Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Помощ момчета, почти съм отчаян!


nage

Recommended Posts

Да прав си ама... има огромна разлика когато ми загасна от само себе си двигателя го чух... ама като натиснах педала и ми стана лошо :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 77
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • nage

    13

  • Дон Чоре

    10

  • PRR

    6

  • Viktor_

    5

Най-много писали в темата

не че нещо, ама съвсем разводнихте темата.

 

@nenormalnataskoda, тая книжка за колко време мислиш, че ще я сканираш, ако е 300 и кусур страници. тази на дядо ми е за шкода100с :( някой беше споменал, че в един от магазините за части я има за 10лв. на славайков със сигурност е поне 2 пъти повече, пф.

сега пък и сняг заваля, тц

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

честит ни сняг на въм вали сняг а колкото повече сняг вали толкова по ненормални стават шкодаците ...

 

по темата ... еми човек говорих с един приятел и той каза че в понеделник ще потърси адаптера на скенера и ако го намери най-късно във вторник вечерта ще ги има и 2те книжки ако не го намери ще измислим нещо ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си че се отклонихме от темата,но ако беше хванал да търсиш твърда връзка или да спираш с ръчна щеше да е :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

моето мнение е да си купиш книгата.Дори е без пари да е скенирането не е мн удобно.Като правя нещо по колата си гледам в книгата, а не да идвам до вкъщи да гледам на ПЦ то и тн.

 

Защо не пробваш да да изключиш всички консуматори.Махни предпазителите без 2ри.На 2ри предпазител са моторче за чистачки,моторче на парното, пътепоказатели, теромметър, горивопоказател, вс лампи на таблото, моторче на пръскалките,фарове заден ход и ЕЛ.МАГНИТЕН КЛАПАН НА КАРБУРАТОРА.Ако можеш откачи моторчетата който са на пръскалките на вентилатора и на чистачките. Пробвай дали тъка ще върви колата или пак ще паде акумулатора за отрицателно време и ходи към някой сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запали колата с друг акумулатор и откачи едната клема от акумулатора!Ако угасне търси нов алтернатор!Друг проблем не може да разреди толкова много акумулатора(освен нещо забравено),но щом ти е угаснала в движение-само алтернатор!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До nenormalnataskoda: Абе човек кога ще престанеш да объркваш хората с неадекватните си идеи и разсъждения. Това че си нямаш хабер от коли е очевидно, но ти вместо да четеш и да се учиш седиш и изписваш един тон глупости. Не съм вярвал, че е възможно за толко малко време да се съберат толкова от глупавите ти постове. ПРЕСТАНИ ДА ОБЪРКВАШ ХОРАТА!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До nenormalnataskoda: Абе човек кога ще престанеш да объркваш хората с неадекватните си идеи и разсъждения. Това че си нямаш хабер от коли е очевидно, но ти вместо да четеш и да се учиш седиш и изписваш един тон глупости. Не съм вярвал, че е възможно за толко малко време да се съберат толкова от глупавите ти постове. ПРЕСТАНИ ДА ОБЪРКВАШ ХОРАТА!

като си умен що не ни просветлиш, гледам и Калоян не беше на ясно та ще се раздаме да чуем истината

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе не знам кой крив кой прав...при мен като не работи двигателя /без значение дали си по нанадолнище/и натиснеш спирачката няколко пъти педала се втвърдява и хода му намалява...и именно след 3тото напомпване вече нямаш почти никви спирачки...от личен опит ви казвам и без да си имам понятие как функционира серво усилвателя..ей на признавам си :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aбе тука се осеща тоста тежка атмосфера... :roll: предполагам че доста хора са тук за да се научат а и аз лично от доста разбирачи не разбрах защо моята кола прави така а на други обратното :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По добре вземи един мултицет и измери напрежението на акумулатора при работещт двигател - трябва да е 13.8 14.0 волта.

Освен това е добре да провериш за утечки с омметър въпреки че може и да не ги хванеш така защото може да има някое реле във веригата с утечка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aбе тука се осеща тоста тежка атмосфера... :roll: предполагам че доста хора са тук за да се научат а и аз лично от доста разбирачи не разбрах защо моята кола прави така а на други обратното :roll:

Kaloqne normalno e da ima i mnogo razbira4i :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе не знам кой крив кой прав...при мен като не работи двигателя /без значение дали си по нанадолнище/и натиснеш спирачката няколко пъти педала се втвърдява и хода му намалява...и именно след 3тото напомпване вече нямаш почти никви спирачки...от личен опит ви казвам и без да си имам понятие как функционира серво усилвателя..ей на признавам си :lol:

 

прав си така се получава

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок, сложих акумулатора за зареждане, утре ще е готов и ще проверя какво ще стане.

освен това да изключа всички консуматори, освен тези към 2ри предпазител

(>>corropt, че те кои консуматори не са към 2ри предпазител - ти май всичко си изредил?!?) - и това да махна едната клема

(>>ikonoma, извинявай, но не разбрах какво ще помогне това?) някакви други идеи какво да направя, че да проверя какъв е точно проблема.

 

мисля преди да паля да разчовъркам парното, защото то най-много ме съмнява. то по принцип е развалено и не върти и нищо не се чува в купето, но го бях бутал преди, защото мн ми се запотява стъклото. после взе и да мирише, макар че не съм сигурен, че е от него.

мога ли да го поправя само от вътре, в купето или трябва да развивам отпред в багажника? нещо специфично за него?

 

и бтв и моя педал става твърд като не е включен двигателя, но пак си работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:oops: :oops: :oops: така е след третото натискане става така... малко ми е кофти изложих се само че когато изгасне отсамо себе си двигателя от първия път нямам спирачки ама никакви :roll: :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запали колата с друг акумулатор и откачи едната клема от акумулатора!Ако угасне търси нов алтернатор!Друг проблем не може да разреди толкова много акумулатора(освен нещо забравено),но щом ти е угаснала в движение-само алтернатор!

Адски лоша идея :D Като светне лампичката на акумулатор-а е съвсем достатъчно да прегледаш алтернатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако ти е изгоряло моторчето на парното, вземи си за лада, струва 16лв, за Шкада е 48лв може да се приспособи с повече въобръжение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

предпазителите:

1-контакт външна линия(букса за лампа запалка и тн),осветление на купето ,клаксон, предупредително осветление(кво пък е тва :lol: ), стоп лампа, мотор на вентилатора

3-лява задна светлина,ляв гаварит

4- десни 3 + осветление номер ,осветление уреди

5-къса лява ,

6- къса дясана

7-дълги ляв и лампа на дългите на таблото

8-вълги десен

 

както виждаш има и някой важни който не ги бях изброил:) Ако се изключи и 2ри ще спре подаването на бензина заради клапана в карбуратора.

за моторчето на парното>>>правилно е да се извади и от вътре, но там проблема е, че трябва да откачиш първо самия радиатор на отоплението (на 4 гайки е).На радиатора са свързани 2 маркуча който трябва да откачиш, а от там да изтече известно количество антифриз. За да се избегне източването се реже онази ламарина за който някой спомена вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз...такова - за сервото...

Абе ора, кви са тея неща дето говорите бре? Колите, които нямат серво все едно, че нямат спирачки според някои от вас. Сервото само прави живота ни по-лесен и с по-малко физически усилия ни помага да спрем колата. Като не ти работи сервото - спирачките са си ОК, ама просто трябва да увеличиш (доста) усилието, което прилагаш на педала. Все едно като колата ми е със серво на волана, ако то се преебе - да не мога да я управлявам :)

Калояне - един въпрос мое ли? Като изгасиш колата по наклона, колко литра си мислиш, че ще спестиш? Щот казваш - за да спeстя някой литър - ти от къде се спускаш...и до къде? Винаги ми е било чудно, като някой прави така, даже смешно. Загасиш ли двигателя - не можеш да ползваш така наречената "моторна спирачка" - демек ако недай Боже нещо откажат спирачките, да намалиш скороста с помоща на предавките и двигателя. То може да се направи, ама докато запалиш колата отново - макар и 2 секунди да ти трябват - може да е късно. Е за тва си обичам колата ми да е с ръчни скорости, че с тея автоматици, зимата е баси мизерията - спира се само със спирачката :( Обаче това за икономията на бензин...не го разбирам...

Аз лично кат си махна крака от педала на газ-та, колата ми почва да отчита разхд 0.0/100 - нали имаше една тема за ППХ... Но да си изгася двг-то...

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

напълно съм съгласен, и аз често често ползвах 'моторната спирачка' .. във всичките 3 дни, в които ми работеше безпроблемно колата :D

само едно нещо - има ли шкоди автоматик и още повече 105/120?! тия автоматичните скорости не са ли само в сащ за масовите потребители?

@corropt - ако е за едното източване, няма да се плаша, ама виж да режа ламарини в тоя сняг и студ - нещо не си се представям :)

 

мерси много на всички за съветите, адски отзивчиви сте. утре (т.е.след няколко часа) ще видим какво ще стане

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само едно нещо - има ли шкоди автоматик и още повече 105/120?! тия автоматичните скорости не са ли само в сащ за масовите потребители?

Ами до колкото знам няма 105/120 с автоматична скоростна кутия. А за това, че само в сащ се правят коли с автоматични скорости за масовия потребител...не знам дали си прав. Това, че в Бг може би 95% от колите са с "ръчни скорости", не означава, че на всякъде по света са също такива. Хората по света си карат "автоматици" и не ги е грижа дали ще спестят 1,5 литра на 100км. Автоматика си има свойте предимства и все повече се налага на пазара (това си е мое мнение де, ама...вижте Шкода - пуснаха двата дизела с автоматични трансмисии на Октавия 2, а иначе по Европа - и старата Октавия си имаше автоматик - не само дизеловите, а и бензинките). Малко оф-топик: скоро по Дискавъри ченъл, засякох някакъв филм за автомобилостроенето...и се учудих - казаха, че около 60-65% от автомобилите в целия свят се намират в америка...

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

zloQQ незнам ама си минавам с точно 6,5л 105км! и то като засичаш от центъра на София бензин 95! От Хемус се засилва колата с 120-130 и си периш 20тина минути е така... :mrgreen: а спирачката си лови няма проблем е ако се натиска често отказва ама...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, а на връщане...по баира :) Абе - що караш 20 минути? Аз това разстояние го минавам за не повече от 5...ама без да гася колата. Иначе за разхода - изглежда ми приличен :) Аз горе-долу, както и да я карам колата - имам впредвид около 100 средна скорост - дава, около 5/100. Ама си похапва при 180...

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.skodaowner.org/forum/viewtopic.php?t=707&highlight=%E2%E5%ED%F2%E8%EB%E0%F2%EE%F0

 

Тука съм писал какво става като ти изгори моторчето на парното! Трябваше с това да почнеш бе човек. btw защо не преглеждате старите теми във форума, за да не се повтаря едно и също по 100 пъти.

 

ако ти е изгоряло моторчето на парното, вземи си за лада, струва 16лв, за Шкада е 48лв може да се приспособи с повече въобръжение

- Аз май те предупредих, но ти продължаваш с глупостите си. Защо се излагаш така пред хората?[/url]
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- Аз май те предупредих, но ти продължаваш с глупостите си. Защо се излагаш така пред хората?

не мога да разбера какъв ти е проблема .... да не би да прекаляваш с кафето, а и не разбрах с какво се излагам ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.