Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Среден разход на Октавия 1,9 ТДИ


velinsl

Recommended Posts

Аз пък си мисля, че вероятно само с едно ново лостче и малко VAG-COM би трябвало да го отключиш като опцция. :-k Самият "бордови компютър" го имаш, просто липсва визуализацията.

 

Чакай, че май пак

 

... малко се отклонихте от заглавието

 

и ще ме линчуват публично :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 161
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • shaft

    15

  • Цецо75

    15

  • Wizi

    13

  • PRR

    10

Най-много писали в темата

попитах за червената зона защото нямам бордови макар да съм с фейслифта :( до колкото знам не мога и да си сложа поне това беше мнението на еуратек

 

 

Аз мога да ти кажа нещата, защото аз съм с такава.

 

В червената зона, първа чертичка и светване на лампата придружена от звуковия сигнал - още 180км минах със светеща лампа и вече ме достраша и я заредих, че наближи най-последната черта. Нищо няма да й стане, просто да не буташ някъде... Явно на 8-10 литра светва лампата, но не си играй с резервата, че кой знае какви боклуци има в резервоара и какво ще запушиш. Аз я карах така принудително(само два пъти), като нямах какво да й дам да яде, нали...

 

Бордови нямаш ти, защото си с класик версия на колата ;) Виж си огледалата и дръжките на вратите(трябва да са матово черни):

 

Classic (не можах да намеря нашия модел, явно в нета няма... а аз не мога да си кача снимка, понеже откакто сървъра ми умря, нямам време да го фиксна...):

 

IMG_3482_161221164523.jpg

 

"Не класик":

skoda-octavia-facelift-13.jpg

 

Колкото до борд-а, може да се сложи, не вярвай на всеки кретен, който го мързи да си свърши работата(на мен не можеха да се вдигат прозорците с дистанционното ми бяха казали, пък си го направих сам!). Продава се цялото табло, мисля, че беше към 560 или 650лв с борд компютър е и си с макси дот дисплей, както сега, но имаш още няколко програмирани фукнцийки там... До колкото четох из бришкода, един пич правеше тази интервенция и беше писал, че нямало някакви контролери/резистори - не били запоени... Всичко останало, след като смени таблото беше, да върже две букси и с ваг-а да ги пусне сензорите, ама толкова им разбира кратуната на нашите, защото ги мързи, дори да спечелят пари ;)

 

Поздрави

 

 

ПП: По темата, небой се - градското ти е добре, моята е на същия хал сега. Малко по-малко е, явно я карам по-полека... Но едно към едно е ситуацията, която си описал ти с моето ежедневие (къси - 8-10км преходи и после цял ден чакане за още толкова).

 

ПП2: Wizi го е написал същото, чак сега го видях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което преди малко прочетох в октавия-форум.де бе, че на О2 преди фейс лифт бордови комп се слага само чрез добавяне на лостче + кабелче и програмиране през VAG-COM. Лостчето ти дори е идентично с това от Голф 5.

 

Аз гледам моята, която е с фабричен бордови, и гледах една Класик без бордови. И двете преди фейс лифта. Таблата са ни идентични. Просто не мога да си представя, че при теб където таблото ти е още по-адванст ще е нужно нещо повече от едно лостче.... въобще никакво табло не би трябвало да сменяш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което преди малко прочетох в октавия-форум.де бе, че на О2 преди фейс лифт бордови комп се слага само чрез добавяне на лостче + кабелче и програмиране през VAG-COM. Лостчето ти дори е идентично с това от Голф 5.

 

Аз гледам моята, която е с фабричен бордови, и гледах една Класик без бордови. И двете преди фейс лифта. Таблата са ни идентични. Просто не мога да си представя, че при теб където таблото ти е още по-адванст ще е нужно нещо повече от едно лостче.... въобще никакво табло не би трябвало да сменяш!

 

Ама отзад виждаш ли ги, където има бушончета/резисторчета/лампички/бомбички/жици и кви ли не глупости... Иначе на пръв поглед отпред, да - еднакви са ;) Аз за отзад говорех... Иначе принципно, няма никаква разлика отпред, със сигурност!

 

Поздрави

 

ПП: Не съм сменял, не мисля да го правя, ако не гръмне нещо много сериозно (тогава може да се помисли за ъпгрейд - пу-пу да не й е уроки) и честно казано, нямам идея, просто казвам какво съм виждал ^^

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се извинявам, че не цитирам последното мнение в темата, но съм свикнал да ми е малко по-прегледно. Виждам, че тук общо взето не държите на тези неща, та сигурно ви развалям рахатлъка :oops:

 

Та, гарантирам ти, че таблото е едно и също. Няма логика и смислена причина да се произвежда едно табло, ако колата е с темпомат, друго ако е с бордови, трето ако е незнам-си-какво е по-различно. Не си залагам главата, но както вече казах вероятно с едно лостче ще си в играта. Аналогично когато пожелаеш да си добавиш темпомат.

 

Поинтересувай се дпълнително, според мен си заслужава!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Безплатен чак не.... лостчето и монтажа са ти към 150лв сигурно. Знам ли? :roll:

 

Предната ми кола беше доста базово изпълнение и разбира се нямаше бордови. Нямаше и дисплей на таблото. Та, смяна на таблото с ново, добавяне на лостче и програмиране на това-онова да ми беше стъпило към 300на лева. Иначе "подготовката" си беше там, а колата беше производство 99та. Какво остава за една фейслифтната Оставия ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Безплатен чак не.... лостчето и монтажа са ти към 150лв сигурно. Знам ли? :roll:

 

Предната ми кола беше доста базово изпълнение и разбира се нямаше бордови. Нямаше и дисплей на таблото. Та, смяна на таблото с ново, добавяне на лостче и програмиране на това-онова да ми беше стъпило към 300на лева. Иначе "подготовката" си беше там, а колата беше производство 99та. Какво остава за една фейслифтната Оставия ;)

 

Активирането на "Автопилота" е най-лесната процедура...

Ама ще може ли да се върнем на разхода?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално под 5л/100км извънградско ми пада примерно когато ходя към Гръцко, където е доста спускане. На връщане 5ичка и едно-две някъде... Отиване и връщане до Пловдив ми дава 5.3л примерно... Карам почти винаги с около 120км/ч по километраж, което реално е към 110 по-близо, че нагоре ръмженето на 4 цилиндровия агрегат след 2500 оборота ми бърка в здравето :x

 

Дефинирай "не я натискам" в някаква скорост все пак. При 160км/ч и моята дава 6 извънградско, признавам, но рядко се случва.

 

Например снощи се помъчих да карам икономично, по книга - 80-100км по километраж и минимума който компютъра показа беше 5.2...

Ама да не се оплаквам - добра си е Шкодичката :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Безплатен чак не.... лостчето и монтажа са ти към 150лв сигурно. Знам ли? :roll:

 

Предната ми кола беше доста базово изпълнение и разбира се нямаше бордови. Нямаше и дисплей на таблото. Та, смяна на таблото с ново, добавяне на лостче и програмиране на това-онова да ми беше стъпило към 300на лева. Иначе "подготовката" си беше там, а колата беше производство 99та. Какво остава за една фейслифтната Оставия ;)

 

Активирането на "Автопилота" е най-лесната процедура...

Ама ще може ли да се върнем на разхода?

 

Ама ще може ли да си ограничиш цитатите и да ме подсетиш къф "автопилот" те притеснява?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята харчи 6.1 -6.3 /100 независимо градско или извън градско.

 

Последният ми пробег беше с 250 литра за 3960 км, като скороста ми беше по GPS-а 132 км/ч а по

скоростомера 140км/ч.(колата беше с 4 души и пълен багажник)

 

Искам и да споделя един интересен факт, с българска(лукойлска)нафта колата измина с един резервоар 790км; с унгарската 775 км; с австрийска(омв обикновена) 850 км; с италианската 785 и с хърватската(ina) 760km

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Искам и да споделя един интересен факт, с българска(лукойлска)нафта колата измина с един резервоар 790км; с унгарската 775 км; с австрийска(омв обикновена) 850 км; с италианската 785 и с хърватската(ina) 760km

 

Подкрепям напълно :) Личен опит също!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен разликата не е в нафтата а в пътищата. Поне при мен разлика в разхода между Luk Oil и немска/швейцарска/австрийска/друга нафта няма smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто нормалния евро-дизел при нас е Алпин,Ви пауър и т.н. дизел.Нормално с обикновения да гори повече! smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От мойте наблюдения при спокойно каране, няма съществена разлика в консумацията на нашо и "западно" гориво при печката. Незнам, може би при яко ръчкане.... Но там пък като те гепят да ръчкаш..... :)

 

Това което забелязвам, е че след продължително движение с западно гориво, ауспуха изсветлява. Ама предполагам, че се дължи на дългото каране по магистрали в оптимални обороти, не толкова на чиста нафта.

 

А, че има разлика между нашето и тяхното - то кое ли ни е същото, та горивото да е изключение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята харчи 6.1 -6.3 /100 независимо градско или извън градско.

 

Последният ми пробег беше с 250 литра за 3960 км, като скороста ми беше по GPS-а 132 км/ч а по

скоростомера 140км/ч.(колата беше с 4 души и пълен багажник)

 

Не е ли малко множко(въпреки скоростта)?

 

Искам и да споделя един интересен факт, с българска(лукойлска)нафта колата измина с един резервоар 790км; с унгарската 775 км; с австрийска(омв обикновена) 850 км; с италианската 785 и с хърватската(ina) 760km

 

А един резервоар е...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята харчи 6.1 -6.3 /100 независимо градско или извън градско.

 

Последният ми пробег беше с 250 литра за 3960 км, като скороста ми беше по GPS-а 132 км/ч а по

скоростомера 140км/ч.(колата беше с 4 души и пълен багажник)

 

Не е ли малко множко(въпреки скоростта)?

 

Искам и да споделя един интересен факт, с българска(лукойлска)нафта колата измина с един резервоар 790км; с унгарската 775 км; с австрийска(омв обикновена) 850 км; с италианската 785 и с хърватската(ina) 760km

 

А един резервоар е...?

55л

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай го към 51, аз толкова съм я оставял, никога не можеш 55 :) Ако не си налял 60 - моят събира 62 до гърлото - пише го на дъното на резервоара, там съм го видял. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята харчи 6.1 -6.3 /100 независимо градско или извън градско.

 

Последният ми пробег беше с 250 литра за 3960 км, като скороста ми беше по GPS-а 132 км/ч а по

скоростомера 140км/ч.(колата беше с 4 души и пълен багажник)

 

Не е ли малко множко(въпреки скоростта)?

 

Искам и да споделя един интересен факт, с българска(лукойлска)нафта колата измина с един резервоар 790км; с унгарската 775 км; с австрийска(омв обикновена) 850 км; с италианската 785 и с хърватската(ina) 760km

 

А един резервоар е...?

 

Да, 55 литра е по книжка. Когато ми светне лампата и го зареждам до горе повече от 48-49 литра не мога да

му сложа.

 

Иначе и на мен ми се струва, че много ми харчи, като гледам на другите колеги колко им харчат техните

коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам и да споделя един интересен факт, с българска(лукойлска)нафта колата измина с един резервоар 790км; с унгарската 775 км; с австрийска(омв обикновена) 850 км; с италианската 785 и с хърватската(ina) 760km

 

55 литра е по книжка. Когато ми светне лампата и го зареждам до горе повече от 48-49 литра не мога да му сложа.

 

Да разбирам ли, че тези разстояния са изминати с горницата на резервата т.е. 48-49 литра?

Тогава разхода ще добие съвсем различни нормални стойности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен разликата не е в нафтата а в пътищата. Поне при мен разлика в разхода между Luk Oil и немска/швейцарска/австрийска/друга нафта няма smile049

Разликата в нафтата е от небето до земята! И като вървеж,и като разход.Спор няма!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата в нафтата е от небето до земята! И като вървеж,и като разход.Спор няма!

 

Аз не откривам. Поне на Мица не се усеща. Но знае ли човек - може пък да съм просто късметлия smile049

 

Както и да е. Спора е безмислен и не вярвам някой да убеди другия. Ако някой иска мога да му пратя записките с разхода в и извън България пък сам да си преценява smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен разликата не е в нафтата а в пътищата. Поне при мен разлика в разхода между Luk Oil и немска/швейцарска/австрийска/друга нафта няма smile049

Разликата в нафтата е от небето до земята! И като вървеж,и като разход.Спор няма!

Не знам, аз не откривам. Лятото я карах 4000 км из Германия и все така си върви и харчи. Може би при разнебитен мотор се усеща повече разликата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята харчи градско м-у 7.8 и 10.5 А извънградско м-у 5.6 и 6.3 като до сега при мен по-малък разход от 5.6 на 100 не съм виждал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.