Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda Fabia vRS-Blackpearl: Günter Powered


BlackPearl

Recommended Posts

Мишка хулиганка с нови емблеми.

Лошото е,че са малко малки. Бях дал на esto матрицата, но тъй като те със Сами са монополисти (за Октавия правиха) тези емблеми 2та вида са или големи,или малки на моята хулиганка. Благодарности на колегата димон за емблемите. (нищо,че за фабията са ми малко изчанчени :) )

Много добре се справих с предната, задната има само 1 миниатюрно мехурче, но като за 1ви път.....

post-1-0-31529500-1476089935_thumb.jpg post-1-0-61719100-1476089935_thumb.jpg post-1-0-87115700-1476089935_thumb.jpg

 

post-1-0-17181600-1476089936_thumb.jpg post-1-0-49617000-1476089936_thumb.jpg post-1-0-74114400-1476089936_thumb.jpg

Засега така ще ги оставя, като за 1ви опит.
После ще има подобрения!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 293
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • BlackPearl

    155

  • bega4kata

    69

  • kelesha

    17

  • masterOne

    10

Най-много писали в темата

Много добре знаеш ,колко много хора има ,които слагат много големи турбини на 1.9 тди и колко са им лагави колите,а и колко бързо ги чупя.Тея от трилитровите бмв-та дато ги слагат 2256 и 2556-защо толкова бързо се скапват. Я се замисли,нали са МНООГОО ГОЛЕМИ.Пък кво става....чупят ги през няколко месеца.

Щото ги карат на 2 бара,а на тях осите и лагеруването им е същото като на "малката"-1749.НЯМА ТУРБИНА КОЯТА ДА Е ИЗЧИСЛЕНА ДА РАБОТИ НАД 1.6 БАРА.На БМВ-то 2256 не може да осигури 2 бара,а и не е нужно,щото не е такъв замисъла на инжинерите.Ама ние бг тунерите ги слагаме на малкия мотор и тя е задънена и надува на 2 бара и колата мноо въри,ама турбината е претоварена много пак.

Все едно да караш със запушен катализатор-турбината се износва аксиално за нула време без да има никакъв луфт като я клатиш оста нагоре надолу/радиално/

Номера е да я направиш много да върви с налягане на 1.6,макс.1.7 не повече.Ама за това се изискват по специални умения

Сами за 2256цата не си прав ама хич и ми се струва че по скоро говориш малко наизуст. Ето картата на компресора и от нея става ясно че при 2 бара този компресор работи с 75% ефективност при около 170000 оборота. И това не е всичко, този компресор е все още доста ефективен и при 2.5бара надналягане. А такова турбо освен Киро незнам някой друг да е чупил, даже на Киро беше 2260 т.е по голямото, но при него няма как да не се счупи, там няма тунинг просто, нафтата е на максимум мотора киха кашля пуши като локомотив и ЕГТто което се поражда от цялата тази цигания е причина за да се строши турбото а и не само това турбо ами и всички други турбота които Киро счупи от как си е направил колата. Вземи за пример моето старото Ауди, то е с 2556 турбо, от как е сложено са минати вече малко над 40000км и турбото си е идеално, Купрата на Иво преди да и направим новия "хибрид" беше с 2256 ами и то нямаше проблеми, а Иво го беше взел от някъде втора ръка и само Мартин го беше изчистил преди да го сложим, сега в момента турбото е същото с малко по голям компресор и за момента още е здраво. Друг пример е моето сегашното Ауди, макар че турбото ми е сбирщайн от 4 турбота, компресора ми е от 2256, от как съм го сложил вече е на 20000км и го проверяам всяка седмица почти, не е мръднало.

От друга страна виж картата на компресора на 2052 турбото който имаш ти на Шкодата, ами тя свършва на 1.6бара там си на 180000 оборота и под 70% ефективност т.е този компресор е доста по неефективен спрямо компресора на 2256 турбото. Разбира се това не пречи турбота като твоето да се надуват на 1.7-1.8бара и да си държат ако са добре балансирани.

А така като гледам турбото което правите за Фабията е същото като твоето само че в чугун за 8 клапанов мотор, ако е така ще се получи същата кола като на Велизар т.е около 200 коня на вала.

Но честно казано малко не ме кефи как е сложен кулера, просто защото като погледнеш колата отпред виждаш едва 30% от кулера т.е останалите 70% са скрити зад гредата и зад пласмасите на бронята и капака, същевременно пък се вижда тръбата която минава под кулера........според мен е добре да се измисли някакво друго захващане че да може поне половината кулер да има съприкосновение с охлаждащия го насрещен въздух, иначе работата е малко кел файда че има кулер ;)

Оказа се обаче ,че както не е ефективно,така си държи преспокойно 1.8 бара,до края края на оборотите,на всички предавки!!!!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес след работа се позанимавах малко с колата.
Благодарение на Митака (esto) се с сдобих с изолация и я метнах.....

Без много да меря и да струвам,само на око постигнах изненадващ (и за мен) резултат!

Кората .

post-1-0-85304300-1476089990_thumb.jpg post-1-0-09495200-1476089991_thumb.jpg

ДВГ

post-1-0-59766500-1476089990_thumb.jpg post-1-0-34706700-1476089991_thumb.jpg

Утре след работа ще ударя на капака на клапаните още един слой. Миката много правилно ме посъветва- 2 слоя на капака и 1 на кората, но днес не остана време (стъмни се).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се обаче ,че както не е ефективно,така си държи преспокойно 1.8 бара,до края края на оборотите,на всички предавки!!!!

Сами......според теб една турбина е ефективна когато държи налягане в даден оборотен диапазон ли ??? :-k

 

Между другото незнам как факта че тази турбина държи 1.8бара в момента не ви притеснява :?: Ися споменава че колата все още е с Проспиидския софтуер, и според него налягането трябва да е 1.42 максимум хайде да кажем да направи пик 1.6 но след това трябва да го свали.......ако това не се случва то просто има проблем.......

Същевременно пък казвате че колата се е "лагнала"......това също е адски ненормално за това турбо, все пак софтуера в ЕКУто не е сток и макар и да е доста лайт версия, това би трябвало да подпомогне спула, и ако това не се случва то отново има проблем............ :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как са я мапвали,но съм го предупредил,да не я гони преди да я докараме.Чака ауспуси и тогава,може би др. седмица.

Ами на 1.8 държи,дори и не правеше някви пикове.Тони,и мойта стана малко по-лагавка бе,ама много е малко и като субективно възприятие,диното не може да го хване това 100%.Това че сме написали лагава,ако я покараш ти ще кажеш че сме луди :lol: Примерно,със сток турбото /за мойта говоря/ на 3-та въртеше гуми като я смачкаш газта/като я целиш в надув/ ,а сега нИще smile049 .Но това няма значение.Той сам си слага турбината и не знам как са връзки и вакуми,но при положение че тръгва в ниските значи геометрията е под вакум...

Сами......според теб една турбина е ефективна когато държи налягане в даден оборотен диапазон ли ???
ами щом държи налягане,значи е ефективна! ,друг е въпроса,че го държи щот и е малко дупето

И още нещо-дебитомера не даваше повече от 1000 единици,а тази кола съм я гледал преди и даваше над 1300-400.Но той май си беше махнал тогава ламинарната решетка на дебитомера-когато не даваше над 1000 единици

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как са я мапвали,но съм го предупредил,да не я гони преди да я докараме.Чака ауспуси и тогава,може би др. седмица.

Ами на 1.8 държи,дори и не правеше някви пикове.Тони,и мойта стана малко по-лагавка бе,ама много е малко и като субективно възприятие,диното не може да го хване това 100%.Това че сме написали лагава,ако я покараш ти ще кажеш че сме луди :lol: Примерно,със сток турбото /за мойта говоря/ на 3-та въртеше гуми като я смачкаш газта/като я целиш в надув/ ,а сега нИще .Но това няма значение.Той сам си слага турбината и не знам как са връзки и вакуми,но при положение че тръгва в ниските значи геометрията е под вакум...

Стига бе човек......няма никакъв вариант твоята кола преди да е въртяла гуми с VA турбото а сега да неще, това значи само и единственно че тестваш на различни места(настилки) или просто гумите са ти други :lol: А лага не е повече в никакъв случай може би се лъжете от самото усещане за колата, нормално е с друго турбо колата да се усеща по различен начин и това че не е толкова "рязка" като със сток турбото въобще не значи че е лагава smile009 Това турбо 1752 спулва 1:1 с VAто и най вероятно една идея по бавно от KKKто на Ися................и все пак ако това турбо в момента държи 1.8бара при този софтуер, то нещата не са на добре.........

 

ами щом държи налягане,значи е ефективна! ,друг е въпроса,че го държи щот и е малко дупето

Човек.......VA-то също може да държи 1.7бара в целия оборотен диапазон това прави ли го ефективно ???

 

И още нещо-дебитомера не даваше повече от 1000 единици,а тази кола съм я гледал преди и даваше над 1300-400.Но той май си беше махнал тогава ламинарната решетка на дебитомера-когато не даваше над 1000 единици

Няма вариант да си гледал 1300-1400 единици МАФ, самия сензор няма калибровка за такова показание, 1275 мисля че беше тавана на тази кола а това че в момента дава "само" 1000 може да се дължи на доста неща......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно за усещането говоря.

И аз бях СУПЕР учуден от налягането...може ли пък на 1.8 да са му я мапнали....аз не виждам друга причина?

или по скоро не ми се иска да виждам :mrgreen:Нямаше време да гледам исканото,щото ни чакаха пържоли!!!!а и жените вече лекинко се бяха изнервили да ни чакат!

за мафа не помня с точност но си спомних че даваше много повече от 1000,към 1300 ми е останало в главата,което е толкова долу горе,беше преди 2-3 години,ма се си мисля че и над тези даваше :-k,може и да бъркам,не съм имал тогава за цел да ги помня

За VA-то-хич не можеше поне мойто да държи 1.5,дори падаше на 1,2/айде да съм по точен да не ми направиш пак забележка-под 1.3 падаше,тоест 1.2ихх :)пак не ги помня чак толкова точно / във високите.....но ако много се нахрани не знам как би му подействало ,но не мисля ,че ще се справи.

Като дойдем ще я мислим

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно за усещането говоря.

И аз бях СУПЕР учуден от налягането...може ли пък на 1.8 да са му я мапнали....аз не виждам друга причина?

или по скоро не ми се иска да виждам. Нямаше време да гледам исканото,щото ни чакаха пържоли, а и жените вече лекинко се бяха изнервили да ни чакат!

Ами ако софтуера не е сменян от как колата беше при мен да и "изключа" ЕГРа то отговора е НЕ т.е налягането трябва да е 1.42. Също така ме очудва че при 1.8бара колата не влиза в лимп мод а трябва......да не би бустметъра да не мери верно :D

 

За VA-то-хич не можеше поне мойто да държи 1.5,дори падаше на 1,2/айде да съм по точен да не ми направиш пак забележка-под 1.3 падаше,тоест 1.2ихх пак не ги помня чак толкова точно / във високите.....но ако много се нахрани не знам как би му подействало ,но не мисля ,че ще се справи.

Като дойдем ще я мислим

Добре.........нали си даваш сметка че турбото се управлява от ЕКУто а ЕКУто от този който го "настройва" т.е причината твоето VA да не прави над 1.5 е че просто не съм му "казал" т.е ако му кажа няма да е проблем.......а причината да не му "кажа" е че просто не е ефективно на 1.7бара налягане, а не че не може да го направи т.е понятиятието ефективност на компресора не е това което изглежда си мислиш ти ;)

И това с "нахранването" не го разбрах честно казано.......

 

А жените........мноо им угаждате, ше ви са качат на главите :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре.........нали си даваш сметка че турбото се управлява от ЕКУто а ЕКУто от този който го "настройва" т.е причината твоето VA да не прави над 1.5 е че просто не съм му "казал" т.е ако му кажа няма да е проблем.......а причината да не му "кажа" е че просто не е ефективно на 1.7бара налягане, а не че не може да го направи т.е понятиятието ефективност на компресора не е това което изглежда си мислиш ти ;)

И това с "нахранването" не го разбрах честно казано.......

 

А жените........мноо им угаждате, ше ви са качат на главите

Еее,ти съвсем ма подцени :D Ясно ми е кой на кого и какво говори :D .Зная че си му задал 1.5,ама едвали си му задал нагоре да намаля на 1.2

А ,за жените...за съжаление вече са ни са се качили...късно е ....но, това е факта,колкото е да е тъжно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зная че си му задал 1.5,ама едвали си му задал нагоре да намаля на 1.2.......

Едва ли ама......факт, така съм му задал естественно(лесно се проверява с ВагКом-а ;)) и за да го направя има причина и тя е ефективност на първо място и след това дълговечност ;) Както казах не е проблем да "задам" 1.7бара до 4500 оборота и турбото да ги направи, но ефекта от това ще е никакъв освен че турбото ще е натоварено много повече а мощността няма да е повече от 5-10 коня над тази която е била с нормално налягане в зоните на ефективност, да не говорим че дълговечността на такова изнасилено турбо е почти никаква, такава кола едва ли ще изкара и един топ спиид рън на пътя :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти Тони,

 

Сега да кажа и аз по въпроса за турбината като наблюдения.Аз не разбирам (това винаги съм го казвал), ти си човек който с това се занимава и съм сигурен,че като дойда ще изкараме максимума на границата на вървеж и сигурност.

Колата си тръгва определено по-късно (след 2200-2300) си дърпа по осезаемо.

Колата на ниските като дам газ си припушва, преди припушваше пак в този диапазон може би. Понеже сега припушва още като давам газ, а преди малко след като дам (със старото турбо), но може би като оборотен диапазон е същото.

Мисля , че има какво да се направи като подобрение в ниските. Аз не съм като Сами, не ми пука,че колата ми припушва.

Незнам на колко надува, Сами като го гледаше на ВАГа като я тествахме каза,че е 1.8 и забрави да гледа въздуха даже :).

 

Сега чакам генерация на 63, иначе да съм дошъл досега. Мисля, че след нея е по-добре да дойда. Аз и вчера на Сами му казах, че нямам търпение и съм сигурен,че ще я направип максимално добре да върви и в ниските и във високите.

Аз не разбирам, ти си знаеш и ще кажеш как е най-удачно. Аз искам поне на 1.7/1.8 ако може, но тъй като не разбирам, ти ще кажеш......

По друг начин да се изразя : налягане(тунинг на турбото) спрямо сигурност да е 60% /40% или 65/35%. Понеже при Сами е заложено сигурност при турбото, аз искам ако може разбира се (ти ще кажеш удачно ли е) малко повече издевателство.

П.С- аз рядко карам "на ръчка"- джигъркам си полека със 120....

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зная че си му задал 1.5,ама едвали си му задал нагоре да намаля на 1.2.......

Едва ли ама......факт, така съм му задал естественно(лесно се проверява с ВагКом-а ;)) и за да го направя има причина и тя е ефективност на първо място и след това дълговечност ;) Както казах не е проблем да "задам" 1.7бара до 4500 оборота и турбото да ги направи, но ефекта от това ще е никакъв освен че турбото ще е натоварено много повече а мощността няма да е повече от 5-10 коня над тази която е била с нормално налягане в зоните на ефективност, да не говорим че дълговечността на такова изнасилено турбо е почти никаква, такава кола едва ли ще изкара и един топ спиид рън на пътя :)

Ами не мога вече да го проверя това ,но явно си бил доста предпазлив

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да най добре е да наредиш всичко по колата и накрая да се прави софтуера. Добре е също така да имаш някъде щуцер по турбо пътя където да закача механичен манометър, а не да гледаме налягането само на ВагКома ;)

А за да извадим 200-210 коня от тва турбо тряя го надуем на 1.8 холд иначе просто няма как да се получи, но имайки предвид че турбото е извън зоните на ефективност след 1.6 бара то издръжливостта му е под въпрос, но ако не си "натискаш" колата много според мен няма да е проблем за дълговечността и ще си издаяни дълго време ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм ЗА такава интервенция. Найстина не я настъпвам много често, карам си спокойно, че те и нашите пътища са едни.

Имам щутцер на Алард тръбата която съм сложил вместо АГРа (оставен е евентуално за турбо уред), само да не забравя да му взема накрайника за да се сложи маркуч. Там добре ли е?
 

post-1-0-95343100-1476090031_thumb.jpg

post-161-138453203155_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не мога вече да го проверя това ,но явно си бил доста предпазлив

Ами не, не е от предпазливост, това се мъча да ти обясня че смисъла от по голямо налягане е почти никакъв, а за сметка на това пък дълговечността на турбото рязко се скъсява, разбира се за различните турбини "прага" е различен и докато при едни той е примерно 1.3 бара то други могат да се карат на 2.3 бара и дори да изкарат повече време ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано да не прочетат от друг форум,че си намалял налягането ;) Аз смятам сега да сложа във VA-то,топла ос и перка от VB :D Трудна ще е малко обработката на топлия охлюв, че е с цялото лайно ама ще го направим.Какъв ли ще е ефекта да видим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам щутцер на Алард тръбата която съм сложил вместо АГРа (оставен е евентуално за турбо уред), само да не забравя да му взема накрайника за да се сложи маркуч. Там добре ли е?

Идеално е :!: Само да не забрайш щуцерчето :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано да не прочетат от друг форум,че си намалял налягането

Ами в интерес на истината аз не съм го намалил, а съм го увеличил спрямо това което е сток. И между другото сток също е така, т.е с покачване на оборотите налягането на турбото намалява т.е ЕКУто го намалява ;)

 

Аз смятам сега да сложа във VA-то,топла ос и перка от VB. Трудна ще е малко обработката на топлия охлюв, че е с цялото лайно ама ще го направим.Какъв ли ще е ефекта да видим.

Аз съм пробвал VB компресор на VA турбо и ефекта беше почти никакъв, но тогава нямах дино и незнам точно, все пак на усещане беше "зеро" :D но ако сложиш и VB вал определено ще има разлика, като краен резултат ми се струва че ще стане по зле от 1752-то с което си в момента, но пък ми е интересно ти с ква цел го правиш този експеримент ? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм пробвал VB компресор на VA турбо и ефекта беше почти никакъв, но тогава нямах дино и незнам точно, все пак на усещане беше "зеро" но ако сложиш и VB вал определено ще има разлика, като краен резултат ми се струва че ще стане по зле от 1752-то с което си в момента, но пък ми е интересно ти с ква цел го правиш този експеримент ?

не знам дали ме разбра

на колектора от VA -то,ще сложа VB перка,а студения ще е 52-ка пак !

тоест троен хибрид :D -сега ще ти стане ясно целта на експеримента нали ;):D

такова турбо още в бг никой не е правил...пак ще откриваме топлата вода.Мисля че ще има 10 коня файда,а?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам дали ме разбра

на колектора от VA -то,ще сложа VB перка,а студения ще е 52-ка пак !

тоест троен хибрид -сега ще ти стане ясно целта на експеримента нали

такова турбо още в бг никой не е правил...пак ще откриваме топлата вода.Мисля че ще има 10 коня файда,а?

Ами файда трябва да има, но за да дойдат тези още 10 коня компресора се претоварва още повече, а той и на 200 коня е достатъчно претоварен. Та ако слагаш VB вал според мен е по добре да сложиш и 56 компресорен сет, и ако тази конфигурация не сърджва ще е доста добра, виж почне ли да сърджва......лошо :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D

Охх,супер.....само ,не знам ама 56 охлюв,как ще се навре през тунела и дали няма да опира из брока или някъде другаде, в тръбите на хидравликата примерно.Ши меря азззз.

Обаче,с 56 компресор дали няма да се лагне много :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска идва да му сменяме дискове и накладки,че го навих да направим лог файл.Наистина е мапната на 1.412 а турбото прави над 1.856 и явно има някакъв проблем.Или с геометрията която е от едно счупено турбо,но я пробвах че работеше,или управлението нещо,актуатора също работеше.Обаче сега си спомням ЧЕ ТОЙ МИ СЕ ОБАЖДА ,ЧЕ НЕЩО ГО СЪМНЯВАЛО ЧЕ ВИЛКАТА ЗА ГЕОМЕТРИЯТА ЩЯЛА ДА ОПИРА НЯКЪДЕ И НЕЩО ПИЛИ ЛИ КВО????? АМА ТАМ Е ПРОБЛЕМА НАЙ ВЕРОЯТНО. Добре че не пръснахме турбината до сега...маалеее!!! Така е като той се прави на майстор сам да си го слага турбото :smt018 Мафа си прави 1249

Даже си влезе в серв.режим втория път

п.п.формата на лог файловете не може да се качва за съжаление,ще обърна внимание на админа.Доста ми коства за да ги преобразувам и намалям така,но като мод зная че не е точно сега момента.

post-2454-138453203181_thumb.jpg

post-2454-138453203185_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D

Охх,супер.....само ,не знам ама 56 охлюв,как ще се навре през тунела и дали няма да опира из брока или някъде другаде, в тръбите на хидравликата примерно.Ши меря азззз.

Обаче,с 56 компресор дали няма да се лагне много :-k

Компресорния капак и гръб плочата на 56 сета са почти 1:1 на диаметър с тези на 52 компресора така че мисля че няма да е проблем мястото. Проблема е че ако се появи сърдж в ниските обороти, тогава требе да се смени концепцията т.е да се сложи по голям вал от VB-то...........а колата може леко да се лагне, но пък ще има доста по як топ енд и според мен си струва опита :)

 

А че Фабията има проблем го предположих още докато прочетох в другия форум че държала 1.8 ......... ами то не е редно да е така с този софтуер :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска посетих Сами мишока за да си сменя задните накладки и дискове.

 

post-1-0-51030000-1476090079_thumb.jpg

Мишока ми сложи даже ремъче на крика, да не ми нарани прагчето :)

 

post-1-0-75740700-1476090089_thumb.jpg

Нови задни дискове Цимерман и накладки АТЕ.

 

post-1-0-36695300-1476090098_thumb.jpg

Сега се прибирам в нас. Ще шамаря Сами и Есто smile096 !
Ето досега така си барниках колата.

 

post-1-0-54472500-1476090112_thumb.jpg

Не се вижда нали..Ето със светкавица.

 

post-1-0-53947400-1476090120_thumb.jpg

(не ми се изкарваше работната лампа да разпъвам разклонители и прочие.

Сами,шти кажа аз,кой сам си го е слагал :( .
Тази вечер на фенерче си свалих колата и погледнах актуатора. Пали се колата, гаси се- той хич не помръдва. Махнах му 2те болчета и го движа напред назад- лостчето на турбото си ходи... Ама стъмни се и вече само с едно фенерче нищо не виждам и не можах да го сваля от зегерката.
Маркучето което влиза в актуатора си прави вакуум- сега колко дъпра не мога да преценя но си дърпа хубаво.

Явно трябва да сменям сега актуатора. Сега между другото като си оставях колата до паркинга, сякаш в ниските вървеше сякаш по-добре- белким да е тръгнало.......(или може би си втълпявам).

МИшка(Сами)- геометрията си беше ток и жица бе (от счупеното турбо) там беше каталясала само средната част...А и турбиниста каза,че няма проблеми и сте пробвали геометрията.

От какво може да се получило вероятното блокиране на актуатора???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес в 10 30 бях при Сами.Облякох си работния гащеризон и като я метнах.

АКТУАТОРА се оказа- каталясал. Сложих друг, Сами ми го регулира на място и колата при ниските стана да си .......

 

Колата върви много добре и то само на 1.4. Добре е, турбината щом е издържала на боя досега..... Не ми се мисли Тони като я назоби на 1.6/1.7/1.8 как ще върви.....

 

Сами после ще пусне снимки ....

Много съм доволен, сега отиваме на разходка да ОМИРОТВОРИМ жените.

След разходката на прибиране към Добрич пробвах колата.

МНОГО съм доволен от резултата. Колата върви супер, няма почти никакъв лаг- от 2000-2200 почва да дърпа. Турбото работи перфектно- както казва Сами,чува се как се натоварват перките :) . Няма го вече предишното забавяне от неработещия актуатор. Вчера като я пробвахме със Сами- настъпвам 4та от 1500 .... .... .... .... Айде де (Сами се смее)... ... ... тръгнахме :) .

 

Как нямам търпение да я закарам на Тони да я направи още по-добра .

 

Много съм доволен, вчера бях много разочарован, но днес усмивката не слиза от лицето ми.

Сами- евала!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.