Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation since 08/03/25 във всички области
-
Завърнах се във форума след присъствие тук някъде преди Докси 2007/ там също учавствах с рапид 130- червен /. Сега се завръщам с притежание от няколко дена отново на Шкода рапид , този е 136, 1289 куб , 46kw , 1989г. Някои ме познават , Петър се казвам, от Варна, но повечето ме знаят като брат на Яската. 1754556821678145.mov12 points
-
То, няма ко да кажеш за тази Убава песен ..... Eric Clapton - Wonderful Tonight [Official Live].mp48 points
-
цитат от Смях в залата. Така е. На всеки може да се случи. Що ли ми требвА да предизвиквам съдбата. Тази седмица бяхме на море. Днес се прибрахме. Можеше и по-късно да се приберем.. Вчера към 18ч. все едно някой ми каза - Иди да припалиш колата! Слизам аз от хотелската стая, натискам дистанционното и колата не се отключва. Усетих разлика от другите бутони и разбрах, че вътре нещо е счупено в бутона за отключване. Другите си действаха. Добре, тогава минаваме на механично отваряне, чрез патрона на вратата. Резервният ключ ми е в Пловдив. Махам капачето/досега не ми се е налагало/, завъртам ключа и се отключи само шофьорската врата. Отварям вратата и се вкл. алармата. Въртя "на контакт", алармата изключи. До тук добре. Ще паля вече, обаче няма никой. Никакъв звук от стартера.Ток има. Започвам да се съмнявам за дефект в ключа, или алармата да е блокирала запалването. И нова батерия му купих и нe ще. Ориентирам се към ключар. Ама какъв ключар в с. Равда? Вече е 19ч. а на другия ден, т.е. днес в 11ч. трябва да освободим стаята. На рецепцията бяха така добри и ми дадоха тлф. на ключар, но той бил в Несебър и работел до 18ч. а идват почивни дни. Обадих му се и каза, че ще дойде на място днес към 10ч. Жената вика, айде да ходим да хапнем нещо. Мен не ми се яде, сън не ме хваща. Майтап им се вижда на тези хора. Прибираме се към 21ч. и решавам да се обадя на @Pepino. Веднага ми вдигна и казва - Отивай при колата и пусни камерата към таблото. Дай контакт, върни контакт, оключи, заключи отвътре. ОК. Ключът ти е наред. Стартер! Проблем с инсталацията до стартера, или дефект в стартера. Лека нощ! Точно това не исках да чуя! На бърз кадър ми премина филмът "Баш майсторът на море". Казвам на жената, утре търсим хотел или хващайте влака Бургас - София, през Пловдив. Имах и гости. Щяхме да се изложим пред чужденците. Днес в уречения час дойде ключарят. Младо момче. Провери си с неговите хапаратури ключа и каза, че всичко е наред. Включи лаптоп в буксата, но не намери данни, грешки, които го интересуват. Опита се да ми помогне докрай, въпреки че не му влиза в задълженията. По мое предложение пак се обадихме на Пепи и той му обясни как да стигнем до стартера. Аз даже и не го знам къде се намира. Нямам и подходящ инструмент. Само едно 10 ключе за клемите на акумулатора, да го разкача, ако се запали инсталацията. Та, стартера е на чалъм. Свали филтърната кутия, стартерът се откри, подадохме с едно кабелче + от акумулатора до шарлтера на стартера и запали. Точно в 11ч. Натоварихме багажа и газ към Пловдив. Ами, ако беше стартер, м? Ко праим? Това е една от причините да не искам автомат. Ако е ръчка, буташ и пали. Тук е пълен блокаж. Трудно се пресъздават с писане емоциите, затова постът ми е дълъг. След няколко дни ще има продължение. Пепи, Благодаря за комфортното море и пътуване на малкото юначе! Ние големите не сме от голямо значение. Поздрави от цялата компания!8 points
-
7 points
-
7 points
-
6 points
-
Както вече споделих в "Ежедневни приказки" четири месеца карам с грешен регистрационен номер на електронната винетка (вместо СВ е писано СА). Служител на БГ тол ме спря в събота на втория тунел преди Перник , за да ми каже , че нямам винетка. Извадих си касовия бон от 19.04.2025 и тогава лъсна грешката. Човека ми обясни процедурата по корекция на винетката и ме успокои , че в рамките на календарна година могат да ме снимат три пъти , а аз вече съм си изчерпил лимита. Днес отидох до БГ тол (в сградата на НИСИ на бул.Никола Петков N86) в Деловодството (първия етаж , вляво до стаята на охраната) , където две каки търкат две бюра и където подадох заявление по образец за промяна на рег.N във винетката , снимаха касовия бон и талона на колата , след което до три работни дни се извършва корекцията , издават бележка с входящия номер на заявлението ако се наложи да пътувам и пак ме спрат екипи на БГ тол и най-важното - след корекцията на винетката , наложените глоби падат автоматично (ако са в срока на действие на винетката).6 points
-
6 points
-
6 points
-
Ей ги моите 5 ст'инки - от онея старите, от зората на МТв у нас И любимият ми клип:6 points
-
5 points
-
5 points
-
5 points
-
5 points
-
5 points
-
5 points
-
5 points
-
Чета статия със заглавие "Какво трябва да направим при среща със змия?" Питам сина ми, знае ли какво да прави в такъв случай. Отговор: - Нищо. Не я закачаш, не мърдаш и тя ще си отиде. Настоявам аз: - Но, ако все пак те атакува? Отговор: - Е тогава нямаш избор. Трябва да се ожениш за нея. Мога да умра спокойно. Детето знае всичко за жените.5 points
-
Песента е известна в изпълнение на Васил Найденов. Музиката е на Румен Бояджиев /ФСБ/. Текст Михаил Белчев. С музикален съпровод ФСБ. Има и версия на ФСБ, с промяна в аранжимента, която не е толкова популярна. Аз съм затруднен в избора. За мен, всяка си има своите достойнства. Затова ви предлагам и двете изпълнения. Чрез одобренията/ако има такива/ ще разбера коя ви е харесала повече.5 points
-
5 points
-
5 points
-
5 points
-
5 points
-
5 points
-
5 points
-
5 points
-
4 points
-
4 points
-
4 points
-
4 points
-
Интересен начин за завиване, на 180 градуса. Евалла на целия отбор, здраво се държат един за друг, буквално 0457bae71592dc169cfc2b3c592b39f9.mp44 points
-
4 points
-
4 points
-
4 points
-
4 points
-
4 points
-
4 points
-
А кой да упражнява този контрол? Компетентните органи и институциите ли? Проблемът, по мое мнение пък, е много по-фундаментален - увреденият начин на мислене и ниско самосъзнание на прекалено голяма маса от човешкия материал участващ в и извън движението по пътищата, маса, която е далеч над критичната плюс нещо, което е още по-тревожно - увреждането е обхванало дори тези, които трябва да дават пример и да упражняват въпросния контрол - те самите са извънредно често сред нарушителите, които уж трябва да бъдат санкционирани, респектирани, превъзпитани и т.н. Един малък пример: Минавайки покрай РПУ многократно се натъквам на демонстративно неправилно паркирани "униформени" автомобили, буквално на средата на булеварда, при което се е създала непосредствена опасност за движението! Същите ли тези органи ще контролират и санкционират неправилно паркирали? Друг пример: Контролен орган (патрул) извършва контрол (разбирай спиране за проверка на участници в движението) на крайно неподходящи места за това, създавайки непосредствена опасност за движението, например на участък с ограничена видимост зад завой с буйна крайпътна растителност и то на еднолентов път, който е част от пътен възел - караш си със сравнително ниска и съобразена скорост дори, а изведнъж зад завоя рязко се озоваваш право в гърба на спрени за проверка автомобили! - пиша го от личен опит. По отношение на карането в лявата лента на магистрала: Нека да не бъдем крайни - на някои места състоянието на пътната настилка е толкова зле и с такива неравности, които могат да предизвикат спукване на гума, например, и загуба на контрол върху автомобила. Единственият начин да избегнеш това е доста да намалиш скоростта, което също носи рискове при движение на магистрала. Та кое е по-добре - да караш в лявата лента, особено ако караш с достатъчно висока скорост и не пречиш на никого наоколо или да подскачаш в дясната с риск да претърпиш инцидент въвличайки в него себе си и други участници в движението? Аз бих избрал първото, особено ако возя семейството си в колата! Тук виновните са онези, които прибират сумите за винетки, но не си вършат работата за поддръжка на пътната мрежа! И така се оформя една обстановка, в която изкуствено се създават пътни "нарушители" - дай да икономисаме или да окрадем средства от ремонта на асфалта, хем да приберем и едни пари от глоби от каращи в лявата лента! Това ли се предлага? За съжаление, ентропията в съзнанието на хората е повсеместна и състоянието на пътното движение е само едно отраженията ѝ. Нека това по-горе да не се приема в никакъв случай като заяждане, просто споделям размисли и наблюдения.4 points
-
Напълно подкрепям Ицо - как за толкова години и километри из София не видях един бенгалец зад волана на учебна кола? Или някоя мургава мома? Ма и те "карат". Дори и да се води че циганите карат някакви курсове, то те са у ма'алата, при на стринка ми чичото, дето е на сестра ми брат и на майка ми мъж.....айде моля.... Никой не твърди че на курсовете можеш да научиш нещо смислено, ама некои хора поне сме повъртяли геврека и сме се потили за тая пуста книжка, а бай мангау ......целата махала кара с една тапия и тя крадена или като зестра дадена.... Това ДА - нулев контрол има. С нередовните не им се занимава и нямат идея какво да ги правят, ама пипнат ли някой редовен, то той изглежда като дойна крава... Пешеходец пресича де му е скимнало - е па там на дедо му козите са минавале и он па да не е будала да оди до къде пешеходната пътека? Велосипедалист кара по тротоара, че му по лесно - на пато мое го сгазат. Или па кара по пато, щот' велоалеите са гейска раЛта и им е *бал ма'ата.... Некой се носи по пато, крепи се за геврека и нема идея де отива, оти дека Софето не му е Толбухин (да ме прощават колеги от района или припознали се) и се движи хаотично, без цел и посока... Ама е по-лесно да набарат някой местен и все ще намерят за какво да го заядат.... Ако продължа ще си докарам бан за расизъм, дискриминация и нецензурен език, та се спирам.4 points
-
4 points
-
4 points
-
4 points
-
4 points
-
4 points
-
4 points
-
Отново ме обхвана носталгията. Поздрави за всички, които обичат хубавата музика!4 points
-
4 points
-
4 points
-
4 points
-
4 points