Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Моята Skoda 120 l


rac3r

Recommended Posts

Хайде оставете момчето да си кара колата както иска! Най-малкото не е ваша работа! Не знам как си карате Вие колите...

Ако темата продължи в тази кофти насока ще се наложи да трия яко и отново...

 

 

rac3r, добре дошъл в Шкода Клуб България. Много и безаварийни километри ти пожелавам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 87
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • rac3r

    21

  • maxrpm

    15

  • skodko

    5

  • Green_Witch

    5

Най-много писали в темата

Анастас и много други като него знаят как да карат шкоди , славо богу без инциденти да пази шефа :D едно хлапе от Кричим си купи страшна 120ка на третия ден я счупи и вероятно няма да стане кола повече от нея :? но тва не е толкоз важно друго е вожното младежа да внимава че никак не са безопасни с повече от 30км/ч :lol: живи е здрави smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...никак не са безопасни с повече от 30км/ч

 

Тру, тру!

 

@rac3r, добре дошъл! Имаш страхотна база, която е поддържана с години от дядо ти. Едва ли той ще се зарадва на идеята за бордюра или която и да било иновация от горепосочените. Ако е искал да направи нещо подобно - отдавна да го е направил.

 

Като човек, който се състезава професионално, би трябвало да си наясно с дисциплината, безопасността и не на последно място - за отговорността на устройството, което държи волана.

 

Защото, знае се, не е проблема в бобината - а в магарето в кабината. ;)

 

Ако искаш всички да те забележат - карай бавно. Ако профучиш покрай тези, които държиш да те видят, те едва ли ще различат кой кара. Никой не те спира да правиш каквото си пожелаеш с колата. Но все пак питай дядо си дали одобрява подобни интервенции и модернизации. Не го карай да съжалява, че ти е прехвърлил Шкодата. Просто, защото след 5 години ще ревеш сам, за съсипаната Шкода, гледайки клиповете и снимките, качени тук.

 

Тези девойки може и да се държат като картинг и може да се управляват по-лесно от картинг, но са доста по-сложни и по-крехки машинки. В което, лично според мен, се крие чарът им.

 

Бъди здрав и се грижи за колата така, както дядо ти го е правил до сега. Иначе ще се подиграеш с неговия труд. А това ще е жалко...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
Докато взема книжка искам да и направа следния тунинг : нейните стоманени джанти да се разширят и да си купа гуми в следния размер 185 , 60 на 13 , да се отежни предницата , да се срежат малко прожините и амортесьорите да се напулнат с глицерин :)

Главата да се пилне 1 мм или 1.5 мм smile001 да се олекоти маховика и да се полират колекторите . Мерак ми е за следния тунинг защото съм професионален картинг пилот и искам като мина по улиците да ме заглеждат :D и разбира се да ми доставя удоволствие че , карам модната skoda 120l .

 

ПП дрифтовете които правих бяха пробни да вида на какво е способна :) .

 

поздрави smile027

 

1.185/60/13 няма,а и да има,това ще са някакви супер скъпи гуми,които я намериш я не.

2.Ако си почитател на дрифта си купувай БМВ.Шкода 120Л въобще не е кола за дрифт,без значение модната ли е или не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе rac3r аверчета сме ама така да се гавриш с тази толкова запазена шкода даже и аз не го одобрявам аз имам шкода 105 л на село бракувана ама колкото мога я поддържам нищо че не е в движение ходих чак до София двигател да и взема всички ми викаха не става вече нищо от тази кола ама аз на инат да им покажа че не са прави влака и в София 60 лв. 2 месеца и една книжка аз ремонтирам шкода всичко стана както трябва и сега си я карам на село малко я пришпорвам ама тя и без тува не е много кола така че пази си шкодата да не съжаляваш след време като и издрънчат лагерите. smile159

 

Всичко това е прекрасно, но в нашия форум е прието да се пише грамотно.

Желателно е да използваш препинателни значи и да се стараеш да спазваш поне елементаренправопис!

Odin

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Де*****а, много ми е па чудно какво толко драпате амортесьори, пружини, джанти, лека предница! Това са някакви измишльотини! Как па и аз за 4 години, почти 5, веднъж не усетих таа предница да ми е лека, тея амортесьори да са ми зле, тея стокови 14ки да са ми тесни, а не е да не съм правил дивотии на пътя... Питайте KiP - 120 ката с половин липсващ десен праг, с 140 мръднала ли е от пътя!!!

 

Писал съм, главата не се шлайфа пройзволно, слага се 105.

 

@racer - ако е имало нещо да се прави, дядо ти е щял да го направи, не си ти пишлемето, което ще да открие топлата вода. Преди да изкараш книжка и съответно да знаеш правилата за движение по път, отворен за обществено ползване и да имаш някакъв опит, ти само и единствено можеш да бъдеш професионален водач на велосипед! Купи си някой скрепер, пък се трепи колкото искаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше,

 

Стига! Ще вземе някой и да ти повярва! Много добре знаеш, че съм карал (при това не малко километри) 1000МБ, 100S и 120L. Ами, вярвай ми, от изброените 120ката е най-голямата трагедия. За времето си, а именно 80те години, когато извънградско ограничението беше 80km/h и 120km/h на магистралата, може и да са били добре, но в днешно време [-X Да не говорим за спиране при което колата веднага прави опит да се завърти, или взимане завой при изкачване на сняг ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, факт е че вече е бъкано с дупки навсякаде и влизането в дупка е доста болезнено, като понякога причинява и повреди на колата.

 

Колата тръгва да се върти, само ако има спирачно апаратче което държи по-малко от останалите, когато всички са ок, проблем не се забелязва, дори и ако се скочи на спирачките при 60км/ч става въпрос за сух равен път, с асвалтова настилка, на друг тип път не съм пробвал.

 

Завоя на сняг се взема перфектно при наличието на 4 нови зимни гуми, ако са хубави няма проблем. Всички знаем че шкодата е копачка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

rac3r , сега виждам темата и разбрах ,че с тебе се видяхме на ретропарада в Несебър. Наистина си голям фен и се радвам ,че се регистрира и писа във форума както говорихме. Надявам се някои изказвания да не са те стресирали и да се откажеш от идеите си, но колегите са донякъде прави. В Несебър видях за първи път такъв пламък в очите на юноша по отношение на кола Шкода и то стара. Познанията ти ме впечатлиха и от тук нататък просто трябва да не насилваш много нещата ,а правилно да оценяваш какво искаш да правиш с шкодата. Пожелавам ти успех и все пак ела на някоя среща на НИМ. Ще срещнеш добри приятели и сподвижници. :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая кола не е за теб братле ...

 

Не че съм по голям или нещо от тоя род но

1-во това не е кола за дрифт и високи скорости (просто гидините не и го позволяват) ако ис мениш повечето части ще става за дрифт и гонки но сега трябва да се кара до маххх 80-100 ако несикаш да я скапеш за по малко от година

2-ро НЕ СТАВА ЗА ДРИФТ защото двигателя и е отзад и е стабилна и дрифтовете не се получават добре

3-то Mercede* и B*W по стават за дрифт щото имат повече коне и надниците им са нестабилни

4-то томи модел е просто за ценители ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , шкодата няма да я правя за дрифт или за каквито и да е било състезания , мисълта ми беше следната : искам да я направя по ефектна докато взема книжка и тези подобрения няма да и навредят . По натам ще търся някоя лада или една Самара за писта и планинско .

 

поздрави .

 

 

П.п : сложихме нови седалки от алфа-ромео ,доста са удобни по натам ще има снимки .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай смело едно централно заключване,ама с дистанционно управление и си 6 :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Поздравления за Шкодата и ентусиазма който имате с баща ти, ако можеш пусни снимки на седалките. Разбрах , че ще пълните амортисьорите с хидравлично масло , какво стана, до къде я докарахте. За разширяване на джантите може да опитате тук http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=100&t=82989 .И никакви Лади , взимайте 106ца и в X1 или Time Attack

 

Поздрави Сашо

 

P.S. Да поздравиш Руслан

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисълта ми беше следната : искам да я направя по ефектна докато взема книжка и тези подобрения няма да и навредят .

tyny от форума има ел стъкла за 120, ако не ги е взел skoda_estelle.

viewtopic.php?f=14&t=16998&p=240074#p240074

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления за Шкодата и ентусиазма който имате с баща ти, ако можеш пусни снимки на седалките. Разбрах , че ще пълните амортисьорите с хидравлично масло , какво стана, до къде я докарахте. За разширяване на джантите може да опитате тук http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=100&t=82989 .И никакви Лади , взимайте 106ца и в X1 или Time Attack

 

Поздрави Сашо

 

P.S. Да поздравиш Руслан

 

Амортисьорите ги напълнихме с хидравлично масло и го сгъстихме с двигателно 10мд , резнахме предните пружини с 2 врътки , седалките са монтирани ниско , като в бегачка :D , вързахме оборотомер , залепихме сенник на предното стъкло и сложихме малко накрайниче на гърнето smile001 . Благодаря ти за линка за джантите , ще го прегледам но най-вероятно ще ги правиме до година :) .

 

P.S. Ще го поздравя на всяка цена . smile027

10cvuao.jpg

2d8hybn.jpg

2gtn23m.jpg

4g0sw5.jpg

mr7538.jpg

i70a5t.jpg

2up4tqs.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Харесвам седалките, един пич Румен от Търговище имаше от СААБ, с подгрев за задника, тези много приличат. Имат ли подгрев?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления за седалките и стойката много яке е станала, ама тоя т.нар. сенник ми бие на цигания и мястото на оборотомера не е подходящо според мен.А седалките Кьониг ли са или така ми се стува? Иначе като цяло ме кефи колата. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ама тоя т.нар. сенник ми бие на цигания и мястото на оборотомера не е подходящо според мен

Новият собственик все пак е на 16 ли, 17 ли, не му пука особено много.Няма много градивно мнение за нещата. Аз на неговата възраст имах лепенка Turbo accelerator.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ми харесва ,не разбирам много от 120L колеги но така ли трябва да са колелата прибрани навътре или така е по принцип :?: :-k

post-5477-138453268234_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сходимостта е такава,това е правилното положение на задните колела - трябва да са съвсем леко събрани по посока на движението.

За предните колела не знам...да каже някой задномоторен корифей :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това събиране на предните колела към задния ръб на калника съм го забелязал и аз. Явно са си така. Ето и още два примера с коли на съфорумници със същата стойка на колата и относително същия размер гуми.

post-1856-138453268246_thumb.jpg

post-1856-138453268248_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амортисьорите ги напълнихме с хидравлично масло и го сгъстихме с двигателно 10мд

 

Правилното изписване на маслото би трябвало да бъде "М10Д". Това което си написал....

 

 

... залепихме сенник на предното стъкло и сложихме малко накрайниче на гърнето smile001 .....

 

Без тези две неща колата просто няма да върви толкова!

 

Успех!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ама тоя т.нар. сенник ми бие на цигания и мястото на оборотомера не е подходящо според мен

Новият собственик все пак е на 16 ли, 17 ли, не му пука особено много.Няма много градивно мнение за нещата. Аз на неговата възраст имах лепенка Turbo accelerator.

Аз съм на 30 пък имам отзад GTR smile035 . С този надпис я наследих от пенсионер. smile048 Стига глупости - всеки има право да прави с колата си каквото му сърце иска. Радвам се, че поне е преценило момчето да не я пипа много много. А и като гледам - повечето неща са само за външен вид. т.е. Поправими :!:

 

По повод седалките... Мислиш ли да направиш нещо по въпроса с кечетата на пода? Някак неестествено стоят кожените седалки и кечето в краката... smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.