Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Покупка на мощен, компактен автомобил, 4х4, ръчка


stefan l

Recommended Posts

  • Отговори 156
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • stefan l

    46

  • bega4kata

    27

  • Milen Dimitrov

    7

  • PUF-PAF

    6

Най-много писали в темата

audi s3 е 300кс 4x4 e има и ръчни скорости базова цена 78 хиляди скоро ще излезе и rs 3 но цента му е ще много висока според мен

ако трябва да е висока има rs q 3 2.5 5цилиндъра 310 кс но предлага само 7 ст автомат също при високите има и gla 45 amg но пак автомат и цената е над 100 хил

Редактирано от skodafen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

"Seat Leon Cupra ?"

Сега го гледам по AMS - на предно е и като го гледам е очевидно по-висок от R. С 20 коня е по-слаб, но го бие на писта. Няма изпълнение 4х4...

Рубриката е Fast lap и в момента се излъчва по AMS Channel. Ей такова повдигане искам - като Леона, за да съм сигурен, че като му боцна на Гоуфо едни гумета с маалко по-голям диаметър(примерно 10 мм) няма да ми опират в калниците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега погледнах просвета на golf r 128мм на gti/gtd 133 а на стандартния е 142 мм няма как да го вдигнеш с гуми с този просвет постоянно някъде ще опира не става за ежедневка за тези изровени улици по-добре скаут или джип

Редактирано от skodafen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тея 128 мм за кои гуми се отнасят - 235/35/19 или 225/40/18? Това са размерите на гумите с които R се продава, а те имат 10 мм разлика в диаметрите, т.е. дават 5 мм разлика във височината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

bmw e90 330xd примерно ако е по старо , иначе f30 друго ти не требе. Пък ако щеще ептен компактно - 1-ва серия.

Редактирано от Моджо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, щом освен условията от заглавието, автомобила искаш и да е с добър клиренс мисля, че твоят нов автомобил ще бъде компактен СУВ.

Отговарящ най-добре на условието е ФВ Тигуан-има 4х4, ръчка, (2,0тси)-180 или 211к.с.

Друг вариант е БМВ Х1 - дизел има 184 и 218к.с, бензин 184 и 245к.с - недостатък, че е по-скъп от Тигуана

Трети вариант Ауди Q5 - 2,0тси - 225к.с - има ръчка и 4х4 - не е толкова компактен, колкото горните 2

Четвърти вариант най-компактен, най-грозен, но и най-добър цена/качество - Нисан Джук нисмо дето го сравняват с ВРС-200к.с ръчка, 4х4

За това се сещам, успех с избора!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря!

Октавиятя ми е с клиренс 140 мм, а R е със 128 мм. Едни малко по-високи гуми (примерно 205/55/17 за зимни) и...пей сърце :) Ако евентуално опират - тогава искрено се надявам на Сами да помага.

120d и X1 xDrive25d са страшно опоскани откъм серийно оборудване и цената им много лесно надебелява.

А и бмв все още не е собственост на ВАГ :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, щом освен условията от заглавието, автомобила искаш и да е с добър клиренс мисля, че твоят нов автомобил ще бъде компактен СУВ.

Отговарящ най-добре на условието е ФВ Тигуан-има 4х4, ръчка, (2,0тси)-180 или 211к.с.

Друг вариант е БМВ Х1 - дизел има 184 и 218к.с, бензин 184 и 245к.с - недостатък, че е по-скъп от Тигуана

Трети вариант Ауди Q5 - 2,0тси - 225к.с - има ръчка и 4х4 - не е толкова компактен, колкото горните 2

Четвърти вариант най-компактен, най-грозен, но и най-добър цена/качество - Нисан Джук нисмо дето го сравняват с ВРС-200к.с ръчка, 4х4

За това се сещам, успех с избора!

 

Q3 е в тази категория, Q5 се сравнява с Х3.

Обаче Q3 е много малка и ако колегата е по-едър зад него не може да седи никой и багажника е страшно малък, но колата е много симпатична.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз си помислих за Скаут, но май и бензина и дизела с тази мощност са автоматици.

 

 

Скаут действително е много интересна ниша. Колегата Stefan да следи за новия Скаут, който май ще се продава от 1 януари 2015г. Проблемът е, че засега са обявили три двигателя, от които само един е за ръчка - дизел 150 к.с. - виж тук: http://www.skoda-auto.bg/news/Pages/novata-skoda-octavia-scout-istinski-prikliuchenia-za-semeistvoto-i-v-svobodnoto-vreme.aspx )

 

Не зная обаче дали ще приеме Скаут за "компактен". Защо тогава не коментира Йети - имат с ръчки 160 и 170 к.с?

 

Йетито е толкова компактно, че чак не ми харесва малкия му багажник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Октавиятя ми е с клиренс 140 мм, а R е със 128 мм. Едни малко по-високи гуми (примерно 205/55/17 за зимни) и...пей сърце :) Ако евентуално опират - тогава искрено се надявам на Сами да помага.

 

Клиренсът на октавията ми е пефектен!  И не само - О2 е перфектния автомобил!

След като е сигурно, че Голфа ще го докарам само до няколко мм разлика  в клиренса - нищо повече не ми е необходимо. Дефакто получавам кола с почти същото шаси като О2 (с малко по-дълго междуосие) няколко мм по-ниска, 4х4 и малко по-мощна :) Се си мисля, че ша ги преживеем тея разлики :) 

От начало съм се подвел, че Голфа е много нисък, по рекламните снимки, повечето от които са правени със снижено с 10 мм окачване, благодарение на системата DDC.

Редактирано от stefan l
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво ще кажеш за МИНИ? Имат разни варианти. Един познат кара нещо от тези дето ги наричат сегмент "кросовър" и много се хвали. Не знам подробности, вкл. за клирънса.

 

Ще се отличаваш, определено :o

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На същия Сами :) Преди повече от година ти казах, че ще купувам S3 и даже и цената ти казах. Оказа се, че Golf R предлага абсолютно същото, но на доста по-добра цена.

Снощи писах на Порше изток. Отговориха ми, че срокът за доставка, от момента на поръчката, е около 14 седмици, т.е. в началото на март им цъфвам в офиса... Остава да се уговори някаква отстъпка :eusa_think: 

 Благодаря на всички писали в темата, защото само за няколко дена много неща ми се изясниха :doubleup:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Остава да се уговори някаква отстъпка :eusa_think:

 

 

За нова поръчка повече от 10% не искаха да дадат преди две седмици. Но ми казаха, че ако се поръчва нещо по специално, което не е много често срещано на нашия пазар може и до 15-16% да се стигне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Много интересно изискване „поне 190 коня турбодизел или 200 турбобензин“.

Според мен с променливите турбините за дизела тези 190 коня по скоро трябва да ги сравниш с 250 на бензин?

Или греша?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 220-коньовия турбобензин му дават 350н/м още от 1500 оборота, което мен напълно ме удовлетворява. Друг е въпроса, че го няма (и сигурно няма да го има) на 4х4 на шаси на Г7 или производните му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 220-коньовия турбобензин му дават 350н/м още от 1500 оборота, което мен напълно ме удовлетворява.

Което е по-добро и от дизел ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е и турбината ти сигурно по-бързо се развърта от тая на Голфа, и предавките ти са по-дълги, но, колкото и да го мисля, нищо не може да ме откаже от 4х4-то. Човек колкото по-одъртява, толкова повече има нужда от разни екстри, екстрички, асистенти и т.н.(Сложих си парктроник на Октавията, щот дисковата херния почна често да се обажда) А тоя ГоУф (с Божията помощ) мисля да го карам поне 10 г.

BTW ако синеца не даваше такъв зор, Октито(набор 2006) щях да си го карам поне още 3-4 г. Меракът му е напълно естествен - аз на неговата възраст бях Абсолютно същия :) Разликата е, че тогава подкарах един Опел Рекорд '65ти набор, в последен период на полуразпад...

Редактирано от stefan l
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.