Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Бушона на ABS-а ще бъде издирен и демонтиран още тази сутрин. Цял живот съм карал коли  без тази система и смея да твърдя,че съм се справял отлично със спирането във всякакви ситуации. Предпочитам да усетя поднасянето на автомобила  от колкото вибриращ педал.  :angry:

 

Колега, това е като стара кола без хидравлика и нова с повредена хидравлика. На новата не можеш й мръдна волана. Системата ако е смятана за ABS, ще се видиш в чудо без него. С гуми и спирачки ташак не си прави, ами виж какъв е проблема (ако има такъв).

Много хора в даден момент от живота си са казвали "Е това не ми се беше случвало". Гледай да си отложиш сефтето максимално.

 

 

п.с. - Континентала лепна на снегЪ! Много ме притесняваше, че е made in Romania, ама да са живи и здрави братята на севре, докарали са го! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

п.с. - Континентала лепна на снегЪ! Много ме притесняваше, че е made in Romania, ама да са живи и здрави братята на севре, докарали са го! :)

Факт!

Два пъти пробвах да взема завой с вратите на пред и не стана, а с вредещайна ставаше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Факт!

Два пъти пробвах да взема завой с вратите на пред и не стана, а с вредещайна ставаше.

Да не е била натоварена или да имаш проблем с диференциал или раздатка? От едните гуми пък чак, те да не са с шипове, твоя не е ли и ремапнат? Мощност да превърти все ще има ;), особено на сняг или мокро?

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не е била натоварена или да имаш проблем с диференциал или раздатка? От едните гуми пък чак, те да не са с шипове, твоя не е ли и ремапнат? Мощност да превърти все ще има ;), особено на сняг или мокро?

Беше натоварена само с мен и нея усещам да има проблем с Халдекса, но се чудя дали да не се чуя с Пепи да я провери.

Правя обратен на България при Гоцеделчев, когато няма коли и подходящи условия си позвплявам магарията, е днес нестана. И единственото различно са гумите, освен ако нещо по Халдекса не езаминало :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лесно се проверява... Напъни я направо и отвори прозореца, ако чуваш шум от въртене на предните колела, ясно. Но на мен не ми е понятно от гуми такава разлика да има! Да не казвам, че с по-добри гуми имаш повече сцепление отзад(или че ще го усещаш повече). С по-калпави халдекса ще дава повече усилие назад, но ще е безпредметно, няма да го усещаш... Чак след като е тръгнала предницата, та просто ще се парзаляш по-посока наклона или накъдето си метнал тежестта на колата!

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4х4 си бачка :) пробвах с рязка смяна и газ да я поднеса и не ще.

На база опита ми с Вредещайн (SnowTrack,SnowTrack2,SnowTrack3 и на три различни коли 4Xreme) мога да ти кажа, че Континентала е много по-добра гума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запалих от раз днес сутринта! Не бях карал колата 2 дена :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4х4 си бачка :) пробвах с рязка смяна и газ да я поднеса и не ще.

На база опита ми с Вредещайн (SnowTrack,SnowTrack2,SnowTrack3 и на три различни коли 4Xreme) мога да ти кажа, че Континентала е много по-добра гума.

Аз съм с екстриим и съм много доволен. Континентал на майка на фабията има, ама е на предно и не е добре. о2ката е с Мишелин алпин пак на предно и е по-добре от Континентал тоя последния 850 или 860! Поздрави и на НИМ, ако се прибера от Гърция в неделя и ти си там, може да поговорим и да тестваме малко гуми! Важното е, че 4х4то работи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С Nokian WR D3 фабията се държи като ексА8- цата ми с куатро :banger_2:

Снощи се гаврих с нея в дълбок неизринат сняг на охраняемия ми паркинг (пред жалния поглед на собственик на едно БМВ :)) и съм очарован от гумите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих най-дълбокия сняг в поле около София - 40+см, с наклон над 30гр спирам и тръгвам без да въртя гуми, ако съм с оффроуд режима, без него и леко прибуксува(имам активиран от Пепи ХДС, обаче). Това с 3год Вредщайн 4екстриим. Не знам каква може да в разликата с тоя Континентал, както казва Милен, че бил много по-добър. На повече от 50см ще опира много корема и вече не е до гума. Чак ми е любопитно, аз по-хубава зимна гума не съм имал досега!

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами мяташ едни и сравняваш ;)

Аз си споделям мнението на база директно сравнение 225/45 17ки XL, сложени на еднии сищи джанти и кола. На предишните коли слагах само Вредещайн, защото snowtrack1 ме беше спечела като гума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да метна, ама от тия съм повече от доволен :) Рано им е, а от Континентала на фабията на майка няма как да съм с мнение, че не е моя а е и е само с предно ;). Надявам се на едно презентиране оттеб... Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия нови коли могат само да си мечтаят да са измислени и конструирани като старите ... открих днес , че в тези нови коли е вложена по много от извратена инженерна фантазия , която ме изкара извън нерви . За какво иде реч - аеро чистачки , които са незаменими с обикновени , защо е така нямам идея , но видях , че това идиотско изобретение събере ли лед не става за нищо . И защо не могат да се повдигат и свалят в долно положение нямам никаква идея . Откачат се посредством едно пластмасово палче , ама колко ще издържи ?

Системата за бързо размразяване на челното стъкло работи при малко скреж , има ли лед си трябва мноооого чакане .

И така стигнах до извода , че тези автомобили стават за климат , при който няма лед и сняг ... явно е прав брат ми да я затворя в някой топъл гараж и да я изкарам на пролет .

 

П.П. За какво ми трябваше сутринта да карам стария Голф и защо не продължих и вечерта да го карам :BangHead:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес към обяд бебето ми се видя под сняг от булеварда, но го зърнах за миг. Мислех да те бъзикна, че не се грижиш за него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес към обяд бебето ми се видя под сняг от булеварда, но го зърнах за миг. Мислех да те бъзикна, че не се грижиш за него.

Още малко да ме по ядосва и ще пусне котва .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена, гасиш колата и преди да извадиш ключа, но на контакт, цъкни лоста за чистачките надолу! Ще застанат в сервизен режим или т.нар най-горе! После си ги вдигни и няма да замръзват. А и раменните също замръзват, даже се маха леда по-трудно, в последствие!

 

Пс. Ако имаш климатроник, като го пуснеш АЦто след 2мин духа топло и колата загравя на 60гр след още толкова... Модерна работа!

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво , това е първото нещо , което научих , но не променя факта , че тези коли са създадени да я изкараш от топлия гараж и да я паркираш в МОЛ-а .

Незнам защо така са изобретени ... дали е заради аеродинамика или за предпазване от кражби , но това пространство няма почистване от сняг и лед , а незаменимите аеро чистачки са си голям и четвъртит .... нито чистят по-добре , нито скърцат и прескачат по-малко , само дето събират повече лед и сняг под тези козирки .

 

П.П. Много ми е интересно дали някой от тези дизайнери си е направил труда да се пробва да си изчисти предното стъкло след като е изкарал замръзналите чистачки в горно положение :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, не го мислете толкова. Може да звучи като реклама на бира, ама новите коли днес не са като новите коли едно време. Сега приоритет е ниска цена на продукция, скорост на продукция, външен вид и всичко останало е "както стане" едва ли не...Дори топ марките започнаха да претупват най-скъпите си модели. Когато излезе модела S през 2014г., имах възможност да го разтрия няколко дни. Знаете, че това е колата еталон за всичко в авто индустрията. Е, секнах се още щом дръпнах дръжката на вратата. Не усетих в ръката си нещо стабилно и качествено. Колегите от фирмата ми пък имат Мазди 6. Последната е фейслифта на модела. Колата беше на около 3000 км. и имаше две изненади в нея - при скорост 120 кмч., уплътненията на предните врати свистят, а в краката на пасажера капеше при дъжд. И това е кола среден клас и отгоре. Тази година ходих на Пловдивския панаир, та имах възможност да се кача в новата линия на Land Rover. Е мамка му, пластмасите вътре са се едно съм в Дачия...Имам приятел с Кашкай 2015г. Падна му една хромирана рамка под емблемата и самата емблема, на 10 000 км. кола...

Абе всичко вече се кара на конвейер, без много много зор и мисъл.

 

п.с. - И се чудя във връзка със зимата, как па някой производител не го направи. Всички коли с адаптивен круйз контрол - малко сняг и "radar is blocked". Толкова ли пък не могат един нагревател да му сложат на тоя радар...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята според мен е да не могат да ти свалят или счупят. Затова са прибрани. На запад спират на открито и зимно време на всички коли им стърчат чистачките(сервизен режим и отлепени от стъклото).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докарай я довечера след работа, аз ще взема винтоверта и ще пробием 2 дупки за механизъм от фаворит/фелиция. Ако станат само рамената, още по добре, че навън камък се пука от студ, винтоверта ще вземе нещо да му стане.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера хората, които не си махат снега от покрива на колата. Днес на Цар Борис III една леля с Mitsubishi Outlander пряспата от покрива ѝ се сурна на предното стъкло. Веднага залитна към насрещното, добре че нямаше коли, трупешката на спирачките и спря на средата на булеварда.

А всяка вечер попадам на поне две коли без фарове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера хората, които не си махат снега от покрива на колата...

Наистина е много тъпо. Точно вчера си мислех да пиша за това, след като карах известно време зад един такъв на околовръстното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При спиране да ти се свлече снега от покрива на предното стъкло е иди-дойди. В нета имаше клип как "снежната шапка" от предната кола хвръква и чупи джама на следващата кола. Не че го разби, но стана на "слънце". Ударът беше бая здрав.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много от движещите си по пътищата имат усещането, че са абсолютно сами на пътя и ако някой случайно попадне в техния обсег, обезателно трябва да е съобразява с тях. затова често се срещат коли-танкове, които имат изчистени 30кв.см. от снега на предното стъкло като амбразура и до там. цялото е една снежна буца без фарове и габарити. същите най-често вярват, че зимата пътните условия не се променят, защото са с джиБ  и отново карат както намеря за добре. затова продължавам да твърдя и да вярвам, че пътната полиция е неработеща и натоварваща институция

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 продължавам да твърдя и да вярвам, че пътната полиция е неработеща и натоварваща институция

+1

Могат да се урегулират нещата... Не виждам желание обаче. Бях си за една седмица в БГ да взема Германката и не видях някъде пътни полицаи "на терен". Все едно, че тази институция не съществува. Или може би контролират дистанционно, скрити в някой бункер, не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.