Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октавия 3: Сервизни Акции, други регистрирани проблеми


PUF-PAF

Recommended Posts

Аз не съм компетентен за да водя технически спор относно сервизния интервал, но аз възнамерявам да следвам предписанията т.е. 2 години или 30к км. Предполагам, че до голяма степен удължения интервал е маркетингово решение, но то има и технологична обосновка. Гаранция са калкулирали степента на износване при различни условия на екплоатация на автомобила и са стигнали до извода, че последиците от удължения интервал са приемливи на фона на експлотационния интервал на всички останали възли в колата.

 

Ще продължа да споделям разхода на масло за рефернция на колегите с този двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен факта,че вече колата е започнала да гори масло е достатъчно добра обосновка ,че вече е време да се направи смяна на маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки прави каквото сметне за добре, или каквото производителят му е казал, че е добре - дали е добре за производителя или за клиента  - там е истинският въпрос.

 

Има и друга страна на монетата - доливайки, докато го хапва стабилно - то си се подменя без грижи самичко - до 30 000км ще стане ново направо и няма смисъл от смяна :D

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето едно клипче относно интервала за смяна на маслото и експлотацията на автомобила.Мотора е здал багажа,заради честата работа на място дълго време и големия сервизен интервал с longlife масла.Руска и той казва,че 7,8 -10хил. и трябва смяна.

 

Редактирано от deodriver
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно е спряло да тече изобщо при смените и са го отворили... Хахаха!!!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://jalopnik.com/what-happens-if-you-dont-change-the-oil-in-your-audi-fo-1692660828

 

Може и повече да се кара с едно масло. Ей го това ТТ - 135х км...! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво..., ти си садист !!!

Направо ми "спря тока" с този линк. А собственика на ТТ-то, е за бой с камъни.

Дори да е платен експеримент, пак е ужасно...

 

После, защо съм го сменял на 8-10 к., излишно било, пари "на вятъра", дрън-дрън!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди година беше този случай, по спомени 1ви собственик е бил и не е знаел, че се сменя маслото(евала на 3.2 мотора, явно е доста корав)! Просто е доливал... Иначе и аз съм на мнение, че 10-15х км максимум за масло! Ако не го сменяш в официалния дори и ти е по-евтино. Карах с Кастрол 5 30 от ЕТ лонглайф(незнайна наливна пикня, донесена в омазана лейка и напълнена от варел, отзад далеч от погледа на клиента... не им вярвам, че е истинско масло все още, и на цвят и на мирис нямаше общо със същото, но от 1л туба), на 8х км почна да го папка. Литъра е 35лв някъде... Вместо да си купя 1литър и после още 1, да доливам и да изкарам до 20-30х км, сложих Мотул 8100 5 40(не лонг лайф, с него стана по-тих мотора), 5л - 75лв... Сега съм на малко под 5х км и не го е пипнала или зацапала(а вече съм с чип и колата се кара по друг начин...), но на 10х пак ще го сменя! Не разбирам как може да дадеш 30 и нагоре х. лв за кола и после да не си сменяш масло за 100тина лв. В крайна сметка тази кола ще излезе от гаранция, ясно е че и с 2-3 смени може да мине 150х км, а после - ревизията на турбото и ремонта на клапаните или смяна на сегментите да не са по-евтини от маслото? И на децата вече е ясно, че се води една политика, да се сменят колите по-често, да изкарат колкото е гаранцията и оттам новата или ще дадеш една голяма сума наведнъж да оправят мизериите предизвикани от рядката смяна на масло, за да можеш да продължиш с нормалната експлоатация! А като я продаваш, ако се премери компресията веднага ще ти падне цената с някоя хилядарка!

Същото е и с маслата за Халдекс. В ЕТ дори и не знаеха, че моето Йети(сигурно и другите) има раздатъчна кутия, в която има боб(масло)! Като установиха, че за разлика от другите 4х4 Шкоди и откриха(ИНДИЯ), че тази има още едно место с масло отдолу, почнаха да ми спорят как не се сменяло, как великите им програми казвали, че не се пипа това масло и тн. Обаче Евгени(Трансексперт) ми каза пред тях да взема една туба от същото такова масло за тази кутия. И хоп - на самата туба на етикета си пише, че макс срок за употреба е 4год и че това е същото масло като първоначално налятото в завода! Шокираха се, разпелтечиха се как сигурно програмата им се е объркала и тн, все пак това масло го извадиха от склада в магазина за кутия на такова Йети като моето. Аз пък се порових в един руски форум относно поддръжката на Халдекс и оттам разбрах, че това е много надеждна и безпроблемна 4х4 система, но само ако си я обслужваш редовно! Точно тази раздатъчна кутия струва само 2200лв и се разваля без смяна на маслото за около 6год и 120-150х км пробег(точно ще е минала гаранцията)... Нека тия специалисти в сервиза на техните лични коли да не си сменят течностите! Аз на моята си знам какво и кога да правя. 

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е Иво, прав си за почти всичко - освен, че във варелите,маслото е друго - не е, същото е, но когато не е менте. Просто една по-голяма разсфасовка, за по-големи сервизи, отстоящи на запад от нас ;)

Аз не съм имал твоите премеждия с маслото от ЕТ, за момента съм доволен, а и при техните цени, спокойно мога и на 5000 да го сменям - пак ще е по-добро, от най-истинското от истинските, в разфасовки от по 200 мл., ако щеш, след 20000 км.

Маслото все още е полу-бистро /3000 км./, не е намаляло, а и Съби не се сърди :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко извън темата. На колко км се сменя маслото на халдекс-а?

От две места информация съм събрал: 60 000 и другото е 80 000

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е Иво, прав си за почти всичко - освен, че във варелите,маслото е друго - не е, същото е, но когато не е менте. Просто една по-голяма разсфасовка, за по-големи сервизи, отстоящи на запад от нас ;)

Аз не съм имал твоите премеждия с маслото от ЕТ, за момента съм доволен, а и при техните цени, спокойно мога и на 5000 да го сменям - пак ще е по-добро, от най-истинското от истинските, в разфасовки от по 200 мл., ако щеш, след 20000 км.

Маслото все още е полу-бистро /3000 км./, не е намаляло, а и Съби не се сърди :)

Боре, знаеш неща, за ЕТ и маслата, които няма да напиша тук! Надявам се след моите разправии с този (за мен измислен) сервиз да са сменили старата си практика! Аз от Трансексперт сервиз съм повече от доволен и им имам вяра на хората там. Това е по-важно за мен от марката на маслото! Съби си заслужава редовна смяна - 3.6 V6 е страхотен мотор, но и скъп за ремонти. Пробвай Мотула, няма да сбъркаш.

 

Малко извън темата. На колко км се сменя маслото на халдекс-а?

От две места информация съм събрал: 60 000 и другото е 80 000

60х или 4год! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Воислав, на 60000, не пречи и по-рано, обърни внимание и на раздатката.

 

Иво, Евгени и "Трансексперт", какво да ги коментираме - страхотен човек, чудесен сервиз, уникално отношение към клиента, професионално мнение, подкрепено с аргументи!!!

Ще ходя скоро при Евгени/надявам се/, за обслужване, а и някои въпроси имам, но за разлика от други сервизи, съм спокоен и положително настроен - какво повече от това :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Не разбирам как може да дадеш 30 и нагоре х. лв за кола и после да не си сменяш масло за 100тина лв.

Подкрепям те на 100%.

А тия дивотии за Лонг Лайф маслата,просто ги заобикалям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям те на 100%.

А тия дивотии за Лонг Лайф маслата,просто ги заобикалям.

За да може да покрие определение екологични критерии за определен експлоатационен период, както като време, така и като пробег, със сигурност има значение и интервала за смяна на масло! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

последните няколко пъти когато натисна спирачки (особено когато колата е студена), чувам силно стържене откъм спирачките.  Тъй като колата е на малко над 16 хил. км, не вярвам, феродото да се е износило. По дисковете също не виждам никакви надрасквания.Та възможно ли е нещо като камъче да се е наместило между феродото и диска?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Октавия 2, фейслифт и т.н. - се е случвало, да. Прилича на стържещ звук от трамвай по релси ;) Точно описано. Ако е същото, разбира се.

 

Сваляш колелото и оглеждаш къде е камъчето - най-често е между диска и предпазната ламаринка зад него.

 

Ако ти се види много работа - няколко по-резки завойчета ляво-дясно (като между конуси) и изпада самичко понякога.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

когато натисна спирачки (особено когато колата е студена), чувам силно стържене

Ръжда по дисковете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръжда по дисковете.

  :doubleup:  При по-влажно време, една вечер е достатъчна. След няколко спирания изчезва шума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Бях пуснл пост но мисля че тук е правилното място.Колата о3. 1.6 тди dsg.Искам да попитам дали и при вас е такa.При подаване на газ няма значение дали е на нулева предавка колата или на скорост започва леко да се чува един звук като тиха сирена от кораб ,като е изключено радиото го чувам иначе не се долавя шум .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбото :eusa_think:

Турбото мисля ,че се включва на по-високи оборити а този звук се чува и при 1000 оборота мерси за отзива.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам колата от 8 месеца, навъртях 25к  и имам само 2 забележки:

1. Изгори ми 0,5 л масло

2. Олющо ми се скоростният лост - мисля да ходя до ЕУТ да правя рекламация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.