Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

3000 лева повече за дизелов Суперб - струват ли си?


rendeto

Recommended Posts

Загледъл съм Супърб комби Бизнес обурудването, но имам вечната дилема бензин или дизел. В момента разликата между 1.8 tsi и 2.0 tdi (170) е 3200 лева. Карам към 10 000 км на година , главно извънградско. Въпросът ми е: колко е динамично бензиновото комби и колко ще харчи на магистрала (при 120 -140). Струват ли си допълнителните 3000 за дизела като динамика , разход и ако е продавам след 5 години?

Благодаря предварително за мнениятя и се извинявам ако повтарям някои въпроси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 85
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Milen Dimitrov

    11

  • rendeto

    9

  • VALDO

    7

  • PRO

    7

Най-много писали в темата

На този въпрос точен отговор няма да получиш.

Предполагам, че става въпрос за нова кола!?

Вземи тази с по-малкия данък. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Загледъл съм Супърб комби Бизнес обурудването, но имам вечната дилема бензин или дизел. В момента разликата между 1.8 tsi и 2.0 tdi (170) е 3200 лева. Карам към 10 000 км на година , главно извънградско. Въпросът ми е: колко е динамично бензиновото комби и колко ще харчи на магистрала (при 120 -140). Струват ли си допълнителните 3000 за дизела като динамика , разход и ако е продавам след 5 години?

Благодаря предварително за мнениятя и се извинявам ако повтарям някои въпроси.

 

И аз бях пред подобна дилема дали да си изневеря на любовта към дизелите или да взема бензин отидох карах и двете и си избрах smile092

Така че отиди покарай ги и сам ще разбереш коя е твоята, освен това има и сайтове където хората си сроделят разхода, просто за справка можеш да ги погледнеш.

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен си струва.Бензиновия трудно може да достигне такъв разход особено като го настъпиш.Tdi power smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 10к на година какво значение има разхода ?!?!? 3к са си 3к. При такъв пробег бих се хвърлил на бензинова малолитражка с турбо smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си я N1 за да плащаш смешен данък!

Иди покарай и двете,че да видиш коя на теб ще ти се понрави!

Иначе за извънградско и около 10 000km на година аз избрах 1.8TSI!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за споделената информация. Да за нова кола става въпрос - искам да се възползвам от Бизнес оборудването преди фейслифта. Днес ходих до Надежда и карах 2,0 TDI - 170 ps ДСГ-то (комби) и същото (седан) ръчна кутия. Еми много вървят и двата автомобила :) За пръв път карам ДСГ и много ми хареса. За съжаление нямат 1,8 в момента. Дилъра ми каза, че имат седан 1,8 (4x4) и мога да го тествам другата седмица ама да видим. Иначе като динамика да запитам "Milen Dimitrov" (така и така си карал дизел преди това) как е спрямо 1,8 за комбито? В смисъл като го натовариш (4 човека, багаж) при изпреварване, планинско или някой друг ако има наблюдения.

Относно N1 малко съм разубеден. ДДС няма да взимам а и при нашите политици знам ли какво ще измислят утре с тези товарни автомобили и после ходи се оправяй.

Още един въпрос към "Milen Dimitrov" - твоята красавица какъв цвят е? Че днес гледах капучино и Platinium Greay и съм малко в дилема за цвета.

Другото нещо е ръчка или ДСГ-то :) Е много ми хареса. Може ли да споделите за изминати километри как е положението с ДСГ-то, проблеми, разход, абе плюсове минуси, з-то преди автомат не съм карал до сега.

Предварително благодаря за всички отговори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за споделената информация. Да за нова кола става въпрос - искам да се възползвам от Бизнес оборудването преди фейслифта. Днес ходих до Надежда и карах 2,0 TDI - 170 ps ДСГ-то (комби) и същото (седан) ръчна кутия. Еми много вървят и двата автомобила :) За пръв път карам ДСГ и много ми хареса. За съжаление нямат 1,8 в момента. Дилъра ми каза, че имат седан 1,8 (4x4) и мога да го тествам другата седмица ама да видим. Иначе като динамика да запитам "Milen Dimitrov" (така и така си карал дизел преди това) как е спрямо 1,8 за комбито? В смисъл като го натовариш (4 човека, багаж) при изпреварване, планинско или някой друг ако има наблюдения.

Относно N1 малко съм разубеден. ДДС няма да взимам а и при нашите политици знам ли какво ще измислят утре с тези товарни автомобили и после ходи се оправяй.

Още един въпрос към "Milen Dimitrov" - твоята красавица какъв цвят е? Че днес гледах капучино и Platinium Greay и съм малко в дилема за цвета.

Другото нещо е ръчка или ДСГ-то :) Е много ми хареса. Може ли да споделите за изминати километри как е положението с ДСГ-то, проблеми, разход, абе плюсове минуси, з-то преди автомат не съм карал до сега.

Предварително благодаря за всички отговори.

Когато ги карах миналата година в града разлика не усетих между бензина и дизела и двете се вървяха smile117 но повече като динамични показатели за 1,8 не мога да ти дам.

Моята лятото към морето 5 човека преливащ багажник и пуснат климатик, по магистралата нямаше проблем да вдигне над 200,а после след Ямбол нямах проблем с изпреварванията.

Цветът е лилав аметис или нещо подобно.

Аз бих взел DSG-то.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цветът е лилав аметис или нещо подобно..

или-пурпурен металик! :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за споделената информация. Да за нова кола става въпрос - искам да се възползвам от Бизнес оборудването преди фейслифта. Днес ходих до Надежда и карах 2,0 TDI - 170 ps ДСГ-то (комби) и същото (седан) ръчна кутия. Еми много вървят и двата автомобила :) За пръв път карам ДСГ и много ми хареса. За съжаление нямат 1,8 в момента. Дилъра ми каза, че имат седан 1,8 (4x4) и мога да го тествам другата седмица ама да видим. Иначе като динамика да запитам "Milen Dimitrov" (така и така си карал дизел преди това) как е спрямо 1,8 за комбито? В смисъл като го натовариш (4 човека, багаж) при изпреварване, планинско или някой друг ако има наблюдения.

Относно N1 малко съм разубеден. ДДС няма да взимам а и при нашите политици знам ли какво ще измислят утре с тези товарни автомобили и после ходи се оправяй.

Още един въпрос към "Milen Dimitrov" - твоята красавица какъв цвят е? Че днес гледах капучино и Platinium Greay и съм малко в дилема за цвета.

Другото нещо е ръчка или ДСГ-то :) Е много ми хареса. Може ли да споделите за изминати километри как е положението с ДСГ-то, проблеми, разход, абе плюсове минуси, з-то преди автомат не съм карал до сега.

Предварително благодаря за всички отговори.

 

Не ми се намесваше но все пак. Карал съм всички мотори на Шкода на максимум, но на различни модели. ДСГ-то е супер екстра, но 7 дава много дефекти, затова е по-разумно ръчна. Дизел по принцип не обичам, смятам, че е просто един балон дори вече спукан. 1.8 ТSI си е класов мотор без излишни шумове и с отлична динамика, препоръчвам го! Икономията при дизела е илюзия особено за този пробег. Ако вземеш и 4х4 както говориш ще се родиш. Мисля, че откакто разбиха тестовия Супърб 3.6 4х4 DSG 6 не са взимали друг, но ако имат просто го покарай и пак пиши. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей те,

Явно си карал нещо като моята шкода - 2,0 TDI, 170, DSG 6, комби , капучино цвят. Аз лично съм много доволен, като се има в предвид, че преди години карах Ауди А4 1,8. Автомата прави колата много динамична и приятна за каране, няма нищо общо със старите автомати. Когато беше на 2 седмици ходихме до Дания през Румъния - 4 човера с багаж до тавана на комбито и както гледах да не я настъпвам. В Румъния се представи блестящо в завоите и изпреварванията. Просто решаваш да изпревариш и TDI i DSG го правят факт. DSG 6 е доста по "здрава" от 7. В общи линии и двата модела са добри, въпроса е какво ти ше си харесаш, на събирането на Вонеща вода имаше колега от Бургас с 1,4 TFSI - той каза че много върви .... който кавото си хареса. Иначе за дизема - felicialx - не е балон, дизела винаги е по ефективен от бензин, просто така си работят ( процес на горене ) , а за 3,6 FSI , не мисля че е за препоръчване, аз бих взел 2,0 TFSI - мощен, но доста по малък и икономичен, а има много по-голям потнциал за тунинг.

Гледай , караи и това което ти е на сърце.

 

П.С. - цвета жена ми го избира и е доста сполучлив и добре се стравя с мръсотията по нашите пътища!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цвета и аз съм го оставил на жената :) иначе с човека с който правих тест драйв ми каза че като цяло 6 степенното дсг било по-здраво.За съжаление 4x4 и 2.0 tsi няма да мога да поръчам з- то ги няма в бизнес обурудването (с иключение на 170 ps дизела ръчка), но при моете 10000 км май клоня към бензина. А 1.8 tsi как е разхода в града, 10-11 ще прави ли лято/зима. Защото имам колега с ново рено меган 1.4 tsi 140 ps и лятото трудно го смъква под 11.5 -12 а маршрута не бих казал че му епълен със задръствания.

И едно питане за 4x4 (понеже не съм карал ) човечеца ми каза че 1.8 мотора се държи доста по- различно когато е само с предно и съм нямал да получа усещането за колата, защото тестовият автомобил бил 4x4 и при рязко натискане на газта прехвърлял повечото усилие на задния мост. Ако някой е карал двата модела ще съм благодарен ако сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, бъдещ колега :)

Логиката казва, че при този малък преход на година и препродажба след 5 години и 50К на километража би следвало да си напазаруваш бензинов мотор. Най-добре ОБАЧЕ е да караш и двата двигателя на които си се спрял, да оставиш мозъка да пресмята и накрая...сърцето да избира! И двата двигателя са достатъчно динамични, че да не усетиш никаква липса на мощност по време на шофирането. Не мога да разбера обаче, защо много хора се чудят, дали натоварена кола с 4 човека и багаж ще върви... 170 коня малко ли изглеждат - нямам си идея. Мога да споделя от опит, че 110 нафтови кончета на Октавията ми са предостатъчни да теглят 4 човека + до дупка пълен багажник със ски оборудване за тези 4 човека и като капак - 4 чифта ски на покрива, за да развалят аеродинамиката и разбира се - пълен до дупка резервоар!

023070174.jpg?r=0

Да поддържаш 180 по магистралите е точно толкова лесно, колкото 40 в града, а изкачването на Алпите през различни проходи е безпроблемно /да не говорим за нашите си в БГ/, както и изпреварването там, където се налага. И това са 110 коня... Та тези 170, които вярно са на по-тежко купе, на дали ще се озорят.

Каквото и да избереш - ще е достатъчно мощно и бързо! Едното ще струва малко повече, но пък ще лапа неприлично малко за предложената динамика. Другото е по-евтино, но лакомичко. Имай в предвид и продажбата след 5 години обаче! Дизела ще го спазариш по-бързо и за повече парички - това е гарантирано, докато за бензинката не бих казал същото. Освен ако няма точно в този момент някой навитак до смърт за бензинова ламя на 5 години :) Което разбира се не е изключено!

Успех с покупката!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизел манияците винаги изпадат в крайности... Нормално за тях. Както жените се опитват да докажат, че са хора. За тези километри си взимай бензин. Аз карам бензин 1.8 с DSG7 и съм си много доволен от возията. Разхода градско не ти мърда десятка. Извън града горя 7-7.5 . Иначе имах проблем с DSG7, който е описван във форума. Ако ти се занимава го чети. Оставих колата за 2 дена да и сменят съединителите и сега вече повече от година нямам никакъв проблем. Сменя си ги много добре скоростите и не се усеща нищо при смяната. Предполагам, че в новите модели този проблем въобще няма и да го има. Аз съм на 26 000 км и все още имам проблем с горенето на маслото, макар че като цяло разхода му намаля. Два пъти правих теста за разход на масло и два пъти не съм излизал от нормата, която дават от завода. Като цяло, ако можех да се върна 2 години назад никога нямаше да си купя нова кола. Ти си знаеш парите, но за мене нова кола ... никога повече. Това е моя съвет. Намери си запазена втора употреба и с остатъка от парите заведи жената на екзотична почивка където си пожелаеш. После ела да ме почерпиш за съвета smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тези километри и аз затова мисля за бензин, въпреки че в момента карам дизел (ланча капа 2,4 JTD). Разход 10/100 мисля, че е добре

при положение че моят гроб в момента прави 8,5-9,5 лятото с климатик градско София и 10/11 на 100 зимата, извънградско ми прави 7,8-8,3 при не повече от 120-130 км/ч.

Така че ако бензина ми прави същият разход мисля, че ще съм ок. За горенето на масло го знам от един колега с ауди 1,8 тси, но това не ме притеснява щом заводско си го дават.

Отностно старoто и ново - ланчата е взех на старо и съм доволен (нищо сериозно до сега - 6 години). А отностно лизинга - аз нямам да плащам повече от 50-60 % от

вноската на месец и затова загледах и дизела и бензин с ДСГ за същата цена.

Общо взето за 43000 лв изборът е (комби задължително заради жената и чаавето):

1. Бензин ръчка 1,8

2. Безин ДСГ

3. Дизел ръчка 170 кончета( 140 няма смислъл :) ) - карах и дизел ДСГ-то (пак според човека от шкода по-надежно) ама още 3 бона отгоре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Бензин ръчка 1,8

2. Безин ДСГ

3. Дизел ръчка 170 кончета( 140 няма смислъл :) ) - карах и дизел ДСГ-то (пак според човека от шкода по-надежно) ама още 3 бона отгоре

 

Среща се негативен отзвук при някои 7DSG-та, не знам до колко подлежат нещата на корекция със софтуерно обновяване. Ако това са ти изборите взимай смело 1.8 manual - хем няма да мислиш за евентуални проблеми, за които се писа в няколко теми, хем ще имаш възможност за сериозни подобрения в бъдеще.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази седмица се надявам да карам 1,8 седан (но е 4x4) дано придобия някаква престава. Иначе и аз клоня към ръчката. При теб как е динамиката когато е натоварена т.е. бензиновият мотор как се държи при 4-ри човека и натоварена?

Какво имаш предвид - Подобрения в бъдеще?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

........Като цяло, ако можех да се върна 2 години назад никога нямаше да си купя нова кола. Ти си знаеш парите, но за мене нова кола ... никога повече. Това е моя съвет. Намери си запазена втора употреба и с остатъка от парите заведи жената на екзотична почивка където си пожелаеш. После ела да ме почерпиш за съвета smile159

То това е като дезел или бензин, мен ако питаш никога няма да си купя кола втора употреба и пак се започва един безмислен спор. Щом колегата може да си позволи нова кола значи има ъкъл в главата си и може да си прецени. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така си е, като имаш давай. Всички сме карали коли втора употреба и си знаем , че е тото -ако оцелиш - супер, ако ли не ..... може да палтиш две. Колегата pvatanasov1 добре каза - ако мислиш да продаваш след 5 години ! Това си е важно ! 2,0 TDI е един от най-добрите дизели в момента и всеки ще иска да я купи, докато за 1,8 Т - това е мотор на 20 години , 1,4 TSI го подпира при малките, а 2,0 TSI е доста по мощен.

4х4 Хелдекс-а също вдига цената и разхода, аз лично съм от Варна, със ските съм скаран и невиждам смисъл, но не искам да коментирам повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така си е, като имаш давай. Всички сме карали коли втора употреба и си знаем , че е тото -ако оцелиш - супер, ако ли не ..... може да палтиш две. Колегата pvatanasov1 добре каза - ако мислиш да продаваш след 5 години ! Това си е важно ! 2,0 TDI е един от най-добрите дизели в момента и всеки ще иска да я купи, докато за 1,8 Т - това е мотор на 20 години , 1,4 TSI го подпира при малките, а 2,0 TSI е доста по мощен.

4х4 Хелдекс-а също вдига цената и разхода, аз лично съм от Варна, със ските съм скаран и невиждам смисъл, но не искам да коментирам повече.

 

прочети за EA888 двигатели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.