Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

За цената на петрола и горивата!


Recommended Posts

На сайта са отбелязани "средни цени на дребно"!!!Разлики от 2..3ст/л са напълно нормални!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 месеци по-късно...
  • Отговори 764
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • VALDO

    85

  • Цецо75

    63

  • PRR

    43

  • C2H5OH

    34

Най-много писали в темата

Оня ден заредих в Франция дизела на 1.32 евра... ](*,)

Как 1.32 бе, то тва като при нас. Във Франция е към 1.47 дизела. :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оня ден заредих в Франция дизела на 1.32 евра... ](*,)

Не се кахъри колега, Управляващите ще вземат още няколко милиарда заем и съвсем скоро дизель будет на петдесят процэнт ниже smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оня ден заредих в Франция дизела на 1.32 евра... ](*,)[./quote]

Как 1.32 бе, то тва като при нас. Във Франция е към 1.47 дизела. :-k

Ми толкова беше във вторник. Североизточната част на границата с Германия. На магистралата беше 1.39

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееее... брах му лайката значи! Днеска заредих малко на 2.66 от по-евтината на Шел-ско - май пак почват да гонят тромбака... Нервирах се направо.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееее... брах му лайката значи! Днеска заредих малко на 2.66 от по-евтината на Шел-ско - май пак почват да гонят тромбака... Нервирах се направо.

 

Поздрави

 

Какво ще се нервираш? Покрай тия протести какво очакваше да се случи - цената да намалее ли?

Според мен късно наесен цената още ще се качи..... И пак ще пробва да стигне рекорди.

Тъй че по-добре се благодари, че Шкодата, особено с тоя мотор - ги нюха горивните изпарения!

Впрочем и аз също - преди 2-3 години сипвах поне по 40 литра, и запрашвах нанякъде..... Без да ми пука нито за разход, нито за нищо.

Пък сега, през последната година - сипвам по 20 или най-много 30 литра, и карам кроооотичко!

И куките сигурно се чудят - абе, тоя защо е толкова уставен? :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Покрай тия протести какво очакваше да се случи - цената да намалее ли?

...

 

Ей, титане на мисълта, я кажи как точно протестите влияят на цената на горивата в България. Лева ли се обезценява (все още сме във валутен борд!), цената на горивата ли вдигнахме (брех, голяма сила сме били) или друго направихме?

 

Та по темата - в Австрия дизела е 1.4Е/литър, в Словения (по спомен) и той там. Т.е. почти колкото в България. В Германия е към 1.5Е/литър. В Швейцария е 1.58Е/литър :smt0344

 

Та цената си е ОК. Ниски са заплатите smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно защото са ниски заплатите, цената е висока. Себестойността не се формира само от петрола. А и като качество на горивата там и тук..... Аз в момента имам колебание в разхода, при един и същи маршрут и зареждане от една и съща бензиностанзия всяка седмица.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък разлика в качествата на горивата, разхода, вървежа и сие НЕ намирам. По друг начин обаче стои въпроса с качеството на пътищата ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

UK - 134,9 - 138,9 smile048

Чудих се аджеба какви са тези цени и по едно време се светнах - пенсове за литър.

Те така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено, левът не се обезценява.

Но продавачите използват момента, че хората са заети с протестите - и вдигат цените.

Тихомълком, и без много да вдигат шум..... Ако мине.

Риба се лови най-лесно в мътна вода - познато ли ви е това?

Така мисля - като титан на мисълта.

Пък не знам де - може и да не съм чак такъв титан. smile049

Но аз поне така си ги обяснявам нещата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та цената си е ОК. Ниски са заплатите smile049

 

Абе не е баш тъй. Тая цена си има част с вътрешно ценообразуване. Суровината е едно, ама нали не мислиш, че немския работник в рафинерията взима заплата като българския? Отделно данъците са по - ниски в БГ, акцизите при нас са на минумума. Като сложим и факта, че Лукоил сигурно още не се отчита като хората в митницте, т.е. колко продали, какво внесли в хазната, никой не знае...А цената на дизела - като западна Европа.

 

Е просто излиза, че нормата на печалба от дизела в БГ е по-голяма. Просто държат цената на ръба на продаваемото, защото фактора конкуренция по обективни причини липсва. Цената е точно толкова, че да обезмисли вноса отвън, защото това им е единствената конкуренция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сега сравнено с преди дебна четвъртък-петък за отстъпките на ОМВ и газ на някъде. Вчера (петък) сипах на 2.61 дизела догоре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък разлика в качествата на горивата, разхода, вървежа и сие НЕ намирам.

Това сега сериозно ли го каза?!!!

Или и твойта е с двигател като на танк? smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък разлика в качествата на горивата, разхода, вървежа и сие НЕ намирам.

Това сега сериозно ли го каза?!!!

Или и твойта е с двигател като на танк? smile091

 

Абсолютно сериозно го написах. При това с пресни впечатлени с горива от Словения, Австрия, Германия и Швейцария. Разлика, при мен, няма! В България зареждам само на една бензиностанция и досега не са ме издънили и съм доволен от горивата им.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На слух или на усет - и аз не мога да видя разлика.

Например миналата година, като прескочих до Румъния - тамошната нафта беше практически същата като лукойлската! :smt017

И като звук, и като вървеж!

Впрочем, имат и много лукойлски бензиностанции, а и всякакви други - дето никога не съм ги и чувал!

Обаче явно много не им пука за цените или за разхода - защото доходите им са доста по-високи от нашите! smile049

И не слизат от колите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз зареждам в БГ от всички вериги. Също като Пепи, НЕ намирам осезаема разлика с чуждоземните горива в поведението на колата (динамика и разход). Това за дизела.

За бензина имаше разлика, но това беше преди повече от 5 години последно и незнам дали сега е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз само на Лукойл и на *петрол не зареждам. Много зле ми се чувства колата, два пъти съм пробвал от различни бензиностанции - не е добре, не ходя на такива, защото хем ми се спъва, хем ми гори повече, хем и динамиката при натиснат педал не се усеща, нищо не е добре... Скоро баджо мина от лукойлския 95 на ОМВ 95 и вика "еее... тоя опел тръгна да върви направо, продуха се, аз не съм знаел, че колата ми може да върви!". Ама трябваше да го облъчвам 2-3 месеца, та да се навие, да се махне от лукойл-а...

Аз зареждах на ЕКО (горе-долу добре, но нещо почна да вдига разхода и ги отказах набързо, без повече шансове), ОМВ - евтината - що годе е добре... скъпата - много добре върви, но ако си спортист и не ти пука за разхода и цената - става, Шел-а е най-добре за сега - нещо средно между скъпата и евтината на ОМВ... Чувствам, че колата върви, харчи си средно добре... иначе между евтината и скъпата на Шел - не усетих никаква разлика, ама никаква - освен, че 10 литра ги изгоря за 130км градско.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скъпите горива на Shell ги зная!Затова съм ги зачеркнал отдавна като място за зареждане!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя и аз малко впечатления.На Шел скъпата ми харесва най-много като вървеж и икономия.Ако се кара до 120 и не се напъва много може да се постигне добър пробег.На ОМВ max motion върви добре колата,но гори една идея повече.Напоследък слагам от новата на Лукойл с добавка(обаче я нямат на всички бензиностанции)и не е никак лоша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз много ти се чудя Пепи(PRR),как така няма разлика!

При мене и при вървежа и при звука разликата е огромна.

Германия ,Австрия ,Холандия,Белгия по градовете и селата горивото е до 10 евро цента по ниско от колкото на аутобаните.А ако и бензиностанцията е с колонки автомат там е по-евтино с още 5 евро цента.

И накрая цената идва даже по-евтина и от БГ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз много ти се чудя Пепи(PRR),как така няма разлика!

При мене и при вървежа и при звука разликата е огромна.

Германия ,Австрия ,Холандия,Белгия по градовете и селата горивото е до 10 евро цента по ниско от колкото на аутобаните.А ако и бензиностанцията е с колонки автомат там е по-евтино с още 5 евро цента.

И накрая цената идва даже по-евтина и от БГ.

 

Не знам. От 3000-3500км за последните 3 седмици 1000 са с българска нафта, останалото Agip, OMV, Secco (или нещо от сорта в Швейцария), BP и сие. Ами разлика няма. Единственото е че след 15к навъртяни предимно градско в задръствания ми трябваха към 500км аутобани докато се отпуши колата. В момента усещането е като да има 10 коня отгоре ... само с българската нафта (от резервоар 55 литра, поне 52 са български). Дори днес се учудих баирите при нас как ги катери с трима човека и дете smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Дори днес се учудих баирите при нас как ги катери с трима човека и дете smile049

Което вероятно се дължи на промиването на горипроводи и филтър с хубава нафта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.