Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda 120 "Прераждането"


maxrpm

Recommended Posts

Малък ъпдейт от днес. Огромни благодарности на Ванката от Разград за пантите! Да знаете, че са леви и десни. Пешо ми даде филтър въздушен, но нещо ме хвана нервата и само го закачих с пружина за колектора, благодарности за новите филтриращи елементи.

 

Това което виждате момчета е най - добрия капак на Симо, според думите му :D

 

 

24092014011.jpg

26092014012.jpg27092014013.jpgNew_Bitmap_Image.jpg

 

Капака се затвори от първия опит, след настройка на бравичката, линиите излязоха, но следващия уикенд, ако се доберем с Косьо до селото трябва да приберем малко калника в долната му част, мен днес ме достраша.

Редактирано от SKODA 105 RS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tи ако знаеш какви войни водим с дядо ми и баба ми .... двора е огромен, къщата е на 4 етажа, само хвърля части. Оня ден се качвам на тавана, знам че има капак заден там един, гледам капак ***. За двора, тук пречи на ремаркето, там пречи на доматите .... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Малко ъпдейтче от съботния ден. Със съдействието на Косьо (Galliard33), успяхме адекватно да затворим зейналата дупка от дясно. Всички болтове съвпаднаха с дупките си и линиите си дойдоха успешно. Отиде 1 малка кутия кит, влакнест на Novol и много малко от втора. Грунда е 3 ръце, като аз боядисвах 1 вата ръка с 400мл грунд и задната маска стече много грубо, но не е проблем, тя е боядисана отдолу с жълта боя. Втората и третата ръка доверих в ръцете на Косьо. За съжаление 1 вата ръка съхна 40мин., 2рата и 3 тата по 15мин. и финалната снимка е на тъмно, но .... A LITTLE HAPPY ENDING :champion: Сега колата може да изкара една зима без да ръждяса, а напролет боичка по поръчка и сме готови.

 

Огромни благодарности на Косьо, за цялата оказана подкрепа в начинанието. It is ROADKILL good enough :D

18102014039.jpg

18102014030.jpg
18102014031.jpg
18102014032.jpg
18102014033.jpg
18102014034.jpg
18102014035.jpg
18102014037.jpg
18102014038.jpg
18102014039.jpg

Редактирано от SKODA 105 RS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесна работа сте свършили. И двамата заслужавате потупване по рамото!  :hi:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не типично за Сашето... Къде е двулитровката на снимките :tongue_1: :flag_skoda:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е така, Ванка, когато трябва да се работи, противно на всеобщото разбиране, не може да се подпиива биричка. Пие се на маса с компания със салатка, около колата няма как. ;)

 

P.s. Имаше 2литрова количка на банцига, ама беше топла, а на касовата бележка пишеше "хляб" , явно е хляб за шкодаджий :D

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има. Свалих я, за да не я повредя с шлайф машината и за да не я грундирам в последствие. В раздел продавам, се появи броня задна, стискаме палци да не е крива. :) За момента не бих я карал без броня, защото вече отслабения калник, не може да поеме втори удар.

 

Най - добре е да си я има, но много се замислям дали да не я хвана за калниците с пластмасови болтове :eusa_think:

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има. Свалих я, з

 

Най - добре е да си я има, но много се замислям дали да не я хвана за калниците с пластмасови болтове :eusa_think:

 

Това е добро решение, ще си спестиш доста главоболия! Аз карам с бели, пластмасови каруцарски болтове от дъски за тоалетна чиния. Вършат идеална работа, пък при евентуален удар или закачане няма опасност бронята да разкъса калника или да го деформира

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Mиналата Неделя , успях да щракна 1вата снимка на светло, за съжаление обаче, забравих да си взема ключовете :(

 

IMG_20150222_150048.jpgIMG_20150222_150108.jpgIMG_20150222_150129.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

В Събота я пойзкарах малко, че да не ме биете , пък и да си види събратята и съсестримите по пътя. Чувстах се така все едно не съм я карал лично 9 години, педала на спирачката ми се стори много високо, всичко ми се видя дребничко, разглезил съм се много с инжекцията и я угасих 100 пъти докато я изкарам, но след първите 200 метра си припомних защо си я харесвам - Изключително е забавно да си караш 120 ка , и голям яд ме хвана, че не мога да бръмна до града да сипя гориво и да я измия.

 

IMG_20150411_130227.jpg

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре си я раздвижил. Много се радвам, че грунда е удържал положението и няма зимна ръжда. Кога ще бръкнеш цвета? Компресора ми е прашасал, пистолета пресъхнал... :download: :cleaning:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре си я раздвижил. Много се радвам, че грунда е удържал положението и няма зимна ръжда. Кога ще бръкнеш цвета? Компресора ми е прашасал, пистолета пресъхнал... :download: :cleaning:

Живи и здрави края на Юни , ако е дал господ !

 

@all - Здравейте. Трябва ми малко акъл от старите мозъци. 2006-2007 ма имаше идея на "tiny" за използване на моторчета за ел стъкла от темпра/типо, като се заварява механизма им за този на 120ката

 

Днес се сдобих с 2 машинки, за съжаление различни, като и двата модела са за темпра/типо (проверено по снимки в megaparts) Мисля че само долната , ще ми свърши работата, горната ми изглежда странно. Моля ви ако някой има снимки , или спомен от темата на tiny, или го е правил, нека даде някаква идея!

IMG_20150415_150153.jpg

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше , така като гледам таз долната машинка ако разкапсуловаш редуктора , можеш директно да го занитиш на машинка за Фаворит/Фелиция (те са също с пружинно жило) , но до сега не съм виждал машинка на 120 -ка .

Между другото долната машинка от каква кола е ?

 

П.П. Има предвид , че уплътненията на предвидените за ел.стъкла врати са малко по-хлабави и ако сложиш на врата без ел. стъкла механизъм почва да ручи като ярмомелка колкото и изправен да е механизма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това са двата модела оригинални машинки за фиат типо , горната беше лява , долната дясна . Има и лява от модела с редуктор. Но явно на моя донор тя е била сменявана, защото пише 1998 , а колата е 1991

 

Аз съм карал 120 ка с ел стъкла, продадох ги на Ангел на сточна гара тогава , ама сега искам пак да си имам.

 

И аз си мисля че горната няма да е пригодна за мен, ама и така пак съм си на кяр една машинка ;) Може пък и на някой да му щукне идея как да стане - добре е дошла.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена... я пак.. http://vbox7.com/play:8de2b40cЗнам, че музиката е усилена, но това са най-тихите ел. стъкла, които съм чувал някога.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казах със 120 -ки нямам опит ... за Фелиция съм сигурен , че е така дори и да са оригинални .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти много гена, галерията от време оно вече съм сигурен че няма бекъп, защото тя беше на друг хост, но пак е полезно да се знае че стъпката на жилото е еднаква и че се изисква само една дупка.

 

П.с. Toше, пича сигурно е смазал водачите с масло за шевни машини и мойте ел стъкла на жълтата бяха бавни, пък да не кажа че и на фелата им помагам когато много бързам ...

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше , аз ти благодаря ... ако не беше отворил приказка за тез машинки още щях да се чудя от каква Шкода ще станат на Формана :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...

Днес взех ключовете от 120ката и успешно я запалих от 10тия път. Явно бензин на година и половина гори кофти. Тя се засрами от представянето си и изгоря подсветката на оборотомера. Разходих я до другия край на селото и я прибрах, но гаснеше в движение и пропускаше цилиндри, беше много забавно :) :) Припомних си и как се спира с кола без серво на спирачките. Не съм още сигурен какво точно да правя с тези карбуратори, ако ще я карам идущото лято. Мисля да започна да приемам оферти за чисто нов карбуратор от ВАЗ 2101, но нещо ми казва, че карбуратора е нещо проклето .

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото е само един  :banger_2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.