Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

3000 лева повече за дизелов Суперб - струват ли си?


rendeto

Recommended Posts

...но не искам да коментирам повече.
Да спри се,че с тия приказки за 20 годишния двигател....smile091 smile091 smile091
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 85
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Milen Dimitrov

    11

  • rendeto

    9

  • tarmacfrenzy

    7

  • PRO

    7

Най-много писали в темата

дизела мн.ясно че ще върви повече

 

 

шегуваш се, нали? :)

Защо да се шегувам???

10 коня повече и колко нютон метра????????

За да се доближи бензиновата до вървежа на дизела ,ще трябва да я цепиш до 6500.

Много по-приятна за каране е дизела.При суперба двигатела е тих/добре е обезшумен и е КР-"мек е"/

А като тръгнеш някъде удоволствието от шофирането е много по-голямо ЗАЩОТО:

1-при динамично каране ТСИ-то ще ти го "убие"удоволствието като виждаш как пада стрелката на горивото.Тръгнал си на път,вместо да ги хапнеш тези пари, на бензиостанцията трябва да ги зареждаш smile091

2-пътуването с по-ниски обороти е по-малко натоварващо и изморяващо/това е доказано/

3-имаш мощнтост и вътрящ момент в ниски обороти

 

не съм противник на бензина

просто това са факти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...но не искам да коментирам повече.
Да спри се,че с тия приказки за 20 годишния двигател....smile091 smile091 smile091

 

Извинявам се за грешката, не 20 г. , а 15г.

Това, че ЕА888 (TSI) ( 2006 г. - ) е на основате на EA113 (TFSI) (2003 г. - ) не го прави по-хубав. Аз лични ми е любимец 1,8 Т v20. ЕА888 е достатъчно сложен и труден за подръжка както един TDI. Все пак Ауди все още са на TFSI

Както казах този двигател е междинка, основните ще са 1,4 FSI и 2,0 FSI.

Това си е мое мнение, няма да спамя повече темата, ако някои се засяга това си е негов прoблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да се шегувам???

10 коня повече и колко нютон метра????????

За да се доближи бензиновата до вървежа на дизела ,ще трябва да я цепиш до 6500.

Много по-приятна за каране е дизела.При суперба двигатела е тих/добре е обезшумен и е КР-"мек е"/

А като тръгнеш някъде удоволствието от шофирането е много по-голямо ЗАЩОТО:

1-при динамично каране ТСИ-то ще ти го "убие"удоволствието като виждаш как пада стрелката на горивото.Тръгнал си на път,вместо да ги хапнеш тези пари, на бензиостанцията трябва да ги зареждаш smile091

2-пътуването с по-ниски обороти е по-малко натоварващо и изморяващо/това е доказано/

3-имаш мощнтост и вътрящ момент в ниски обороти

 

не съм противник на бензина

просто това са факти

 

Не съм съгласен за 6500 изобщо. Сравни стоковите времена 0-100 при 2.0 CR и 1.8 TSI. Не намирам данни за еластичност, което би било интересно да се провери. Може да съм леко пристрастен, тъй като не карам 1.8 TSI със стокови параметри от известно време и динамичността е коренно различна. Относно горивото и хапването на бензиностанцията си прав, че разходът е по-голям. Няма случай Вн-Сф-Вн ми струва по малко от 200 лв, но и аз не съм подходящ пример за икономично каране. А на колегата при 10х км на година не би му правило голямо впечатление. За изморяването нищо не мога да коментирам, цитирай някакъв източник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Извинявам се за грешката, не 20 г. , а 15г.

Това, че ЕА888 (TSI) ( 2006 г. - ) е на основате на EA113 (TFSI) (2003 г. - ) не го прави по-хубав. Аз лични ми е любимец 1,8 Т v20. ЕА888 е достатъчно сложен и труден за подръжка както един TDI. Все пак Ауди все още са на TFSI

Както казах този двигател е междинка, основните ще са 1,4 FSI и 2,0 FSI.

Това си е мое мнение, няма да спамя повече темата, ако някои се засяга това си е негов прoблем.

 

И това е некоректно сравнение. За какви основи говориш, би ли обяснил?

 

 

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Vo ... 88_petrols

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бегачка,пак пишеш някок работи дето не са верни,ама айде.Няма да спорим!

При мен при 90km/h съм на 1900 оборота.Не знам кво по-ниско от това търсиш.

 

P.S.>>Макс.въртяш момент е наличен от 1500-4500 оборота!!!

Точка по темата от мен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и графиките на наличните двигатели за Октавия 3, моля специалистите да направят анализ за динамичните характеристики на двата двигателя.

Skoda-Octavia_2013_800x600_wallpaper_67.jpg

Skoda-Octavia_2013_800x600_wallpaper_66.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не е безмислен :lol:.Някои колеги просто като карат бензин и друго не признават.Я ми кажете колко гори бензиновата при поддържане на 160(без разни митове ако може)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PRO-Сравняваме в момента АКО НЕ СТЕ РАЗБРАЛИ 1.8-160 к.с. бензин и 2.0-170к.с. дизел.

VALDO-дизела със 100км. е с 1800об. ;) И максималния ти момент бил наличен АМА КОЛКО Е? smile091 Не се излагайте да спорите,преди да помислите. Коя ще дърпа повече и ще е по-ефективен двигатела на 1800 оборота примерно? 320 нютона или 250?

Нали знаете как се изчислява мощност.Въртящи моменти по обороти.

 

п.п.И мен ме вкарахте в спора.

 

С дизела ако караш със 160 ще гори 6.5

С бензиновата 16.5.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VALDO-дизела със 100км. е с 1600об. ;)

 

Ако говорим за дизеловия Супърб бъркаш, със 100 км/ч е при 1900 оборота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VALDO-дизела със 100км. е с 1600об. ;)

 

Ако говорим за дизеловия Супърб бъркаш, със 100 км/ч е при 1900 оборота.

грешно съм написъл 6 вместо 8

1800 е на 100км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензиновият двигател има само 2 предимства които винаги ще ми липсват.

1.По тиха работа / при еднакви обороти, сравнено с дизеловият/

2.Много по бързото загряване и хубаво парно зимата.

 

За мен след тези два плюса обаче започват голямо количество минуси.

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензиновият двигател има само 2 предимства които винаги ще ми липсват.

1.По тиха работа / при еднакви обороти, сравнено с дизеловият/

2.Много по бързото загряване и хубаво парно зимата.

 

За мен след тези два плюса обаче започват голямо количество минуси.

smile027

 

При Супърба изолацията на моторния отсек е хубава и мотора в купето се чува слабо, но пак се чува повече от бензина.

А загряването пак не е проблем на 2 минута при - 15 навън колата започна да духа топло.

 

И това го казвам само като уточнение, не агитирам колегата да си купи дизел, или да продължаваме със спора, кое от двете е по-хубаво, в крайна сметка каквото и да си избере все ще е хубаво smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с 16,5л/100 при 160км/ч ми се иска да го тестваме наистина smile049 Аз лично смятам, а и каталожните данни показват, че разликата между бензина и дизела (и двата с DSG) при извънградско ще е в рамките на 1л/100км.

Ако ги има двата двигателя за тест драйв, каквото и да си говорим най-добре бъдещия собственик да си направи теста и да реши.

За да правят все още и дизел и бензин явно има търсене, всеки си има аргументи да избере едното или другото. Но нека да не преувеличаваме. В темата за О3 пуснах клипчета с двата обновени двигателя, затова дадох и характеристиките тук, да се види на къде вървят нещата. Колегата tarmacfrenzy също е загатнал за възможностите на бензиновия мотор за модификации. Естествено, че и дизеловия подлежи на ъпгрейд. Идеята ми е, че прекалено предубедено гледате на новите бензинки, моля бъдете по-реални.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При разлика 5лв. на 100км в стойноста на горивото за 50000 км. прави 2500лв..Като добавим и разликата в цените при продажбата след пет години - дизел е 6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не е безмислен :lol:.Някои колеги просто като карат бензин и друго не признават.Я ми кажете колко гори бензиновата при поддържане на 160(без разни митове ако може)?

3.6FSi със 160-180км/ч за около 200км от колонка до колонка дава 16,5л/100км

2.0TDi 170к.с. 4х4 със 150-170км/ч за 100-тина км пак от колонка до колонка - 7,8л/100км

1.9TDi 105к.с. със 160 на темпомат за 200-тина км по колонка дава разход от 7,5л/100км.

И трите двигателя в купето на Супърб, 2-литровия дизел комби. Бензина и помпа-дюзата са тествани между Щутгарт и Мюнхен, а комбито между Прага и Бърно, като при бензина имаше доста трафик.

Карал съм и 2.0TSi от Прага до Пилзен - около 80км с агресивни изпреварвания и скорост между 120 и 190км/ч със среден разход по борд за тези 80км - 15л/100км.

За сравнение Мерцедес Е250CDi 204к.с. на 7-ма със 2000об/мин. е с почти 140км/ч, като с такова каране дава 5.5-6л/100км, а със 180км/ч на 7-ма ск. (около 2700об/мин) дава 6,5-6,8л/100км, ако се поддържа тази скорост, без да се ускорява или намалява значително.

Проблема с Мерцедеса е че няма много сила на 7-ма скорост при по-високи скорости и е доста трудно да се поддържат 180км/ч на 7-ма. На темпомат е добре, но иначе и при най-лекото трепване на газта смъква предавка надолу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това се казва обективно мнение :smt017.Колегата поне ги е карал неведнъж.Може да са супер яки бензините,но лично на мен този разход ми идва множко smile049.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен пък е така :

Бензинът е по-комфортен в града , дизелът е слаб при ниски обороти ( потегляне).

На магистрала са еднакво комфортни, като дизела е по-икономичен.

Ако се кара повече градско предпочитам бензин. Ако се кара почти всеки ден на дълго, то изборът е дизел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето колко харчи Супърб Комби 2.0 TDI-CR при 190 км/ч, и при какви обороти.

София-Бургас, почти постоянно 180-190-200 - среден разход по колонка 8.4/100

post-3360-138453442149_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, смени си крушката и си слагай колана smile001

Среден може да дадеш за пълния маршрут София-Бургас-София.

Съгласен съм с Димончо. Ако ще прекарва повечето време на магистралите и ще кара със 180, дизела е по-изгодната покупка.

Мен лично ме заинтрегувахте с тези показания, ще взема да замеря на магистралата колко е разхода при 180 в двете посоки, по борд и колонка. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, смени си крушката и си слагай колана smile001

Среден може да дадеш за пълния маршрут София-Бургас-София.

Съгласен съм с Димончо. Ако ще прекарва повечето време на магистралите и ще кара със 180, дизела е по-изгодната покупка.

Мен лично ме заинтрегувахте с тези показания, ще взема да замеря на магистралата колко е разхода при 180 в двете посоки, по борд и колонка. smile027

Е няма как защото в Бургас доста обикалям, а понякога ходя и до Варна и няма да е точно. Крушката е едната на задния номер, но я смених с ЛЕД и не съм оправил грешката, Още. А другото е Еър бег-а, че разглабях малко таблото и бях забравил да включа едни жички, на един датчик, после като ги включих грешката си остана.

А иначе в една от двете посоки с еднакво каране ми даваше около 0.4-0.5 по нисък разход, но в коя от двете посоки беше.

 

Колегата все пак казва, че за 5г. ще мине около 50000 км тъй, че разликата от икономията ще му дойде горе-долу колкото разликата в цената на колата.

Аз например за 2 г. на Супърб-а съм му навъртял около 75000 км. Като 60-70% е по магистралите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбирам за какво си чешете езиците ?! Човека добре ви каза - 10 000 км, основно градско. 1. Бензина загрява много по-бързо за парното. 2. От известно време е по-евтин от нафтата (1-2 стотинки, но все пак ...) 3. Мотора е по-евтин. Аз от DSG-то си съм много доволен. Нямам шумове, нямам придръпвания и каквито и да е забележки. Разход от 7/100 постигам на магистралата ако карам 100-110 км/ч. По-висока скорост - по-голям разход. 160 коня са достатъчни да нямаш проблеми с хълмовете и при натоварена кола. А сега ми обяснете за какви коне и за какви скорости ми говорите, като основно ще се кара в града?!?! Лично мое мнение да си вземеш автоматик. Няма такова удоволствие! Връщам се на ръчка само ако не мога да си позволя автоматик...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво сравнявате колеги ? Мерцедес и Шкода?

DSG и нормална кутия, сериозно?

:-k

Лично аз:

Имам ли възможност винаги ще карам DSG или каквото измислят занапред!

Който кара в София , дори само сутрин и вечер по 10 ина километра знае защо!

Винаги ще пестя от гориво, перото което с най голяма тежест при притежаването на автомобил по принцип.Тоест ще избера дизела.

Друг е въпроса дали ще си позволя нов автомобил ако ще го карам 10000 километра годишно.

За 5 години автомобила ще ми струва само със застраховките над 60000.

Повече от 1 лев на километър!?!?!?

Колко беше таксито ?

smile159 аиде наздраве и стига сте спамили!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май нещо разбуних духовете с този бензин/дизел въпрос. Както споменах в момента карам 10000 км на година като от тях 70% извънградско 30% градско макар че това може и да се промени за 5 години. Наясно съм при тези скорости които споменавате кое ще гори по-малко, но с детето и жената в колата повече от 120-130 по магистралата не вдигам, то и без това жената дудне че съм карал бързо. Както и да е, единствено си мисля, че може би дизела ще се продаде по- лесно след 5-та година от бензина. Бензина още не съм го карал ( колата я няма в София) но пък ми пратиха новите цени днес - нищо ново, просто са вкарали гаранцията ( до 5-та година) в цената на колата.

Още един въпрос - Дали дизеловото ДСГ наистина е толкова здраво колкото човека от шкода казва- някакви наблюдения?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.