Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октавия 3: Сервизни Акции, други регистрирани проблеми


PUF-PAF

Recommended Posts

И аз имах същото треперене на цялата кола при над 80 км в неделя, 99% процента е от сняг по джантите. Сега ако си успял да разбиеш окочването за 7к км ;). Оставия в някой мол да се разтопи, аз моята мисля да е измия и после на топличко някъде.

Редактирано от elmo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не си натрупал сняг и лед отвътре по джантите? Аз вчера се правих на снегорин пред блока и после като излязох на пътя беше същата история. Минах на една мивка да я пръснат с пароструйка отдолу и се оправи.

П.П. Обаче си е снегорин. С хубави гуми, няма замисляне дали да мина или да изчакам.

Редактирано от JORDITO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

В крайна сметка остава ли проблема при 1.4 TSI със шума от скоростната кутия или съединителя?

Гледам, че не се е коментирал повече този въпрос, а доста хора писаха, че имат подобен проблем.

Тази нова част не я ли направиха вече :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имах проблем със съединителя, смениха го и сега проблема го няма на 99%

Казвам 99, защото някой път на светофар нещо се чува леко странно, натискам 1 път съединителя и изчезва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще е полезно и другите писали с бодобен проблем да дадат мнение, особенно за тези, които планират да закупят Октавия със същия двигател.

Аз лично обмислям 1.4 TSI с ръчни скорости, тъй като незнам дали е добре да се рискува със 7 степенната автоматична.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко дни ми светна EPC  лампа на таблото. Ефекта беше, че старт/стопа и темпомата спряха да работят. Ходих до ЕТ на другия ден и е оправиха. Казаха, че дроселовата клапа (предполагам моторче, което е управлява) си било ресетнало настроиките. 
Това за 1.4 тси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега супер си се ориентирал към 1.4 ТСИ, но си поръчай автомата. Ще съжаляваш в последствие, че си взел ръчната кутия. От опит го казвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не споделям предното мнение на колегата radko87. Ръчната кутия не е за съжаление. Двигателят с турбото е много еластичен и на 3-та скорост можеш да караш от 30 до 60км/ч спокойно градско без да сменяш скорости и без това да се отразява значително на разхода :)

Останалото е въпрос на вкус и финанси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно съм съгласен. И двете трансмисии са страхотни. Съветвам колегата да не отхвърля автомата, заради притесния относно здравина. Виж цената си е добра причина.

Аз го направих и малко съжалявам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря и за двете мнения по въпроса със скоростните кутии :)

Обмислям и вариант комби и наистина цената накрая ще наклони везните какви ще са скоростите, но двигатела ще е поне 1.4 TSI.

В момента съм с 1.2 и не е зле, но на моменти ми се иска да е малко по-добре :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

На мен на старата О2 ми се беше обелил лоста, сега на О3 на dsg-то имам лека драскотина на същото място - от пръстена и това е нормално.

 

Да споделя друг казус, гледам на никой друг не му се е случвало. Беше лятото, ама нали не съм писал отдавна..

 

KESSY-то нещо сбъгяса и спря да се отключва и заключва колата с допир - трябваша да отварям и затварям с копчето на ключа. Иначе си палеше с бутона няма проблем, а борд компютъра ми казваше да сменя батерия (change key battery надпис). В Еуратек ми дадоха втория ключ дето седи при тях (моята е лиЗингова) и взеха първия да го изследват, че май проблемът е в електрониката, а не в батерията.

 

След няколко дни се обадиха, че ще поръчват нов ключ от Чехия :) Та дойде новият ключ след време и отидох да си го взема, настроиха го към колата (отне им около час някъде) и им върнах втория ключ. Между другото вторият ключ ми беше направил вече същия номер като предишния, така че вероятно са били дефектни от самото начало, дано са сменили и него в последствие :)

 

Всичко беше гаранционно и не е имало драми, в Еуратек си бяха любезни и съдействаха - да знаете, ако ви се случи това с KESSY бягайте по гаранцията :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Чувате ли скърцащ шум при въртене на волана на място, примерно при успоредно паркиране? Не става дума за такъв от гумите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е. От накладките идва.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувате ли скърцащ шум при въртене на волана на място, примерно при успоредно паркиране? Не става дума за такъв от гумите.

 

Иди в ЕТ да я тестват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иди в ЕТ да я тестват.

Да, отивам, както и за да проверят защо шофьорската врата изисква по-голямо усилие да се затвори от всички останали. Останалото е тип-топ засега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл да ходиш за скърцането, има го при всички модели на Шкода (и колкото е по-нов модела, толкова е по-силно).

Купето е като камбана, където и да се появи някакъв шум, започва да кънти всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от известно усещам, че като натисна спирачки при около 100км/ч  предницата ми тресе.

След като смених гумите с летни, тресенето не изчезна. Та петък ще съм в ЕТ. Някой от вас имал ли е подобни усещания с колата си?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от известно усещам, че като натисна спирачки при около 100км/ч  предницата ми тресе.

След като смених гумите с летни, тресенето не изчезна. Та петък ще съм в ЕТ. Някой от вас имал ли е подобни усещания с колата си?

 

Класически случай на изкривени дискове. С моята октавия го нямам, но с един куп коли до момента съм го имал ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята така беше започнала да тресе при спиране от голяма скорост независимо от гуми/джанти. Изкривени дискове на 100%.

 

Чудното е само как може това да се случи със заводските дискове, които би трябвало да са с доста прилично качество. Аз съм от хората, които си пазят спирачките - за 38к км бях с минимални износвания по накладки и дискове, не минавам засилен през големи локви след продължително спиране и т.н......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност бях в ЕТ днес. Мериха дисковете и главините. Оказа се че всичко е наред. Даже при проверките се оказа и че тресенето значително намаля. При мен може да се окаже от това че колата не се кара всеки ден. Защото при по-влажни помещения се образувало конденз между накладките и диска.и докато тази ръжда ме се махне изтърка тресе поради различното съпротивление при триене. Дано да е така :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро взимах дискове от ЕТ и се изкривиха и те.На Ок2.105.

Аз имам договор с тях,оторизиран съм да монтирам части от тях купени с 2 год. гаранция.Смениха ги,но просто казвам,че се случва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди дисковете отЕТ идваха в кутии,а сега бяха в хартии пликове.

Редактирано от bega4kata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.