Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Точно това не му харесвам на халдекс-а. Мъкнеш всичките железа на 4х4, а реално го ползваш 20% от времето.

 

Всяко 4х4 си ги мъкне железата, без значение дали е халдекс или не.

Е, някои пълноприводни 4х4 са измислени да се отцепват полуваловете на предния мост, за да не се върти всичко до раздатъчната кутия, т.е. предните главини да се въртят свободно. Говоря за по-вехти машини, като УАЗ. При съвременните автомобили сигурно я няма тази "екстра". А тя води и до своите неудобства, защото е нужна човешката намеса. /Самата операция по зацепването е елементарна/

Обикновено цяла зима се кара със зацепени главини, защото не се знае кога ще ти се наложи да бутнеш ръчката за вкл. на предния мост. Пролет, лято и есен си караш нормален автомобил със задно предаване Без да му се въртят карантиите.

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви са недостатъците на 17-ките спрямо 16-ките.

Който и да попитам ми казва, че 17 ще ми вдигнат разхода и разбият амортисьори, лагери защото тежали много, а като я хванах 17-ката с гума и тежеше колкото 14-к с желязна джанта, даже ми се стори по-лека. Предполагам, че возията ще е по-твърда.

Има ли истина в това и с колко ще ми вдигнат разхода приблизително.

Двигател АЕЕ 1.6

Редактирано от Ton4o_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствените недостатци, ако може така да се каже, са че 17-те  са малко по-скъпи и че ще возят по-стегнато но по-стабилно от 16-ки, това за разбиване на лагери, амортисьори и други са глупусти! В крайна сметка Октавия Рс излиза със 17-ки. относно вдигането на разхода, да така е но е пренебрежимо малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес в ЕураТек София имаше "малка клубна среща" :tongue_1:  . Преди няколко дни се получи информация , че в ЕТ има тестова Октавия 3 vRS . И така заедно с gogata , sharpshooter_ и Thunderbolt направихме среща там да проверим информацията и да тестваме евентуално ...

За съжаление се оказа , че няма тестова (имало е една която са искали да я правят , но са я купили) :sorry: . Като малка компенсация за разочарованието бе теста на едно Yeti (2.0 TDI 140) и Rapid Spaceback (1.2 TSI 86 ) . Рапидчето се представи много прилично :). Преди това , слязохме в склада поне да изплакнем очи с една пристигнала клиентска vRS-ka ... Да му е честита на новия собственик.

post-4899-0-21685900-1391271383_thumb.jpg post-4899-0-32328300-1391271398_thumb.jpg post-4899-0-03585200-1391271414_thumb.jpg.

 

П.С. Все пак направихме "тест драйв" на vRS, който май беше най-приятния ... Благодарности на Никола :cheers:

И накрая ... кафенце на OMV :coffee:

 

 post-4899-0-66032900-1391271641_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хaхa, по скоро aз трябвa дa блaгодaря зa тестовото пътувaне с корейския гигaнт (по душa ), a.k.a. тикСото :D И Рaпидa не беше никaк лош, но aко трябвa дa съм честен, истинскaтa емоция (стрaх) от шофирaнето ми бе предостaвенa от тикСото :D :D A дaно следвaщия път дa хвaнем и vRS-кa, преди дa сa я продaли :P

 

Поздрaви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, да видим тогава.....ще иска ли да я върне....... и да чака пак 6 месеца.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих искал да покарам червения рапид дето е долу. :P

Я раздуй какво му е специалното? Иначе аз "долу" си харесах разни други ретро нещица, в това число и Варшавата(която неясно защо беше запечатана с лепенки :wacko_1: ) .  :tongue_1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, да видим тогава.....ще иска ли да я върне....... и да чака пак 6 месеца.

 

100%

И ще има бити.Никой няма право да ми кара колата :threaten: :boxing:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я раздуй какво му е специалното? Иначе аз "долу" си харесах разни други ретро нещица, в това число и Варшавата(която неясно защо беше запечатана с лепенки :wacko_1: ) .  :tongue_1:

 

Тя и 100-тачката е запечатана, не знам защо. Е, Р-ката е по-ценна принципно, но на мен рапида ми е детска мечта ( за Марек говоря).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа, ти за на Ивака Рапида говориш, сега се разбрахме. А 100С нямаше долу или поне не го видях.  :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е нали аз ти казах че има 100с в дъното. баш в ъгъла, бяла (или бежава)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше 100s ; old Rapid и R-ka . аз лично залепнах на р-ката.

Гога ,  пак си се отнесъл някъде .. :tongue_1:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През 2013  година ПТП-тата са с повече отколкото през 2012. Като гледам бая смисъл има това че по цял ден всички са с включени фарове  :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тази статистика за градско или извънградско шофиране е ? Понеже аз лично за градско съм твърдо против, а за извънградско съм твърдо ЗА включените светлини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде, пак се почна една от любимите теми.  :tongue_1: Ами, не карайте на фарове и готово - чичко поУицай ще ви се израдва.  :sorry:Мен статистиката не ме топли инак, нито ще ме събори финансово смяната на някоя крушка, диод и тн. Или пък "повишения" разход от фаровете... (все доводи против карането със запалени светлини) .  :cheers:

Между другото, то и колана е задължителен, пък никой не го изтъква като ненужен, защото статистиката показва еди какво си?  :eusa_think:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен не ми е за крушката/диода или най-малко разхода, ама много ми бърка в нервите потъмнелия и изгорял от светене рефлектор. Иначе както казах за извънградско - задължително, ама тука всички да си светим по светофарите в задръстването... не е голяма файдата май, май.  :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гога , като спомена колана се сетих за един много стар виц ... немски полицай обяснява на млади водачи нуждата от слагането на предпазен колан и като аргумент споменава скорошна катастрофа между Мерцедес и БМВ , където пътниците в БМВ -то били без колани и починали на място , а в Мерцедеса били с колани и когато го попитали , а какво стана с пътниците на Мерцедеса ... Ами те бяха като живички :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тази статистика за градско или извънградско шофиране е ? Понеже аз лично за градско съм твърдо против, а за извънградско съм твърдо ЗА включените светлини.

Това със светлините е измислено от поредния евро-*** с цел да се събират повече глоби от заплеснали се шефиори.  Карането на фарове по никакъв начин не спомага за намаляване ПТП.

Не сме скандинавска страна и видимоста през лятото е перфектна. Зимата е друга бира B)

И понеже гърчолята са по-смотани, при тех не се кара на фарове.

А който има проблем със зрението да седи на дясната седалка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това със заплесналите се шафьори не е особено актуално вече. Много голям процент от колите, вкл. и по-старите вече са със светлини, които се пускат сами след запалване.  :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.