Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Моята Skoda 120 l


rac3r

Recommended Posts

Незнам дали ще и навреди ,ама няма да и стане по добре на колата.То е и на мокър асвалт така ,че не се товарят полуосите толкова както при сухо време.Лично аз много тормозих моята ,много я въртях на кръстовищата особено при мокро време ,като завивам само набивам газта и се онасяше и вървеше настрани.Това ми струваше за година :три съединителя ,три скоросни кутии,един диференциал и няколко чифта гуми.И сега много ме е яд че я попилях по тоя начин. Пък за контрола на задномоторката си е предизвикателство,защото границата между контола на колата и завъртаното е много тънка ,когато се завърти малко повече мотора става тежест и купето се завърта ,както при единия клип на колегата но това е само мое мнение и незнам до колко съм прав,но нали за това е форума всеки да споделя идеи и мнения.Иначе си е стабилна ,докато не премине тая граница.Не всеки може да кара задноморна кола аз лично не можех трябва поне най-малко две три години плътно зад волана на шкодилака ,че да може да се овладява при екстремни ситуации ,лично за мене дори и с оригиналните пружини и джанти пак е по стъбилна от кола с предно (ауди форд фолкцфаген фиат опел от 90те години)пък с късите пружини и с 7j джанти е залепена за пътя. Пп Разликата между контолируемия и неконтролируемия дрифт е ,че контролируемия е когато имаш контол върху колата а когато е неконтролируем то там вече е ПТП.

 

Права го на мокро , защото на сухо не и достига мощност и по малко се хабат гумите . Нямам търпение да падне сняг , тогава ще падне пързаляне но не по улиците а ми по изоставените писти и полигони : Бухово , Панчарево или Сепарева баня . След като се изкърпи трябва да си оправа спирачките , задно дясно колело накладките са в масло .. семеринга вече е сменен , обаче нямаше пари за нови накладки :( . След като се направат спирачките следва парното . Един ден паля колата рано сутринта , пускам си парното и изпуши , замериса зверски на прегорели кабели . Протекла ми е помпата и има капки точно под съединитела на стелката и сега педала е по-твърд. С баща ми напълнихме едни предни амортесьори с двутактово масло за картинг , обаче не можахме да ги смениме , защото един болт тръгна да се къса и го оставихме за по-натам . Поздрави . smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 87
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • rac3r

    21

  • maxrpm

    15

  • skodko

    5

  • Green_Witch

    5

Най-много писали в темата

Аз съм имал и двата проблема.Дано семеринга,който си сменл да спре теча.Аз съм го сменял два пъти и ефект никакъв.Може и барабана да има елипса и от там да тече.Пък има още един семеринг отвътрешната страна на полувала но,за да я снемеш трябва да вадиш целия полувал,също така и да избиеш оста ,че да може да изкараш лагера и чак тогава е семеринга.Лично аз не съм го правил,но като гледам този вариант ми се струва най-удачен.До колкото за помпата аз купих нова ,щото ми дойте в повече на няколко месеца да сменям гумички и да ми тече в краката.Дадох почти 50 лв и сега вече година и половина сичко е наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой от София има ли да ми даде стари задни наладки , които са му в излишък .. Вече нямам никакви спирачки ](*,) ...

 

Отпусни жилата на ръчната и ще изкарат дълго. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой от София има ли да ми даде стари задни наладки , които са му в излишък .. Вече нямам никакви спирачки ](*,) ...

 

Отпусни жилата на ръчната и ще изкарат дълго. :lol:

 

Какъв е смисъла, те тогава няма да ловят и няма да става дрифта?!? Убиваш чара на една 120ка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв е смисъла, те тогава няма да ловят и няма да става дрифта?!? Убиваш чара на една 120ка.

 

Човек трябва да избира между чар и спирачки. Ако не можеш да си купиш нови накладки - забрави за чара. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ибрах и двете , чара и спирачките ! Обезвъздушено е , блокират и 4-те колела , имам си и парно . А относно чара ... точно вие двамата не ми говорете , че като ви вида колите и ми става лошо ... :smt018

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я ми кажете какво имате толкова против мен или мойта кола ? С какво ви дразня , че от време на време я пързалям и си правя кефа ????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно вие двамата не ми говорете , че като ви вида колите и ми става лошо

 

Точно пък на Вещицата явно не си виждал колата, иначе нямаше да ги пишеш тия неща. На Сашето новата придобивка е същинска находка, дано успее да я опази. Нищо лично, но не се изказвай неподготвен. :smt018 Иначе след някоя и друга годинка, като "пораснеш", ще ти стане ясно какво са се опитали да ти кажат по-горе, ако още имаш тази кола, разбира се. Няма смисъл да се дървиш толкоз, никой не е показал лошо отношение към теб. Имаш хубава кола, която с всяка изминала година ще става все по-рядка и заслужава да я пазиш. Лично мнение. Много ясно че си е твоя(или на баща ти) и можеш да си я правиш каквото искаш, включително да я засилиш в някоя стена, ако решиш. Това ти право никой не го отрича. smile027

 

П.П. Надявам се знаеш за срещите на НИМ, ако не - погледни в раздел "Срещи".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

max Разбрахме се ! Ходил съм веднъж на срещата на НИМ . Бях единствения със 120-ка . Мисля че повече няма смисъл да пиша в този форум .... ще влизам само за да чета полезна информация . Живи и здрави .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@rac3r Ей, лудо младо, сърце му не трае. Сега сериозно:

 

Задните накладки трябва да са видели много, ама наистина много зор, за да заминат така скорострелно. Опитах се да се пошегувам с жилата за ръчната. Сашко се включи и сега изведнъж: "Моята кола е най-хубава, най-добре върви, вашите са кочини и изобщо какво толкова ви дразни, че дърпам ръчната на мокро в Бухово"

 

Не, не ме дразни. С моята кола не парадирам, защото е ежедневка и за мен е много по-важно гумите и накладките ми да са ОК, отколкото да ми е измита, красива и лъскава. Споделял си, че караш картинг, при това не в "аматьорската лига". Ако е вярно, значи трябва да си наясно колко е важна техническата изправност. Ако нямаш накладки - смени ги. Защото от тях и от контактното петно на гумите ти зависи живота. Другото е суета и празни приказки.

 

МИР. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.