Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

преди 2 минути, The Best Forman написа:

Е как , виж го Чавдар - на Околовръстното му преча ако карам с 60 :)

Аз пък ш ти кажа, че ако ше се мърдосвам си търся крайна дясна свободна лента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, joro-120L написа:

Аз пък ш ти кажа, че ако ше се мърдосвам си търся крайна дясна свободна лента.

И аз така , ама на рацерите пак им пречиш ?

То и в локалното да влезеш и да караш с 60 (толкова е ограничението) пак ще им пречиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 17 минути, joro-120L написа:

п.п.Изкушавал съм се при два тира, които се изпреварват, единия с 80, другия с 85 на Траянови врата да ги издухам у десно, по аварийната.

И аз, ама колкото и да е странно не съм го правил.

И да светна @The Best Forman - на околовръстното с 60 се кара в средната лента, с 80 в лявата, а със 100+ в дясната ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 25 минути, The Best Forman написа:

И аз така , ама на рацерите пак им пречиш ?

Щом си в ограничението никой не може да те обвинява. Поне аз не мога да ти се сърдя.

Говорим за каране под ограничението. Ако трафика си е натоварен, въпреки мърдосването гледам да съм с темпото на предната кола.

Всъщност, на пътя сме, за да караме, не да се мотаем. Някои толкова си могат и ги е страх да карат. Други са с такъв темперамент, трети го правят нарочно. Ако ти не бързаш за някъде, някой друг може да бърза. Напр. на едно зелено да минат 10 автомобила, а не 5. И всичко това е в рамките на ограниченията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 26 минути, Izolini написа:

И аз, ама колкото и да е странно не съм го правил.

Рисковано си е. Има случаи, когато изпреварвания тир от колегиалност минава в аварийната, а изпреварващия го се прибира в активната и така освобождават лявата лента. Не е сигурно дали ще погледне в дясното огледало. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, joro-120L написа:

... Има случаи, когато изпреварвания тир от колегиалност минава в аварийната а изпреварващия го се прибира в активната и така освобождават лявата лента.

Туй е сериозно нарушение по законите в цяла Европа , но само тук може да ти се размине. 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз написах написах, че карането с по-ниска скорост е по-опасно от карането с по-висока, а до къде стигнахме... 

Карането в аварийнта лента е нарушени, независимо от причината. В Германия, като има задръстване, се оставя място между двете най-леви ленти. Пък нека си има аварийна лента, в нея не кара дори полицията ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Izolini написа:

И аз, ама колкото и да е странно не съм го правил.

И да светна @The Best Forman - на околовръстното с 60 се кара в средната лента, с 80 в лявата, а със 100+ в дясната ?

А, баш - ей за туй пречат бай Генчовците - влачат се в средата, ама нали са си платили пътен данък, та пато е техен. Само дето някои и 60 не вдигат. А най са ми любими кога се наредят на шах-мат и карат в двете/трите ленти с една и съща скорост
Аз не се бутам при рацерите - като пише 80 карам с мах 88, а не със 120 и затова има случаи в които увисвам зад някой мотльо - вече не ми се правят простотии като да засека някой бързак или да си меря пишката - като мога изпреварвам, като не - влача се.

А през аварийната съм изпреварвал - преди 20-тина години, автобус, баш преди Траянови врата, виноват. Също там съм влизал в аварийната за да пропусна колона и да не правя задръстване и да не мъча по-бързите от мен камиони - не съжалявам, за мен това е колегиално и пак бих го направил.  
 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ми е жив и здрав новия аватар , едва се оправих с тоя крив език , на български е все едно е на гръцки бате - гледаш го като бебе лампа и нищо не ти изгрява. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е , след като са започнали да отнемат коли ако водача е пил/дрогиран , дали ще отнемат и Поршета и Ламборгинита?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, The Best Forman написа:

Интересно ми е , след като са започнали да отнемат коли ако водача е пил/дрогиран , дали ще отнемат и Поршета и Ламборгинита?

Аз само ще попитам... късно ли е да направим един паркинг за отнетите автомобили, защото май-май там ще е голямата далавера :) Отнемат ти автомобила, почваш да ги съдиш, отнема 5-6 месеца, тази кола седи някъде на паркинг през това време (мухлясва, респективно) и трябва някой да плаща за това. Реално, собственикът на паркинга ще стане: 

image.png.1570c87c073bbd3eaeb0a8d4fdd70a47.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека видим до кога ще изкара това с отнемането на автомобили. Щото ми мирише, че ще има сезиране на КС и ще приключи тоя проект.

Естествено, че човек не трябва да кара пил или друсан. Също така не виждам какво общо има административно нарушение или криминално деяние с дадено имущество, което се предполага, че е законно придобито. Да не говорим за презумпцията за невинност, особено при абсолютно смешните Дръг чекове, които тъй кат гледам имат 10-20% фалшиво положителни резултати, което е скандално много.

Към момента все още не сме фашистка държава, но отиваме в тая посока. Добре че тия тупани са крайно некадърни и всичките им проекти се разпърдяват бързо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, sauber написа:

Също така не виждам какво общо има административно нарушение или криминално деяние с дадено имущество, което се предполага, че е законно придобито.

И на мен това ми е интересното. Опитват се да направят нещо, което не е точно правилното нещо. Но не откриват правилен начин, защото са некадърни. 

Комшията, който го хванаха да кара пил (той тръгнал пред ченгетата, те са му казали "не се качвай да караш", ама той им казал, че е на 100 метра и тръгнал) - спрели са го, взели са му книжката, над 1.2 е бил, даже по едно време се споразумяваше с прокурора да не ходи в затвора. Ами, свалиха му номерата на колата, той си взе от другата кола, която е с гръмнал двигател. Сложи ги на тая, която работеше и почна да си кара без книжка, без нищо. :) Определено няма пари да си купи друга барака, затова е добра идея да се конфискува това имущество на такива рецидивисти. Но, май никой не е измислил какво ще се прави конфискуваното.

За тестовете не ми се говори... ченгетата почнаха да протестират, че им се правят от същите тестове, които правят и те на хората, като почнаха да им излиза "белото само го миришем" в тестовете ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох една статия от 2021, когато пак бяха напънали конфискуването на МПС, но не бяха изключили чуждата собственост и после КС им върна целите текстове. Та, за периода 2014-2017 средно годишно присъдите по тези 2 члена от НК, които сега пипнаха, са около 14000. За периода 2018-2020 са 10000. Тоест нарушенията намаляват, но ние вадим голямата тояга. Правим промени "на коляно", защото идват местните избори и сега е момента за яхане на настроенията на плебса. Уж сега са "взели предвид" решенията на КС и не пипат имуществото на трети лица, но аз лично чакам следващото сезиране от някоя организация и отново да паднат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В доста от случаите, особено рецидивисти със скъпи коли, самите автомобили са на фирма регистрирана на 3-то лице и т.н. Не вярвам това да е уредено като казус. Хубаво, ще я приберат, после обаче собственика може да извади от 100 кладенеца вода, че това е фирмена собственост и не може с нея да се носи отговорност за действията на водача и по този начин държавата видиш ли, му възпрепятства бизнеса. 

В един коментар прочетох нещо забавано: "Супер, сега  ще се напълни с BMW-та" ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конфискуването на МПС на трето лице е практика, за която България е осъдена в Страсбург и обявена за противоконституционна от нашия Конституционен съд. За това сега е заменено с "глоба в размер стойността на МПС". Ама и това е супер миризлив текст. Да не пропускаме, че МПС, което по талон е на майка ми, дефакто е СИО и ако я хванат да кара къркана имаме един интересен казус...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Izolini написа:

Конфискуването на МПС на трето лице е практика, за която България е осъдена в Страсбург и обявена за противоконституционна от нашия Конституционен съд. За това сега е заменено с "глоба в размер стойността на МПС". Ама и това е супер миризлив текст. Да не пропускаме, че МПС, което по талон е на майка ми, дефакто е СИО и ако я хванат да кара къркана имаме един интересен казус...

Пу явно няма да мога да си взема тънко задномоторна кола ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, The Best Forman написа:

Пу явно няма да мога да си взема тънко задномоторна кола ?

Нали щеше да караш на "R"?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Izolini написа:

Конфискуването на МПС на трето лице е практика, за която България е осъдена в Страсбург и обявена за противоконституционна от нашия Конституционен съд. За това сега е заменено с "глоба в размер стойността на МПС". Ама и това е супер миризлив текст. Да не пропускаме, че МПС, което по талон е на майка ми, дефакто е СИО и ако я хванат да кара къркана имаме един интересен казус...

Да, прочетох малко повече по темата. Харесва ми текста "глоба в размер стойността на МПС", но не вярвам, че ще се стигне до ефективни наказания по този текст. 

Не веднъж съм казвал, че проблемът не е в размера на глобите (защото често се коментират и в тази връзка се увеличават), а в липсата на работещ механизъм за ефективно принудително събиране.

Пука му на някой че имал 20 глоби, било то по 50 или по 500 лева, след като няма механизъм да му ги приберат. Но виж ако стане редовен споснор, дори и на по-малки суми, вероятно ще му подейства дисциплиниращо. 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В случая не е така. Написах "глоба", защото не ми се търсеше точен цитат от НК. Тук става въпрос за влязло в сила съдебно решение и там няма бягане.

Освен експертиза, тройна експертиза, следваща инстанция...

И да не обясняват медиите как "вече има конфискувани МПС заради промените", щото държавата трябва да докаже, че Сашко е виновен, а не Сашко да доказва, че е невинен. Пак ще плащаме по жалби до Страсбург. Ние, не ПуПу-ДъБъ и Боко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "ВСИЧКИ" - Ох, Майкооо.. Тези били некадърни.. Кои, първите на изборите или вторите? Мале, какво квичане..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 23 часа, Izolini написа:

В случая не е така. Написах "глоба", защото не ми се търсеше точен цитат от НК. Тук става въпрос за влязло в сила съдебно решение и там няма бягане.

Освен експертиза, тройна експертиза, следваща инстанция...

И да не обясняват медиите как "вече има конфискувани МПС заради промените", щото държавата трябва да докаже, че Сашко е виновен, а не Сашко да доказва, че е невинен. Пак ще плащаме по жалби до Страсбург. Ние, не ПуПу-ДъБъ и Боко

Жив и здрав да съм аз , при моето нарушение,през 2014, още нямаше сваляне на номера (които са собственост на КАТ) органите на реда избутаха 120 ката на тротоара между храстите, защото нямали право да я запалят и шофират , но пък и аз съм нямал такова право, но да ви пусна и аз един цитат от конституцията на Република България, не че нещо ... Единственото евала , мога да направя тогава на ограна на реда е че се наведе , взе ключовете от нас от асфалта и ми ги сложи в джоба.

Цитат

Чл. 17.
(1) Правото на собственост и на наследяване се гарантира и защитава от закона.
(2) Собствеността е частна и публична.
(3) Частната собственост е неприкосновена.

 

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поправете ме, ако греша, но закона е за алкохол над 1.2 промила (или наркотици). Второто го слагам в скоби, защото реално там се знае, че тестовете са некачествени и ще има много още да се дискутира. Но 1.2 промила са адски много и е редно да има доста по-сериозни наказания. И, дали ще е колата или равностойността и (как се определя пак не е ясно) е едно добро начало. Лично мнение.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@PIIIcoppermine Саше, не се бутай в дълбоката кал на правото. Та, кратко и ясно казано: "Частната собственост е неприкосновена, ОСВЕН ако няма законово основание за противното."

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.