Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октавия 3: Сервизни Акции, други регистрирани проблеми


PUF-PAF

Recommended Posts

МХм шума в купето си е нормален според мен за тоя клас кола! Но ако искате имаме калибрирани уреди за Измерване на шум както в околна среда така и в работна ... имаме акредитирана лаборатория за измерване и може да се сравнят dB на работеща кола при определена скорост с производствените й характеристики!

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти можеш да направиш ТестЪТ, само да не излезе, че и в това ни лъжат здравата. Ясно е, че за преминаване зависи и доста от гумите и настилката, но вътре трябва да е както я дават по книга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шумни са и според мен. Замерих с приложение на смртфон при 130 км/ч и показа 70-72 dB. При същите уловия змерих Форд Фокус 2015 и на 130 км/ч показа 65 dB а чак на 160-170 км/ч  70 dB.

Разликата от 5 dB e доста осезаема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новият Фокус фейса е една много, много добра кола. Много по-добро управление, возия и фън от Октавия-та. Както се вижда и обезшуменост.

 

За жалост отстъпва сериозно откъм пространство, което за мен е приоритет №1 с 2 много малки деца и многото багажи покрай това. Дори и комбито на Фокус-а е сериозно по-тясно от Октавия. В противен случай дори не бих се замислил коя от двете да избера:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе вътре таблото е много грозно, ама иначе като качество на материалите и сглобката определено не прилича на Форд :) Въобще и Опел и Форд успешно се борят с негативния си имидж от миналото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен изникна друго питане. Пакета ми е едишън и седалките са ми кожа с текстил на октавията.Вчера при пътуване към експото в софия викам си сложа новите дънки да го е.а и капсите на дънките закачих на няколко пъти уж кожата която незнам от какъв материал е ам е абсолютно некачествена.Сравнете наприммер кожата на седалките отгоре за главата и долу където сядате.Жената чак взе да ме бъзика че ше е карам само по долни гащи.Та въпрос към представители на Еуратек на изложението отговора беше кой подяволите е скъсал тая седалка и аджеба какво усилие съм положил за тая интервенция :D.Та да го отнасям ли този проблем и дали гаранцуята би покрила седалката при положение че килата е на 2месеца.?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При покупка на нови дънки се гледа да нямат капси на гъзЪт , ако са много готини пък и са с капси последните се отстраняват внимателно с подръчни средства. Поне аз така правя ... :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При покупка на нови дънки се гледа да нямат капси на гъзЪт , ако са много готини пък и са с капси последните се отстраняват внимателно с подръчни средства. Поне аз така правя ... :sorry:

 

муахахахахахахххахаха...... аз се лиших само от ножа в задния джоб 

 

 

При мен много ме дразни вибрациите в огледалото за обратно виждане. Случва се само като ускорявам и е доста слабо, но достатъчно за да ме дразни като погледна в него. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При покупка на нови дънки се гледа да нямат капси на гъзЪт , ако са много готини пък и са с капси последните се отстраняват внимателно с подръчни средства. Поне аз така правя ... :sorry:

 

И аз разкарах капсите на един чифт дънки. При мен нямаше проблем със седалките, които са текстилни, но при влизане в колата драскаха пластамасата и уплътнението по задната страна на вратата. :)

Редактирано от s1000rr
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като говорим за Фокус-и - вчера на изложението седнах в ST - лудница, брутален е - седалки, интериор, дизайн, мотор....вече знам каква ще ми е следващата кола като отпадне нуждата да нося кошари и колички:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ST-то го дават за 52 хилки - не са малко, но не са и толкова много за такава фън кола.

 

За RS-а нямам представа за цената, а и не знам Октавия или Фокус RS имаш предвид. Иначе имаше една такава Октавия на изложението за 55к и тя също е доста яка кола. Ама някак си няма толкова фън и тръпка като седнеш в нея и я погледнеш отвън - това сравнено с Фокус-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да Октавия vRS срещу Focus ST като цена как са, това имах предвид. Очевидно са горе долу равни. Фикуса RS не го коментираме, той е друга бира.

 

Големия плюс на Октавията е пространството, особенно багажното, обаче... качеството на Форд вече не е лошо, пък на Шкода...

 

А Фикуса излезнал ли е ST комби за БГ? Щото на страницата нищо не намирам по въпроса.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май не е още....

 

Ама стига сме спамили темата:) Хубави са ни Октавийките, откъм място няма кой да ни бие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

На мене за втори път ми се случва следното: когато сменям показвана информация на дисплея на таблото, цифрите биват оцветявани в оранжево, а принципно винаги са си бели? Някой знае ли защо се получава така?

Снимка: 

 

post-14118-0-41193600-1446620659_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мене за втори път ми се случва следното: когато сменям показвана информация на дисплея на таблото, цифрите биват оцветявани в оранжево, а принципно винаги са си бели? Някой знае ли защо се получава така?

Снимка: 

 

attachicon.gifIMG_8628.JPG

Изглежда и при други хора го има този ефект но от написаното не следва да има някакви проблеми. Не видях да има и някакво решение. Сутринта разцъках моя дисплей и при продължително скролиране не виждам различни цветове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти всяка сутрин при потегляне се чува някакво хлопване отпред, като че ли нещо се намества. Първия път когато го усетих беше на 2500 км. Сега е на 17500 и зачести. При преминаване през дребни неравностти прихлопва ту отпред, ту отзад. По някога проскърцва. Май ходовата част е слабо място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Здравейте колеги,

 

Имам Октавия 3 2.0 ТДИ и се появиха неприятни вибрации от двигателя във волана и педалите на място и в движение при всякакви обороти.

Четох в английския форум за този проблем, но там дилърите и от завода го обявявали за "характеристика на колата" и досега няма решение за него.

В българския форум не намирам подобна тема.

Някой има ли подобен проблем на дизелова октавия ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Имам Октавия 3 2.0 ТДИ и се появиха неприятни вибрации от двигателя във волана и педалите на място и в движение при всякакви обороти.

Четох в английския форум за този проблем, но там дилърите и от завода го обявявали за "характеристика на колата" и досега няма решение за него.

В българския форум не намирам подобна тема.

Някой има ли подобен проблем на дизелова октавия ?

Здравей колега,аз от година и 10 месеца имам същата модификация и да чукна на дърво за сега няма вибрация и е много тиха като цяло.Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се похваля, че дойде момента за доливане на масло и при мен. 1.4тси на 13 000 км ми светна лампата за маслото. Добре че като купих колата си взех и 1 шише за из път :fiu:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти на 10 трябваше да си го сменил.

 

Здравей колега,

 

Според теб само първото ли масло трябва да се сменя на 10000,или всяка следваща смяна трябва да е на толкова км?

Относно смяна на масло на DSG на 60000,както ми казват в ЕТ или на по-малко?

 

Поздрави,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всяко нещо, което искаш да остане читаво, ако го сменяш малко по-рано, но не и прекалено рано, е много по-добре.

 

Тоест, ако правиш всяка на 10 000 - по-добре, ако направиш вместо на 60 000 на 55 000 - по-добре.

 

"Историята познава случаи за масло сменено на 100 000км за първи път" - върви си, няма грижи - колко е кола това и какво става от нея - не е ясно.

 

По "чужбините" хората на по 140 000км се хвалят така "3 смени на масло, 2 смени на горивен филтър, цена толкова и толкова ми е излязла колата" и т.н... След което тези коли ги купуваме тук и караме докато не издъхнат тотално, а повечето не издъхват много лесно...

 

При перфекционистите, като мен и колегата, а и други - до 10 000 е задължително да се смени.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.