Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

На колко хил. км. се сменя ангренажния ремък-ОКТАВИЯ2 2.0тди


RRR

Recommended Posts

От ЕТ Бургас за О2 1,6 бензинова препоръката беше да се смени на 90000км цена с програма 4+ 240лв. без водната помпа ,гаранция 90000км!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 109
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • evin

    6

  • Цецо75

    5

  • bojan

    5

  • winrg

    5

Най-много писали в темата

Колеги, защо се излагате?

Поне от Бургас групата преди видях, че има много с шкоди закупени чисто нови. В 22ч в неделя ме накарахте да ми настръхнат косите, че ще имам скоро непланиран разход.

 

За колегите със сервизни книжки - стр.9:

90хилкм - смяна ремък БЕНЗИНОВИ

120хил км - проверка филтър твърди частици ДИЗЕЛОВИ

150хи - смяна ремък ДИЗЕЛОВИ

Без значение от годините. На 4 год комплект поправка на гуми, 6 год свещи на 2л фси.

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами нали и аз това написах бензинова 1,6 на 90000км!Макар,че инж.Тодоров май беше каза,че ги сменят и на 120000!Повечето ми колеги с 1,8бензиновите супърби ги сменят на 180000 за сега нямат проблеми ,а става въпрос за таксита!Аз не искам да си правя експерименти и затова си го сменям на 90000! :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, защо се излагате?

Поне от Бургас групата преди видях, че има много с шкоди закупени чисто нови. В 22ч в неделя ме накарахте да ми настръхнат косите, че ще имам скоро непланиран разход.

 

За колегите със сервизни книжки - стр.9:

90хилкм - смяна ремък БЕНЗИНОВИ

120хил км - проверка филтър твърди частици ДИЗЕЛОВИ

150хи - смяна ремък ДИЗЕЛОВИ

Без значение от годините. На 4 год комплект поправка на гуми, 6 год свещи на 2л фси.

smile159

То зависи от годините на колата. На моята в книжката пише 120000км. За TDI помпа дюза. 150000 км може да е за дизели след 2008,това трябва да се уточни. Преди това не е сигурно,всеки да си чете своята книжка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, защо се излагате?

smile159

То зависи от годините на колата. На моята в книжката пише 120000км. За TDI помпа дюза. 150000 км може да е за дизели след 2008,това трябва да се уточни. Преди това не е сигурно,всеки да си чете своята книжка.

 

Колега без да се заяждам но в подписа си съм си дал година и т.н. А в твоя пише Фабия 1,4дизел. Темата е за 2л дизел.

От такива коментари вчера в 10 вечерта съм търчал на паркинга да гледам книжката.

По горе колега казва 2г или 60хил км.... Друг 5хил.. Трети сигурно си сменя ремъците с всички ролки на всяка смяна на масло... Във формула1 едно време на всяко състезание са ги сменяли.. На Дакар всеки ден....

 

Е сега от това главоболие ще треперя всеки път да не ми се скъса ремъка и за карък даже и ще стане.... smile150

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се филмирай, спи спокойно.

 

Ремъка е оразмерен да издържи километрите по предписание + бая сериозен резерв. Колко, често в последно време си чувал за скъсан ремък (ако е истински де)?

 

На 1.9TDI PD, издържа 200 000 проверено :) И на 2.0 ще изкара толкова, така, че колкото пише, на толкова се сменя. Не се вкарвай в паника за глупости или да го сменяш на половината километри smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та като заговорихме... Моята е на 83 000км, сега като влезе в ЕТ след 7000км за масълце няма да сменям ремък (най-много нови накладки да обуем), каквито и щуротии да ми кажат там. Но все пак за по-сигурно съм решил да го сменя на следващото обслужване на 105 000км, за по-сигурно, макар че май пак е рано... Пък и точно сега и на тия километри нещо не ми се вадят 600лв неоправдано за комплект ангренаж. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както и да е. Тъй като съм на 90хил.. Ми предстои до 120хил - 1.масла, филтри и т.н., 2.накладки(още съм с оригиналните но има хляб в тях за сега), 3. Масло на автоматика, 4. Прословутите тампони, 5. Летни гуми.

Като сметна, че тая година освен данък, винетка, гражданска, каско, ГТП и горните разходи.... то сумата става над 3хил лв. Това с ремъците ми дойде малко в повече. Все пак за това, че колата е на паркинга ми излиза колкото малка градска кола да си взимам всяка година. А да не забравяме, че колата е средство/консуматив а не инвестиция с покачваща се стойност всяка година. smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile091

Нищо няма да и стане,сменяш си го навреме и си свиркаш!Пък и да стане да сме живи и здрави ние - колата се оправя!

Вчера смениха моя в ЕТ Бургас човека каза сменя се на 120 000 първоначално на бензиновите - препорачително на 90 000,а на дизеловите на 150 000.На мен ми сложиха като оригиналния /поне така казаха/и ми дадоха гаранция 90 000.Тва е ... smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...

При BXE мотора в книжката пише 120 000км. Малко по-рано не би навредило.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно с този мотор (BXE) съм , но в моята сервизна книжка не виждам нищо за 120 хил. км. Никъде не можах да намеря някаква друга ,a моята е на испански :(. Знаете ли от къде мога да си "сваля" някаква за да няма обърквания после :)

Мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята си е оригиналната с колата, на български е и от там казвам какво пише и съм сто процента сигурен, защото го видях преди да напиша. Инча ето от тук има доста: Skoda Manuals PDF

 

На английски са обаче... На български не знам има ли някъде. Ще взема да снимам и ще кача по-късно днес.

 

Поздрави

 

ПП: кьорав ли съм бил, какво ли... Нещо напоследък много грешки! 150 000км пише за смяна на зъбния ремък, ще кача снимки от книжката! Съжалявам, извинявайте за грешката!!!

 

ПП2: Значи, малко съм се объркал, защото има два варианта 120 000км и 150 000км - преди 2007-ма са на 120 000км, след 2007-ма са на 150 000км. Явно нещо са променили.

 

Ето тук е сниманата сервизна книжка от 2010-та година - моята книжка на моята кола - 1.9TDI BXE 77kw 105к.с:

https://picasaweb.google.com/1009353071 ... _KU0vi0gwE

 

Ако някой не може да отвори албума нека да ми пише на лични, защото може ключа да е изтекъл и да не се отваря, а пък не искам да го пускам напълно публичен...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега страшен си smile126,

огромно благодаря :) Тъкмо си мислех, че трябва скоро да сменям ремъка и ми олекна smile159 . Едва ли ще го сменя чак на 150 хил. км , но най-вероятно ще покарам още с този :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пише 150,в ЕТ викат 120,в Аутотехника са ми го сменили на 90000.Не че няма да издържи,но почва да се обърква човек...Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда... Иначе Цецо75, не помня точно дали беше и ангренажа, но за водната помпа казваше, че на 200 хиляди си е била с оригиналните чаркаля - така, че предполагам, че може да си ги изкара и 200 000км :) Разбира се, не е за тестване точно това нещо, но като статистика го казвам, че съществува :) Аз лично мисля на 120 000км, малко по-рано, да си сменя ремъка и там каквото трябва - тогава ще го мисля, като дойде - след още 60 000+ км smile091.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... Тъкмо си мислех, че трябва скоро да сменям ремъка и ми олекна . Едва ли ще го сменя чак на 150 хил. км , но най-вероятно ще покарам още с този :)

Освен на пробег някой да каже на колко години се сменя ремъка, защото този пробег може да се мине за 5, може за 10, може и за 15 и т.н. години.

 

п.п. Извинявам се, сега видях на първа страница в темата

.....освен това не забравяйте и годините

на 4 или 5 години максимално трябва смяна независимо от километрите

 

Поздрави smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При "нов" внос кола, задължително се прави пълно сервизно обслужване, освен ако случааааайно не сте познавали лично немската/италианската/испанската баба която е карала колата :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е купувана в испания и до миналата година е карана там. Сервизната история я проверих в Еуратек и всичко си е ок, просто не е много карана защото е на 78 хил. км. А ремъка си мисля да го проверявам периодично, че и мен ме притесява до колко се износва с времето. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдам, ще му преброят годишните кръгове вероятно.

 

Айде стига сега майтап, на ремъка хич не му личи на колко километра е. Поне моя като дойде от Италия беше на 200к и нямаше никакви видими белези за това. Ремък се сменя на километри или на години (което навърти първо), а не като се напука. Това е ангренажен ремък на дизел, а не ремък на водна помпа на Москвич. Като се скъса и изхвърляш карантията на мотора.

 

Е освен ако не си любител на хазартните игри де...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се изплаших, като си видях спирачните маркучи след 6 години - пак подсилена гума с оплетка smile012

 

На ангренажния ремък му личи отвътре, а не отвън. Ще снимам моя да го видите, смених го на 90000 хиляди. Само да се сетя къде го прибрах...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.