Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Покупка на мощен, компактен автомобил, 4х4, ръчка


stefan l

Recommended Posts

Возилото трябва да е налично догодина по туй време, щото малкия син до тогава ще изкара книжка, а аз съм му обещал Октавията. 

От размисли и страсти какъв да е автомобила вече ми бръмна главата и за това реших да пусна темата. 

Октавията изключетелно ме кефи във всяко отношение, само дето не е 4х4. След месеци четене и сравняване стигнах до извода, че най на далавера е да си взема нов Голф R, но и тука има проблеми - ниското окачване и 18-ките с нископрофилни гуми.

За сега имам 3 въпроса към знаещите: 

1.Възможно ли е на дискове 340 мм да се турнат джанти 17-ки?

2.Възможно ли е повдигане на окачването с 10-15 мм без смяна на пружини?

3.Ако се наложи смяна на пружини налага ли се и смяна на амортисьори?

Предварително благодаря за компетентните мнения :doubleup:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 156
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • stefan l

    46

  • bega4kata

    27

  • Milen Dimitrov

    7

  • PUF-PAF

    6

Най-много писали в темата

Да и аз си помислих за Скаут, но май и бензина и дизела с тази мощност са автоматици.

 

Колега stefan, не си дефинирал какво значи мощен автомобил и какво имаш предвид под компактен :)

 

Голф R е любопитен избор, ако не се лъжа отиваше към 70 хил.лв. - интересно ще ми е, ако в крайна сметка се спреш на това, горе-долу каква отстъпка са склонили да направят? Притеснението ти за гумите е основателно - имай предвид, че от това 4х4 ще усетиш най-много на дъжд и сняг, защото според мен колата не е подходяща за планини и пясък с тези гуми и тази височина. Със сигурност за нашите пътища може да те поизнерви, зависи къде караш де.

 

Иначе, ако приемем че Октавии-те не са достатъчно мощни за теб, погледни Субару - на подобна цена на Голф R можеш да вземеш Форестър с 240 к.с. и ще можеш да излизаш любителски извън пътя - напр. диви плажове и полянки :) Или ако искаш повече комфорт погледни все още актуалното Ауди А4 quattro (2 TFSI или 3 TDI и двете са над 200 коня) - там можеш да говориш също за дебела отстъпка, защото моделът съвсем скоро ще бъде заменен с нов.

 

 

Иначе за някакви подобни пари

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо да е компактен ??? За едни 70-75 хил. лв - веднага отнасям новия пасат без да му мисля. 

1. Уникална визия

2. 2.0TDI - BiTurbo - 240к.с.

3. Жесток интериор + уникално табло.

4. Много приличен разход...

5. 4х4

 

И за да не са празни приказки : 

https://www.youtube.com/watch?v=AxH3DBzm9A8

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новия Пасат,е с дигитално табло,което е тъпо според мен,но е въпрос на вкус.Но най важното е ,че е с Твърда пластмаса таблото.Както при стария.Меко е само в най-горната част.ТОВА Е МНОГО ЗЛЕ!!!!!!!!!!! Голяма излагация. Като на фабия 2 е таблото.Кола за доста пари,а с предимно твърда и скърцаща пластмаса на таблото. Много се надявах на новия модел да си оправят грешката с това пластмасово дървено табло още от 2005-а.Ама не. На суперб 2 таблото цялото е меко,та дори и жабката и централната колона. За какво говорим изобщо. Ебавам ти и Пасата дървен честно.

Стефане,без да се обиждаж,но ти караш като пенсионер,бавно и в много ниски обороти.Освен това,доколкото знам си върл привърженик на дизела,ниския разход и ниските обороти на работа на мотора.Та за какво ти е този R??? Голф Р е с друга концепция замислен. Освен,че е 4х4 и ръчка,друго не виждам защо си си го избрал.Това е кола с много къса кутия,която да се кара яко в обороти и в динамичен стил.До колкото те познавам,няма да ти подхожда.Познаваме се и зная ,че няма да ми се обидиш :)  Но избора си е твой и ти желая успех. Има нещо много важно!!! Няма никакъв багажник Голфа.Прецени няма ли да ти липсва багажника на Октавията.

И накарая-Я СКАЧАЙ В ЕДНО АУДИ и си готов. А4 или А3 седан.

п.п.Не очаквах,че Скаут няма да има с ръчни скорости.Губят клиенти Шкода с това тъпо решение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Октавията РС предните дискове мисля са 340мм и може да се слагат 17ки, както ги продават у нас стандартно, въпреки че в повечето други страни май стандартно ги продават с 18ки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....

 

Виждам, че не бързаш много за колата, но ако искаш отскочи до VW и Audi, имат коли на склад натъпкани с екстри, които ги продават на базовите цени, та и още неща добавят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бързам, ама времето може и да не ми стигне, щот съм си поставил едни леко нестандартни параметри на търсене ;)

 

@PUF-PAF Октавията, която карам, за мене е перфектният автомобил, но също така е и перфектният компактен автомобил. С Голфа са на почти еднакви шасита, само дето едното е 4х4 и има маалко по-голямо междуосие. С О3 разликите са по-големи, а аз трябва да се съобразявам с малкото дворче на кооперацията в която живея и където се паркирам :sorry: Октавията ми е с ремап(майсторски направен от Сами) и за да се компенсират загубите от двойното предаване и по-голямото тегло на новото возило, ми трябват поне 190 коня турбодизел или 200 турбобензин.   Субаруто е с CVT, а и да не беше, ако търсех нещо такова щях да скоча на Йети.

 

@simichoil Пасата за мене е голям кораб, а и съм почти сигурен че няма да го пуснат с ръчка. 

 

 

Сами, хич не се обиждам, щот много малко съм те возил, а ти явно си правиш изводи за стила ми на каране поради ниския разход който постигам. Икономичното каране не се отъждествява с бавно каране, освен на матистрала - ама пак не съвсем :eusa_think: Както и да е ..... По отношение на окачването най-вече от тебе очаквам компетентни отговори!

Предавките много лесно се удължават с гуми с маалко по голям диаметър :eusa_think:

Багажника няма да ми липсва, щот децата ми вече са пораснали :)

А4 ми е голямо, а А3 не предлагат ръчка на това което търся.

 

@Alpinjuga Дано да стават, ама май зависело от модела на джантата, т.е. за да съм сигурен ще трябва да си взема точно същите джанти от РС, а те са с голям офсет и предполагам, че и теглото им няма да ми хареса...

 

Сега се замислИх, че някои колеги може и да не са ме разбрали - става въпрос за повдигане на окачването с 10-15 милиметра, не сантиметра.

Редактирано от stefan l
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Stefan, аз те разбирам много добре, защото имах същата дилема :) и при мен Пасат и Супърб са прекалено некомпактни и Октавията едвам влиза.

 

За жалост нишата е мноого тясна - има компактни 4x4 на Сузуки, но не са мощни. Сега наизлязоха няколко нишовимодела дето можеш да видиш, например Волво имат и доколкото знам са същия халдекс като на О3. Няма много варианти, ако искаш и ръчна съвсем!

Редактирано от PUF-PAF
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеби някое MINI? 4x4 мисля, че освен Кънтримен, има и новия Пейсмен, но пък незнам с каква мощност е най-големия двигател.  :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеби някое MINI? 4x4 мисля, че освен Кънтримен, има и новия Пейсмен, но пък незнам с каква мощност е най-големия двигател.  :)

Ако е "S" е 150 коня, ако не се лъжа John Cooper Works е 180, но не знам дали се предлага за Кънтримен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е "S" е 150 коня, ако не се лъжа John Cooper Works е 180, но не знам дали се предлага за Кънтримен

Сега го проверих в сайта им. Има Paceman John Cooper Works с 215 кс. и ако разбирам правилно 4х4 може да се поръча допълнително.

 

 

пп: А stefan I, защо не погледнеш Октавия като на колегата PUF-PAF. Има добра мощност, която предполагам може да се вдигне още без много главоболия, предлага се с ръчни скорости, отговаря на изискванията ти за джанти и височина на автомобила и въобще ми прилича на твоята кола  :D

Редактирано от axel
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така мисля.

Голф р с 17-ки,с още по балонни гуми/щото да ти се удължили скоростите-така написа/ и с високо окачване.....ще ти е пефектен....АМА НЯМА ДА ИМА ПО-ГРОЗЕН R В СВЕТА ОТ ТВОЯ.

Октавия като на пуф-паф 1.8 4х4 с ксенон и лед отпред и отзад,17-ки,лоши пътища и мтм в началото заради гаранцията или

ремап е колата ти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....АМА НЯМА ДА ИМА ПО-ГРОЗЕН R В СВЕТА ОТ ТВОЯ.

 

Ама аз пък знаеш ли с какъв кеф ша си го джиткам :P Номера е преди да го купя, да имам представа какво преправяне може да се направи.  Кой повече, кой по-малко, но всеки си прави колата по свой образ и подобие...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е задължително да е комби, дадох примера като двигател и това, че е 4х4. Ти можеш да си я поръчаш както искаш. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като на Пуф паф само че 170 коня дизел ръчка.Разликата със Скаут ще е 15 мм и малко пластмаси...Поправете ме ако греша.@Stefan ако минаваш през Пловдив с удоволствие ще ти дам едно кръгче на ремапнато 1,9 tdi 4x4 О2 не е толкова спъната колкото си мислиш.Едва ли разликата в масата и размерите ще е толкова фрапантна при 3ката.Не че искам да се правя на разбирач ама като цена качество шкодака няма равен...Поздрави!

Редактирано от dentist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом и Октавия му е голяма на колегата, то очевидно има само 3 варианта - Golf R, Mini JCW или Volvo V40 cross country.

 

От тези наистина голф класата е най-мощна, явно Стефан добре си е проучил:)

 

А такава като мойта, ако не се лъжа е само dsg и комби. Иначе мощта си е солидна, от 0-100 около 7 секунди и към 240 макс скорост - което ако му е бавно може да се коригира с една стратегическа намеса на колегата bega4kata :)

 

Относно багажника всеки си преценява - аз слагам две детски колички и чак тогава се изравнявам с голфа:)

 

sEyD3aP.jpg

Редактирано от PUF-PAF
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мини изобщо не ми е вариант по много причини...

О3 пък малко голяма ми идва, а и не съм фен на комби :sorry:

Ауди А3 седан?

Разглеждая миналата седмица, колата е много симпатична. Може да направиш един тест драй и после да се отказваш от автомата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко което написах,може да се направи при Голфа.

:doubleup:  :doubleup:

 

"Seat Leon Cupra ?"

Сега го гледам по AMS - на предно е и като го гледам е очевидно по-висок от R. С 20 коня е по-слаб, но го бие на писта. Няма изпълнение 4х4...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.