Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Моята Skoda 120 l


rac3r

Recommended Posts

Зравейте колеги , казвам се Венци и съм на 16 години и на скоро се сдобих с Skoda 120 l в отлично състояние , всичко по нея е оригинално дори таблото е още пломбирано :D . Ето малко снимки : http://www.facebook.com/album.php?aid=2 ... 1&v=photos

 

и видео на последното ми каране :Dhttp://vbox7.com/play:e8cf1450

(извинявам се за лошото качество и за това че е снимано на една страна , просто баща ми е скаран с техниките)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 87
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • rac3r

    21

  • maxrpm

    15

  • skodko

    5

  • Green_Witch

    5

Най-много писали в темата

:cry: Жалко,че такава Skoda е попаднала при теб! Като я гледам е с 5 скорости нали ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко ок, но все пак не мога да ти стана съпричастен, защото нямаш книжка. Имам лошото предчувствие, че ще и разкажеш играта, не от ръчкане а при ПТП :-k

 

Да не забравяме че 120L не е дотам дрифтарка, а драгстер, но в ръцете на неопитен шофьор е просто 900кг желязо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ автора

 

Понеже е 120-ка Стокова, И абе хубаво е да не те откаже в самото начало щото е мудна пък и да почнеш да свикваш с ремонтите , щото те са си забавление по тоя автомобил. Почвай ДА и търсиш Глава от 105-ца , Нов комплект ангренажна верига със зъбни колела. И замери капака на карбуратора- че го кривят масово и не прилепва плътно после - ако е крив Изправи го на менгеме+ пистолет за горещ въздух .. И се отпушва потенциала на машинката - абе карането на такова е много забавано... Няколко години съм навъртял на Такава , все хубави спомени... или поне да се засмееш...

 

Пък Докато я нагласиш ша си изкарал книжка и вече ша може да я опъваш напълно законно по аутобаните" ха ха

 

ПП. леле в какво добро състояние е само жалко че зелена ...

 

А Нагоре някой се жалваше че Човека не бил за автомобила итн... То ша си покаже ако не за него до 1 месец ша е за продажба със забележки...

 

ПП > в София Дружба 1 до битовия комбинат има една СИВА -фабрично с нови номера 120-ка , заебана от Години, НИКАВА Ръжда, На спадднали гуми без Удари или китосване/кърпежи -даже с оргиналните прагове 4ск към 89май беше, Ако на някой му трябва да ХОди да офертира собствениците ,че и лепяха няколко пъти оранжевия картон и ша замине скоро за желязо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл във форума! Колата (на снимки) изглежда прекрасно. Но ако така я караш - наистина, жалко, че е при теб... Шкодите са "нежни" коли. И не са дрифтарки, драгстери и тем подобни глупости. Ако се грижиш добре за нея и не я съсипваш от ръчкане ще ти се отблагодари подобаващо. Иначе и ти ще запееш песента на Максръпъмъ "Шкодата е е*ати чупливата кола" :smt033 . Дано успееш да изчакаш още 2 години за книжка, за да й се порадваш легално и пълноценно, а не преждевременно да я съсипеш с псевдо рацерски изпълнения(за тях има здрави съветски машини, които успешно се ремонтират с чук, тел и червен пипер).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 120-ка на магистралата да летиш,и за какво? къде е удоволствието,в скороста ,не мисля!

такава кола се кара бавно,тежкарски. smile049

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 120-ка на магистралата да летиш,и за какво? къде е удоволствието,в скороста ,не мисля!

такава кола се кара бавно,тежкарски. smile049

Поздрави!

 

Как бре, знайш къв кеф е с тая лека предница на магистрала, имаш чувството, че ще литне колата. Нищо не разбираш ти :smt032 :smt032 :smt032.

 

Сори за спама. :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мн , ми е приятно , кат ми каже некой че нищо не разбирам....ахахах

 

Не пиша за да ти се доказвам... smile001

 

М, да леката предница е началото на тунинга... Тротоарен Бордюр -1бр или Чувалче цимент и заспива предницата, даже няма нужда да режеш пружини...

 

Задника почва да бега много като минеш 160 , понежже си говориме за изпъване ама и там си има бърз и ефикасен лек, Ест , ти понеже казваш че разбираш можеш да кажеш какъв е.... Аз не че ти оспорвам нещо... Просто ми е интересно дали знаеш...

 

ПП :

 

Еми поне за мене си беше удоволсситие да и напълня скоростомера , Особенно със стоковите седалки и разцепено гърне към 170 имаш чуството ,че си седнал в личния реактивен самолет и скоро ще отлепиш от пистата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бърз и ефикасен лек

 

Лека е да пиеш 2 аспирина, да си измиеш краката и да лягаш да спиш, че пишеш глупости. Тия коли не са за такива скорости - 160(те вече и за 130км/ч не са на тези години, ама нищо). Поздрави! smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато взема книжка искам да и направа следния тунинг : нейните стоманени джанти да се разширят и да си купа гуми в следния размер 185 , 60 на 13 , да се отежни предницата , да се срежат малко прожините и амортесьорите да се напулнат с глицерин :)

Главата да се пилне 1 мм или 1.5 мм smile001 да се олекоти маховика и да се полират колекторите . Мерак ми е за следния тунинг защото съм професионален картинг пилот и искам като мина по улиците да ме заглеждат :D и разбира се да ми доставя удоволствие че , карам модната skoda 120l .

 

ПП дрифтовете които правих бяха пробни да вида на какво е способна :) .

 

поздрави smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брат, това ще ти го каже всеки който има или е имал или има 120ка - това не е кола за юркане. Пази я, поддържай я, говори и, и ще те слуша и радва. Мъчиш ли я - чакат те големи ядове. Иначе - много е лачено шкодето, евала на баща ти че я е запазил така!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брат, това ще ти го каже всеки който има или е имал или има 120ка - това не е кола за юркане. Пази я, поддържай я, говори и, и ще те слуша и радва. Мъчиш ли я - чакат те големи ядове. Иначе - много е лачено шкодето, евала на баща ти че я е запазил така!

 

Беше на дядо ми , аз съм и втория собственик :) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жалко за хубавата Шкодичка.

дядо ти толкова години я е пази и се е грижил за нея,доставяла му е радост несъмнено.....а сега ще се разсипе ат 1 тинейджър

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятелю, така като чета темата ти, колата за теб си е само БМВ. Старите модели на Шкода са спокойни коли. Не стават за юркане.

... защото съм професионален картинг пилот...

Вас пилотите ви мислех, че сте доста по-спокойни извън пистата...

 

Иначе респект към дядо ти. Колата е уникално запазена. Дано като поотраснеш с още някоя година да укротиш страстите и още дълго да те радва колата ти smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкодите са "нежни" коли. И не са дрифтарки, драгстери и тем подобни глупости.
такава кола се кара бавно,тежкарски. smile049
Брат, това ще ти го каже всеки който има или е имал или има 120ка - това не е кола за юркане.
Старите модели на Шкода са спокойни коли. Не стават за юркане.

Само ми е интересно защо всичко това не го казвате на Анастас и на Ников :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

анастас не е на 16, ников и той.

Карал съм на 16, обръщал съм кола на 16 (Fiat е по - скоро просто МПС) и смятам че не е много удачно 16 годишните да дрифтат, ние да им се радваме. Трябва първо да му се набие в главата, че трябва да караме бавничко докато вземем книжка, а не да се маниячим. Дори и аз като си забравя документите карам като ученичка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали знаете, че с пипване тук-там за спорт всичко става. Иска се само пари и мерак.

Колега rac3er, трябва да знаеш, че дядо ти има златни ръце.

Като ценител на марката, аз лично в никакъв случай не бих пробвал подобни изпълнения с такава запазена 120-ка. Наистина колата няма да издържи дълго. Предполагам, че ще те разочарова в това отношение, а и само дето ще я съсипеш. Оригиналния мотор не е предназначен за такова използване. Като за кола от 80-те на миналия век шкодата е проектирана да издържи в екстремни ситуации достатъчно, за да останеш жив на пътя. Затова по-добре не ги създавай сам с подобни изпълнения.

Личен съвет: Ако държиш да се състезаваш с такава шкода, по-добре събери пари и си вземи някоя на старо за не повече от 300-350лв и я ползвай като база на проект за спортна шкода. Да, за шкодата има и спортни решения. В интернет има доста снимки. Разгледай добре форума. Има много полезни мнения и съвети от колеги от цялата страна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, за шкодата има и спортни решения. В интернет има доста снимки. Разгледай добре форума. Има много полезни мнения и съвети от колеги от цялата страна.

чети:

viewtopic.php?f=44&t=3053

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ми е интересно защо всичко това не го казвате на Анастас и на Ников

Анастас и Ников да са взели да тунинговат някаква Skoda като тази ??

 

Личен съвет: Ако държиш да се състезаваш с такава шкода, по-добре събери пари и си вземи някоя на старо за не повече от 300-350лв и я ползвай като база на проект за спортна шкода
:smt034
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ми е интересно защо всичко това не го казвате на Анастас и на Ников

Анастас и Ников да са взели да тунинговат някаква Skoda като тази ??

 

Ми всъщност да :) Анастас има 100 и 1000 а ников има LR реплика която няма ауспух :? , но бяга доста :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.