Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фелицията на Макса


lent

Recommended Posts

Kупих ги, капачката е topran made in germany, води се уж по - оригиналния вариант, както и това пластмасово злато също. Утре към 8:30 ще разберем резултата.

 

6U0121433

vlozka-do-hrdla-expanzni-nadobky-6u01214

 

6U0121321A - OTVIREJTE POMALU ! :tongue_1:

1252_1.jpg

 

При първа възможност, ще си намеря Оригинална от Ауди 80 http://www.dbk-dimitrov.com/dbk-dimitrov-%D0%BA%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D1%87%D0%BA%D0%B0-%D1%80%D0%B0%D0%B7%D1%88%D0%B8%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BD-%D1%81%D1%8A%D0%B4-audi-100-80-90-a4-a6-a8-volkswagen-golf-jetta-lt-passat-polo-kb-063, много си приличат! Пък Тopran са доказани ... по всички форуми... :)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 562
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • maxrpm

    258

  • The Best Forman

    62

  • PIIIcoppermine

    34

  • Logrus

    29

Най-много писали в темата

Мразя когато ми се случват супер странните повреди и съм супер сигурен че съм прав и в следващия момент като шамар в лицето се оказва, че съм сбъркал! Добре че помислих, а не прибързах, щях да се изложа! Оказа се че проблема е бил в капачката! Не мисля че пластмаската играе роля, тя само предпазва клапана на новата капачка.

От тук изводите, някой от тях противно на мненията който четох по други форуми -

 

- От капачката зависи налягането в охладителната система, като то е важно за правилното загряване на двигателя

- Клапана в капачката НЕ е за предпазване при прегряване, той постоянно контролира налягането в системата

- Ниското налягане води до късно първоначално отваряне на термостата и вината не е в термостата

- С отвита капачка, както пишеше в един форум, не може да се кара поради горната причина

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам Саше, че те подведох с горното ми мнение. Добре, че не ме послуша и започна от по-елементарните неща.

Имах такъв термостат на 120ката. И то заводския. Първоначално отваряше на 100гр. НО не винаги. След известно време заяде в отворено положение и го смених. Важното е че си решил проблема по лесния начин.

 

поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти не си виновен. Ние сме 120каджий, при нас няма какво да се прецака друго, освен термостата. Аз затова си я обичам повече.

 

Казах си друго, добре аз такъв съм купувал за бялата кола и си работеше и най - важното че не е полски. Този термостат чиято ръждива снимка не е от моята кола има 3 части и метална скоба която не играе. Няма части метал в метал както при 120 ката, съответно не може да залепнат една за друга, стана ми ясно че пружината е биметалната част, и че водата го бие откъм пружината и му помага да се затвори след това реших че за да се отвори нещо, на което му се помага да се затвори, трябва да му се даде зор и това става с налягането което липсва. Но пък си казвам -120 ката налягане не и трябва и това малко ме озадачи, но реших че този термостат е модерна простотия и за него е нужно. На този етап вече бях решил нещо от сорта че пружината може да му е шашава, но все пак си казвах че това е като трабант - ново с 3 движещи се части.

 

Не ме обърка ти объркаха ме всички писаници навсякъде на всякакви драскачи, как едва ли не, капачката ако не работи единствено може да изхвърля водите през нея, друг пък си бил развил капачката и нямал проблеми 3-4 години ?!? (Това най - вече ме накара да си помисля че тя не играе в налягането) Аз просто аз купих капачката напук на форума, за да ви покажа, че не е от нея, даже докато плащах златната пластмаса, казах че и от нея не е също! Обадих се да се извиня на Ангел за това че не му повярвах... надявам се да приеме извиненията ;)

6629104827_074bdf6573_b.jpg

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ти не си виновен. Ние сме 120каджий, при нас няма какво да се прецака друго, освен термостата. Аз затова си я обичам повече.

 

Това за капачката при по-новите коли го знам, че е от значение за охл. с-ма, но не и конкретно за този симптом.

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време на хлОпела ми се спука брутално радиатора и като вдигнеше налягането, се изливаше целия антифриз. Това, естествено се случи в неподходящ момент, когато бях на път. Та тогава, изчаках да истине колата, долях вода, оставих капачката разхлабена и минах 80 км, без да загуби нито капка вода. От тогава знам, че капачката си е важна.  :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше , при първа възможност (свободно време) ти обещавам да пригодя старата капачка от Фабията за термостат валер (няма да е чак август) да пробваш.

Може наистина тези термостати така да се държат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз смятам, че термостата може да ги прави тези проблеми.Преди години бях слагал ”Wahler" и имах сходен проблем...от тогава стои в шкафа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчах си 2 капачки от Еуратек Надежда, чакаме ги! От нея е, как до вчера работеше а днес не? Просто topran - a са ясни ;)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравйте. сдобих се с жълт заден капак, отпреди фейслифта, тъй като моя тече и в багажника е като в титаник. Понеже и кабелите на моя са скъсани на влизане в тавана искам да ползУвам инсталацията на жълтия капак, пък и кабелите от преди фейслифта са по - дебели.  Интересува ме как се сваля тавана, какво трябва да сваля освен сенниците и къде са му щипките? Дали въобще кабелите вървят отгоре или са в колонката?

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В лявата колонка са по спомен, през лявата греда на тавана минава само кабела на антената. Но се приготви психически - навсякъде са хванати с щипки към купето - доста стегнато.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обезкостих го! Не издържах и сега всичко е долу и е готово за монтаж. Само трябва стикера да си намеря. Мисля че или е в студентската книжка, или е в Библията, някъде около Евангелието на Матей!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само трябва стикера да си намеря. Мисля че или е в студентската книжка, или е в Библията, някъде около Евангелието на Матей!

 

:lol: :lol: :lol:  Саше, изроде, откъде ти идват тия?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти се бъзикаш, аз след час монтирам, ще доиде един приятел, намерихме 3 ти човек и един торкс за бравата ;) Влади ustavri е сила! :P Ма май или го събидих или беше на легло ...

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tрима юнаци, с кривнати калпаци, стигнахме вчера от това IMG_20160328_011641.jpg

 

до това.

 

Влади каза че сега съм такси, моя човек каза - да, за к**ви, аз се съгласих с идеята им, много ми допадна- такси за к**ви, колко добре звучи.. :)

 

IMG_20160329_112548.jpg

 

Благодаря им много и на двамата юнаци, без тях нямаше да се справя с тоя капак 100 кила. Към 2:00 през нощта ми дойде музата и залепих и стикера, като за натъмно се получи добре!!! Дето се вика някой гледат мач, други простират прането, аз лепя стикер..

 

Чакаме Влади да качи някоя снимка, че моя телефон снима като мечка в пещера.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера изводних капака с 600, днес може и да го повторя с 1200 и е готов за боя. В момента не тече или поне не се пълни колата с вода, но забелязах че е гнил долу по ръба под уплътнението, където гният всички. Склонен съм да го изкърпя, вместо да го сменям пак. Търси се тенекеджия корифей, който да има познанията да изгради ръба на ново ... ако въобще това е възможно. :)

Редактирано от The Best Forman
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше , ако няма дупки , замажи с мистър цинк и клепи боя отгоре ... това , че е надуло някъде не значи , че има дупки ... свали прозореца внимателно ако ти се занимава , почисти всичко до метал , пробии още две - три дупки 4 мм. около завоя , намажи както ти казах с мистър цинк и боя и скоро ръжда няма да видиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да се маже, ръба от вътрешната страна под уплътнението се е откъснал от капака, ако ще се клепа нещо то ще е силикон отгоре на стъклото. Засега ще го пръсна, ще наблюдавам дали тече и ще чакам да излезе някой нов капак или смелчага който да изкърпи този ;) Вчера взех спрейчета и лак, изводних го още веднъж на 600, днес мисля да го мина на 800, но безспорно факта че пропускаме шприц кита мисля че ще остави деруги ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Деруги не останаха, но пръскането на мат първа ръка беше огромна грешка. Гланца се разтвори в мата, матира се, после лака, и той не успя да покрие хубаво. Ако не беше толкова ръждив, щях да го повторя с качествени бой, примерно Хелиос. Засега толкова.

IMAG3283.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше, супер е, присъединявам се към Ицо!!!

 

П.С. Ед.число - боя, мн.число - боИ, а боЙ е едно друго нещо... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, Саше :) Не издържа! Трябваше жълт преден капак...

 

 

П.С. Ед.число - боя, мн.число - боИ, а боЙ е едно друго нещо... :)

 

Отдавна си мисля за такава тема... Даже мисля, че преди време имаше нещо такова, ама никой не иска да се образова, затова не си давам зор изобщо :)

Същото е и с който (ед.ч.), които (мн.ч.) - кой (ед.ч.) и кои (мн.ч.) - някой (ед.ч.) и някои (мн.ч.) - не се прави елементарна разлика... За себе си съм намерил решението - щом прочета  "някой хора" - например, изобщо не чета това мнение докрай... защото ми е доста трудно да разбера какво се казва...

 

Поздрав

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kaк точно да я направя цялата? Облепена с последната страница от вестник Телеграф или цялата на петна? Моля ви се, боята е ужасна, нито е правилния код, нито е с перли.

 

Венци, приемам критиката, но за съжаление тези правила повече ги спазвах до към 2000 година. С появата на модема и в последствие на нета по LAN правописа ми се изкриви, заради всички онези, които пишат неграмотно.

Боядисах я, най-вече, заради стикерите по вратите който ще има. Не ми се сменя талон, пък и черната боя е в добро състояние като цяло и колата не е за боя в момента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.