Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

euro,alpin(sprint),v-power DIESEL- МНЕНИЯ:


TDI_fen

Recommended Posts

Ами и аз не усещам почти никаква разлика от премиума и евродизелът на ЕКО-КИНИТРОН, само разликата в цената.

Карам Пунто-II, 1.9 атмосферен дизел, двигател много подобен на 1.9 SDI, но определено не чувствам драматична разлика с премиума.Е, така и трябва да бъде...предвид декларираното доста по-ниско съдържание на сяра, може би разликата ще се почувства след години и много километри пробег по състоянието на дюзите и БЦГ.

А бе зимата е истината, тогава ще величаем и плюем! :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
  • Отговори 113
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • RETURN

    17

  • adrian_m

    10

  • BlackPearl

    6

  • PRR

    6

Най-много писали в темата

Ами и аз не усещам почти никаква разлика от премиума и евродизелът на ЕКО-КИНИТРОН, само разликата в цената.

Карам Пунто-II, 1.9 атмосферен дизел, двигател много подобен на 1.9 SDI, но определено не чувствам драматична разлика с премиума.Е, така и трябва да бъде...предвид декларираното доста по-ниско съдържание на сяра, може би разликата ще се почувства след години и много километри пробег по състоянието на дюзите и БЦГ.

А бе зимата е истината, тогава ще величаем и плюем! :mrgreen:

 

Не съм съгласен.....качествените и естествено по-скъпи горива си заслужават! Изпитвам ежедневно тази разлика на два автомобила: Шкода Октавия 99 и Форд Фокус 2005 -естествено и двете дизелови! Когато са заредени с Shell V-power или OMW premium е различно!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Интересна новина...

 

Държавната казахстанска компания за петрол и газ "Казмунайгаз" (KazMunaiGaz National Co.) закупи 75% дял във втората по големина петролна компания на Румъния "Ромпетрол груп" (Rompetrol Group NV).

 

Делът е продаден от румънския бизнесмен Дину Патричу, съгласно споразумение, подписано на 24 август в Алмати, Казахстан, съобщи говорителят на базираната в Букурещ и регистрирана в Холандия компания Богдан Уржица. Според румънската телевизия "Реалитатя" казахстанците плащат 2.7 млрд. долара. В официалното съобщение на двете компании само се посочва, че сделката помежду им оценява цялата "Ромпетрол" на 3.616 милиарда долара.

 

"Ромпетрол" има в България над 30 бензиностанции

 

Цялата статия от вестник "Дневник" http://dnevnik.bg/show/?storyid=371546

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според роднина , живеещ в Австрия, Премиум-а на ОМВ се доближава най-много до горивата там

тук е пробвал V-Power и нафтата на Rompetrol

когато е в Австрия, не подбира бензиностанциите

според него нафтата била добра навсякъде

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Темпо - историята е от преди около 3 годинки. Астрата я зареждах близо 4 години само на ОМВ или Лукойл. Започнах да зареждам Шкодака на Темпо с газ и бензин и много ми хареса, особено бензина. Та от там почнах да сипвам и на Астрата бензин. След има няма 2-3 месеца плътно зареждане на Темпо, един ден Астрока започна да работи на три цилиндъра. Прегледах свещите (кабели няма) - всичко е наред. Отивам в сервиз. Оказва се, че на неработещия цилиндър дюзата (или там как се нарича) е запушена. Имах късмета, че успяха да я отпушат, а не да купувам нова. Явно не се беше затлачила безвъзвратно. Та както писах, по това време и Шкодака го карах с техен бензин (рядко, даже почти не го карах на газ). Та викам си да отворя карба да видя какво толкова не й харесва на Астрата бензина. И какво да видя - фина утайка в поплавковата камера, наподобяваща адски фин пясък или по-скоро прах. Такова "явление" до сега не бях наблюдавал в карбуратора, а аз редовно си го отварям и чистя сам. Та от тогава спрях да зареждам на Темпо. Независимо, че е истина, че на вървене и разход бензина им е добър.

 

За австрийския дизел и по-специално за този на ОМВ - нямам още определени впечатления. Тази година минах през Австрия, но понеже бях с нов дизелов автомобил, т.е за първи път имам такъв, все още не му бях свикнал, пък и не съм го настъпвал, та явно за това не съм усетил разлика в този вид гориво. За бензина - там е друга приказка. Минавал съм няколко пъти София-Берлин-София и личното ми мнение е, че австрийските и немските горива са едни от най-добрите. С тях, сипани на Астрата, при 160 км/ч., с 3-ма души на борда и багаж до тавана разхода беше 5л. на 100 км, което тук мога да го постигна, но карайки със 120 км/ч. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според роднина , живеещ в Австрия, Премиум-а на ОМВ се доближава най-много до горивата там

тук е пробвал V-Power и нафтата на Rompetrol

когато е в Австрия, не подбира бензиностанциите

според него нафтата била добра навсякъде

 

Зареждал съм на следните бензиностанций извън Бг:

1) Shell Австрия (нормален дизел)

2) Shell Германия (нормален дизел)

3) OMV Австрия (premium)

4) JP Австрия

5) BP Германия

6) Q8 Белгия

и други

 

Е, нито разхода, нито вървенето ми бяха по-добри отколкото с нафта на LUK или OMV. Не знам каква е тая мания да се оплюва Бг горивото, но аз лично се разграничавам от нея :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Зареждал съм на следните бензиностанций извън Бг:

1) Shell Австрия (нормален дизел)

2) Shell Германия (нормален дизел)

3) OMV Австрия (premium)

4) JP Австрия

5) BP Германия

6) Q8 Белгия

и други

 

Е, нито разхода, нито вървенето ми бяха по-добри отколкото с нафта на LUK или OMV. Не знам каква е тая мания да се оплюва Бг горивото, но аз лично се разграничавам от нея :mrgreen:

 

и аз по принцип не намирам разлика

но така каза човека

друга година не е коментирал нафтата

на от тази година кара доста съвременен дизел и веднага ми каза за разликата и то без да го питам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, нито разхода, нито вървенето ми бяха по-добри отколкото с нафта на LUK или OMV. Не знам каква е тая мания да се оплюва Бг горивото, но аз лично се разграничавам от нея :mrgreen:

 

Спомням си едно официално интервю на Вагит Алекперов от 2005г.

Спомена, че до влизането на България в ЕС, в нефтохима трябва да бъдат инвестирани около 100 млн.долара за реконструкции , така, че горивото да отговаря на европейските норми.

Нека не забравяме, че нефтохима е строен по стари технологии и поне до скоро е произвеждал нафта с високо съдържание на сяра, а и суровината беше предимно от Русия.Определено избягвам да зареждам от там, а правя това предимно на OMV и EКО KINITRON. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, нито разхода, нито вървенето ми бяха по-добри отколкото с нафта на LUK или OMV. Не знам каква е тая мания да се оплюва Бг горивото, но аз лично се разграничавам от нея :mrgreen:

 

Спомням си едно официално интервю на Вагит Алекперов от 2005г.

Спомена, че до влизането на България в ЕС, в нефтохима трябва да бъдат инвестирани около 100 млн.долара за реконструкции , така, че горивото да отговаря на европейските норми.

Нека не забравяме, че нефтохима е строен по стари технологии и поне до скоро е произвеждал нафта с високо съдържание на сяра, а и суровината беше предимно от Русия.Определено избягвам да зареждам от там, а правя това предимно на OMV и EКО KINITRON. :mrgreen:

 

Всеки има право на мнение/виждане. Но като казвам че горивата в Бг не се отличават от тези в ЕС го казвам от личен опит!

Що се отнася до европейския стандарт за горивата ще ти спомена само че според него нафтата трябва да остава течна до -15. За справка БДС (отпаднал за съжаление, но все пак по него са се произвеждали горивата доскоро) е слагал тая граница на -25. Прави си сметката дали стандарта на ЕС е по-висок или стария добър БДС...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и все пак тази температура е само един критерий

има още много други неща

освен това в нашата мила родина няма контрол, докато по света не е така

иначе и аз мисля че горивото от рафинерията излиза качествено, но какво става после...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според роднина , живеещ в Австрия, Премиум-а на ОМВ се доближава най-много до горивата там

тук е пробвал V-Power и нафтата на Rompetrol

когато е в Австрия, не подбира бензиностанциите

според него нафтата била добра навсякъде

 

Зареждал съм на следните бензиностанций извън Бг:

1) Shell Австрия (нормален дизел)

2) Shell Германия (нормален дизел)

3) OMV Австрия (premium)

4) JP Австрия

5) BP Германия

6) Q8 Белгия

и други

 

Е, нито разхода, нито вървенето ми бяха по-добри отколкото с нафта на LUK или OMV. Не знам каква е тая мания да се оплюва Бг горивото, но аз лично се разграничавам от нея :mrgreen:

 

90 к.с. са 2-вида- AGR И ALH

 

Ако двигателя ти е "AGR"-турбината ти е обикновенна,и няма да имаш грижи с никоя нафта.

Ако двигателя ти е "ALH" -турбото ти е с променлива геометрия,като на 110к.с.( тоест като на моя AHF). Та ако караш САМО ГРАДСКО,ще имаш ядове с калпава нафта.

Аз лично имах 2-години доста ядове,но от както минах на "ЕКО КИНИТРОН" - нямам никакви грижи- дизела им е номер 1 в БГ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

В момента най-добрия дизел се зарежда от бензиностанции ЕКО!А иначе добри са горивата на Лукойл и OMV.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е ли Премиум дизела на ОМВ най-добър. Поне казват че покрива Евро5.
Не вярвам да е ЕВРО 5,по-вероятно е да е 4.А иначе добавката на CASTROL (TDA мисля,че се казваше) върши страхотна работа.Сипваш я в резервоара в правилното съотношение и след това сипваш обикновен дизел и караш!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 години по-късно...

аз откакто направиха екото гръцка зареждам там.с моето потребление от около тон нафта правят поне някаква отстъпка.Имат някакъв скъп дизел с който печката върви добре...макар че за тая цена от 2,4 ...какво да говорим ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Привет на всички,

 

аз съм най-доволен от нафтата на Ромпетрол, просто има огромна разлика с нея. Доколкото знам е внос само от Румъния и предполагам че е по-малко "кръстена" от тази в нефтохима. Имам приятели които са правили лаб. тестове и само тя е излязла наистина евро стандарт.

 

Наливайте каквото прецените, важното е оборотомера да е в лютеницата, умната и лек ден! :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам приятели които са правили лаб. тестове и само тя е излязла наистина евро стандарт.

 

Наливайте каквото прецените, важното е оборотомера да е в лютеницата, умната и лек ден! :D

Интересно къде са ги правили тез лаб. тестове като в нашата родина има около 4 лаборатории, които наистина могат да ги правят, ама т`ва е др. въпрос :-k

В едната от тез дето могат да ги правят, таз на любимият ни монополист миналата седмица установиха, че най-убавата нафта е в OMV, ама тез дет не са на франчайзинг. Пробвах и установих, че изгорелите газове са с др. миризма. Май само по т`ва се различава от другите и сигурно затова отговаря повече от останалите на евростандартите smile004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най-добраата нафта уж била на ромпетрол и еко поне така казват колегите

 

Миналият месец, след като заредих на екото при софия ленд, колата едвам вървеше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз докато карах печката пълнех само shell v-power diesel

максимално ми гореше 5л в града, а за извънградско просто няма да повярвате

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз докато карах печката пълнех само shell v-power diesel

максимално ми гореше 5л в града, а за извънградско просто няма да повярвате

 

Направо е връщала smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги ме е интересувал въпроса как да разберем кои OMV са франчайз и кои не са.....

 

Същия въпрос важи и за LUKOIL.

 

Ако някой има информация - нека сподели.

 

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много просто!Купуваш една вафла и си зимаш касовата бележка.На нея най-отгоре пише!

:smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.