Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Моята Skoda 120 l


rac3r

Recommended Posts

Аз не знам какво е GTR и не ме притеснява че го имаш на колата си, това е някаква лепенка 3x3см

Противник съм на рязането на пружини тъй като това не е правилен начин за работа, купуват се нови, по - къси пружини който да завършват с права витка за да легнат хубаво. Друг е въпроса, че предницата на 120Л не е ниска, тя просто е направена за джанти 14ки. Не се пълнят амортесьори с масло това е безмислено, колата се държи чудесно при всякакви обстоятелства с нормалните си амортесьори. Модата на сенника отмина някъде 2000 -2001 год., както и на надписите "нямам спирачки", "ти гониш" и т.н.

Единственото което бих си взел е червен сенник на GOOD YEAR, заради доброто старо време когато бях млад, но едва ли бих го залепил на стъклото преди колата да е бордо.

Мнението ми относно пробиването на таблото с винтове, с цел монтаж на нещо също е адски негативно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
  • Отговори 87
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • rac3r

    21

  • maxrpm

    15

  • skodko

    5

  • Green_Witch

    5

Най-много писали в темата

Харесвам седалките, един пич Румен от Търговище имаше от СААБ, с подгрев за задника, тези много приличат. Имат ли подгрев?

 

ЗА МНОГО ГОДИНИ КОЛЕГИ smile159

Седалките са без подгрев , има някаква машинка или нещо подобно което мисля че е за ербег-а на предишната кола , не съм сигурен дали са кьониг или рекаро , не знам честно казано :oops: . Сега чакам да докарат в световния търговски център ИЛИЯНЦИ един волан : ОМР реплика , 1:1 е с орГинала :D само че не пише омр а t-horn R :D .

Така изглежда волана : http://www.topspeed.bg/view_product.php?pid=349 ще се прави по схемата на колегата Odin viewtopic.php?f=30&t=3780&hilit=%D1%81%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%B5%D0%BD+%D0%B2%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%BD . С новите амортесьори шкодата стои като заварена на пътя , страшен кеф е !

Относно сенника , оборотомера и накрайника : въпрос на вкус smile049 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички! Моята е 105- 79г. Много добре ми служеше, макар и да имам две Рена съм си оставил Шкодето. Мисля да го стягам за ретро. Тази 120L на колегата е много добра /поне по снимка/ и не си заслужава да се пипа. А що се отнася за бързината на този автомобил- може, но трябват средства. Познавах човек който си е правил своята 105 да бяга и то доста. Беше сложил ризи и бутала от Дачия /старите/, те са по- ниски, стъргал е блока и е шлайфал главата.Аз опитах да намеря такива, но по него време нямаше никъде и се отказах от "бегачка". Та ако се вложат средства меже и да стане, но колко ли ще изкара двигателя, тъй като е на три лагера... За мен това е кола да стигнеш от точка А до В. Ако я гледаш добре, ще ти служи още по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчали сме от един приятел глава от 105-ца , колянов вал и маховик . Коляновия вал и маховика ще се олекотяват и търсиме карбуратор от ваз 2101 механичен . Още не сме купили волана но като тръгнеме да го слагаме ще има снимки .

 

 

Дано да стане, все пак трябва и баланс. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 месеци по-късно...

Здравейте , колеги . От много време не съм влизал във форума и за да не пускам нова тема , ще попитам тук . Може ли някой със 105-120-130-ка която е на гас , да сподели с няколко снимчици как му е монтиран испаритела , че ми предстои на мойто шкоде да и монтирам газова уредба . Блягодаря предварително s_flag !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпарителя се монтира отдясно на мотора, водата му се монтира с тройници успоредно на маркучите за вода, за да може когато парното е затворено и не се върти вода през него тя да се върти през изпарителя, а и при затворен термостат пак да минава през него.

 

Гледай при конверсията да не елиминираш малкото маркуче между тези 2 маркуча. То е за да може при обезвъздушаване, през него да преминат остатъчните въздушни възглавници и да излязат през обезвъздушителния кран.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпарителя се монтира отдясно на мотора, водата му се монтира с тройници успоредно на маркучите за вода, за да може когато парното е затворено и не се върти вода през него тя да се върти през изпарителя, а и при затворен термостат пак да минава през него.

 

Гледай при конверсията да не елиминираш малкото маркуче между тези 2 маркуча. То е за да може при обезвъздушаване, през него да преминат остатъчните въздушни възглавници и да излязат през обезвъздушителния кран.

 

Мерси колега , ще кача снимки като тръгна да монтирам цялата уредба smile027 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпарителя се монтира отдясно на мотора, водата му се монтира с тройници успоредно на маркучите за вода, за да може когато парното е затворено и не се върти вода през него тя да се върти през изпарителя, а и при затворен термостат пак да минава през него.

 

Гледай при конверсията да не елиминираш малкото маркуче между тези 2 маркуча. То е за да може при обезвъздушаване, през него да преминат остатъчните въздушни възглавници и да излязат през обезвъздушителния кран.

 

Мерси колега , ще кача снимки като тръгна да монтирам цялата уредба smile027 .

Водата се хваща много лесно. Няма тройници. Сваляш тялото на възд. филтър. Отзад виждаш парче маркуч, което съединява тялото на термостата с металното коляно на тръбата за парното. Махаш го този маркуч и от щуцера на термостата пускаш нов към "вход" на изпарител, а "изход" на изпарителя вързваш към металното парче тръба, която е към парното. Така изпарителя е вързан последователно на тръбата за парното, а циркулацията на водата при затворено кранче на парното минава през малкото маркуче, свързващо двете тръби/долу в дясно/.

Саше, малкото маркуче не влияе на обезвъздушаването, а чрез него става циркулацията при затворено кранче на парното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега , много добре си обяснил какво трябва да се направи ,остава ми само тръба и зареждачка да си купа, както казах ще кача снимки като тръгна да я монтирам .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам един въпрос ... каква е тая механика от карбуратор от варбург , която се слага на иковия карб и ставал механичен ??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

механиката е за 2 рата клапа, но се иска малко въображение за да направиш клапата да се прибира. Аз от зор, понеже счупих осичката и един пич от форума ми завари за ос, част от бургия с аргонова заварка. Има начин да стане и без по - дълга ос.

 

През годините съм експериментирал много. При различните проби на нови работи имаше влошаване или съответно подобрение. 1 вия power обаче дойде с 105 главата свалена с 0.125 и безконтактното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Монтирахме уредбата , сложихме Вебер от сиера със жигльори от лада 2101 , покарахме на бензин докато стигнеме до ОМВ-то на ракова , сипахме гас , покарахме я и на гас . На бензин не работеше добре беше като Импреза , прекалено богата смес а на гас работеше що годе добре . Стана късно и решихме да се прибереме и на следващата сутрин я запалихме да поработи . И какво се случва ... Издуха гарнитура на главата , но не е сигурно дали е глава може да е и някоя риза . Баща ми се опитваше да я обезвъздуши обаче не спираха да се появяват мехурчета , а да на говориме температурата на водата правеше каквото си знае smile011 . На вечерта , прибирам се от даскало по тъмниците с баща ми върнахме шкодовия карбуратор , запалихме я да поработи и пак пушеше но не чак така като сутрина (като парен локомотив) . Тия дни ще ходиме да и свалят главата да я шлайфат , и ще носиме вебера да му се наредат читави жигльори и дифузьори .

24mhkox.jpg

6ozx2h.jpg

2dkwmmb.jpg

igvucm.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Читав вариант си избрал, браво. Стискам палци да му наредят жигльорите, пък те на гас на играят, така, че и да не стане много сполучливо, не се ядосвай.

Свали бутилчицата и я грундирай набързо. Събери пари и за евро сонда, защото няма да те пускат на преглед, а е и по - безопасно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

За грундиране на бутилката , някой ден ще я сваля и ще я грундирам . Оставихме шкодата на един приятел да и прави главата , оказа се че има кривини и каза че ще и резне главата с 1,2мм и щяла да стане на 9.8 най-много 10 компресия . Ще сложиме нови клапани и колата ще заспи s_flag .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе кво си играеш с тоя 742.12 двигател.Мушкай един 742.136 или 781.136 и стрижи наред! :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе кво си играеш с тоя 742.12 двигател.Мушкай един 742.136 или 781.136 и стрижи наред! :D

Така, така, той си знае! Иначе ще станат много фризьорите, ша вземат да си пречат :)

 

... и щяла да стане на 9.8 най-много 10 компресия...

rac3r, това е степен на сгъстяване, а не компресия.

 

Успех с ремонта :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 месеци по-късно...

Здравейте колеги , малко снимки на бегачката , пребоядисана след , като удариха баща ми и малко дрифт клипчета на панчарево . В момента се кърпи дъното . Скоро ще има снимки . http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 901&type=3

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съдържанието в момента не е достъпно

Страницата, която желаете да отворите, не може да бъде показана веднага. Тя може да е временно недостъпна, връзката към нея да е вече невалидна, или вие може би нямате право да разгледате тази страница.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колега,качи ги тия снимки във форума че не можем да ги гледаме в тоя фейс боклук.Много тормозиш шкодето след време ще съжеляваш много.Не ми е работа ама къткай си го за да си го имаш,че вече ги няма много.Ако не ме разбираш какво ти говоря,не се притеснявай нормално е, трябва да се "опраиш",че да разбереш какво ти приказваме с колегите.С най-добри пожелания и по-внимателно каране Иван.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето снимките на Венци:

 

294949_458606384150233_31976156_n.jpg

 

576913_458606424150229_645626615_n.jpg

 

554580_466088110068727_1471458926_n.jpg

 

556661_466088203402051_351064705_n.jpg

 

301894_466088436735361_2018609294_n.jpg

 

181359_472879829389555_1671982832_n.jpg

 

180271_472879882722883_2001808694_n.jpg

 

557214_474457882565083_1677392642_n.jpg

 

488008_474457309231807_1015977666_n.jpg

 

521929_474456079231930_1641841608_n.jpg

 

529388_474456272565244_1168643629_n.jpg

 

527980_475156119161926_1228063635_n.jpg

 

561460_477251932285678_2055778366_n.jpg

 

3636_477252172285654_1464548902_n.jpg

 

582569_475156482495223_1713426022_n.jpg

 

165940_477481575596047_1396234434_n.jpg

 

534661_477481688929369_692877087_n.jpg

 

217936_502910396386498_1891576147_n.jpg

 

207829_502910353053169_575506267_n.jpg

 

Според мен нищо няма да й стане на колата от това, че Венци е решил 1-2 пъти в месеца да се забавлява на полигона с нея. Дори ще кажа едно браво, защото не всеки може да владее задномоторен автомобил по този начин, аз лично не мога. :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам дали ще и навреди ,ама няма да и стане по добре на колата.То е и на мокър асвалт така ,че не се товарят полуосите толкова както при сухо време.Лично аз много тормозих моята ,много я въртях на кръстовищата особено при мокро време ,като завивам само набивам газта и се онасяше и вървеше настрани.Това ми струваше за година :три съединителя ,три скоросни кутии,един диференциал и няколко чифта гуми.И сега много ме е яд че я попилях по тоя начин. Пък за контрола на задномоторката си е предизвикателство,защото границата между контола на колата и завъртаното е много тънка ,когато се завърти малко повече мотора става тежест и купето се завърта ,както при единия клип на колегата но това е само мое мнение и незнам до колко съм прав,но нали за това е форума всеки да споделя идеи и мнения.Иначе си е стабилна ,докато не премине тая граница.Не всеки може да кара задноморна кола аз лично не можех трябва поне най-малко две три години плътно зад волана на шкодилака ,че да може да се овладява при екстремни ситуации ,лично за мене дори и с оригиналните пружини и джанти пак е по стъбилна от кола с предно (ауди форд фолкцфаген фиат опел от 90те години)пък с късите пружини и с 7j джанти е залепена за пътя. Пп Разликата между контолируемия и неконтролируемия дрифт е ,че контролируемия е когато имаш контол върху колата а когато е неконтролируем то там вече е ПТП.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ми струваше за година :три съединителя ,три скоросни кутии,един диференциал и няколко чифта гуми.И сега много ме е яд че я попилях по тоя начин. Пък за контрола на задномоторката си е предизвикателство,защото границата между контола на колата и завъртаното е много тънка ,когато се завърти малко повече мотора става тежест и купето се завърта ,както при единия клип на колегата но това е само мое мнение и незнам до колко съм прав,но нали за това е форума всеки да споделя идеи и мнения.Иначе си е стабилна ,докато не премине тая граница.Не всеки може да кара задноморна кола аз лично не можех трябва поне най-малко две три години плътно зад волана на шкодилака ,че да може да се овладява при екстремни ситуации ,лично за мене дори и с оригиналните пружини и джанти пак е по стъбилна от кола с предно (ауди форд фолкцфаген фиат опел от 90те години)пък с късите пружини и с 7j джанти е залепена за пътя. Пп Разликата между контолируемия и неконтролируемия дрифт е ,че контролируемия е когато имаш контол върху колата а когато е неконтролируем то там вече е ПТП.

 

Е при системно издевателстване, много ясно, че ще се чупи. Аз говорих за 1-2 пъти. Иначе за поведението на колата си адски прав. Изпитвал съм ги и двете крайности- и да я овладея, и да се завъртя, като при един от опитите резултата беше такъв:

 

P1000571.jpg

 

Та така- трябва да знаеш какво правиш, иначе боли. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В кой сервиз е правена колата?

Колата не е правена в сервиз а при един мой приятел . Ако имаш интерес , давам ти телефона и адреса на бояджията . Много е добър ! :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.