Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкодилака ми


Алексиев

Recommended Posts

Здрасти на всички.

От скоро се сдобих със Skoda Felicia 1.9d. Внос от Италия на реални 118 000 километра.

Цвят бордо, като екстри има само аребегай-бе и централно и халогени (ако е екстра) :D

Направено и е пълно обслужване и чисто нов акумулатор 74 ампера (дали не и е силен, абе да има за зимата ;) )

Има леки забележки бронята е хваната с тел на едно място, решетката е в 2 цвята, на места и е паднал лака, но не е болка за умиране, колата е за каране..

Има проблем с ключалката на шоф. врата, но ще бъде оправен. Проблема е там, че не може да се отключи колата от шоф. врата, а може само да се заключи. И задна влиза малко тегаво, а и излиза трудно също.

Като цяло колата е доста стегната вози добре, за разхода още нямам впечатление, защото не е карана много.

Имам малко снимки на пс-то, по - натам още снимки.. smile001

 

Имам само няколко питания. Защо като сложа пета (предавка) и почва нещо от пред от двг отсег да свири, ремък на водна помпа, или...?

И другото ми питане е нормално ли е работната температура на колата да е 70 градуса? При 120 км пробег от които 120 км да речем 40 са градско.. :-k

post-12495-138453438142_thumb.jpg

post-12495-138453438153_thumb.jpg

post-12495-138453438156_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 96
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Алексиев

    34

  • martin_284

    15

  • Logrus

    10

  • felicialx

    9

Най-много писали в темата

Ново масло на скоростите от това:

 

http://picbg.net/pic.php?u=48572E9NgY&i=545003

 

и виенето може и да намалее а задната ще се оправи, събира около 2.4л.

 

С нов термостат температурата ще се нормализира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бащата беше същия проблем с виенето. Но при него направо се връщаше лоста в неутрално. Проблема беше зъбното колело. Дано при теб с доливане на масло да се оправи. А за темперетура провери си и датчика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита придобивка колега - много и безаварийни километри Ви пожелавам заедно s_flag

Свиренето на 5-та ти е от скоростите - и при мен го има. Най-добре си смени маслото в скоростната кутия с ново - не е сигурно какво масло имаш вътре. По-горе някой от колегите беше написал, че е около 2,5 литра - т.е. няма да е кой знае какъв разход.

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и добре дошъл! Слушай какво ти пее Бегачката! Там е истината! smile027

 

Това е меко казано неуместно изказване! Останалите колеги включително и аз се стремим да излъжем колегата така ли? :smt018

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да ми се сърдите , но бегачката е професионалист , а всички останали сме лаици , дето чат пат човъркаме из железариите и в общи линии мненията са сбор от това , което съм чул или виждал , отделно никой не чете и всички препоръчвате смяна на масло

Маслото е сменено и нивото му е шест

какво да кажа друго smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лагера на 5 определено е за смяна и хич не се заблуждавайте,че със смяна на масло ще спре виенето. [-X

Обаче мен друго ми е интересно?!...Как кола на 13 г да речем,при това нафтова е само на 118К :-k :-k :-k

Това означава ,че всяка година италянеца е изминавал под 10к което е абсолютна измама. Никой смотан италянец не си купува нафтова кола за да кара под 10к на година. [-X

Така че колега, въоръжи се да очакваш и други изненади за напред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да ми се сърдите , но бегачката е професионалист , а всички останали сме лаици , дето чат пат човъркаме из железариите и в общи линии мненията са сбор от това , което съм чул или виждал , отделно никой не чете и всички препоръчвате смяна на масло
Маслото е сменено и нивото му е шест

какво да кажа друго smile049

 

Четем и мислим и в резултат на това много ясно разбрахме, че смененото масло с ниво "шест" се оказа на двигателя.

 

Абе карай да е весело.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, ако бяхме в клуб "Уаз 4х4", докат се разберете за кое масло става дума, (на предния диференциал ли на задния на раздатката ли на скоростите ли на двигатела ли) не знам колко мнения щеше да има в темата. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, да си я караш без големи ремонти много километри, а ако е от лагера на ск. кутия хем ще си видиш и състоянието на съединителя покрай ремонта и, който няма да е скъп според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги за да не отварям нова тема искам да ви попитам,и аз имам фелиция 1.9д и не мога да намеря пробката за наливане на масло в скоростната кутия,може ли да ми качите някаква снимка или да ме ориентирате,ше съм много благодарен (маслото го налях през жилото на километража, но искам да разбера ако има пробка къде е) s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лагера на 5 определено е за смяна и хич не се заблуждавайте,че със смяна на масло ще спре виенето. [-X

Обаче мен друго ми е интересно?!...Как кола на 13 г да речем,при това нафтова е само на 118К :-k :-k :-k

Това означава ,че всяка година италянеца е изминавал под 10к което е абсолютна измама. Никой смотан италянец не си купува нафтова кола за да кара под 10к на година. [-X

Така че колега, въоръжи се да очакваш и други изненади за напред.

Да бе , лагера определено и за смяна как ли не. Ти карал ли си кола с ниско ниво масло на скоростната кутия да видиш как вие. Така като гледам човека най вероятно казва че маслото на двигателя е сменео. И аз много се дразня за километрите. Колата е на 118к реални ? тцтц . Стига сте гледали тез километражи , кой знае колко пъти по 118 к има навартяни. Айде успех и да си я пазиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо мерси за пожеланията на всички. s_flag

 

Лагера на 5 определено е за смяна и хич не се заблуждавайте,че със смяна на масло ще спре виенето. [-X

Обаче мен друго ми е интересно?!...Как кола на 13 г да речем,при това нафтова е само на 118К :-k

Това означава ,че всяка година италянеца е изминавал под 10к което е абсолютна измама. Никой смотан италянец не си купува нафтова кола за да кара под 10к на година. [-X

Така че колега, въоръжи се да очакваш и други изненади за напред.

 

Колега, колата не е карана последните няколко години, била е зарязана в един гараж и не е карана въобще. Предишният собственик е възрастен човек, който е купил колата чисто нова от магазин на шкода в Италия, а аз съм и втори собственик. Мотора не е мит само е забърсан с парцал. В момента съм със счупен крак и съм трудно подвижен, като карам колата все забравям да и ударя някой фотус. Вече е късно, но утре ако не забравя ще я снимам.

 

Честито , колко пари я взе ?

 

Колега, колата я взехме от познат. Купихме я за 1 800 лева. Човека който ни я продаде я обслужи (масла, ремъци, филтри и.т.н) + чисто нов акумулатор за негова сметка, за което евала му правя.

 

А относно скоростите, ще сменя маслото, пък ако не е от него ще отваряме скоростите.

 

Маслото е сменено и нивото му е шест :smt017

 

Имах на предвид маслото на двг. (сори за объркването, не бях прочел хубаво какво ме питаше колегата над мен.)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега. Запалка не ми трябва, не пуша и няма и да търся. Даже мисля да си взема зарядно за телефона за запалката. \:D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.