Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

3000 лева повече за дизелов Суперб - струват ли си?


rendeto

Recommended Posts

... Вече 125 000 км. - Добре си е DSG-то! (да чукна на дърво)...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 85
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Milen Dimitrov

    11

  • rendeto

    9

  • VALDO

    7

  • PRO

    7

Най-много писали в темата

Май нещо разбуних духовете с този бензин/дизел въпрос. Както споменах в момента карам 10000 км на година като от тях 70% извънградско 30% градско макар че това може и да се промени за 5 години. Наясно съм при тези скорости които споменавате кое ще гори по-малко, но с детето и жената в колата повече от 120-130 по магистралата не вдигам, то и без това жената дудне че съм карал бързо.

 

Тук темата дизел/бензин си е вечна. Всеки има вкус а относно скоростите от по 180-200 км/ч не знам как колигите ги вдигат със собствена кола, или имат връзки в КАТ или не е на тяхно име. Като платиш 2 акта по 300лв за отиването и връщането до морето и наистина таксито ти се вижда изгодно. smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не гледайте само файдата! Човек трябва да си прави и кефа . Трябва да се грижи за нещо. В таксито не се получава кеф, освен ако шофьора не дава на клиентите да си покарат ... smile091

Взимай бензина , бе човек и кефа ще е двоен !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Дизеловото" DSG изкара 250 000км на бензинов Супърб(3.6) само със смени на масло и филтри, и маховик на над 240 000км.

 

Да, ама не е 7-степенното DSG. Засега отзивите за 1.8 TSI с DSG не са много убедителни. Лично аз не бих рискувал с кола за над 40 бона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Тук темата дизел/бензин си е вечна. Всеки има вкус а относно скоростите от по 180-200 км/ч не знам как колигите ги вдигат със собствена кола, или имат връзки в КАТ или не е на тяхно име. Като платиш 2 акта по 300лв за отиването и връщането до морето и наистина таксито ти се вижда изгодно. smile001

 

С навигация с текущи координати на камери, засади, т.н., радар детектор и един прежален Алеко Константинов - примерно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С навигация с текущи координати на камери, засади, т.н., радар детектор и един прежален Алеко Константинов - примерно.

Точно. smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Тук темата дизел/бензин си е вечна. Всеки има вкус а относно скоростите от по 180-200 км/ч не знам как колигите ги вдигат със собствена кола, или имат връзки в КАТ или не е на тяхно име. Като платиш 2 акта по 300лв за отиването и връщането до морето и наистина таксито ти се вижда изгодно. smile001

 

С навигация с текущи координати на камери, засади, т.н., радар детектор и един прежален Алеко Константинов - примерно.

 

Еххх.... не може ли с Пенчо Славейков...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С навигация с текущи координати на камери, засади, т.н., радар детектор и един прежален Алеко Константинов - примерно.

 

Еххх.... не може ли с Пенчо Славейков...

 

Докато има кой да дава - ще има корумпирани ченгизи :)

Само не разбирам, защо се изкарват виновни после само ченгетата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Докато има кой да дава - ще има корумпирани ченгизи :)

Само не разбирам, защо се изкарват виновни после само ченгетата...

:smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и един скорошен анализ на Аутобилд. Прегледайте галерията да видите преките сравнения между дизел и бензин smile021

Снощи слушах, че до 2020 електромобилите, макар и малко ще започнат да ядат от пазара на дизелите smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и един скорошен анализ на Аутобилд. Прегледайте галерията да видите преките сравнения между дизел и бензин smile021

Снощи слушах, че до 2020 електромобилите, макар и малко ще започнат да ядат от пазара на дизелите smile049

 

И защо не прати pdf файла ? Така само да видим какво може да прочетем или 3 евро....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Stock Superb 2.0 TDI CR vs 1.8 TSI 6M сравнение, публикувано от ZePerfs. Пускам го само информативно, тъй като ми бяха интересни цифрите.

 

http://www.zeperfs.com/en/duel2669-2680.htm

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Stock Superb 2.0 TDI CR vs 1.8 TSI 6M сравнение, публикувано от ZePerfs. Пускам го само информативно, тъй като ми бяха интересни цифрите.

 

http://www.zeperfs.com/en/duel2669-2680.htm

 

От тази таблица се вижда, че дизела има повече нютонметри и 10 коня отгоре, но реално по всички показатели е по-зле от

турбо бензина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че има повече нютон-метри не означава много... както е видно.

Не мога да разбера вече толкова години - защо ги гледате нютон-метрите?

Очевидното предимство на съвсем сравнимите двигатели е към по-лекия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че има повече нютон-метри не означава много... както е видно.

Не мога да разбера вече толкова години - защо ги гледате нютон-метрите?

Очевидното предимство на съвсем сравнимите двигатели е към по-лекия.

 

Ами защотото точно Nm ти оправя консумацията и натоварването на самият двигател. В тази таблица няма никакво инфо за разход и режим на работа. Да ускорението е по-добро но за сметка на горивото и високите обороти. Моето А4 е с доста по-стар бензинов двигател, но само аз си знам какво ми коства за да се движи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чесно вече не мога да схвана идеята, едните казват яко се набутваш и другите казват яко се набутваш, и се почва едно шерване на линкове статии чудесии, глупости ](*,)

В крайна сметка всеки кара това което му харесва и може да си позволи. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Онзи ден карах тестовият Суперб 1.8 (седан) 4x4. Еми какво да ви кажа, спрямо моите предвстави (понеже карах и двата дизела преди това - ръчка и ДСГ) много върви. Някакси ме предпоставя да карам по-леко. Поне това е моето усещане. Иначе като го настъпя го няма този въртящ момент (спор няма), но пък бих казал, че ускорява повече от прилично, чак жената взе да пищи от задната седалка. Много еластичен и приятен за каране мотор. Имаше едно леко зачудване при рязко настъпване (обясниха ми че това било заради 4x4), но като цяло съм впечатлен от машинката.

Като сравнение само да добавя, карах и новият CRV 2.0 155 кончета. Еми туй нещо, пак с трима човека, само предно - няма тръгрване преди 3500-4000 оборота и трябва здраво да го напъваш, докато при шкодилака няма такова нещо. Предполагам, че заради турбото и по-ранното зацепване при ниски обороти, но определено шкодата като двигател е доста по-добре. Иначе пък хондата возеше по-меко като цяло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се, че си се убедил за себе си във вървежа на различните двигатели. Чуденето едва ли е от 4х4, по скоро от режима на автоматика. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Онзи ден карах тестовият Суперб 1.8 (седан) 4x4. Еми какво да ви кажа, спрямо моите предвстави (понеже карах и двата дизела преди това - ръчка и ДСГ) много върви. Някакси ме предпоставя да карам по-леко. Поне това е моето усещане. Иначе като го настъпя го няма този въртящ момент (спор няма), но пък бих казал, че ускорява повече от прилично, чак жената взе да пищи от задната седалка. Много еластичен и приятен за каране мотор. Имаше едно леко зачудване при рязко настъпване (обясниха ми че това било заради 4x4), но като цяло съм впечатлен от машинката.

Като сравнение само да добавя, карах и новият CRV 2.0 155 кончета. Еми туй нещо, пак с трима човека, само предно - няма тръгрване преди 3500-4000 оборота и трябва здраво да го напъваш, докато при шкодилака няма такова нещо. Предполагам, че заради турбото и по-ранното зацепване при ниски обороти, но определено шкодата като двигател е доста по-добре. Иначе пък хондата возеше по-меко като цяло.

 

Така е най-добре, вече знаеш за себе си кой е твоя двигател :smt030 и скоро чакаме да се похвалиш с някоя друга снимка на колата.

 

Радвам се, че си се убедил за себе си във вървежа на различните двигатели. Чуденето едва ли е от 4х4, по скоро от режима на автоматика. smile027

 

Само 2,0 TDI 140 кс 4х4 е с DSG, бензина и 170 коньовия дезел са ръчки smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам и едно питане за този пакет "Лоши пътища". Казаха ми, че се сменяли амортисьорите и пружините и колата ставала с 2см по-висока (това струва 300 лв при поръчка , но струва 3000 лв ако искаш да си я направиш нормална в последствие). Та върпосът ми е дали някой е има тази екста? Как се държи колата (возия, стабилност).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам и едно питане за този пакет "Лоши пътища". Казаха ми, че се сменяли амортисьорите и пружините и колата ставала с 2см по-висока (това струва 300 лв при поръчка , но струва 3000 лв ако искаш да си я направиш нормална в последствие). Та върпосът ми е дали някой е има тази екста? Как се държи колата (возия, стабилност).

 

И аз бях решил да поръчвам същия пакет, viewtopic.php?f=47&t=23483 в темата колегите обясняват какво точно е и в последствие се отказах да го поръчвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето тук може да видите при високи скорости колко е моментния разход на сток Octavia 2.0TDI PD 140hp. CR (без значение 140hp или 170hp) по книжка го дават по - икономичен. Пътя е София - Бургас, клипа е правен 2011 година, когато магистралата беше до Стара Загора. С подобно темпо през целия път - 7.7l/100km !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвсем нормален разход за такъв стил каране - постоянно ускоряване и намаляване. Моят Супърб 2.0тди 170к.с. 4х4 при такъв стил на каране, но при леко по-ниски скорости ми дава около 8л/100км, а при 180-210км/ч пак при такъв стил би отишъл на 9л/100км, което съвсем нормален разход, дори нисък за такова шофиране.

Към автора на темата - щом 1.8тси ти е харесал, скачай на него, няма да съжаляваш. Имам познати с други автомобили на ВАГ с този двигател, които са си доволни, но при настъпване си похарчва значително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Сигурен съм, че дизела е по-добре при високите скоросити като разход ама с моите скромни 10000 (от които повече извънградско с 120-140) незнам дали е оправдано да давам парата отгоре. А и бензинката доста добре върви за това купе. Сега натоварена незнам как ще е, но иначе 1,8 мотора ми се стори доста пъргав.При евентуална продажба след 5-та година може би дизела ще е по-добре ама с тия 3200 бая бензин ще налея междувременно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.