Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. sando2

    sando2

    Потребител


    • Points

      39

    • Мнения

      450


  2. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      27

    • Мнения

      8170


  3. Stormbringer

    Stormbringer

    Потребител


    • Points

      18

    • Мнения

      237


  4. PRR

    PRR

    Глобален Модератор


    • Points

      16

    • Мнения

      11777


Най харесвано

Showing content with the highest reputation since 11/25/25 във всички области

  1. 11 points
  2. 94f408be-0ff5-47ef-a375-ac9d96dda4d2.mp4
    4 points
  3. Не е много подходяща, в настоящия контекст, но си остава най-разпознаваемата му песен. Едва ли ще ми се разсърди.
    4 points
  4. Сега видях, че Крис Риа е починал. Да почива в мир!
    4 points
  5. Почина легендарният музикант Крис Риа
    4 points
  6. Eta/Unitas 6498 42mm със сапфир с хубав антирефлекс и сребърен (925) цифер. Доволен съм, отдавна търсех нещо да замени моя Steinhart Marine, но да е по-малък и тънък от него, но да мога да ползвам каишката от скат (22мм), която си бях поръчал. Като бонус отговаря и на още едно мое желание, да имам германски часовник.
    4 points
  7. След като се запознах в подробности какво е преживял, разбрах че адът за него е бил тук. Със сигурност е на по-добро място и на по-добра сцена. Две песни е посветил на дъщерите си. Едната ми е от любимите:
    3 points
  8. 3 points
  9. Шкода 110 R в "Да продадеш колата" по Дискавъри .. най-после след повече от 20 години в ефира
    3 points
  10. Евентуално седянка в някоя кръчма. Определено не Чешкия Клуб де
    3 points
  11. Здравейте купих си 100s от 76 година в не много добро състояние. За момента документалната врътка е под въпрос и няма да се впускам в тежки приключения. Ако се наредят нещата с документите ще ми трябва помощ за едрогабаритни части от всякакъв тип.
    3 points
  12. Весели празници, колеги, живи и здрави 845K views · 19K reactions Jingle….cowbell Blue Man Group.mp4
    2 points
  13. Божко дори ще хваща влака чак от Ямбол за да ни уважи
    2 points
  14. ОК. Някаква оптическа измама ще да е. Не е толкова важно. По-важното е, че всички портове ще работят. Не го отписвай единия. Няма причина. Значи, тези дупки са подготовка за истинското свързване. Само те чакат да боднеш кабелите.
    2 points
  15. В тая връзка, повторение другата събота, след Коледа?
    2 points
  16. Ми бих казал доста приятна среща се получи приятна компания,добра кухня и бира
    2 points
  17. Абе кажете си направо че сте за бирите Да зема направо да ви викна по 10 като дойда, че ще ми -те капака за едни 5 кила бира
    2 points
  18. Жорка, друг е виновника за опаковането. Но съм съгласен, че календара, както винаги, е топ изпълнение!
    2 points
  19. Ще отговоря със снимки. Аз съм в подобна ситуация, дори бих казал по-зле, защото стените ми са от термопанел или както аз казвам от вестник. Моите рафтове висят на плочата с анкери 8×нещо си, сигурно са малко по-дълги, защото има изолация, 3/5см, на плочата, през която минавам. Към панела съм навил по няколко видии просто да държи нивото и те са съвсем леко натоварени на срязване. Цялата конструкция е от винкел 20х20х3, като горе към тавана съм направил пети на които стъпва от парчета от винкела, а по принцип може и от плоска шина. Може да направиш нещо подобно. Правил съм го и в още два гаража, но там стените са тухла и бетон. След монтажа увисвам на винкелите за тест преди да слагам каквото и да е и да вкарам колата, за да съм сигурен. Последната новост ми е закачалката за гуми от преди 2 седмици. Правоъгълна тръба 60х40х4, дълга е 3,60м. Толкова ми е разстоянието между носещите колони. Заварени спусъци със заварени на тях гайки М12. Към гайките навивам шпилка и окачвам гумите с джантите. Можеше да са статични (например заварени) шишове, но идеята е, ако свалям гумите и не закачам нищо, да се свалят шпилките, за да не си разбие някой случайно главата. След като го закачих увиснах в средата и отчетох около 10мм провисване на тръбата, което не е проблем. Аз съм ~90кг,а гумите с джантите както се виждат на снимката са 80кг и тежестта е разпределена. Тази тръба или да я наречем греда е запъната между двете колони и е хваната с по 4 винта с дюбели 8х40 в двата края. Няма смисъл от анкери, защото тук натоварването е на срязване.
    2 points
  20. Ще ни се размине. Имаме си резервация на името на клуба. Абе - спасих капака на джимнито
    2 points
  21. Здравей, Чавдар @Logrus може да каже, защото се занимава с монтаж на климатици и ги е закрепвал на всякакви стени. По мое мнение, в случая използвай анкери. И ф8 х 80мм са достатъчни. Може да дадеш лек наклон на отвора/сн. 1/. Да не е на 90 градуса спрямо стената. Така анкера/дюбела никога няма да се самоизмъкне от товара. образно казано
    2 points
  22. До около 20:00 ще съм на родителска в Младост, ама след това може да мина за малко.
    2 points
  23. Направо сложих 20:00 часа в заглавието. Че по-рано си е още бирено време
    2 points
  24. Да напомня, че срещата за този месец е пренасрочена за събота, 13 декември от 14:00 и на паркинга на НИМ ще ви чакат клубните календари за 2026 година!
    2 points
  25. Реших да кача този фаил за масла ръчни скорости. Всички са GL-4 обаче едно е само за VW. Може да е полезно на някой, като сравнение поне на одобренията. Mobil Manual Gear Oils.pdf
    2 points
  26. Нямам спомен дали е точно този модел, но шарката изглежда същата. Та Пасата като го купих, беше с такива (най-вероятно). На СЕДЕМ години. Демек хем са му купувани само едни зимни гуми, хем са били с дот на 1-2г. при покупката Та търкалях ги може би...2-3-4 седмици. Доста внимателно разбира се. И проблем не съм имал. Нямаха балони, микропукнатини и т.н. Демек по параграф качество и пробег - ок. По параграф характеристики, не знам. Няма как да се изкажа за гума на 7г. и да е адекватно Каквото успях да видя от Continental Wintercontact TS 870 P: - Доста добро поведение и спиране на сухо - Ниско ниво на шум - Доста добро поведение на "лигаво". - Карал съм ги в температурен диапазон от 0C до 15C - нямам забележки - На вода - мноооого прилично - Клатене не се усеща и бордовете сякаш са по-стабилни като за Континентал. Макар че гумите са XL профила е 45% от 235мм. А и ги карам с прилично налягане (2.7 BAR). Голям студ, сняг и киша още не са виждали
    2 points
  27. Мексиканският дебил Рафаел Вилягомес съсипа перфектния дебют на Цолов във Ф2.
    2 points
  28. То и аз същото съм му намислил, ама ще му дам време да забрави малко френският, че днес много му дойде
    2 points
  29. Да са обадя и аз в темата - ама адски съм недоволен от Жоро, ужасен човек - не стига че ми направи всичко както го исках, не стига че ми угоди на всички капризи, не стига че заради моята каруца се научи да псува на френски, ами и не ми даде никакъв повод за мрънкане Лош човек, думам ви. Жоре, жив да си, пак ще те тормозя
    2 points
  30. Последна за тази година среща! Да се видим и пожелаем Весели Празници!
    1 point
  31. Не се стърпях - ето я демонтирана. Отдолу няма нищо. Понеже не ми трябва за друго освен за зареждане на телефони, би трябвало като запоя допълнителни жици на + и - да избегна захранващият порт. Ще е неизползваем, ама здраве да е. Благодаря много Жоре @joro-120L
    1 point
  32. Анкрите са с по-висока товароносимост. Каква дебелина и дължина зависи и от гъстотата - ако сложиш 3 на метър спокойно можеш да минеш и на 8*80 или 8*100. При такова прогнозно натоварване е добре да предвидиш някакви опори, най-добре диагонални, за да преобразуваш силата на опън в сила на срязване (както Пепи каза).
    1 point
  33. Карам ги отскоро на голфа, засега позитивни впечатления, но не са виждали сняг и лед. На мокро и духо нямам забележки, но не карам екстремно.
    1 point
  34. Съгласен. Този трябваше да го накажат, ама май ще му се размине. Въпреки това шапки долу за Цолов! А днешния спринт във Ф1 беше ... скучен. Квалификацията ... скучна. Ще видим състезанието. Лекето няма какво да губи и е в идеалната позиция да натисне двамата пред него в първия завой, в типично негов стил, и да ги докара до "ПТП" с което да се върне в борбата за титлата. Надявам се палячовците да не се вържат на тоя сценарии, но ... Ландо и днес доказа, че е с лабилна нервна система. Та поне 1/2 състезание ще се реши още в първите два завоя. И след това очаквам сериозна скука
    1 point
  35. Не че нещо, но от това, което чета, знам, че и на двамата ви тежат обувките и въпреки това не виждам къде има възможност да се вдигат такива скорости. Не говоря само за еднократно ускорение до 240, ами за често и продължително движение със същата, още повече през зимата... Мисля че и скоростен индекс Т (до 190км/ч) е достатъчен, а и самите гуми са преизчислени и вероятно тези ще издържат и на 200+, но в тези размери няма такъв, масово са H и V.
    1 point
  36. Пепи, няма опция "Нито една от двете". Иначе бих се възползвал. Аз съм за ОЕМ джанта, дори и втора ръка. Най-вече заради качеството и здравината.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.