Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

euro,alpin(sprint),v-power DIESEL- МНЕНИЯ:


TDI_fen

Recommended Posts

Бих искал да видя мнения относно различните марки дизелови горива предлагани в големите вериги бензиностанции:

ЛУКОЙЛ - ЕВРО ДИЗЕЛ

ОМВ - АЛПИН(СПРИНТ) ДИЗЕЛ

ШЕЛ - В-ПАУЪР ДИЗЕЛ

 

Аз самия цяла година(70 000км) карах с Лукойл дизел,2 месеца с Спринт дизел на ОМВ ,не усетих никаква разлика(нито във вървене,нито в разхода)

Сега карам втори резервоар с Алпин дизел( ОМВ ),и имам чувството че карам друга кола( върви страхотно и по никакъв начин не мога да я накарам да изкара сажда отзад).Дано да не се лъжа.Очаквам други мнения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 113
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • RETURN

    17

  • adrian_m

    10

  • BlackPearl

    6

  • PRR

    6

Най-много писали в темата

Карам с дизела на Лукойл и на ОМВ-обикновения. Сипвал съм цял резервоар от Спринт дизела и не съм усетил някаква разлика. Сега слагам от Алпина, защото често пътувам и ме е страх да не замръзне по път. Във вървежа пак не усещам разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време един МАЙСТОР на помпи и дюзи ме посъветва зимата да сипвам по едно шише газ за лампи на резервоар нафта и след това не съм имал грижи с бусовете които карах , а лятото ако причука някоя дюза сипвах добавката на STP ... маслото само тормози помпата и дюзите , и вдига емисията на сажди , а бензина пък ги исушава и води до прекомерно износване особено на разпръсквачите особено ако е в по - големи количества ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички горива от големите бензиностанции са читави (по мое мнение). Карал съм и със Шел, и с Лукойл, и с ОМВ - разлика никаква. Колата си върви много добре със всичките. Сега и аз съм с Алпин дизел заради ниските температури. Единствено ме притеснява дали в него няма някакви гадни добавки за да не става на боза при -20, но се съмнявам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моята я карам само с V-Power дизел и мога да го препоръчам като доста добър. Зареждал съм няколко пъти и обикновен дизел и мога да кажа че колата върви по зле и ми дава малко по-висок разход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги моя опит с Дизела е като тираджия. Познавам и достатъчно колеги занимаващи се с превоз на нафта. Така наречените евро дизели са по добри но ги возят заедно с другия. Разчитат на това че е по тежък и като спре че ще се утаи. И първо дърпат обикновения примерно 5 тона а после останалите примерно 3 са евро. Изводите си направета сами. Но "добавката" за която пише The best Forman е много добра за лоши условия. За шел не искам да говоря, имали сме мнопго проблеми с Тях. Радвам се че колегата които е писал че сипва от тях няма такива. Не знам къде писах затова се извинявам че ще се повторя. Сипах половин тон в камиона тръгвам не върви. В Пловдив направиха анализ на нафтата 8% мазут. Мисля че е излишно да пиша повече. От тогава ползваме услугите на Лукоил бих казал бива. От други колеги съм чувал и добри отзиви за ОМW

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък чух че OMV купили някаква рафинерия в Румъния ,и че sprint(alpin) дизелите си,ги карали оттам.Които пък според уебсайта на OMV отговаряли на стандарт Евро-4,и нямали сяра.Защото ако и тях ги карат от Лукойл Нефтохим Бургас,всичко за пореден път ще е лъжа и измама.В Бургас нямат инсталация за пречистване на дизела от сярата.

 

Дано написаното да го прочете някой шофьор на цистерна,или митничар,за да потвърди има ли наистина такъв внос на горива на OMV от Румъния за BG.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Да ви кажа то това е верно,че ОМВ си внасят горивото от Румъния.Имам познати дето бачкат в бензиностанцията а и от колегите от Винса които имат приятели по отделните градове същото ми казаха.Идва само 1цистерна на месец с най-качествения им бензин и тва е.Ама то не е само ОМВ те и Шел са така(е не са от Румъния,ама...) при тях само РЕЙСИНГА им иде от Германия.И аз като колегата Стефан само с V-POWER DIESEL карам,ама сега зимата минах на ОМВ,посочил съм защо в темата:КАК СЕ СПРАВИХА КОЛИТЕ НИ ПРЕЗ ЗИМАТА.Пролетта може би пак ще се върна към ШЕЛ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят опит. Предните ми две коли бяха дизели - обикновен и TDI.

Наблюдавал съм следното:

Качеството на горивото се усеща при по старите двигатели. Ако става въпрос на нов автомобил и двигател - много трудно се усеща разликата докато не се повреди нафтовата помпа.

Пирвоначално - преди доста години сипвах само на шел(бях с обикновенния дизел). Веднъж ми се случи да ми замръзне нафтата - беше наистина много студено. Иначе при студове редовно ми миришеше на нафтова печка. Чух рекламата на ОМВ (още прохождаха тогава) за алпийския дизел - отдох на единствената позната ми тогава бензиностанция на красно село и заредих. Все едно се качих на друг автомобил - престана да пуши (до колкото 10-12 годишен дизел може да не пуши). Та започнах само от там да зареждам - никакви грижи. Смених си колата със TDI-то, наложи ми се веднъж да заредя в шел (в пловдив) - нямаше ОМВ на близо - връщах се от чужбина - положението беше много зле. Едвам дочаках да ми свърши горивото. След това веднъж пробвах от лукойл (вапцаров) - повече няма да сипвам там - същата работа като ШЕЛ.

Имам двама познати с чисто нови автомобили - Renault (1.9D - класическия) и Citroen (май беше от тези с директно впръскване) и двамата зареждаха на петрол/лукойл (служебни автомобили и имаха някакви договори за безкасово зареждане или нещо такова) - и двама сменяха нафтови помпи - реното на 30К ситроена на ~50К - не им признаха гаранцията, единия се спазари за 1/2 цената да му сменят помпата.

Не искам да правя реклама на никого, но това е моят опит 250К+ км. с дизели.

И още нещо -карал съм доста в чужбина - разбирай италия,германия, франция горивата са истински - няма голяма разлика от ОМВ-то.

За бензините обаче не знам дали е така, но не съм склонен да рискувам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не карам дизел, но ми стана интерсно и се зачетох по темата.

Направо съм шокиран от това как в една цистерна се смесват и карат 2 типа горива.

Дончо, това сигурно ли е?

Направо невероятно.

Как така ще изцедят само по-тежкия или по-лекия?

:D

Нямам думи ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точенето лесно става - кранът на цистерната е отдолу и първо изтича по-тежкото гориво и като знаят колко литра е - остава лекото, което точат в другата цистерна.

На мен не ми се вярва обаче така да го правят - двете горива са много близки по състав и биха могли да се смесят безвъзвратно.

От друга стана толкова много преживяхме - България от враг на НАТО стана негов член, СССР се разпадна... Тъй че не може нищо вече да ме учуди. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, да не забравяш, че водата (има я във всяка цистерна!) е по-тежка от бензина/дизела и съответно тя първо изтича! Не случайно след зареждане на бензиностанция не сипват известно време на колите - това е за да се утаи водата (всички резервоари са на водна възглавница)...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PRR това с утаяването на резервоарите отдавна никой не го практикува с управданието , че имали филтри на колонките ;) ... колко са ефективни никой не знае :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега мразя да говоря глупости освен на изпит в университета където щеш не щеш на моменти се налага. Това ми е казано от човек каращ цистерна с нафта с които се знаем отдавна и нямам съмнения че е прав ако се съмнявах в думите му нямаше да го напиша. ОМW просто си внасят горивата от чужбина и са им по качествени. Ако ще да ги внасят от северния полюс просто явно засега в любимата ми родина не може още да се прави качествено гориво. Имам познат работил на ОМW които ми разказа следната случка няква нова баварка зарежда бензин а оня си гледа борд компютара. Пита го тои какво гледа а оня му обяснил че имал октаномер в компа. На шел V-Power му го продават за 99 компа отчита 96. Сипал от ОМW 98 октаномера показал 98. Повече няма смисъл да пиша. Не искам да правя реклама на когото и да е било. Съобщавам факти. За последното можете да питате лично пича и тои е от нашия форум с ник-otgorata

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен Хашек ми е разправял подобна история.Да ви кажа вече за около месец и половина навъртя колата около 1800км с Алпин Дизел.Моето мнение е че с V-Power върви повече!Така че след около месец а може и по-малко пак си минавам на ШЕЛ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси якото. На сестрата на А-тройката компа отчита качеството на маслото, ама това с октаномера направо ме изкефи :) В скоро време сигурно и AI ще им набият на колите. Тогава какво ли показват/отчитат/правят? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лукоил - всички го хвалят ама преди година карах дизелово пежо и от обикновенния дизел на лукоила пушеше много яко чак се замислих за ремонт а колата е на 180 хиляди истински бях и втори собственик. Смених с ОМВ нема пушене нема нищо върви по добре. От щел нищо ми не трябва вода си имам и вкъщи....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като никой друг на пазара, най-новият, двойно-обогатен дизел на OMV отговаря на европейския стандарт за ниско съдържание на сяра Евро 4.

 

Със седем пъти по-малко сяра от обикновените дизели, OMV Sprint Diesel е по-добър за Вас, автомобила Ви и околната среда.

 

 

Това е от сайта на ОМВ. Може би на Лукойл не е толкова пречистен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Немат брато бил съм служебно там като карах камиона снабдявах ги с лагери такоа жувотно там нема а сигурно скоро няма и да има спасението е само в вносно гориво специално за дизел. Дизела в БГ е просто леш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Тук сте забравили да напишете за една бензиноверига на "ROMPETROL".

Може би там са най-добрите горива.Все пак румънците са с доста опит в рафинирането на петрола/особено като Хитлер ги е впрегнал да произвеждат за Вермахта :)/Сега горивото е от Констанца.Плюс това има карти за 2 ст отстъпка на литър.Пробвайте и няма да сгрешите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук сте забравили да напишете за една бензиноверига на "ROMPETROL".

Може би там са най-добрите горива.Все пак румънците са с доста опит в рафинирането на петрола/особено като Хитлер ги е впрегнал да произвеждат за Вермахта :)/Сега горивото е от Констанца.Плюс това има карти за 2 ст отстъпка на литър.Пробвайте и няма да сгрешите.

а къде имат бензиностанции,май видях една в ихтиман.... ама беше много мизерна за да спра и си помислих че е някакво менте на въпросната марка

 

P.S. нерих някакво инфо http://www.rompetrol.com/online/index.p ... age_id=724

http://www.rompetrol.bg/online/index.ph ... age_id=749

 

пише,че има 3 обекта в София ,единия в Дружба трябва да ми е най-близо но незнам къде се намира точно а и не пише.Някой да каже ако е зареждал дали си заслужава и как е в сравнение с ОМВ,Лукойл...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази в Дружба не е пусната още.Има една на ломско шосе и една някъде в надежда.За мен е най-близко тази до стадион Локомотив в локалното.Има повече октани от ОМВ премиум/поне така я почувстах/.Според мен е най-добрата нафта засега в БГ.

БТВ:Нямам дял в Ромпетрол ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Return не се базикай с колата като зареждаш от Ромпетрол.Бензина е отвратителен а нафтата два пъти, от опит пиша.Аз съм най доволен от "Опет" засега а за напред ще видим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Return не се базикай с колата като зареждаш от Ромпетрол.Бензина е отвратителен а нафтата два пъти, от опит пиша.Аз съм най доволен от "Опет" засега а за напред ще видим.

А ти отде такива наблюдения.Т.е...колко пъти си зареждал в Ромпетрол и на кои бензиностанции.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.