Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Днес бяхме на крачка от "клуб 10 000" С едно приятелче, седнахме да пием кафе и му викам - брат , дай да ги направим и моята и твоята на по 50к и да ги пускаме за 10 000 точки ! Оня вика не стаа ! Що бе викам му? Ми ако ти продадеш твоя боклук за 10 , това означава , че моята струва 15к ... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 21 минути, PIIIcoppermine написа:

клуб 10 000

Т'ва всъщност значи друго :)

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mile_high_club

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахахахах , ми то това после с парите от Шкодите бе. Представи си , ако всички от Шкода клуба, влезем в "клуб 10 000 бг" То клуба ще заприлича на Gepime. :) То и моя приятел вика , тя твоята нали беше на 10 , защо искаш да я превърташ? Викам за да не се при*еба, няма оня да им я дава на 50 , аз на 10 :D

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
На 10.10.2022 г. at 11:50, ghost_rider написа:

Има и друга гледна точка. Много хора изразяват скептицизъм към подобренията, които си направил било то собственоръчно или посредством майстор, точно когато си в ситуация на продавач. Обясняват ти как това дето си го направил не е бонус ами малус, а в същото време търсят точно такива екстри и богато оборудване.

Все пак зависи от подобренията. Преди 1-2 години имаше в мобилето О3 дизел (купувана нова от България, от първи собственик), която беше с конита и айбах, стабилизиращи щанги и шофьорска седалка Рекаро. Тези подобрения биха изплашили стандартния човек търсещ Октавия. Иначе и аз съм жертва на такива предразсъдъци - моите коли винаги са с добавяни екстри и усилени спирачки. Заради това, няма да си продавам колата да не си вдигам кръвното. 

Редактирано от niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая вечер се повозих в на приятел о3ката - 1.0тси, ДСГ, комби. Оплаква се от висок разход и не знам какво да му отговоря?!? Вашите как харчат с такава скорост на темпомат за 200++ км? 

 

Пс. Снимката е от аутобан без ограничения за скоростта!

IMG_20221024_011456.jpg

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не караме с такива скорости ;)

Сега сериозно. Той какво очаква при такава скорост? Нясно ли е, че челното съпротивление на колата му при такава скорост е в пъти по-голямо от това при 100? Може би 10 пъти, може би дори повече? За мен дори е малък този разход. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен снимката е правена на крика .. този миксер ще вдигне 200 на пътя ако е вързан за Джъмбоджет ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, The Best Forman написа:

Според мен снимката е правена на крика .. този миксер ще вдигне 200 на пътя ако е вързан за Джъмбоджет ?

 

Вдигат си ги, бре... просто отнема цяла вечност, a втори път ще му е трудно, защото вече няма ресурс в двигателя след такава скорост... :D  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, shaft написа:

 

Вдигат си ги, бре... просто отнема цяла вечност, a втори път ще му е трудно, защото вече няма ресурс в двигателя след такава скорост... :D  

Казваш двигател за еднократна употреба :)

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 49 минути, The Best Forman написа:

Според мен снимката е правена на крика .. този миксер ще вдигне 200 на пътя ако е вързан за Джъмбоджет ?

Така е, Гена, признавам си, не знам как набира и не съм се возил на 1.0тси! Не знам дали и  1.5тси може да държи тая скорост на темпомат за 200+км...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 45 минути, The Best Forman написа:

Казваш двигател за еднократна употреба :)

За двукратна :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От два дни се опитвам да сваля и разархивирам последната версия на картите от Update Portal-а на Шкода и ... гредЪ :( Става въпрос за STD2_1810_EU_A1_202225.zip ... Досега проблем не съм имал, ама ...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, b3lq7a написа:

Така е, Гена, признавам си, не знам как набира и не съм се возил на 1.0тси! Не знам дали и  1.5тси може да държи тая скорост на темпомат за 200+км...

Както каза Венци "може , ама един път"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 49 минути, The Best Forman написа:

Както каза Венци "може , ама един път"

Мда... същото нещо го има при рено групата - имат едно 0.9Tce (898 см3, около 90 коня на двигател, турбинирано) - това е с три бутала... Представи си сега как един мотоциклет 220 килограма с 890 кубика астматичен двигател (889 cc, 2 цилиндъра редови, 103 коня на двигател) има 2 малко по-малки бутала от тези трите заедно и има малко по-голяма мощност отколкото 0.9-ката дава на три цилиндъра с турбина :D :D:D Ама нищо, джендърството е модерно сега.

Знам, че не е редно да се сравняват така нещата, най-малкото заради маса, конструкция и т.н., но си е смешно за майтапа (за който не разбира от двг) :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

220 - 19.5/100

230 - 21.5/100

240 - 24.5/100

250 - 26/100

 

Както се вижда, на 30 кмч. разлика, 7/100 в разхода :D Това обаче са цифри плюс-минус литър. При тези скорости, моят астматик е много капризен на външната температура. И вървежа варира и разхода. Ако навън е 30C, не може да вдигне повече от 240 кмч например. Не му стига кислорода във въздуха просто...

 

Иначе в немско бях взел едно Пасерати рент-а-кар. Беше 1.5 TSI. От тия 2017-2018г., не знам Бе какво се води. Правеше си 230 кажи речи без проблем.

 

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те го те. Помня, че беше ДСГ 7ца, но трябваше цедка до 230 на 6та. Иначе нещеше :D  Ма тва е малко по груб спомен. После видях, че е със всесезонки, а датата, на която съм качил снимката е 26 януари 2020 г.  ·  :D Ма добре, че не е било "бау" по Аутобана :D

 

84399710_10221631197433003_3764259597645250560_n.jpg

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми, не вървели малолитражките. Септември, като отивах на море, на един немски аутобан се гонихме с едно сиво старозагорско RS6 до 220 по GPS (другия не го гледах, че внимавах да не светне някоя швабска КИА на екрана). При това си бях на 7ма и още можеше, ама оня се предаде и пусна газта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе 1.0 с три цилиндъра, колкото и да ми е странно - не случайно, обаче във Форд, стана няколко пъти двигател на годината. Караш съм такъв Форд - нямам забележка. Много леко върви. Още от началото на оборотомера по спомен му даваха максималните нютони и реално ги има човек във всеки един момент докато кара. Не помня да съм го мъчил с максимална скорост. До 200 беше ОК, нагоре не съм натискал. Разход...няма как да е малък с такава скорост - това е повече от ясно :)

Ако човек иска сравнително малък разход с висока средна скорост - дизела е наличен за такива карания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма кола дето да не върви, въпроса е колко я жалиш. С Докър 1.6 на газ съм вдигал 190 зад една Г класа на Трак...един аутобан. Интересното е, че тоя с Г класата явно реши, че ше го изпреварвам и се прибра в дясно (луди секви :D). В резултат на което, скоростта ми рЕзко падна с 20-30 кмч., ама без да отпускам газта :D Иначе по един друг аутобан, който започва с Х и е в северна Германия, преди 2-3 месеца се засякох с една баничкарка на Рамус. Която 100 % се караше от някой келеш шофьорче, който я беше чипосал. (предполагам, че беше печка, повечето баничарка са). Поддържаше си 190 с мен, ама видимо без зор.

 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 31 минути, Izolini написа:

Ми, не вървели малолитражките. Септември, като отивах на море, на един немски аутобан се гонихме с едно сиво старозагорско RS6 до 220 по GPS (другия не го гледах, че внимавах да не светне някоя швабска КИА на екрана). При това си бях на 7ма и още можеше, ама оня се предаде и пусна газта.

 
Ице, пак ли си спрял да си пиеш хапчетата ?!?

С твоя вишнев куфар, можеш да се гониш с RS6, само ако е моделче 18:1 пуснато по баира на бул.”Гешов” :P

 

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@IzoliniИце, той човекът се е отказал заради намалената видимост зад теб - дано не е бил с отворен прозорец, че ?
?
А малолитражките бегат - до време и със "странен" разход, но все пак... На Алфа 147 1.6 120к.с. й дават макс 192км/ч (по книжка) - на 210 е с разход 32л!!!!

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, Logrus написа:

на 210 е с разход 32л!!!!

 

Тва са сиромашки проблеми. Тия дето сме на 25 ст. от държавата + 7 ст. от смарт картата, не ни е*е.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, sauber написа:

 

Тва са сиромашки проблеми. Тия дето сме на 25 ст. от държавата + 7 ст. от смарт картата, не ни е*е.

Па я съм сиромах човек - за туй не се качвам на миксери - като отворя капака искам да има мотор, а не компютър със закачен часовник ? 
Аз бех млад (ма пак си бях готин ?), Алфата ми беше служебна, горивото плащаше друг (само Шел Ви пауър баце), сервизът за чужда сметка и хич не се чуствах сиромах тогава .... ко беше "чужда п***а кости нема" ? 

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 24 минути, Logrus написа:

@IzoliniИце, той човекът се е отказал заради намалената видимост зад теб - дано не е бил с отворен прозорец, че ?
?

Трябва да е бил мноооого чувствителен, при положение че аз го натисках отзад.

 

Мистър учтивий Лос, отдавна съм разбрал, че в една гонка най-съществени са бръмбарите в главата. Питай @b3lq7a

преди 29 минути, Боре написа:

 
Ице, пак ли си спрял да си пиеш хапчетата ?!?

С твоя вишнев куфар, можеш да се гониш с RS6, само ако е моделче 18:1 пуснато по баира на бул.”Гешов” :P

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, Izolini написа:

Трябва да е бил мноооого чувствителен, при положение че аз го натисках отзад.

 

Мистър учтивий Лос, отдавна съм разбрал, че в една гонка най-съществени са бръмбарите в главата. Питай @b3lq7a

И бръмбарите се променят, от време на време...

 

От днес съм си обещал да карам по правилата и да превишавам с малко допустимата скорост. 

 

Прибирам се от Дупница посред нощ снощи, карам с 230-240 и между Радомир и Перник, точно където има няколко завоя един след друг, по Струма, камион от нищото рязко смени средна с лява лента няма 200м пред мен... Минах в дясно да го заобиколя може би по-рязко и едвам ме спаси ЕСПто(това е първия път, в който усетих полза от тази екстра)... Погледнах километража и след няколко занасяния паднах на 180 без спирачка и без отнемане на газта (все пак съм 4х4). Малко късмет си извадих и не стана беля! Ще си карам със 150 вече и няма да става така. Караш, караш и накрая некой дебил ще те претрепе без да очакваш! 

 

Кел файда, че от парк Рила до София Център стигнах за 28мин. Можеше да стигна за 45 и да ми е спокойно. 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.