Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Аз пък си мисля, че в написаното и от двама ви има голяма доза истина, просто пишете за две коренно различни неща ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sauber, законът си е закон и трябва да се спазва. Друг е проблемът, че тия с жилетките кешират не към бюджета.

Вчера ме блъснаха отзад. Ами с чисто нови гуми беше човека, ама летни :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sauber, законът си е закон и трябва да се спазва. Друг е проблемът, че тия с жилетките кешират не към бюджета.

Вчера ме блъснаха отзад. Ами с чисто нови гуми беше човека, ама летни :(

 

За това говоря и аз. В закона никъде не пише, че автомобил с неизправни чистачки се "спира от движение". Плашат / впечатляват хората с гръмки изказвания и безсмислена дейност. А проблеми истински има с лопата да ги ринеш, ама трябва работа. Не висене на посия и снимки по телевизията тип "я глей колко бачкаме". 

Спирам да пиша, че само се нервирам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък смятам, че за всяка държавна институция, трябва да има дублирана частна. Мнооооого ми е интересно и съм сигурен в резултатите от частната. Писна ми да ме кьорат ксенони, писна ми да гледам лед ленти за кухни за дневни, писна ми да гърмят и трещат докато спя, мога да не се спра сигурно сто реда. Да не ми се плаща и за БНТ, БНР и тем подобните субсидирани от държавата паразити. Да ги оставят на самоиздръжка както останалите частни медии. Нямало е случай в който да имам допир до държаната и да не ми се скъсат нервите. Ако щете и едни пощи, с огромен потенциал, във всяка паланка клон, във всеки град баш на центъра огромни здания. Фирми като еконт и спиди ги отнесоха като москвич на лада калник... Много се изнервиям, хиляди са примерите за държавна простотия. Пак ще го кажа. ЗА ВСЯКА ДЪРЖАВНА СТРУКТУРА - РЕСПЕКТИВНО ЧАСТНА. Ай да видим дали няма да се оправят нещата. Аааа и на всяка частна болница, регионче което да отговаря на спешни повиквания а не да трепат изстрадалите служители в спешната ни помощ. Спирам, че ще ви одтекча. Изнервих се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако вършеха някаква (дори елементарна) работа, нямаше да има нужда от частни структури. И преди съм казвал, че кат са тумор, състоящ се изцяло от хрантутници, невършещи абсолютно никаква работа.  Видимо там не работят компетентни лица, а такива, които  налагат измислени ограничения и глоби (много от тях застинали в 70те години). Друг е проблема, че тази система е също силно зависима от "сина-на-зетя", "роднина-милиционер" и подобни връзки на клетъчно ниво, че тя не може да работи адекватно в по-конкретни случаи. Ако ще има закони (колкото и да са абсурдни) аз съм ок, стига да важат за абсолютно всички

Редактирано от Thunderbolt
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво, като работят чистачките, като са с пера за 2-3 лева от пазара, които при дъжд мажат. Какво, като крушките светят, но рефлекторите на фаровете вече са почти изцяло кафяви или фара се е матирал изцяло. Какво, като гумите са с голяма дълбочина на грайфера, като са на 10+ години и са твърди, като камък. Какво, като работи парното, като филтъра на купето не се сменя и стъклата се перманентно запотени.

Защо си мислите, че крушките за фаровете са на отделни предпазители? Интересно ми е колко от вас си носят резервни D2S крушки, които ЕТ продава за 200+ лева за брой? На мен ми е горяла крушка за къса светлина на път посред нощ. Е въпреки резервната, за да се смени се налага сваляне на акумулатора. Точно никога, насред нищото ще спра и на светлината на лампа, ще започна да разглобявам за едната крушка.

Наскоро, возех един познат и той ми каза нещо, което ме накара да се замисля, "Сега разбирам как някои карат бързо при дъжд. Все едно дъжд не вали за тебе". Нямало смисъл и той да си купува хубави чистачки, защото дъжд не валяло всеки ден.

Друго, пътувам доста и съм се нагледал на всякакви премиум коли карани от wanna be гъзари, които при първите капки дъжд падат от 160 на 80, не защото условията го изискват, а защото нямат пари за нови гуми и чистачки. Дори грайфер под 3 мм при дъжд си е рисковано, да не говорим за разрешения от закона 1,6 мм. Е тези са опасните, но естествено КАТ пак няма да следи за това. Не могат да отчетат правилно проблема, че това предизвиква задръствания, хората започват да се изнервят, започват необмислени изпреварвания и стават катастрофите. Явно камерите им изядоха хляба и трябват стимули за актуалният въпрос "И ся ко пра'им?".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак се измества фокуса. Разберете -големия проблем с жертвите по пътищата е СКОРОСТ и ОТНЕМАНЕ НА ПРЕДИМСТВО. Чистачки и гуми - да проблем са, но катастрофите породени от това са много малко.

 

И просто за протокола - веднъж се возих със служебна кола в Германия. Кола за 40к+ в евра. Капна дъжд и оня като пусна чистачките - кенеф. Пълен. Ама си перка с 180 в ляво и не му дреме. Викам - абе шефе - какво виждаш бе човек, едни чистачки 50 евра да са за тая кочина, за какво ги пестиш, толкова изкарваш на час сигурно. Оня ми се разсърди, каза троснато, че виждал перфектно... Немец, истински, не емигрант някакъв...

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак се измества фокуса. Разберете -големия проблем с жертвите по пътищата е СКОРОСТ и ОТНЕМАНЕ НА ПРЕДИМСТВО. Чистачки и гуми - да проблем са, но катастрофите породени от това са много малко.

 

 

Колега, и си прав и не си. Аз съм поел война с КАТ. Тя се ограничава до личните ми контакти с тях, писане по форуми и хрантутене във Фейсбук. Демек мрънкаща война. Но все пак, всеки път като ме "нервират" с някое изказване, почвам да ровя и да се "подготвям" за битка. Преди няколко месеца попаднах на документ (някъде в нета), който беше представен пред парламентарната комисия по транспорт. При тежките ПТП-а и ПТП със загиналите, в този документ, от самите КАТ, като официална причина превишената скорост и несъобразената скорост беше виновна в около 34% от случайте (по спомени). Превишената скорост е ясна като фактор, но мисля, че на никой не е нужно да обяснявам що е то несъобразена скорост. В по-голямата част от случайте е "друго не ми се пише, че става много", а им е и най-угодна като обяснение в един протокол. Ако погледнем реално, фактори свързани със скоростта едва ли са повече от 25% от причинителите на тежки ПТП и смърт. Никой да не ме разбира погрешно, 25% е сериозен процент и проблема не е малък. Но какво се прави за останалите 75%? Тоест борим се ефективно с това, да се поставят камери (струват пари), в същото време щата на КАТ не е намален (плащат се заплати), а резултата като брой смъртност не се променя. И на фона на всичко това, те имат наглостта очевидно да симулират дейност и да плашат нормалните хора със предложения за затвор, спиране от движение, сваляне на номера и още куп глупости. Накрая като теглиш чертата, те са похарчили маса пари, накупили са маса техника, за обикновения човек изглежда, че работят яко, а числата показват друго...

 

Друго да ви питам - Пътувате ли из България? Аз чат пат да, но когато го правя е от единият край до другия. Е бога ми, има случай в които минавам през цялата държава и обратно за ден, а патрулка или полицай не виждам. Е това нормално ли е? В останалите случай, я видя 2, я не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че не виждаме патрулки е по - скоро добре. Човешкия фактор е сигурен извор на корупция в БГ. Технически средства трябва - това му е майката. Само трябва някой да тропне по масата и да почнат да си събират глобите. Щото официалната статистика е 30% събираемост. Което не е малко, кретенски малко е. Държава дето не може глобите да си събира, не е държава.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По темата. Преди да започнат да глобяват и събират глоби, следва институциите, в случая КАТ, да са за пример. Я да видим тоз' полицай кой ще го глоби?:

20161122_084316.jpg 20161122_084337.jpg

 

Снимките са от днес сутринта, на път за работа. По-натам, в локалното на Окръжна, малко преди кръговото на 4-ти километър, ми изскача един с 405-ца, изгнила и прекъсваща. Засича ме и за да избегна удара се местя в съседната лента. Свалих прозореца и го нахраних подобаващо. А оня лумпен ми размахва някаква служебна карта. Казах му да си я завре отзад (не в задния джоб)... В такива моменти много се дразня, че нямам видеорегистратор. Да ги снимам и пускам в нета, да гледат хората какви закононарушители са назначени да следят спазването на закона...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BTW старите изгнили кошници са основна причина за многото смъртни случай. Гледах снимки на двете коли от катастрофата в Пловдив, дъртата кола на прилича на такава, а на новата се виждат само броня, фар и калник и беговете евентуално. Имаше клип от краш тест преди години на fifth gear с нова и стара кола, е това е резултатът. Но подобна статистика никой не води, да не говорим, че данъците стимулират купуването на кошници, а не нови коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми ако се ударят челно, да не дава господ, един 15 годишен таралясник БМВ 7ца и чисто нова количка... от нисък клас... да не коментирам марки,  каква ли ще е равносметката, а? Ти в коя кола би предпочел да си?

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Големо дърту джелезо и нова пластмаса, резултатът е неочакван.

 

Edit: Абсолютно прав е заубер, че всичко е едно симулиране на дейност. Вчера, не помня телевизията, показваха един КАТаджия с чисто нова жилетка и как правели проверка и то .... на една бяла Шкода Рапид. Кога излезе Рапид-а, кога стана необходимо да му се мери дълбочината на грайфера и да му изпробват чистачките. Смях. И каква беше проверката за чистачките - гледа от два метра как правят по 1-2 минавания. Абсолютна глупост и безсмислица. Поне да проверяваха дот-а на гумите, как чистят чистачките, а те... И после една грозна статистика и дежурното - несъобразено скорост. Защото в ЗДП е написано, че трябва да се съобразява скоростта за да е възможно спиране при всякакви условия. Леле колко лесно, вместо да се търсят причини, да се пишат глупости!

Редактирано от ID A
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Основния проблем е чуство за безнаказаност и несъбираемост на глоби.

Втори ден не шофирам, понеже съм вкъщи заради неприятни поводи и осъзнавам какъв стрес ми нанася всекидневното шофиране в часове-пик от нас до офиса и обратно. Ако градината на малката не беше на бул. Йерусалим, бих сменил работата на мига с такава, до която не се налага да шофирам.  По пътищата ни е СТРАШНО.

 

П.С. преди 9 години оцелях в това и ПТП-то беше заради заради един такъв недосегаем

10665998_10153205773893616_5418458065473

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше клип от краш тест преди години на fifth gear с нова и стара кола, е това е резултатът

 

Иво, поне от чувство за колегиалност, можеше да НЕ даваш пример, с новия/стар автомобил на Чавдар /Logrus...

 

А, иначе, никой не е застрахован или безсмъртен!

Било с нов, било със стар автомобил.

 

П.С. Нещо не вдянах, какво пречи на Рапид, да му се развалят чистачките или да е с калпави гуми ?!? Или при по-новите автомобили, те се саморегенерират ?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше клип от краш тест преди години на fifth gear с нова и стара кола, е това е резултатът

 

Иво, поне от чувство за колегиалност, можеше да НЕ даваш пример, с новия/стар автомобил на Чавдар /Logrus...

 

А, иначе, никой не е застрахован или безсмъртен!

Било с нов, било със стар автомобил.

 

П.С. Нещо не вдянах, какво пречи на Рапид, да му се развалят чистачките или да е с калпави гуми ?!? Или при по-новите автомобили, те се саморегенерират ?!?

 

Аз го гледах, колата беше чисто-чисто нова, вероятно на до 2-3000 километра. Дори нямаше смисъл да го спират :) Ако на чисто нова кола не й работят чистачките /случва се, нали/ на коя да й работят... преди него спряха един пасат "мой набор"... Ясно е, че се имитира дейност и това е глупост - също щяха да гледат и парното дали работи - аз може да искам да си мръзна в колата и да си карам като Б'ьем'Вье-джия - с ушанката, шалчето, шубата, ватенката и тъмни очила...

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жужетоо, и аз го гледах, но вчера сутринта. Всичко може да дефектира.

А, за топлото и Биймърите - да те кача в Пуканката, да усетиш какво е жега ?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааа, нье! Я у бьем'вье се не качвам! :D Само насила с качулка на главата, да го не гледам, нали... не друго! :D

 

ПП: И като каза пуканки, сега ще си пусна едни през 3D принтера (a.k.a. микровелето)... :D

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Примера от филмчето не е показателен, те сами си го казват, че ако еспейс 1 удари еспейс 1 , удара щеше да е ок, а не е от възръстта на колата (тогава 9 година). В примера се вижда как по - тежка кола, смачква по - лека. Това е чиста физика. Това не означава че трябва да карам ЗИЛ 130. Или да ти давам примери за краш тестове между зил 130 и Шкода ...

Новите коли, старите коли... Моля ти се Ивчо, не ме карай да се смея с глас. Има 2 неща на тоя свят който нито един начин на данъчно облагане няма да ме накара да направя. - Да бракувам 120 ката и да дам 20 000лв за желязо! Благодаря.Мен безмислените функции на модерните коли са ми ненужни ;)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.С. преди 9 години оцелях в това и ПТП-то беше заради заради един такъв недосегаем

10665998_10153205773893616_5418458065473

На пръв поглед ще кажеш,че няма оцелели тук.

Напълни се с малоумници,баТки и секва подобна измет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боре, въобще не съм се и замислил, че Чавдар има същия модел. Ако имаше клип с Шкода, него щях да използвам. А за Рапида, Венци вече ти е отговорил. Очаквам да спрат мене, тебе , но коли под 3 години да се проверяват е безпредметно.

 

Сашо, точно това казват, че коли на еднаква възраст ще се държат по сходен начин, вероятно и двамата водачи ще оцелеят. Докато стара нова, това ще бъде резултат, минимални щети по новата. Какви разлики в тегла, какво физика? Оттук вече всеки сам да си прави изводите какво кара и как го кара. А ЗиЛ-а ще смачка всяка кола, просто защото няма структурни елементи, които да дадат възможност за сработване на пасивната защита на колата. Затова на новите камиони им слагат по една греда ниско отпред, за избягване на фатални случаи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно... Всичко е "програмирано" да се троши на определени места при определени условия, за да може купето да остане цяло, колкото се може повече. Вижте, че на новите купетата при тестовете на NCAP остават почти цели, но отпред всичко става леш...

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така докато не излезне NCAP гейт и се окаже, че са манипулирали тестовете...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е до ново и старо. Представи си, че чисто нов Москвич 2140 удря чисто нов Фиат Пунто. Естествено е че Пунтото ще пострада, това е чиста физика. Точно както става в клипа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това в една паралелна вселена с едни зелени човечета! Нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.