Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. Mishelle

    Mishelle

    Администратор


    • Points

      40

    • Мнения

      7095


  2. PRR

    PRR

    Глобален Модератор


    • Points

      28

    • Мнения

      11069


  3. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      27

    • Мнения

      7319


  4. ghost_rider

    ghost_rider

    Фен на клуба


    • Points

      24

    • Мнения

      1226


Най харесвано

Showing content with the highest reputation since 10/21/24 във всички области

  1. Tuning show in The Mall беше уникално като изживяване. От Авангард се справиха блестящо както с организацията, така и със самото провеждане на мероприятието. Всичко беше на топ ниво. Много настроение, музика, готини коли и мнооого гости. Цялото -2 ниво на The Mall беше пълно с хора и коли. Толкова народ на едно място отдавна не бях виждал. Водещ на шоуто беше Играта. Нямам идея какви песни пее, но като водещ е перфектен - роден е за това. Колите бяха топ. Имаше какво да се види. От We Built it и Muscle Cars Sofia се справиха отлично и бяха организирали хора с наистина атрактивни машини да посетят мероприятието. Респект за което. Седя си аз и по едно време гледам Роската @Rosen Raychev да идва към мен. Много се зарадвах, че се е вдигнал от Пловдив, за да дойде. Бях си скрил колата зад един голям винил, не участвах с нея на шоуто, ама й видял малко подаващата се предница и ме намерил по нея. Мисля, че мернах по едно време и Митето Кранка, но сред тая тълпа докато мигна и вече го нямаше. Иначе през целия ден от сутринта до късно вечерта да ми помагат, освен семейството ми, беше и един голям приятел - Пепи @Pepino - Пепка, благодаря ти за всичко! Та така. Изкарах си едни супер готини 12 часа, които оставят в мен много приятен спомен. Искренно се надявам от Авангард да почват да мислят за следващо издание на това неповторимо тунинг шоу. Снимките са с гадно качество. Не мислех, че ще имам изобщо време да снимам и не си бях взел фотоапарата. Та с телефона толкова. Нямах време да обикола да ви покажа още много коли, които заслужават внимание, но...:
    9 points
  2. Здравейте, Ще започна малко от далеч, защото реших да отворя тема за автомобила с който се сдобих. Старата ми Октавия така и не и направих тема (не че и сега не мога), но сега се реших да отворя такава в самото начало. Обикновено тук май е редно да се започне с име, но още не е кръстена, затова прескачаме този момент. Представям ви новата ни семейна придобивка. Шкода Октавия 3-та генерация, родена през Юни 2015г. Запознанството ни беше онлайн (както е модерно в деншно време, а и заради езиковата бариера, комуникацията ни беше виртуална). Харесахме се от пръв поглед и бързо се взехме. Историята започна в последните дни на Август, а на 2-ри Септември колата получи номера и се придвижи с помощта на приятел до неговия град в Германия. Там прекара близо 2 месеца, след което на 26-ти Октомври към 21:00 пристигна при нас, благодарение на брат ми. Тук е момента да вметна, че жена ми не знаеше нищо, та когато брат ми звънна да го посрещнем имаше емоции. Трудно ми беше да опазя в тайна цялата работа, защото ден през ден ми говореше, че иска по-нова кола и тем подобни, но успях да се сдържа. Модификацията е 1,8TSI, предно предаване, ръчни скорости. Пробега при покупката беше 114900км, а в момента в с точно 5000 отгоре. Склонен съм да вярвам, защото още след първоначалния оглед от моя приятел, който съдейства за покупката, получих VIN, с който веднага отскочих до ЕТ и ми извадиха справка, която отговаря и на папката с фактури за обслужванията, която получих с колата. Изминавала е средно по ~12к км на година, което напълно отговаря на пробега по километраж, а и на състоянието и според мен. Като екстри, не е супер богата, но и не е никак постна, все пак Германка. Може би ще ми е по-лесно да изброя какво няма. Няма панорама. Бях гледал преди това един екземпляр с панорама и изглеждаше много готино, а и съм се возил в коли с панорама, но за мен колкото е приятно толкова е и проблемно, особено на кола втора ръка, та бих казал, че не ми липсва. Няма още автоматично прибиране на огледалата. Няма дистроник и самопаркиране, но тези екстри май са свързани с автоматиците. Салона е полукожа, може би не бих отказал и кожа с алкантара, но изцяло кожен, не е мой тип, така че и това е добре за мен. 2 дни нямах време да и обърна внимание, след което получи дългоочакваното почистване, прахосмукачка и миене, та и видях истинския цвят и излязохме на пробно шофиране цялото семейство. Разбира се по пътя "огладняхме" и след няколко километра спряхме да "похапнем". На следващата сутрин точно в 7:00 се наредихме на опашката пред КАТ. И ме нападнаха лешоядите, да предлагат да си платя "еко" таксата, комплекти с оборудване, ГО, Каско и т.н. Останаха доста разочаровани, че съм напълно подготвен с всичко и нямаше с какво да ми "помогнат". Половин час по-късно, вече се наредихме пред каналите. Разбира се, не мина съвсем безпроблемно, но пак беше дреболия. Важно! Тъй като платих през банкирането си продуктовата такса (както повече хора я знаят "еко" такса), разпечатах си платежното и отидох с него да подавам документите. Наложи се да ходя до банката за подпис и печат, за да удостоверят, че плащането е направено, въпреки, че умишлено го направих в Понеделник и реших да направя регистрацията в Сряда, за да съм сигурен, че парите са пристигнали. Това ми струваше около 35 мин забавяне (15 мин ходене в посока до най-близкия банков клон и обратно и не повече от 5 мин в банката). Поне не ме върнаха да започвам всичко отначало и да си изгубя реда, че щях да откача. Следва раздялата с Немските номера и вече с новите табели, готови за път
    7 points
  3. В интерес на истината, резултат има, но все още не е голям, тъй като платформата не е популярна. Вярвам, че с достатъчно желание за действие от страна на обществото, грубото потъпкване на правилата ще бъде ограничено значително, а с това и смъртността по пътищата ще бъде намалена. Аз лично изпращам сигнали само за поведение, което поставя или би могло да постави живота и здравето на останалите водачи в риск. Не бих качвал неправилно паркирали например, тъй като това наистина само ще храни държавния бюджет, за да изтичат още пари в нечии джобове. В София специално нещата се случват бавно, защото явно нямат дотатъчен капацитет. Не очаквайте бърза реакция след сигнала, но такава най-вероятно ще има. Доколкото знам от няколко месеца имат нареждане да се отнасят сериозно към сигнали по email. Относно самото име, разбирам Ви напълно. То е такова, защото така кръстих страницата си в Instagram преди няколко години, когато просто качвах видеа на "шОферски издънки". Впоследствие се роди идеята за сигнализиране, съответно и сайтът с генератора, който е продължение на "бранда". Имам още планове за сайта, след осъществяването на които ще вдъхва повече доверие, но, тъй като правя всичко сам, включително и да плащам за съществуването му, а имам още много други неща на главата, не ми остава време да го довърша, така че засега доверието ще идва в следствие от съдържанието в социалните мрежи. Някой ден ще се случат нещата. Благодаря за отделеното време и оставам насреща, ако някой има други въпроси.
    6 points
  4. Дойде време пак да се похваля.Смених старата еденица с понова шкодичка.А именно Октавия 2фейстлифт 2ТДИ 140кс
    5 points
  5. Здравейте! Пиша като администратор на сайта tapishoferi.com. Снимката с глобата на Seat-а по-горе е от мой сигнал. Виждам, че имате съмнения относно сайта и ще се радвам да зададете всички въпроси, които имате, а аз ще се постарая да им отговоря възможно най-обстойно. Генераторът на сигнали работи безупречно, за разлика от полицаите понякога, но все по-рядко. В случай, че не желаете да въвеждате лични данни в сайта, можете да намерите готов формуляр, който да изтеглите и попълните, както и информация относно email-а, до който да го изпратите в зависимост от областта. Можете да проверите резултатите, които се постигат чрез сигнализиране по email в страницата, наречена "Карта на сигналите". Ежемесечно изисквам информация по ЗДОИ и я публикувам на сайта. Така едновременно показвам резултатите от сигнализирането и натискам КАТ да си проверяват email-ите и да обработват сигналите. Партньорите от "Лудостта по пътищата на България" запознават различните ОДМВР с тази платформа, за да бъде сигнализирането по-ефективно. Оставам насреща за всякакви въпроси, зададени тук, в сайта или в Instagram и TikTok. Ако прецените, че това е реклама, изтрийте този коментар.
    5 points
  6. Камерна среща, но пък много приятна, близо два часа и половина минаха неусетно в сладки приказки и много смях, въпреки студеното и мрачно време. Видях Пепи и Пепи, @Петър Ганев и @PRR, за пръв път от 5 години и повече, запознах се с колегата @ghost_rider и с още двама колеги, бившата, все така шармантна, бегачка на Юли @Mishelle също уважи сбирката, заедно със собственика си. Обърнахме подобаващо внимание на синия всъдеход на @PRR, който ни разказа как се е сдобил с него преди години и колко време е чакал да му го доставят. Голямо разглеждане на Октавия 3 падна, на дизеловата модификация имаше и замерване на антифриз, вещо извършено от колегата @ghost_riderвинаги ми е интересна тази кола, нищо че една такава е с мен повече от 7 години, постоянно има какво да се научи или да се споделят интересни и занимателни случки около модела. Ето няколко аматьорски снимки от мен, накрая има две, дето са с главата надолу, не знам защо се получи така.....
    5 points
  7. Ако знаете колко съм стриктен и изпълнителен .. сложих си зимните гуми още на 1.11 , взех си антифриз и допълних системата с цели 50 мл , допълних и чистачките с прясна зимна течност , даже миналата седмица си купих нова пръскалка за размразяване на стъклата и сутринта като видях колко скреж трябва да чистя .. взех автобуса
    4 points
  8. Здравейте, обещах да уведомя и ето обяснението от оторизирания сервиз. Според тестовете, които са били проведени, се оказало следното: когато коланът е преметнат отзад и включен в гнездото си,когато седалката е в най-предна и горна позиция /обиконовено така карат жените / и когато на нея стои човек с недостатъчно тегло, който се "надига" на педалите, защото е напрегнат при шофирането, се отчита от системите, че водачът не е на мястото си. Пробвано било с най-ниския и лек служител в представителството, който управлявал по този начин в продължение на 30 км. Нещо не ми се вързва, защото тя вече кара две различни коли от същата марка със същото ниво на оборудване и нямаше проблеми, но от сервиза не могат да намерят друго обяснение за момента. Вече караме с правилно поставен колан и се стараем да не се нарягаме прекомерно, за да не се изправяме на педалите. За момента няма проблеми, продължаваме да опитваме.
    4 points
  9. Предполагам част от вас посетиха отминалия вече авто салон, който се проведе в Интер Експо Център в гр. София в периода 18-27.10.2024г. И аз се отбих, да разгледам какво ново и интересно се случва на автомобилния пазар. Останах със смесени чувства от видяното. Някак го нямаше "уау" ефекта, който изпитвах преди години при посещение на авто салон. Имаше интересни коли, но за съжаление бяха малко. Повечето модели още от далече ми казваха "скучен съм". Например Frontera на Opel. Старата и добре позната Frontera си беше джипка с прилична проходимост и възможности. Като видях сегашната, новата, два пъти поглеждах на табелката дали не са объркали надписа и колата - съзадли са нещо малко, компактно и нямащо нищо общо с познатата Frontera. Пародия. При Toyota се загледах в новия Land Cruiser. Доста различен дизайн и все още не мога да преценя дали ми допада или не. Hyundai бяха изложили готини модели. При Alfa Romeo останах разочарован, защото колите им бяха заключени - аз ако исках да гледам паметници, нямаше да ходя на авто салон... Land Rover също бяха заключени, но това са модели по 400-500К лева и е разбираемо. Щанда на Peugeot беше много готин, търговците постоянно сновяха сред хората да ги питат дали имат нужда от съдействие и информация. Имаха продадени коли, които обаче не бяха заключени. Та от Alfa има от кого да се учат. Видях и прословутия Tesla Cybertruck. Дълго го разглеждах с идеята да намеря нещо, което да ме грабне в модела, но това така и не се получи. Но пък големия син остана във възторг от дизайна. Разбира се, нямаше как да пропусна и щанда на Еуратек. Беше отлично направен, красив и подреден. Като критика - представителите на фирмата нямаха особен интерес към посетителите. Пропуснах да снимам как "убиват времето" с телефон в ръка. Всъщност на снимката на червения Superb комби, в заден план се вижда кой и как е забил глава в телефона. Иначе около колите имаше много гости, интереса към марката и моделите беше голям. Много добро впечатление ми направи присъствието на полицията (на щанд, не като охрана). Всеки можеше да поговори с представителите им и да получава различна информация. Прекарах повече от половин час при тях. Разговора беше приятен и най-вече информативен. Получих отговори на редица въпроси, които ме вълнуваха. Бяха изложили триноги, тестове за алкохол и наркотици и др. Та така. Ако и следващата година няма какво да се види на авто салона, просто вече няма да има смисъл да го посещавам. Ако ще е само заради Шкода, винаги мога да отида в някой шоурум и да разгледам каквото ме интересува. Тазгодишния бих го определил като посредствен. Добре, че се засякох с приятели и познати, та да не ми е напълно скучно.
    4 points
  10. Не съм съгласен, че Украйна трябва да се предаде. Не съм съгласен, че Украйна е (единствена) виновна за войната. Не съм съгласен, че Русия има каквото и да е право да атакува суверенна държава. Не съм съгласен, че Русия ще се ограничи с "денацифицирането" (реално окупирането) на Украйна. Не съм съгласен, че Зеленски се мазни - Украйна се отказа от ядрените си оръжия в замяна на гаранции, че ще бъде пазена от далите гаранцията. Не съм съгласен, че предложението за мир на Русия изобщо е било приемливо по какъвто и да е начин. Наскоро излезе първоначалното "предложение". Никоя суверенна държава не би го приела! Не съм съгласен, че изнесените "факти" са факти. И, говорейки за "факти" ще спомена, че дни (всъщност часове) преди Русия да нападне говорителя им заяви "Нападение? Това са глупости, ние правим обучение" ... и нападнаха. Това е факт. Останалото са приказки. И, още един факт, загиналите от двете страни на конфликта са в стотици пъти повече от избитите в Донбас. И, още един факт, освен тоталитарни държави други не подкрепиха агресията. Та, накратко - "С всичко" и да приключим! Поне аз приключих.
    4 points
  11. Мина и поредната Неделя, кои да се разходят кои да дойдат да си побъбрят и пак се събрахме 6 шкодички
    4 points
  12. Доста по-добре за джоба е преориентирането Аз пък си поръчах миналия месец ежедневка дето да не я мисля въобще. 2 дни от Япония до тук. На третия ден си го взех...
    3 points
  13. Заповядайте с цялото семейство на едно уникално по рода си автомобилно шоу, организирано от нашите приятели от AvangarD Classic Club. Кога: 9 ноември 2024г. Къде: гр. София, The Mall, ниво -2 Част 1: 13:00ч. - 17:00ч. - забавление с радиоуправляеми модели (катерачи, високоскоростни и дрифт). Част 2: 17:00ч. - 23:00ч. - Tokyo Drift Style шоу Вход: свободен. От 13:00ч. до 17:00ч. ще може с децата да се насладите на различни по вид, размер и динамика радиоуправляеми модели. Ще има: - изградено трасе за радиоуправляеми катерачи; - голямо обособено място за свободно каране на всякакви радиоуправляеми модели; - дрифт писта за радиоуправляеми онроуд дрифт модели. Ако притежавате радиоуправляем модел, ще може в този часови диапазон да го карате и да се забавлявате с останалите гости. А ако това хоби не е интересно за вас, доведете децата - те със сигурност ще останат доволни и впечатлени. Един от партноьрите на Tokyo Drift Style шоуто е хоби център Nitro Planet - разгледайте сайта им, ще добиете представа какви модели ще може да видите на живо в The Mall. Дори да не притежавате модел, със сигурност ще имате възможност да покарате някой на гостите. За всички дечица ще има организиран конкурс за детска рисунка. От 17:00ч. до 23:00ч. стартира самото Tokyo Drift Style шоу. Ще може да се насладите на 120 американски, японски и европейски тунинговани автомобили. Един от съорганизаторите на мероприятието са нашите приятели от We Built It, което е гаранция за красивите и атрактивни автомобили, които ще може да видите. Основната идея на мероприятието, наред с много усмивки и настроение, е да се пресъздаде по неповторим начин обстановката от филма „Бързи и яростни Токио дрифт“. където авто фенове се събират с уникалните си автомобили на закрит паркинг в голям търговски център в Токио и се забавляват. Разбира се, по обективни причини дрифтове няма да има, но за сметка на това ще бъде пресъздаден и дори надграден шоуто и купона, които ги съпътстват. Представете си дискотека, в която влизате с колата си и паркирате точно пред дансинга. Очаква ви неповторимо вечерно събитие с приглушена светлина, дискотечни лазери, цветни отблясъци и блицове, които карат очите ви да играят. Танцьори и озвучаване от диджей с техно, черно и саундтрака от филма ще поддържат настроението през цялото време. Тематични декорации, знамена и цветни винили ще придават допълнителен колорит. Дигитални дрифт симулатори и други забавни елементи ще направят участието на всеки авто фен едно незабравимо изживяване, почти като част от филма. A снимките от професиналните фотографи ще останат незабравим спомен за всички, попаднали в кадър. 20 от най-атрактивните коли в шоуто ще бъдат отличени и ще преминат през алеята на славата, за да получат овациите на публиката и своята награда. Част от случващото се ще се стриймва на няколко монитора. Ще се радвам да се видим с вас на Tokyo Drift Style. Ще бъда там от 13:00ч.
    3 points
  14. Има един друг раздел, където можеш да пуснеш обява. Да го опишеш като 20 годишна, руса, която пуска отзад и всичко влиза в цената от 80 лв. Ще му подпалят телефона, а въпросът "Свирките с презерватив ли ги правиш", зададен 20 пъти в рамките 2 часа, ще му разбие психиката. След тая история ще виси пред еконта нон-стоп и ще иска да взима всички пратки, без значение за кого са.
    3 points
  15. Нов катализатор, преместена на място втора ламбда, махната "залъгалка", нови свещи (сърце ме заболе, че бая скъпи взех), малко настройки и....колата идеално покри изискванията, нез никакви шашми. Имам да си оправя сместа, защото ми е малко ниско нивото на кислорода, но и това ще се случи в най-скоро време. И така от днес бабичката е с 4-та група. Междувременно вчера погледнах - Рено дават на този мотор 0.5СО (не подлежащо на корекция) при празен ход и 0.3 при 2500 оборота. Това за нова кола, с истински горива, т.е. ако се вземат годинките и километрите и чорбата дето наливаме тук, то аз съм по-еко от нов електрокар
    3 points
  16. Ице @РусенскоВарено, благодаря ти за готините кадри. Обърнах двете снимки. Съжалявам, че пропуснах такава готина среща и жалко, че се разминахме с другаря Ганев - не съм го виждал от години. Поне от фотосите, все същия пич си е Предполагам ви е било хладничко. Та ето една снимка, да се постоплите. Добре бях загрял, опатках и последните. Вече всичко е чисто и подредено:
    3 points
  17. Ти па са... То по 90% от нашите пътища няма никаква маркировка - тя тази боя май е единственото по-нетрайно от последните ни правителства. Имам чувството, че ползват тебешир и първият дъжд го отмива, единствената трайна маркировка у нас е временната, дето я плескат при ремонти.
    3 points
  18. Днес е ден на Металека Metallica One (Official Music Video).mp4
    3 points
  19. Каквото ми е трябвало и съм искал да бъде OEM или оригинален Шкода аксесоар, винаги съм си го взимал от Еуратек в Дружба, че Надежда ми е по-далечко. Но явно не за всичко съм писал тук, което си е пропуск от моя страна. Та сега искам да сменя масления сепаратор (PCV valve) на колата, че нещо ме съмнява. От лявата му страна към него е свързано едно късо 10cm и заводски огънато маркуче. Нищо особено не е маркучето, но си има заводска чупка, на която държа. Иначе всякакъв подходящ маслоустойчив маркуч с този размер би ми сършил работа. В двата края на маркучето, за стягането му, от VAG използват два различни вида скоби, като едната е за еднократна употреба. И те могат да бъдат побългарени и сменени с обикновени или алтернативни, но не бих го направил. Та след това "кратко" резюме, да обобщя най-важното - отлични цени за оригинални резервни части, професионално обслужване и не по-малко важното - за 5 дена всичко беше доставено. Цената на масления сепаратор в Еуратек е драстично по-ниска, съпоставено с някои от вносителите на авточасти - нещо, в което за пореден път се убеждавам. Маркучето ми не е за смяна, но искам и то да е ново, особено предвид ниската му цена. А скобите - няма смисъл да ги коментирам. С което искам да благодаря на Еуратек за цени, обслужване и бърза доставка. Събота или неделя ще имам възможност да си чопля по колата с кеф
    2 points
  20. В Интерпан винаги са били внимателни и педантични при работа с гуми, джанти и повдигане на автомобила. Машините им са перфектни, а хората с богат опит. И не на последно място - вниманието към колата и клиента ги поставят в моя топ сервизи за гуми.
    2 points
  21. Имам един приятел, механик в Джуду сервиз, който колегата @skodafen е посочил. Доколкото знам, често правят глави на автобусите от грАдския транспорт. Лично не съм имал взимане даване, но конкретно за моя човек, мога да кажа, че е и състезател и си ги разбира нещата Турбинирал е няколко руски машини, а освен това кара една О1 1,8т, на над 600к км, и според това, което е направил по нея напоследък, май не смята скоро да я сменя. Та още един глас за Джуди от мен.
    2 points
  22. Асене, честито! Колата има късмет, че е попаднала при теб! А аз си мислех, че е точно обратното. Докато не си взех бяла кола и разбрах, че почти винаги изглежда чиста.
    2 points
  23. Общо взето цвета не е бил определящ, но и на мен ми харесва. Досега не съм имал тъмносива кола. Месец-два по-рано бях гледал една вишнево червена, която също ми хареса, тази с панорамата, която споменах по-горе, но на живо се оказа с множество забележки и като че ли в не толкова добро състояние. А и беше на близо 200к. След още една подобна, този път с добър външен вид дори фейслифт, но вътре беше трагедия, вмирисана и захабена, разбрах че трябва да увелича бюджета, за да взема нещо по-хубаво.
    2 points
  24. Ами ... не си прав! На прегледа целта е да проверят техническата изправност на МПС-то. А, според ЗДвП/Правилника за прилагането му: Тоз е с бели, т.е. е технически неизправен
    2 points
  25. ДПС - Доналд Президент Стана.
    2 points
  26. При мен картата е по-малка от последния ъпдейт, та след разархивирането изтрох държавите които не ме интересуват за да намаля обема на данни и ги записах обратно на картата. Работи ми.
    2 points
  27. А този пък, автора на клипа, много е смотан - такива лаишки коментари подмята, че...
    2 points
  28. На следващия ден се представихме на колегите във фирмата ...и се подсладихме а след срещата в Неделя дойде време за грозните джанти и то защото ми пречат в гаража, и не ми се хамалува да ги прибирам и да ги вадя след 1-2 седмици Заедно с тях, монтирах и предните калобрани, които бях купил предварително. Задните още не съм ги купил, но и на тях ще им дойде реда.
    2 points
  29. Ето и моите скромни 2 фотоса от срещата. А малко по-късно ще отворя нова тема, за машината в ляво на вашите екрани. Трябваше да е изненада, но предвид малкото присъстващи, не се получи така както очаквах. Въпреки студеното време, си изкарах добре, запознах се с нови (за мен) хора, и побъбрихме доста.
    2 points
  30. Ице, личното ми мнение е, че пелетите са за удобство, дървата за уют. Макар, че мнозина се оплакват от цена и качество на пелетите, та вероятно вече има добри алтернативи. Инак - на село съм си само на дърва. Обичам да режа, обичам и да цепя. Уморява ме физически, но удовлетворението и малко по-различната почивка от градския калабълък ми действат добре. А каминката и печките като запукат, кеф.
    2 points
  31. Тук пък нещата след удар се развалят. Не открих отделно точно тази част от този култов филм. Случката е на 10:00 - 11:30 мин./в кадър се виждат автобус Шкода 706 RTO и Шкода 100/. Може да изгледате и целия филм. Има какво да се види. Всички серии на "Баш майстора" се вписват в темата.
    2 points
  32. Никога не съм предлагал, ако клиента сам пожелае- сипвам от скъпото. Шефката яко ми се нервеше Докато й казах че разчитам на бакшиша отколкото на заплатата, и се разделихме
    2 points
  33. Оказа се, че проблема е в радиатора на парното.Промивка в сервиз и проблема се реши.Благодаря за ценните съвети.
    2 points
  34. Те Металица са си класика - как и да ги напишеш, все вАжат А мен ма а фанала лигата - песничката е приятна, ма клипа кърти:
    2 points
  35. Как си карал зад беемвист, когато и те не знаят къде отиват
    2 points
  36. Много ми допада новата каишка.
    2 points
  37. 2 points
  38. Да кажа все пак какво се оказа. Пренадуване на турбото, заради масло във вакуумните маркучета. След почистване с подръчни средства на едно маркуче, жипката хвърчи като изтребител и турбото започна да се чува. Следва почистване и проверка на всички вакуумни маркучета
    2 points
  39. За тикива инфантилни хаФтомобиле си има цака - с въртока и ламаринката притискаш буталото , а с ключа за флекса въртиш
    2 points
  40. Днес оставих бабата за масло, филтри, тампони на кутията и обслужването й. Туриха ми и зимните гуми. Не бях ходил доста време. В Трансексперт нищо не се променило Евгени е все така с безупречно отношение, работата все така се свършва в срок и както си му е реда
    2 points
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.