Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

ФАБРИЧНА АЛАРМА НА О2


drbojo

Recommended Posts

Здравейте колеги,от днес вече официално и аз съм член на клуба-сдобих се с новичка ок2 tdi 1.9.Перфектна колица, но нещо не ми е ясно по алармата.В Еуратек не обърнах внимание на това , но тази аларма изобщо не издава никакви звуци.Заключвам колата и я потупвам навсякъде но резултат никакъв.Някой има ли идея защо е така?Благодаря Ви! :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 89
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Боби Доктора

    13

  • chavdarlk

    8

  • bega4kata

    7

  • stojan_bs

    5

Най-много писали в темата

Алармата се задейства при отваряне на вратите, не ритай колата :mrgreen: (това разбира се в кръга на шегата), а иначе честито и много безаварийни километри smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ,ако няма шок сензор е нормално да не реагира на почукване,а това че не писка може да е някакъв проблем.Защо не идеш до ЕТ да ти я видят?Боби Доктора е спец по алармите.... нали неговата се прецака и я смениха. :idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, колега. Честита нова кола, много да те радва, меко да те вози и никакви ядове да нямаш с нея. Мога да ти кажа как да си чуеш алармата: отключи колата с ключа, не с копчето на дистанционното и стой до нея, без да пипаш нищо и до 20-30 секунди ще се разпищи. После с копчето на дистанционното за отключване я накарай да замълчи. И аз съм се чудил на олимпийското спокойствие на колата - почуквал съм я, разклащал съм я - нема реакция, мълчи и тихо ми се присмива, но е хубаво, че пищи само при нужда, а не щом пръдне някоя преминаваща котка. :mrgreen:

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чува се при заключване, заслушай се по-внимателно. Много за кратко леко измяуква.

При отключване мълчи като колумбийски партизанин на разпит :mrgreen: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нали неговата се прецака и я смениха. :idea:

 

Още не са... :oops:

 

Чува се при заключване, заслушай се по-внимателно. Много за кратко леко измяуква.

 

До chavdarlk - може и да се изключи. При него може да е изключено.

До drbojo - Ако си ДОПЛАТИЛ за по-скъпия модел аларма, а не СТАНДАРТНАТА имаш датчик за НАКЛОН (АМА НАКЛОН - НЕ УДАР) - демек ако ти я вдигне паяк или ти "работят" гумите :mrgreen: За пиукането - ако имаш макси-дот можеш да го активираш и през него (НО САМО ПРИ ЗАКЛЮЧВАНЕ - един кратък звук), ако нямаш макси -дот - в сервиза ще ти го активират. Честито за покупката и да и се радваш мноооо-о-о-о-ого време. И ДОБРЕ ДОШЪЛ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...За пиукането - ако имаш макси-дот можеш да го активираш и през него (НО САМО ПРИ ЗАКЛЮЧВАНЕ - един кратък звук), ако нямаш макси -дот - в сервиза ще ти го активират...

извинявам се, че се намесвам в темата на колегата, но възможно ли е да се активира сигнал при заключване на О1 (алармата е фабрична, вградена в ключа)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...За пиукането - ако имаш макси-дот можеш да го активираш и през него (НО САМО ПРИ ЗАКЛЮЧВАНЕ - един кратък звук), ако нямаш макси -дот - в сервиза ще ти го активират...

извинявам се, че се намесвам в темата на колегата, но възможно ли е да се активира сигнал при заключване на О1 (алармата е фабрична, вградена в ключа)?

 

Хм... Трябва да се пробва. От колегата PRR разбрах, че на О1 може да се активира заключването на вратите при потегляне. А аз си мислех, че само при О2 я има тая ф-я. За пиукането на алармата не го знам. Трябва експеримент да се направи. Чичко VAG-COM ще каже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря за бързия отговор, ще попитам в ЕТ, като ходя. нали гаранции-франции и рани ми ти там условности, да не кажат, че аз съм прецакал нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за отговорите!Аз все пак съм леко притеснен от това,че няма шоков датчик.Така всеки ще може да безчинства по колата безшумно.Ще се обадя в Еуратек да попитам дали може да се добави такъв датчик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те колегите са казали каквото трябва. Аз само да те подсетя, че трябва да имаш и функция да ти вдига стъклата като задържиш копчето за заключване. Много е удобно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Здравейте,

 

Имам следния въпрос за Октавия2 с фабрична аларма.

Понякога събота и неделя ходим по магазините с жената и дето.

Често се случва да оставя дето заключено в колата(поради причината че то спи в момента).

Въпроса ми е следния: има ли начин дето да си отвори прозорците или да отвори някой врата ? въпроса е че аз искам тази опция :)

 

Мерси на всички предварително за отговорите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че искаш детето да НЕ си отвори прозорците или да НЕ отвори някой врата отвън.

И двете неща не могат да се направят при активирана аларма. Преди излизане от колата трябва да натиснеш копчето от вътрешната страна на B-колонката (долу ниско), за да не се активира обемния датчик.

Не съм сигурен на 100%, но мисля че от вътре вратите могат да се отворят при двойно дърпане на ръчката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

честито и от мен-мнооого да те радва калата и много щастливи мигове с нея да преживееш

а за въпроса те колегите го изчерпиха ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

един съвет и от мен: НИКОГА, ама никога не оставяй само дете в колата! няма лек срещу нелепи инциденти и (недай си боже) недобронамерени помисли!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От няколко години и аз управлявам Октавия 2 с фабрична аларма. (Става въпрос за по-евтината аларма, която е без датчик за наклон). И двете фабрични аларми, които се предлагат като опция от Шкода, са интерфейсни аларми (т.е. активират се и се деактивират чрез интерфейса на централното заключване) и двете нямат шок-датчик (т.е. даже да смачкаш от удряне цялата кола, алармата няма да писне, ако не се отвори врата или преден/заден капак). Дотогава не ми беше минавало през ум, че може да има аларма, която да няма шок-датчик и затова не бях проучил нещата предварително.

 

Тъй като още на 4-ия ден от получването на колата ми отскубнаха фаровете за мъгла, отидох в Еуратек и след известни разправии там се съгласиха да ми монтират втора аларма, която има шок-датчик. Става въпрос за една българска аларма, която беше доста евтина (около 120 лв + 60 лв за монтажа, ако не ме лъже паметта). По този начин донякъде разреших проблема, ако се абстрахирам от факта, че освен удобния сгъваем оригинален ключ трябва да нося още едно дистанционно за аларма, което понеже е българско, е изключително нескопосано (има много голям бутон, който се натиска много лесно и понякога неволно се натиска сам в джоба на дънките ми, поради което се е случвало незабелязано за мен да изключи алармата).

 

Препоръката ми към всички е вместо да си поръчват колите с фабрична интерфейсна аларма, след доставката да си монтират тук в България свястна интерфейсна аларма, която има шок-датчик. Освен всичко друго на фабричните шкодовски аларми сирената им е слаба и вие умряло като сдавен котак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и вие умряло като сдавен котак.

 

Е няма друго такова сравнение :-) Верно така си вие обаче.....

 

smile091 smile091 smile174

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аларма кола не пази ;) .

Истинските шокови датчици реагират само на специфични "шокове", няма да спасят фаровете, както и още много други ценности.

Неистинските са нож с две остриета, а и по-добре сдавен котак :D , отколкото сутрин да намираш хранителни продукти по колата си...

Или дупки от въздушна пушка по ламарините smile020 - знам за няколко такива случаи.

Допълнително дистанционно... smile151 , благодаря - НЕ. BTW има си начин да стане работата и без допълнително дистанционно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

chavdarlk,

Мерси за отговора :) Стана както ти каза.

 

joro_kem,

Благодаря за съвета, имам го в предвид но все пак се случава понякога ... :(

 

Имам още един въпрос : може ли да се заключи колата без да се активира алармата ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изработва се платка която е огледална като писти на тази от дистанционното на външната аларма, но с размера на платката която е на сгъваемия ключ. Прехвърлят се джаджите от едната платка на другата и се обучава ново дистанционно. Много глупаво го обясних, но почти нищо не разбирам от тези неща.

Във VW клуба има едно момче Vaskoto1, който монтира аларми и е направил такива платки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята ми е такава:

Инсталира се новата аларма при налична вече фабрична.

Използва се само дистанционното на фабричната.

Оттук има два основни варианта и разни вариации.

1) вгражда се дистанционното на новата аларма на подходящо място в автомобила, като фабричната "натиска" копчетата му чрез едни съвсем мънички реленца :D .

2) ако новата аларма има някакъв вход за активиране/деактивиране се спестява вграждането на второто дистанционно :roll: .

---

Има и вариант да не се добавя цяла допълнителна аларма със шок датчик.

Вместо това се инсталира само модул със шок датчик, и изхода му се връзва някъде по ключетата на капаци/врати, като по този начин активира фабричната аларма. Този начин има някои предимства и недостатъци. Предимството е, че например при активиране на шока може да светне плафона. Недостатъка е че по-време на движение има риск да индицира отворен капак/врата.

Ако фабричната аларма има някакви входове за целта става съвсем лесно.

Трябва да се разгледат в детайли възможностите на фабричната аларма за да се върже най-хитро допълнителната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро се инсталира нова и след като изходите за централното се вържат ПРАВИЛНО - тя ще управлява и заводската. (Спомнете си, че при заключване с ключа заводската се включва без това да става от оригиналното дистанционно :lol: ). А ако не се връзва отключването - спирането на двете аларми ще става от двете дистанционни (двойна сигурност)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боби, така е по-лесно, няма спор :D .

 

Обаче заводското дистанционно има и имобилайзер, със сгъваем ключ е, и с ЕМБЛЕМА :!: .

Това е много силен фактор :mrgreen: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боби, така е по-лесно, няма спор :D .

 

Обаче заводското дистанционно има и имобилайзер, със сгъваем ключ е, и с ЕМБЛЕМА :!: .

Това е много силен фактор :mrgreen: .

 

 

Нищо де. Аз не казвам да изхвърлим ключа... Аз поне ще направя следното:

 

Ще монтирам ДОПЪЛНИТЕЛНА АЛАРМА. (Моделът е старичък, но ДОКАЗАНО ПРОВЕРЕН във времето и пълен с екстри) ЕXALIBUR! Стандартно си връзвам изходите за мигачите (през бушон 7.5 А и мощни диоди) към мигачите на колата. За блокировка на колата ще прекъсна с едно реле +-а на инжекторите, с друго +-а на бензиновата помпа и с трето +-а на стартера. Ще си вържа кабела за ЗАКЛЮЧВАНЕ към заключването на колата а ОТКЛЮЧВАНЕТО въобще няма да го връзвам (ще си ползвам стандартния ключ за отваряне). Така - като пусна допълнителната аларма - тя ще се включи и ще заключи колата (И НА ВСИЧКОТО ОТГОРЕ ЩЕ ВДИГА АВТОМАТИЧНО СТЪКЛАТА БЕЗ ЗАДЪРЖАНЕ НА КАКВИТО И ДА Е БУТОНИ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ), с което ще включи и фабричната :mrgreen: Като искам да отворя - трябва да натисна допълнителното дистанционно за да изключа допълнителната аларма и след това - оригиналния ключ - за да изключа фабричната и да отворя колата. (Това имах пред вид под двойна защита срещу отваряне). Някой ще каже - "сто копчета ще натискам..." Няма страшно - зелената ми кола е така. Повярвайте - не е неудобно, и се свиква бързо. Сигналът за отворена врата ще го взема от плафона, а за отворен преден капак - от датчика на капака. За сирената(те) има прекрасно достатъчно място зад фаровете за мъгла. Монтирам два шок-датчика (в паралел) - единия - точно под кората на езичето на задния капак, а другия отпред под жабката и осигурявам ЕДНАКВА ЧУВСТВИТЕЛНОСТ на удар на ЦЯЛОТО КУПЕ :mrgreen: Място за светодиода - малък диаметър - като този във вратата ( ще бъде бледо бял или зелен - още не съм решил) има долу до бутоните за ESP и парктроника. Най-накрая ще присадя към това СУПЕРКОМПАКТЕН GSM модул, който да ме известява за отворена врата, подаване на контакт и по-силен удар по купето (с позвъняване и SMS) Ако реша да го набера АЗ - ще мога да отварям колата (като изключвам и ДВЕТЕ аларми едновременно - :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: супер удобно ако си заключиш вътре ключовете :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: , но и супер неудобно ако си си оставил GSM-а на предната седалка :mrgreen: ) или да блокирам двигателя по време на движение :mrgreen: Ако някой го интересува КАК точно става - мога да разясня допълнително. ВСИЧКОТО ТОВА МОЖЕ ДА СЕ НАПРАВИ ЗА ОКОЛО ДВА ЧАСА - С ИЗКЛЮЧЕНИЕ НА СИРЕНИТЕ И ЗАДНИЯ ШОК ДАТЧИК - ВСИЧКО Е ПОД ЖАБКАТА - ГОРЕ В ДЯСНО (поне присъствах на смяната на дефектния ми комфорт-модул (алармата де) та знам вече къде е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.