Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Сравнение между 1.4TSI и 2.0TDI


Hursa

Recommended Posts

За 2.0ТДИ няма какво да говорим- хубав мАтор. Чак много нисък разход няма (под 5-трудно, освен ако не караш заради разход).

1.4ТСИ съм имал удоволствието да се возя в на Емо Супебра- много , ама много приятен. Само 125коня и то на Супърб, а си върви повече от прилично.

 

Зависи при теб какво е водещото.

Като вървеж не са толкова големи (очевадни) разликите.

 

Вече като приблизителни годишни разходи- другите колеги да кажат.

Дизела- вземи си без ДПФ и си свиркай.

За дюзите, в клуба има компетентни колеги, те могат да ти обяснят!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 109
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Hursa

    24

  • padrino

    9

  • ruark

    8

  • VALDO

    7

Най-много писали в темата

Благодаря на всички отговорили!

padrino - не разбирам защо е нужно да се впръсква и бензин на ТСИ двигателите когато е на газ. Но и винаги съм се чудил защо няма двигатели изцяло на газ, с поставена газова уредба на двигател оптимизиран за работа на бензин винаги ще има доста минуси. Въпреки пристрастието ми към дизела все пак смятам, че 1.8 ТСИ ще даде по добра динамика:). Но наверно говорите за 1.4 тси срещу 140 тди. Спокоен шофьор съм и дизела май по ми пасва.

pepi - в печката силно ме притесняват дюзите работещи с наша нафта. Например: дюзите на пежото хди - 630 лв едната, а е желателно при проблем да се сменят 4рите. За тойота - с пиезо кристали - направих справка - 650 евро едната, силно зависими от качеството на нафтата. Филтъра за твърди частици и той си е сума и също едва ли харесва бг нафтата.

dadijor - и аз гледах това предложение, елеганс с ПД двигателя. До колкото знам по малко се влияе от качеството на нафтата, няма ДПФ филтър, по динамичен от комън рейла с ДПФ. Малко ме учуди, че е по неикономичен. Но пък е по шумен, а и е преди фейслифта. Новата форма по ми харесва:). А и не мога да я конфигурирам по свой вкус. Най-вече ме притеснява, че една от причините да спрат производството на ТДИ ПД била по скъпата система, като подръжка може би също е по скъпа?

Peshu - определено с механична скоростна кутия. По евтин автомобил, по евтина подръжка, по нисък разход. Автомата е за по дълбок джоб според мен. А и не се ли губи част от удоволствието от шофирането.

Иначе за филма, знам че го няма:) И аз клоня на там, 2 л тди елеганс с селекшан пакета и няколко евтини добавки. 1.8ТСИ ми е много, ще е с варненска регистрация, а там данъка ни е по 1.5 и за над 150 кс си е цифра. А и съм далече от състезател.

BlackPearl - не очаквам много нисък разход, все пак 140 кс. Удоволствието си има цена, срещу сегашните ми 90 кс. Надявам се да е истина, че комън рейла е по икономичния, някаси ще се примиря и с дпф филтъра, нямам избор за него. Силно се надявам фирмените сервизи на шкода да са с поне две класи над пежо франс ауто. Смятам да удължа гаранцията на 5 г. Ще се радвам на инфо за дюзите на ТДИ.

stefan I - определено кефа е голям, на тестдрайва го изпитах, но и базата ми за сравнение е доста ниска. За съжаление ще бъде за повече от 34000 лв. Макар, че все още не съм решил твърдо за шкода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добра динамика, която не отстъпва на 2.0 TDI.

[-X Дали ?.. надали smile048 Ела ме хвани с тоя тси smile004 smile092 smile035

 

колега,

искаш да кажеш, че 140 коня на TDI имат по-добра динамика от 160 кончета на 1,8 TSI? Едва ли го мислиш сериозно?. Разбира се, имам впредвид сравнение на коли без никакви допълнителни модификации по двигателя...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оф пак излишни спорове относно дизел и бензин.

 

Аз не мога да разбера какво му е лошото на :

 

2,0 TDI-CR / 103 kW / 140 к.с., DPF, 6M 36 000 лв. - Елеганс.

 

Нито има дюзи проблемни, нито има проблеми с главите като BKD. Много добра динамика, много добър разход. Няма го тракането на PD, все пак си е CR. Нито на разход може да се сравнява с 1.4 или 1.8 TSI - нито на мощност може да се сравнява с 1.4 TSI. Ако пък колегата е луд фен на бензиновите коли - да си взема 1.4 TSI и да започва да събира бързо буквите на Лукойл (VALDO - ти колко пъти вече ги събра? smile168 ). Но най-важното - да покара преди това малко и двете коли, защото вземе ли си - след това няма връщане назад.

 

Лично за мен - най добрия вариант си е 2.0 TDI-CR - 140 или 170 к.с. (RS). Пак влиза в ценовия диапазон който е посочил.

 

Ето и малко реален разход на RS - 2.0 TDI-CR - 170ps - Русе - Мюнхен - среден разход мерен пълно пълно 5,3 - при каране на аутобаните - 130-135 км/ч а на другите места 110-120. На връшане - Мюнхен - Русе - среден разход - 4,8 / 100км. И в двете посоки двама човека (единия 95кг - другия над 120), с много (наистина много) багаж - пълен багажник и отрупани задни седалки. При изпреварване - мощност много - в баири - пак много.

 

Не вярвам 140к.с. двигателя да е кой знае колко по-слаб.

 

Е нека 1.4 или 1.8 TSI - имат такъв разход.

 

Успех с избора и пак казвам - покарай и двете коли и тогава вземи крайното решение. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво ги сравнявате,няма база за сравнение

до сега не исках да се обаждам.....но....

вече никой дизел няма проблеми с главата ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН ОЩЕ ПРЕД 2008 ГОД.

Като динамика и радход положението е следното-ПО-ДОБРА ДИНАМИКА ОТВСЯКЪДЕ ПРИ ДОСТА ПО-МАЛЪК РАЗХОД /особено драстична разлика при високоскоростно шофиране/ ЗА ДИЗЕЛА

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

още в заглавето на темата има несъответствие, не е редно да сравняваш 2.0 тди с 1.4 тси (естествено, че предимството е за дизела) Ако трябва да се сравняват сходни двигатели нека да са 1.8 тси и 2.0 ТДИ. Друг вариант да сравнение е 1.4 тси с компресор и турбина, но той пък не се слага във оки....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ги сравнявам като динамика. За мен въпросът е дали да взема по мощният дизел който доста повече ми харесва като усещане. А и съм карал само дизели. Но поне от досегашният ми опит с комън рейл може да донесе доста проблеми с нашата нафта. Скапа ми един месец отпуска като се потроши в началото и останах без кола. Донесе ми разкарвания и значителни разходи, цените са солени, много солени за дюзите. А сега вече се добавя и фап филтъра за новият дизел. Другият вариант за мен е 1.4 тси(под 150 кс заради големият данък при варненска регистрация), доста по евтин автомобил, без тези скъпи дюзи, без фап филтър. Т. е. може би доста по надежден. Поставяйки му газов инжекцион до известна степен решавам проблема с лошото качество на БГ горивата, едновременно става по икономичен в пари на километър от дизела. Верно губя от динамиката, по маломощен е и т. н., но пък е по тих което за дълги екскурзий наверно е +, нямам опит с бензиновите. А и сумата която съм посочил не ми е лимита, а ми е максимума, който мога да си позволя, но бих се радвал ако е значително под този максимум:).

Но всъщност общо взето взех решение за дизел. Ако имаше автомобил чисто на пропан бутан бих се колебал повече, но няма.

Сега смятам да се поразтърся как е октавията като ходова част, което си е важен въпрос за България. Е и да реша дали да чакам нова година, коледни отстъпки и регистрация на автомобила за 2012.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензинка, колега, бензинка! На нея можеш да сложиш и газ, но на дизела не!

Чудя ти се, след толкова проблеми с дизелите - пак скачаш в киреча?

Глави, дюзи, турбо, кулери, пътища, ремонти, тракане, пушене....и пак дизел?

Заради един по-малък разход на 100 км.?!

Ц, не е вариант smile004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е в разхода причината за избора. Смяната само на една дюза глътва спестеното от разхода за година/и. На дизела, отпускаш съединителя и колата тръгва и на втора, без да пипам газта. За влиянието на климатика върху динамиката на автомобила научих от форумите, на дизела не го усещам. Дали има изкачване също не се усеща като на бензина. Изпреварване на висока предавка - почти няма проблем, просто натискаш и даваш мигач. В града включваш на трета и караш като автоматик, при желание може и да се тръгне на 3та. Отпускаш педала на газта и автомобила забавя значително, супер за моторна спирачка. Автомобила се усеща като доста по мощен с дизела. И опита ми е с 90 кс дизел. Е разхода също е приятен, едно зареждане 1000 1200 км. Пушенето, никакво пропушване както и да я натисках. Шума е доста умерен при комън рейла. А и ТСИ също е с турбина, според мен работеща в доста по натоварен режим в сравнение с дизеловата. Дали е проблемна ще покажат навъртените километри. Да сложа газ, да, но отпада гаранцията, а и е нещо присадено. Друг плюс на дизела, целият двигател при проблема се оказа окъпан в нафта, като го видях карах още 40 км до сервиза, само сложих пожарогасителя под седалката където му е мястото. С бензинова кола подобно шофиране е лудост, за газ да не говорим. Не напразно бойните машини са на дизел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензинка, колега, бензинка! На нея можеш да сложиш и газ, но на дизела не!

Чудя ти се, след толкова проблеми с дизелите - пак скачаш в киреча?

Глави, дюзи, турбо, кулери, пътища, ремонти, тракане, пушене....и пак дизел?

Заради един по-малък разход на 100 км.?!

Ц, не е вариант smile004

 

Глави - както каза Сами - след 2008 няма проблеми с главите.

Дюзи - при комън рейл - такива няма.

Турбо - както може да се скапе турбото на дизела - така може и на бензина.

Тракане - новите CR са далеч далеч от PD - повозете се малко или карайте и тогава правете такива коментари.

Пушене - с DPF филтрите - колите изобщо не пушат. Един път за 50к км се е запушвал и то заради скапан датчик (който и аз не знам какъв е), заради който се запуши филтъра - смениха датчика (понеже беше гаранционна колата), изчистиха филтъра - и колата е пушка отново. Попитах колко струва чистенето - отговора беше - 50тина лв - в оторизиран сервиз на VW.

 

Кулери и пътища - какъв е проблема не мога да си обясня. Има ги и при бензина.

 

С 2 думи - напълно излишен и лишен от логика коментар. Извинявам се ако съм обидил колегата автор на поста....но всеки си има мнение и това е моето мнение.

 

Успех с избора и без значение какъв е - важното е да носи усмивки и само да радва собственика. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземай дизела! Нафта винаги се намира тънкаж /от колонка/. Поне 50 ст./литъра надолу и разходите ти ще бъдат много по малки отколкото на бензин /ако смяташ да въртиш много км./. Да не забравяме все пак , че автобус или камион в БГ на бензин няма. А пък и 2,0 ТДИ 140 к.с. е перфектен и икономичен мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бе, симич - говорим си с колегата....

че много е страдал....а пак скача там smile056

 

......

Иначе - англичаните ни подариха 3 бут. уиски през първото полувреме, дано успеем да им върнем поне една - да се отсрамим поне малко! :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нафта тънкаж и колата по-често на ремонтаж smile048

TSI! Но поне по-голям двигател 1.8,за да не се мъчи колата когато качиш 3-4 мацки smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хич не ми се искаше да се включвам в поредния спор лефске - цска.. пардон дизел - бензин. Но исках да обърна внимание на нещо, с което не съм съгласен. Наистина дизела се кара по-лесно (мързеливо) извън града. Наистина като караш на 5/6 предавка и искаш да изпревариш - огледало-мигач-газ. Наистина при изкачване се кара по-лесно и има повече мощност. Но в никакъв случай не съм съгласен, че в града се сменят по-малко предавки. Дори напротив, определено твърдя, че има много повече ръчкане по простата причина, че дизела трябва да е в точно определени обороти, докато при бензин си рзполагаш с целия диапазон обороти. Специално моята кола, която е далеч от 1.8 TSI и 2.0 TDI се кара изключително мързеливо. 5-та предавка се ползва от 60 до коклкото можеш. Съвсем спокойно си тръгва на втора, дори на трета ако не си спрял съвсем статично. 90 градуса завои, бабуни и т.н. ако те мързи не е проблем да ги вземеш на трета. Общо взето почти при всякаква скорост колата върви на всякаква предавка без да се дави и т.н. Бензинова кола много по-лесно се кара "на трета като автоматик". При дизел (карал съм доста добри дизели) аз лично по-трудно го постигам. Иска си газ на първа и след това доста смяна на предавки с набиране на скоростта. Докато бензина можеш да го изръчкаш до 100-120 на 3-та без да е голяма драма за него.

 

По конкретния спор - ако ще слагаш бомба в колата по-добре си вземи дизел. Като се счупи - счупи се, нали и Бат Сами трябва да яде нещо. Вие път искате всички перпето мобиле да карате. smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега fabia_bs,май не си изчел правилно поста ми. Писал съм- " /от колонка/ ". И все пак bega4kata,вече се произнесе по темата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

simichoil - не разбрах за дюзите? По безпроблемни? Или как. Не са помпа-дюза, но комън рейла си има дюза разпръсквач с електронно управление до колкото знам.

За филтъра определено ме успокои, значи не се скапва лесно, че си е скъп.

fabia_bs - то с 3 4 и аз ще се измъча, така че нека се мъчи:).

NightSpirit - не го обръщам на спор, все пак за бензина знанията ми са най-вече теоретични и от графики:) Колкото за бомбата - колега се запали това лято със семейството, без фатални последици за щастие, вече за газ не ще да чуе. А и над всеки подземен гараж по моловете има плакат - забранено за газови уредби, но мисля, че е пресилено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е в разхода причината за избора. ...... Да сложа газ, да, но отпада гаранцията, а и е нещо присадено..

 

 

:-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига с тая надеждност. Всички съвременни двигатели са сложни и имат достатъчно неща за чупене. При едните ще са дюзи, при другите ще са кабели. На едните турбото ще е капризно, на другите бензиновата помпа. Като цяло 2.0TDI е по-изпитан двигател поради по-дългия период на разработка и ползване. Т.е. предполага се, че е по-надеждния.

 

По темата бих предпочел дизела. Просто не мога да свикна с мисълта да карам "малолитражка". Но това е мое разбиране. Пък и в градско е съвсем различно да си тръгваш на светофарите само с отпускане на съединителя smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизеловия мотор има по голям КПД. По- голяма мощност при по- нисък разход.

Съвременните дизели нямат нищо общо със старите печки и не отстъпват по динамични качества на бензиновите мотори

Аз бих избрал дизел и следващата ми кола ще е такава.

 

... Не напразно бойните машини са на дизел.

Има и бензинови ;)

Но не могат да стъпят на малкия пръст на дизеловите по вървене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Не напразно бойните машини са на дизел.

 

OFF TOPIC: Доста от бойните машини са всегоривни smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Не напразно бойните машини са на дизел.

 

OFF TOPIC: Доста от бойните машини са всегоривни smile049

:smt017

 

Има американски всегоривни танкове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последните поколения дизел нямат нищо общо с пушене и тракане.За мощността и еластичността,да не говорим.Казва ти го човек,дето е имал четири бензинови коли.Сега карам три дизела и не бих ги сменил с бензинки! :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.