Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октавия 3: Сервизни Акции, други регистрирани проблеми


PUF-PAF

Recommended Posts

Какво имаш впредвид "не спира да пука в завой и ниска скорост"? Само на ляв или само на десен завой или и на двата пука? Сподели усещане  и предположения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при ляв, и при десен завой. Понякога и при тръгване се чува еднократен пукот. Звукът ми прилича на такъв, който се чува, когато пружината на окачването се намества в леглото си.

Даже дъщеря ми, която е на пет години, ме пита какво пука в колата като тръгвам, но пък в Еуратек някак не го чуват :).

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде чуваш странните шумове? Отпред,отзад,окачване? Защо не опиташ при отворени прозорци да го установиш или някой да стои извън колата и да слуша.Това мой не са обикновенни шумове?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шумовете идват отпред. Всичко, което предлагаш, съм го пробвал, но засега не съм поставил точна диагноза. Съмнявам се в лагери и/или тампони на предните амортисьори.

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен не ми се вярва, още повече че чух шума след като изминах първите 1000 - 2000 км, а на около 4000 посетих за първи път Еуратек за диагностика. А сега вече се чува сериозно.

Но фактът си е факт - шумът си го има. Може и да е конструктивен проблем.

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята пукаше така,при ниска скорост и при десен завой(имах чувството,че ще изпадне нещо)Смених десния кормилен накрайник и тампоните на стаб.щанга(от кое от двете беше не знам) и го няма пукането 1г.вече.Но аз съм със "стара бабичка",не знам дали имат общо като окачване двете коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята пукаше така,при ниска скорост и при десен завой(имах чувството,че ще изпадне нещо)Смених десния кормилен накрайник и тампоните на стаб.щанга(от кое от двете беше не знам) и го няма пукането 1г.вече.Но аз съм със "стара бабичка",не знам дали имат общо като окачване двете коли.

Няма да се учудя, ако окачването на твоята „стара бабичка" е по-добро от на моята „млада внучка“ :).

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не отидеш в ЕТ и до поканиш някой приемчик или началник сервиз или механик за да чуят за проблема и да ги повозиш.Може би така ще намериш решение след като и те го чуят.

Редактирано от yancho71
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, и това направих. Возих ги, но след като качат колата на подемника, не могат да разберат откъде идва шумът, за да решат какво да сменят. А нещо не ми се иска да сменят части една по една без точна идея, докато проблемът изчезне.

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ми хрумва:Защо не прегледаш леглата на пружините???След като предполагаш,че се намества пружината,да не би да е попаднало камъче,което вследствие движението на пружината да застава в такова положение за да и пречи и при потегляне тя да се намества в нормално положение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, и това направих. Возих ги, но след като качат колата на подемника, не могат да разберат откъде идва шумът, за да решат какво да сменят. А нещо не ми се иска да сменят части една по една без точна идея, докато проблемът изчезне.

А защо е гледат на подемник? Според мен трябва да се гледа на канал и тежеста на колата да си е върху окачването. Ако си спомняш и на моята чувах от ляво нещо при навит волан и ЕТ казаха, че може маншоните нещо да припукват ако се опират в някоя щанга. Моя съвет е да пробваш в друг сервиз и да не е на подемник а на канал, майсторите си знаят какво да гледат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Янко, в Еуратек Пловдив нямат канал. Това за маншоните и на мен ми го казаха, но ми се струва малко вероятно. Шумът си е точно метален.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Илко, преди около година имаше една тема тук във форума за пукането - пукаха и О1 и О2 наред. За 3-ките не си спомням дали някой се оплака от пукане.

Моята О1 също пукаше отляво и в един момент спря от нищото. Пукаше при тръгване с малка скорост със силно навит на ляво волан.

Преди седмица като правих предното окачване се появи скъсан маншон на ляво външно каре. Десният е здрав, но от дясно не е пукала.

Огледай ги тези маншони, знам ли - може пък да е и от тях.

:hello:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами освен да ги намажа с нещо на първо време, за да видя дали ще има ефект, но рискувам да се налепят с прах и боклуци. Имам един силиконов спрей на Addinol, може да опитам с него.

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Янко, в Еуратек Пловдив нямат канал. Това за маншоните и на мен ми го казаха, но ми се струва малко вероятно. Шумът си е точно метален.

Аз затова ти казах да отидеш другаде да е видят на канал.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не виждам особени проблеми с шумоизолацията. Дори и при 160-180 км./ч. шумът си е приемлив. По-дебели стъкла сигурно биха намалили шума, но пък ще вдигнат теглото и разхода, затова - така си е ок. Още повече, че заради теглото са сложили дори малки резервоари за гориво и даже за течност за чистачки. По-дебели стъкла в този клас не виждам много смисъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що ли се обаждам изобщо, ама...

Какви тънки стъкла, какви казанчета, какви пет лева, с оглед теглото...?!?

Това не е болид, не е рали автомобил, а най-обикновен седан от нисък среден клас.

Никой не ги е смятал, с оглед теглото, а с оглед себестойността на вложените материали, респективно - крайна цена за бройка.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смятат ги и още как. Ниско тегло = нисък разход = по-малко изгорено гориво на км = покрити евронорми за екология.

 

На всичкито отгоре благодарение на това една широка семейна кола като Октавия с тегло под 1300 килограма се задвижва и съвсем приемливо от по-скромни двигатели, което мен като потребител ми харесва.

И шумоизолацията въобще не е зле, сравнена дори с O2, която е по-тежка. O2 е по-шумната кола.

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема и при мен го има с пукането при десен завой и при ниска скорост ... имаш чувството че нещо ще се откачи. Но самия шум е много рядко при потегляне колата е на 2000км. За сега не смятам да се обръщам към Еуратек Пловдив, но се замислям да отида на канал. Жената мислеше, че отначало е камъчета по гумите ... но звука е на метал в метал. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що ли се обаждам изобщо, ама...

Какви тънки стъкла, какви казанчета, какви пет лева, с оглед теглото...?!?

Това не е болид, не е рали автомобил, а най-обикновен седан от нисък среден клас.

Никой не ги е смятал, с оглед теглото, а с оглед себестойността на вложените материали, респективно - крайна цена за бройка.

Поздрави

 

И О1 беше седан от нисък среден клас. Ама вътре нито таблото и волана се белят, нито тапицерията се къса с поглед. Колата на грапав асфалт е видимо по-безшумна от О2. Като и натиснеш ламарината с пръст не потъва все едно е станиол... и т.н. А пак си беше относително евтина кола, икономична и т.н.

 

Аз си отглеждам и двете предишни поколения Шкода и отговорно твърдя, че О2 е сериозна крачка назад като качество и стойност на материалите. Силно се надявам О3 да не е така, обаче като гледам как хора с нови коли постепенно си признават... Май ще прекъсвам традицията с Октавиите.

 

Ясно е за какво говоря де, то не е само при Шкода, поевтиняването на изработката е видимо навсякъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз съм съгласен, че не трябва да се търси сравнение с пасат или супърб като става въпрос за О3, но това, което аз исках да кажа е, че има разлика в шума при висока скорост като нова и сега. Това означава за мен, че има нещо не толкова качествено в изработката и е съвсем различен въпрос от това дали шумоизолацията е добра спрямо другите коли или не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен разлика в шума от при 0 и 32 000 км - няма или поне не такава, че да я усещам.

 

А и да твърдиш, че има разлика трябва да си го измерил с уреди при абсолютно еднакви условия. Другото е само субективно усещане. Нещо, което винаги се случва - с времето една и съща кола започва да поомръзва и човек да свиква с нея и да му се струва все по-бавна и шумна:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Аааааа не мога да повярвам че ви се вижда шумна. Дайте да примерем с уред в еднакви услови различните модификации. Май имаше приложение за телефон и с него ако се мери, ще е еднакъв показателя. Миро ако е навит, често съм до Козлодуй и може да сравним 1.6 с 2.0 дизелите. Ако има ентусиасти, може да сравняват останалите мотори и оборудване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.