Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

ФАБРИЧНА АЛАРМА НА О2


drbojo

Recommended Posts

"ел" докторе, всичко т'ва по-горе - идея си немам как стааа, но ще ми е интересно да ми го обясняваш, докато го правиш на колата ми! М? К'во мислиш? Така или иначе искам да сменя алармата - вземи ми една от тези изпитаните - адашите на онази сабя в камъка, за които говориш, ако ги нямаш складирани де и онова компактно GSM модулче...абе сичкото дето си го нафъргал по-горе! Само си кажи надницата, за да си знам и к'во да зема за пиене да се сгряваме докато ти твориш, а аз гледам като теле...и съм цъфнал веднага след Коледа! С червените ботушки...ше си тропам като дядо Мраз...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 89
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Боби Доктора

    13

  • chavdarlk

    8

  • bega4kata

    7

  • stojan_bs

    5

Най-много писали в темата

И аз, барабар Петко с мАжети, :mrgreen: искам това, описано от Боби по-горе и вече заплюто от Венци, като не ми требе да ми се обяснява, аз не разбирам, само искам, и да се каже цена, да знам от колко стека Кола да спестя. :mrgreen:

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз, барабар Петко с мАжети, :mrgreen: искам това, описано от Боби по-горе и вече заплюто от Венци, като не ми требе да ми се обяснява, аз не разбирам, само искам, и да се каже цена, да знам от колко стека Кола да спестя. :mrgreen:

 

Поздрави.

 

Ееее-е-е-ее - та колко пъти ти си го ВИЖДАЛ даже модула (носил съм го на срещите). И цената му знаеш... А пък отстъпката за теб...??? И нея ли не знаеш...??? (А кой ходи до "Дондуков"???... Забрави ли?)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам гледам пък те ушите ми... да попитам вчера оки-тавито 2 :) реши да ме изненада с алармата де незнайно защо реши да се включи посвири си малко и спря, знам че няма шокови датчици няма никои около нея а алармата се включи днес пак така без някаква видима причина пак си посвири е за това ми е питането може ли някои да сподели ако е имал съшия проблем Октавия 2 елеганс ... а за котака доста трябва да го давят за да вие така :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами и на мен ми се случи един път на село,така и не разбрах защо стана,колата беше спряна под една круша на сянка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е влязла някоя муха вътре. Това, че алармата няма шок датчик, означава ли, че няма и датчик за движение вътре в купето? Въпросът е риторичен :) Точно за това има и бутонче (намира се вляво от облегалката на седалката на водача), с чиято помощ изключвате обемния датчик (датчик за движение). Поне при мен е така. Виждам че така е и при колегата chavdarlk

 

 

drbojo - добре дошъл и честита нова кола :)

 

Боби Идеята ти е страхотна, предполагам, че говориш за аларма EXCALIBUR :D От доста време съм с такава (допълнителна към фабричната) на едната фабия и съм много доволен. Алармата има много скрити екстри и е невероятна найстина.

 

 

P.S. Кога ще звъннеш да тестваме онова нещо :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е влязла някоя муха вътре. Това, че алармата няма шок датчик, означава ли, че няма и датчик за движение вътре в купето? Въпросът е риторичен :) Точно за това има и бутонче (намира се вляво от облегалката на седалката на водача), с чиято помощ изключвате обемния датчик (датчик за движение). Поне при мен е така. Виждам че така е и при колегата chavdarlk

 

 

 

Точно маи си беше муха ама ми стана смешно можели да включи алармата има датчик за движение и знам къде е бутона :) ама муха ебаси ......... та даже и затова не питах можели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да ама аз съм само с фабричната,там няма такъв датчик,пуснете алармата на отворен прозорец и пробвайте.Идея си нямам защо се запусна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фабричната аларма на О2 има обемен датчик, но не е ултразвуков, а микровълнов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да ама аз съм само с фабричната,там няма такъв датчик,пуснете алармата на отворен прозорец и пробвайте.Идея си нямам защо се запусна

 

И аз на Окти съм само с фабричната ;) Точно за нея говоря :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фабричната аларма на О2 има обемен датчик, но не е ултразвуков, а микровълнов.

 

 

Тука си обаче в 100% грешка - чист ултразвуков си е датчика - отвори си плафона и виж "говорилката" и "слушалката" :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако е така, то сме свидетели на поредния високотехнологичен компромис ;) .

Който има и доста откази, доколкото съм забелязал такива оплаквания.

Ултразвуковите датчици са базирани на промяна на звуковото налягане/честота в затворен обем (в който се намират излъчвателя и приемника).

При така очерталия се дизайн (при който излъчвателя и приемника са предимно в обема на плафона), става много по-трудно да се детектира промяната.

Явно е по-важно да се скрият "бръмбарчетата", отколкото да работят надеждно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фабричната аларма на О2 има обемен датчик, но не е ултразвуков, а микровълнов.

 

 

Тука си обаче в 100% грешка - чист ултразвуков си е датчика - отвори си плафона и виж "говорилката" и "слушалката" :lol:

 

 

Боби Идеята ти е страхотна, предполагам, че говориш за аларма EXCALIBUR :D От доста време съм с такава (допълнителна към фабричната) на едната фабия и съм много доволен. Алармата има много скрити екстри и е невероятна найстина.

 

 

P.S. Кога ще звъннеш да тестваме онова нещо :mrgreen:

 

:roll: :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Сутринта, на моята О2, отворих шофьорската вратата с ключа (без да ползвам дистанционното). След около 15 секунди започнаха да мигат стопове и габарити, но звук - няма?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сутринта, на моята О2, отворих шофьорската вратата с ключа (без да ползвам дистанционното). След около 15 секунди започнаха да мигат стопове и габарити, но звук - няма?!

 

А, ти си имаш О2 и не си се похвалил.... smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ааа похвалих се ;) Не си видял. Чух се по телефона с Митко (esato), той утре ще провери къде е завряна тази пищялка, за което предварително му благодаря. Но се чудя дали да я влача в Еуратек или направо да я заменя с някоя по-мощна сирена на 12 V, защото фабричната свири доволно слабо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ааа похвалих се ;) Не си видял. Чух се по телефона с Митко (esato), той утре ще провери къде е завряна тази пищялка, за което предварително му благодаря. Но се чудя дали да я влача в Еуратек или направо да я заменя с някоя по-мощна сирена на 12 V, защото фабричната свири доволно слабо.

 

Наистина е ужасно слаба...А може би около нея пък да е наблегнато на ШУМОИЗОЛАЦИЯТА...,с цел новите Еконорми... smile169

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина е ужасно слаба...А може би около нея пък да е наблегнато на ШУМОИЗОЛАЦИЯТА...,с цел новите Еконорми... smile169

 

Хайде пак на старата тема за шумовете :-) Dimon направо ме сразява за пореден път. smile158

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ааа похвалих се ;)

... или направо да я заменя с някоя по-мощна сирена на 12 V, ...

 

Честито за придобивката.

 

А относно по-мощната - провери и консумацията да не изгориш инсталацията (чак и рима се получи .:.)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сутринта, на моята О2, отворих шофьорската вратата с ключа (без да ползвам дистанционното). След около 15 секунди започнаха да мигат стопове и габарити, но звук - няма?!

 

А, ти си имаш О2 и не си се похвалил.... smile159

похвали се още мин.година

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
Боби, така е по-лесно, няма спор :D .

 

Обаче заводското дистанционно има и имобилайзер, със сгъваем ключ е, и с ЕМБЛЕМА :!: .

Това е много силен фактор :mrgreen: .

 

 

Нищо де. Аз не казвам да изхвърлим ключа... Аз поне ще направя следното:

 

Ще монтирам ДОПЪЛНИТЕЛНА АЛАРМА. (Моделът е старичък, но ДОКАЗАНО ПРОВЕРЕН във времето и пълен с екстри) ЕXALIBUR! Стандартно си връзвам изходите за мигачите (през бушон 7.5 А и мощни диоди) към мигачите на колата. За блокировка на колата ще прекъсна с едно реле +-а на инжекторите, с друго +-а на бензиновата помпа и с трето +-а на стартера. Ще си вържа кабела за ЗАКЛЮЧВАНЕ към заключването на колата а ОТКЛЮЧВАНЕТО въобще няма да го връзвам (ще си ползвам стандартния ключ за отваряне). Така - като пусна допълнителната аларма - тя ще се включи и ще заключи колата (И НА ВСИЧКОТО ОТГОРЕ ЩЕ ВДИГА АВТОМАТИЧНО СТЪКЛАТА БЕЗ ЗАДЪРЖАНЕ НА КАКВИТО И ДА Е БУТОНИ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ), с което ще включи и фабричната :mrgreen: Като искам да отворя - трябва да натисна допълнителното дистанционно за да изключа допълнителната аларма и след това - оригиналния ключ - за да изключа фабричната и да отворя колата. (Това имах пред вид под двойна защита срещу отваряне). Някой ще каже - "сто копчета ще натискам..." Няма страшно - зелената ми кола е така. Повярвайте - не е неудобно, и се свиква бързо. Сигналът за отворена врата ще го взема от плафона, а за отворен преден капак - от датчика на капака. За сирената(те) има прекрасно достатъчно място зад фаровете за мъгла. Монтирам два шок-датчика (в паралел) - единия - точно под кората на езичето на задния капак, а другия отпред под жабката и осигурявам ЕДНАКВА ЧУВСТВИТЕЛНОСТ на удар на ЦЯЛОТО КУПЕ :mrgreen: Място за светодиода - малък диаметър - като този във вратата ( ще бъде бледо бял или зелен - още не съм решил) има долу до бутоните за ESP и парктроника. Най-накрая ще присадя към това СУПЕРКОМПАКТЕН GSM модул, който да ме известява за отворена врата, подаване на контакт и по-силен удар по купето (с позвъняване и SMS) Ако реша да го набера АЗ - ще мога да отварям колата (като изключвам и ДВЕТЕ аларми едновременно - :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: супер удобно ако си заключиш вътре ключовете :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: , но и супер неудобно ако си си оставил GSM-а на предната седалка :mrgreen: ) или да блокирам двигателя по време на движение :mrgreen: Ако някой го интересува КАК точно става - мога да разясня допълнително. ВСИЧКОТО ТОВА МОЖЕ ДА СЕ НАПРАВИ ЗА ОКОЛО ДВА ЧАСА - С ИЗКЛЮЧЕНИЕ НА СИРЕНИТЕ И ЗАДНИЯ ШОК ДАТЧИК - ВСИЧКО Е ПОД ЖАБКАТА - ГОРЕ В ДЯСНО (поне присъствах на смяната на дефектния ми комфорт-модул (алармата де) та знам вече къде е.

 

 

БЛА БЛА БЛА smile175

само приказки

а като се замислиш че всичко в колата ми ще бъде разглобено smile150

После всичко ще е счупено или тракашо

Ще трябва сигурно колата да седи при теб 2 дни за всички тези екстри и 2 шока

Имах интерфейсна аларма но най очудващото беше че тя не се управлява само от оригиналното дистанционно но и като отключвам с ключа. А до колкото съм чувал всички апаши чупят ключа и какво става пак без аларма и ми дигната двд-то.

Това се отнася за всички интерфейсни аларми които не са правилно свързани от балъци като тебе :smt019

После отидох при едни момчета който които ми ги препоръча един приятел и те оправиха всички поразии и счупени щипки на тапетити и др.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чел съм в интернет че има аларми който се свързват по КАН (CAN) линия чрез компютъра и пак си работиш с оригиналното дистанционно на колата и тази аларма се свързват сапо 3-4 кабела и не се чупи цялата кола. Когато си купя и аз Октавия 2 може да струва повече пари но сигурно ще си сложа такава аларма. Защото каско се прави обикновеннто за 2-3 години а алармата си остава винаги твоя докато си имаш колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.