Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

До @Logrus - Прав си, че чистия въздух е официална цел но не е първа по важност. Ако средната скорост на всички Автомобили в София е "Х" км/ч, Държавата получава "У" Пари от "Акциз" и "ДДС". Ако обаче тази скорост спадне, "У" се вдига а това е най-важното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, tuningmania написа:

До @Logrus - Прав си, че чистия въздух е официална цел но не е първа по важност. Ако средната скорост на всички Автомобили в София е "Х" км/ч, Държавата получава "У" Пари от "Акциз" и "ДДС". Ако обаче тази скорост спадне, "У" се вдига а това е най-важното.

Чакай, чакай. Значи сваляме средната скорост и парите от акциз се качват!??! К'ай чес'но ;) 

Миро, не знам на какви 'апчета си бил, като си писал горното, ама ги спри, че не ти влияят никак добре!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не съм пропуснал нещо и вече да ни удържат акциз и да начисляват ДДС за минута престой в задръстване? Защото иначе и аз не схващам логиката?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @PRR и @Logrus - Не знам при Вашите Автомобили как е но при мен ако успея да постигна средна скорост над 20км/ч за пътуване в София, разхода ми пада под 7л/100км. А когато средната ми скорост е 12км/ч, разхода ми отива към 9л/100км. И в двата случая трябва да измина 100км. Според ВАС еднакви Лева "Акциз" и "ДДС" ли ще внеса при двата варианта?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миро, принципно си прав. А дефакто логиката ти е изцяло грешна. Защото средната ти скорост я яде предимно висенето по задръстванията, а не скоростта, с която се придвижваш между тях. А самите задръствания като брой автомобили ще са си същите. Но пък за сметка на това при по-висока скорост колата харчи повече.

Майтапа настрана - явно няма да си купувам карта за градския транспорт. След като отново погледнах кои са "каретата" установих, че там в момента се кара с 10 - кеф ти заради грандиозните дупки, кеф ти заради лазещите да търсят място за паркиране или, вече намерили го, спрели на метър от бордюра. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

СпицЯлно за теб и със 100 градуса :D Ма на тия скорости настива тая кола ? 

20220618_200909.jpg

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, Vladi_a написа:

И на 3 гуми съм могъл да карам, не знаех :lol:

download_20220618_171054.jpg

Не искам да съм предна лява в тези моменти ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, sauber написа:

?

Capture.PNG

 

Има още един такъв кенеф, но е Хамър. Като им гледам таваните, явно един и същи (а'хой) ги прави :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 45 минути, sauber написа:

Хамъра съм го виждал. Това беше драстично по-гигантско :D

Мда, защото това е Ford F350 Super Duti   !!! 

А има мнооого малка вероятност и за 450 !

Така или иначе, това преди да стане на лЮмозина, си е Зил 130 къса база. Със сигурност не е 650 - това вече е предимно поръчково извращение ! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 27 минути, Боре написа:

Мда, защото това е Ford F350 Super Duti   !!! 

А има мнооого малка вероятност и за 450 !

Така или иначе, това преди да стане на лЮмозина, си е Зил 130 къса база. Със сигурност не е 650 - това вече е предимно поръчково извращение ! 

 

Преди 2-3 години ме возиха и ми дадоха да покарам пак няква свиня, Форд Харли Дейвидсън (нещо такова). Да, впечатляваща е, ама да седиш да я гледаш. Нямам идея за какво друго става тая...то не е кола, не е пикап, не знам кво е...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, sauber написа:

 

Преди 2-3 години ме возиха и ми дадоха да покарам пак няква свиня, Форд Харли Дейвидсън (нещо такова). Да, впечатляваща е, ама да седиш да я гледаш. Нямам идея за какво друго става тая...то не е кола, не е пикап, не знам кво е...

Харли Дейвидсън версията е само F 150, който от всичките е единственият ежедневно-пригоден и си е нормален Хамерикански пикап, като Шеви Силверадо, Тойота Тундра, Рам 1500  и прочие. 

За Европата, идва малко голям, но не е чак болка за умиране, свиква се. Точно същия проблем с размерите, би имал и със СУВ-ове, като Линкълн Навигатор или Кадилак Ескалейд ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, Боре написа:

Харли Дейвидсън версията е само F 150, който от всичките е единственият ежедневно-пригоден и си е нормален Хамерикански пикап, като Шеви Силверадо, Тойота Тундра, Рам 1500  и прочие. 

За Европата, идва малко голям, но не е чак болка за умиране, свиква се. Точно същия проблем с размерите, би имал и със СУВ-ове, като Линкълн Навигатор или Кадилак Ескалейд ;)

 

Аз тундрите ги харесвах много, докато не се качих да покарам :D Мееееееееееееега аграрна ГАЗ-ка с цяла седалка, екстри, кожи-можи, ужас :D :D:D Верно, минава през бабуните сякаш стъпва по облак... не усеща нищо, няма проблем. Но, все пак си остава ГАЗ-ка за реднеци... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 18 минути, shaft написа:

 

Аз тундрите ги харесвах много, докато не се качих да покарам :D Мееееееееееееега аграрна ГАЗ-ка с цяла седалка, екстри, кожи-можи, ужас :D :D:D Верно, минава през бабуните сякаш стъпва по облак... не усеща нищо, няма проблем. Но, все пак си остава ГАЗ-ка за реднеци... 

 

Джуджи, карал си или стар модел, или буквално аграрно/колхозно изпълнение ! Решил си, че е една цяла седалка, но всъщност това е допълнителна средна, която се сгъва и става на малък шкаф с отделения и чекмеджета! 

Супер много неща се побират и е много удобна, ако не ти трябва да возиш 6 /шест/ човека ;)

Модификациите "Crew cab" /голямата двойна кабина, щото имат и само "Double cab" - обикновена двойна с малки задни врати/, не се предлагат с единична седалка /ако говорим за предната/, дори напротив - във версии "Platinum" и нагоре, вече дори задната не е една цяла B)

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм Секвоя няколко месеца. Няма нищо общо с гореизброените кенефи. Единственият проблем беше пространството за паркиране. Иначе доста очовечен камион. Тундра съм виждал сано на улицата, но би трябвало да е мотамо.

 

п.с. - Преди няколко години при Евгени засякох един Додж...не знам къв, пикап. Нещо си Хорн едишън. На предните седалки отзад имаше кожени десаги вместо джобове. Нищо не крещеше "murica, fuck yeah, im gonna fuck my cousin" както тая кола ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 36 минути, sauber написа:

Карал съм Секвоя няколко месеца. Няма нищо общо с гореизброените кенефи. Единственият проблем беше пространството за паркиране. Иначе доста очовечен камион. Тундра съм виждал сано на улицата, но би трябвало да е мотамо.

 

п.с. - Преди няколко години при Евгени засякох един Додж...не знам къв, пикап. Нещо си Хорн едишън. На предните седалки отзад имаше кожени десаги вместо джобове. Нищо не крещеше "murica, fuck yeah, im gonna fuck my cousin" както тая кола ?


Абсолютно, Секвоя е пътническа версия на Тундра - всичко е 1:1, плюс още малко лукс при някои нива на оборудване !

Относно “Додж-а” - всъщност, преди беше Додж Рам, но преди 10 години Рам /пикапите/ ги отделиха като самостоятелен бранд /както DS при Ситроен/. 
На мястото на “Хорн-а”, като топ изпълнение в последните години е “Ларами” - определено е най-най-луксозният пикап на Хамериканския, че и световен пазар !!!

И да, имат спешъл едишън за реднекове-майколюбци-братовчедоженци и други боклуци :D

Лично аз, предпочитам Тундра Платинум Лимитед - по скромна и близка до европейците е !

Но, ако искаш да облещиш всички, Ларами Биг Хорн е твоята машина !

И то, не в скандално-селския, а в луксозния-грозно-богаташкия вариант !!!

 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно си беше аграрно, иначе е новото моделче:

image.thumb.png.ba44fed25dcce1684ce329aae5368d04.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.