи бръмбари в главата.
    2 points
  16. Проблема е решен. Ремонт на двигателя и всичко е ок. Не се доверявайте на гаражи пишман майстори с измислени програми и призвания че са майстори.
    2 points
  17. На 13.10 - концерт на Милена в НДК. Ще присъствам.
    2 points
  18. Преди Вредщайна, на Октавия единичката карах Континентал TS860, 15", та също са ми познати. Не че ми е проблем да дам по 200 лева за гума, по-скоро искам да опитам нещо различно и да си направя сравнение за себе си.
    2 points
  19. И стигаме до перфектно реставрираната трета серия на нашия колега и приятел Момчил @m_g. Реставрацията е негово дело. Образцова работа, която буди само възхищение. Шкодата на снимката също беше негова.
    2 points
  20. f430fb63a09c7251ccbb7aa7a6e6ed49.mp4
    2 points
  21. Жоре, аз , освен да пусна една за октомври тогава Kim Wilde - You Keep Me Hangin' On.mp4
    2 points
  22. Забелязана в София. Така казват. Ахангличанка.
    2 points
  23. Взимай направо нов ключ. Никакви пари не са вече. Получават се нагари по пластините. Ми е да се почисти, но пак ще се случи. Успех!
    2 points
  24. До 68-мо училище в кв. Дружба-2. bcf11f3ee0c4bd4f4d0b4f0443a6476b.mp4
    2 points
  25. Неговата е. Санде, къде е клубната табела на рег. табела? сн. Росен Райчев
    1 point
  26. Ице, това не е симптом за износен феродов диск. Ако е износен ще приплъзва. Той не зацепва трудно, а не плавно. /Такова притрисане се получава при съединители от палцов тип, при неправилно регулирани палци на притискателя. Но, това са стари неща./ Нали знаеш, че при полусъединител има едно задържане и феродовият диск приплъзва в този момент за да се постигне плавно движение на автомобила, защото оборотите на двигателя са по-високи от тези на трансмисията, дори да е на празен ход. Там се получава тази компенсация, която гарантира плавност на движението. Мерси за Васко кеца! Адаптация, да. Първо да се пробва с нея. Тук изключително много зависи и от задкормилното устройство. Нямам такива, да чукам на дърво.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.