Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Сравнение между 1.4TSI и 2.0TDI


Hursa

Recommended Posts

Бензина е с по-ниска плътност от нафтата и вероятността да се запуши дюза е по-малка, а в някои бензини слагат и добавки така че няма страшно. ...

 

Противоречиш си. Ако е с по-ниска плътност означава, че дюзите са по-малки за да впръскат същото количество гориво, т.е. вероятността за запушване е по-голяма.

 

Като цяло смятам, че при редовна смяна на горивния филтър проблем няма и за двата типа двигатели.

 

@padrino, при мен за 130к км проблем не е имало. За сметка на това се сещам за един 2.0TFSI заменен на 6800км (ако не се лъжа за километрите, но са горе долу там). Та това показателно ли е? За мен не е. В голяма степен нещата зависят от поддръжката и отношението към техниката, като, естествено, не изключваме и елемента "късмет".

 

Това дойде малко off-topic.

 

По темата - караш много: взимаш дизел, караш малко: взимаш бензин. Ако цената на бензина ти дойде в повечко слагаш газ (при турбинираните мотори е доста пипкава тая работа smile049 ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 109
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Hursa

    24

  • padrino

    9

  • ruark

    8

  • VALDO

    7

Най-много писали в темата

Още един глас за дизела. Гигантският въртящ момент на ниски обороти е като наркотик. А като започне да не ти стига, винаги можеш да се разбереш с bega4kata за някое подобрение... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

RRR - наверно Добри е имал в предвид по ниският вискозитет при бензина, а и големите дюзи могат да бъдат отворени за по кратко време. Но както и да е, те дюзите на дизела работят и на по друг принцип до колкото знам. А за съжаление филтърът задържа само твърди примеси, а може течните да дадат проблем - моя си го сменях най-редовно но не помогна. Но това са си мой разсъждения по тема която не познавам. И все се чудя защо няма чисто газови автомобили - както има дюзи за бензин така би могло да има и за втечнена газ, нататък почти всичко е еднакво.

gorchy - и 320 въртящ момент са ми предостатъчни, няма да го впрягам в плуг:)

Единствено което остана да ме притеснява в октавията е сравнително голямото купе на сравнително малката база, по малка от средната за класа. И интериора вътре, все пак най-вече него гледаме като шофираме. Но това са други теми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствено което остана да ме притеснява в октавията е сравнително голямото купе на сравнително малката база, по малка от средната за класа. И интериора вътре, все пак най-вече него гледаме като шофираме. Но това са други теми.

Е това най-малко трябва да те притеснява (невероятно стабилна е), а и за поддръжката такива въпроси задаваш, се едно за такси я готвиш и 500к не и мърдат.

КР не е по-икономично от ПД и със сигурност малко изостава откъм пъргавина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и скоро би трябвало да излезе новия модел... хубаво правиш, че изчакваш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко скоро?По

не година още.

 

 

2013 есента

 

Чак тогава? Предполагах, че ще го изкарат по-рано... :o

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 години са си много, а и при пускането на нов модел цената си му е висока и проблемите първата година с новия модел са повече до колкото знам:) Ако евентуално поръчам с коледните промоции надявам се рано на пролет да съм с нова кола. Тъкмо ще си спестя купуването на стоманени джанти с зимни гуми тази година. А и не карам много зимата. Новата кола за мен е в далечното бъдеще.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече по добре разбирам почитателите на бензина. Покарах голф 6 гти на бивш колега от Русия. Над 200 кс, при изпреварване сваляш от 6та на 4та, мигновенно оборотите скачат, не като при дизела, а като натиснеш гумите свирят на 90 км/ч и се истрелваш на 130 само за времето на изпреварване на един тир. Затова състезателните автомобили са бензинови.

 

Мнооооого добре те разбирам :mrgreen: но и при дизел 200 кс усещането е добро! Тук говорим за обикновенна семейна кола и човек който кара в колоната с колите!

Както казаха колегите по-горе, ако няма да я караш повече от 10-15 хил/км на година взимай бензин. Ако ще караш хиляди на месец взимай дизела!

 

п.п. До тук разбрах, че бензините са най-смотаните ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Hursa недей да чакаш Коледните промоции толкова. Огледай се сега есента какво става, че миналата година бяха най-силни и аз тогава взех и моята кола.

 

Бе нека 2.0 TDI да кара в колона, особенно ако му закачиш и steinbauer-a ... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами извода до тук май бе за да са сравними автомобилите трябва 2 тди да се сравнява с 1.8 тси. А тогава разликата в цената е по малко от 5%. За избиване на тази разлика с многото навъртени километри вече не е необходимо да се говори. Явно въпрос на вкус, за едни бензин, за други дизел:)

Не толкова коледните промоций чакам, а някой и друг лев, че купувам и гараж:). Като купувах жилището ми предлагаха и гараж, но тогава ми се видя излишно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

P.S гледам че в началото си писал ценови диапазон 40-45k. В такъв случай или 2.0TDI или 1.8TSI L&K задължително.

 

http://skoda-auto.bg/BGR/prices/Documen ... 082011.pdf

 

Това са ти цените, като от тях вадиш 10%, а ако колата е налична можеш да ги натиснеш още надолу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като купувах жилището ми предлагаха и гараж, но тогава ми се видя излишно.

 

Дето се казва - като имаш мустак, ще си купиш и гребенче :lol:

 

Наистина избора си е лично и само твой! Направи поне няколко теста и избери сам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Елеганс + селекшън + още някой дреболий и евентуално ксенон.

Направи си сметката добре. Разликата м/у това което си писал и L&K ще ти е към 2000 лева, а в L&K има и доста други благини :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ЕТ Бургас, преди няма и месец, имаше изложена сребриста О2 Л&К лифтбек, ТДИ 140 к.с. за 43000 лв. със светъл кожен салон.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тез пари в джоба - аз бих се огледал за Супърб smile168

:smt030

 

Стига пускал мухи, че ще му стане бюджета на 50к вече :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заблудил съм четящите. Надявам се несъзнанетелно, а не подсъзнателно. Нямам ги в джоба тези всичките пари:). В най-добрия случай 25% първоначална вноска плюс допълнителните разходи. И то благодарение на това, че тук където работя гаражите са евтини. Ако ги имах едва ли щях да се интересувам толкова от разход и данъци, не че не е нормално да се интересува човек с пари от подобни въпроси, а защото съвсем не съм от пестеливите. Да скоча на супърби? Всичко скача, разходи, подръжка, застраховки. Плюс вноските за 50к лизинг и вече колата ще си стой повече в гаража:) 40 к максимума ако не искам да се ограничавам, че си харча доста, най-вече за глупости. В L&K единствено ме съблазнява идеята, че като цяло автомобилът наверно е по качествен, мога да си наложа финансов борд и да я изплатя. Но поне видимо разлика не видях с елеганса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разлики спрямо елеганса има доста:

 

салон с кожа/алкантара също и лайсни в пиано лак, както и осветление в дръжките на вратите

по-добра музика - bolero вместо swing

ксенон стандартно има L&K

подгряване на двете предни седалки - голям кеф зимата

електрическа седалка на шофьора с 3 позиции за запаметяване - това е ебаси екстрата

поне за мен - още повече ако я кара повече от един човек - натискаш бутона с твоите настройки

и всички промени по огледала и седалката са както си го оставил ти

 

друга важна екстра е че боята металик при L&K е стандартна и не се доплаща за разлика от Elegance

 

отделно имаш разни такива малки глезотии по-скоро визуални:

 

- гърне от неръждаема стомана

- прагове L&K, стелки комлект, щора на 5та врата

- 17" джанти с хубави гуми

 

абе моето мнение е че където са 40 там са и 42 хиляди - вземи си L&K

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кожата не ми допада, има вид на нещо което трябва да се пази повече и e по подложено на видимо износване. На пияно лака също като че ли дребните драскотини ще са по забелижими. По добрата музика е добре, но нямам много фин слух. С липсата на подгряване ще трябва да се примиря, ел седалката определено не ми хареса, не вдъхва доверие този механизъм, а и ще шофирам само аз.

Много ми допадна бялата шкода с черни огледала и с черни защитни лайсни, но не може:) Ще трябва да се плаща металик, като реша да я продавам ще и дигне цената:)

За гърнето не знаех. Проговете ми харесаха много и щората. 17 инчови джанти, не, много нисък профил гуми, скъпи, и това на нашите пътища. Но ще си добавя 16ки, че включените в пакета 15ки са си грозни, а хубавите 15ки срещу доплащане, вървят с някакъв странен размер гуми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

отделно имаш разни такива малки глезотии по-скоро визуални:

 

- гърне от неръждаема стомана

И ambiente-то (2.0 ТДИ) е с такова.

 

Кожата не ми допада, има вид на нещо което трябва да се пази повече и e по подложено на видимо износване.

Няма по-лесна за поддръжка и по-здрава от кожената тапицерия. Е, верно че моята е афтърмаркет...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.