Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Покупка на мощен, компактен автомобил, 4х4, ръчка


stefan l

Recommended Posts

Благодаря колеги! Очаква се да я подкарам понеделник или вторник - когато фирмата, занимаваща се с регистрацията, донесе номерата в Порше.

Гога, естествено че ще се появя на НИМ, но преди това ще си я понатаманя колицата "по свой образ и подобие" втора аларма

втора аларма пък защо мен ме яд,че на употребявана кола сложих аларма защото нямаше никаква,а ти ако имаш според мен няма смисъл това вмешателство в ел инсталацията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 156
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • stefan l

    46

  • bega4kata

    27

  • Milen Dimitrov

    7

  • PUF-PAF

    6

Най-много писали в темата

Честито и от мен :) Много  агресия има и отпред и отзад ! Със здраве, безаварийна и много да те радва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марто, joro_kem, благодаря! Да ви се връща :)

Фолио на джамовете, както на Октавията, и на някои други места. Джанти 17ки, мнооооого леки :)

Музика http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/50178-navitex-%D0%BC%D1%83%D0%BB%D1%82%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D1%8F-%D0%B7%D0%B0-%D0%BE2/page-3 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен :) Много  агресия има и отпред и отзад ! Със здраве, безаварийна и много да те радва

Благодаря колега!(писали сме почти по едно и също време и за това не съм ти видял поста)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kak 17-ки?

Ще го развалиш и с джантите и с китайската музика и с фолиото според мен.

Не поръча ли затъмнени стъкла?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фабрично затъмнените стъкла дават само допълнителна защита от UV лъчи, а фолиото, освен тая защита, дава и допълнителна термо и звукоизолация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ok.

Но не падай под 18-ките според мен.

Оригиналното радио е доста обвързано и полезно с колата.

Как ще слагаш китайче.Не ти разрешавам.

Аз много се радвам,че имаш такава кола за ценители и ги приемам малко по сериозно от колкото трябва нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами, глей ся :)  Съжалявам, че ти нарушавам естетическите критерии(леко и моите ги нарушавам), но както и преди съм ти казвал и пак ше го напиша - става въпрос за ежедневка! Няма сила, която да ме накара да се движа по родните улици и пътища с 18ки или 19ки. А и по-ниското тегло също си е аргумент.

По отношение на музиката - китайчето може абсолютно всичко, което го може и фабричната музика + много повече. Прочети по-внимателно темата http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/50178-navitex-%D0%BC%D1%83%D0%BB%D1%82%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D1%8F-%D0%B7%D0%B0-%D0%BE2/и сам ще се убедиш, че става въпрос не просто за музика, а за компютър с много добър хардуер - поне много по-добър от колкото на фабричните музики. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mоже ли примерно да си настроиш фаровете колко да завиват.

Ме ми ги хвали тез китайски боклуци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тея настройки, Сами, се правят веднъж и после забравяш. Сигурно може да се правят и през вагком, за ЕLM не съм сигурен, но новата музика има два сини зъба, като се предполага, че единия ще се използва постоянно за програмата torque. Иначе фабрична музика е доста симпатична, звукът е дъбьр, но - до тук....

Вчера си взех Голфчето и първите ми впечатления са много позитивни - супер играчка! Очарован съм от ниските обороти - от 1500 си поема идеално. Гледам да не вдигам повече от 4000 оборота, но пък и при тея обороти мощността никак не е малка - поне 220 к.с. Днес, по ежедневния ми маршрут - Центъра, Кривина, Младост, НСА, Центъра - разходът беше 7.9 по комп.

Возията естествено е доста дървена, но при завой колата почти не се накланя и точно тук е сериозната разлика в стабилността с Октавията. В сцеплението на гумите разликата е доста малка, нищо че на Октито съм с 205/60/15. Воланчето на Голфа прави по-малко обороти. 

Звуковият генератор не се натрапва, даже ми е приятен. Няма реглаж на силата...

Не ми харесва, че за да ститгна до темпомата трябват 3 натискания на 2 бутона. Не ми харесва и багажника, ама това си го знаех.

Скоростите наистина са много къси, както Самуил отбеляза и определено липсва 7ма предавка. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми харесва, че за да ститгна до темпомата трябват 3 натискания на 2 бутона. Не ми харесва и багажника, ама това си го знаех.

Скоростите наистина са много къси, както Самуил отбеляза и определено липсва 7ма предавка. 

Ай честито , много да те радва и нека само това да са и кусурите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,скоростите са по-къси от на РС-ка с ръчни скорости.Но това е резачка готина и е да спортуваш :)

Прекрасна кола е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

  По-отстрани не снимам :fiu: Гуметата са 215/50/17. За зимата - 205/55/17 :hockey:

Маджо мерси за пожеланията - да ти се връща :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За килограмите нищо не казваш :tongue_2:

С едни легерри ефекта щеше да е доста по-добър! Както във визия така и в теглото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази уникално яка за мен кола,не заслужава това.Не и утиват на кола з 70 бона тези прости джанти.Както и тесни гуми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Манекенките и изобщо готините мацета изглеждат още по-добре качени на 10сантиметрови токчета, ама никой не ги пита на тях какво им е :) Горе доле същото е положението и с големите джантоци, поставени в условията на софийско граЦко :eusa_think:

Не са 70 бинките а 67, като вътре влиза и каско, и гражданска отговорност, и ререгистрация в КАТ.

"Простите джанти", според мен, се връзват с леко безличния дизайн на колата, като тука изключение прави намръщената предница и до известна степен предните калници, които маймай са взаимствани от БМВ 1.

Петре, по никакъв начин не бих броил 3 бинки за 200-300 г разлика и то при положение, че не съм сигурен дали апаратите няма да опират в тежестите или в спиците на джантата. :sorry:

Гумите на практика са по-широки - около 225 мм са. Утре ще направя по-точни измервания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен!

Може ли да споделиш малко повече впечатления относно мотора?

Голфа няма ли DDC амортисьора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе екстра си е на 17ките, не им се връзвай. Ти тая кола си я взел да я караш, не да я снимаш. Да ти е честита.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Честита кола! Да е все така пъргава и лъскава! 

На мен ми е интересно как се държи колата в завоите, примерно при подаване на поовечко газ? Ако може клипче (дори с цензуриран километраж) да видим как се движи колата. Сигурно в момента се кара бавно и внимателно, но от време на време трябва да се дава свобода на тези 300 коня  ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.