Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фаровете на Октавия 3


yanko78

Recommended Posts

Искам да попитам собствениците на О3 дали имат проблеми със светлините на колата. Вече няколко пъти е карам вечер и направо останах без очи, страшно слаби ми се струват. На дълги горе доло нещата са ОК, но пак като че ли може да се желае повече. Имам чувството и че доста жълтеят, като на някоя стара кола с прегорели фарове. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 107
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • yanko78

    21

  • Илко Такев

    16

  • bega4kata

    9

  • fhman

    4

Най-много писали в темата

Колега, не знам какви са критериите ти са добри фарове, но при мен осветяват достатъчно добре (по моите критерии). А аз съм с обикновените фарове, нямам ксенон. Ако мислиш, че колата има проблем, отиди в Еуратек за проверка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не знам какви са критериите ти са добри фарове, но при мен осветяват достатъчно добре (по моите критерии). А аз съм с обикновените фарове, нямам ксенон. Ако мислиш, че колата има проблем, отиди в Еуратек за проверка.

 

Ами не мисля, че критериите ми са завишени и взискателни. За пример, старата кола VW на 10 години, не ме натоварва и има по добра видимост. Щом ми прави впечатление, че не са ок, явно не са. Също така, от бутона за регулиране на височината са на най високо ниво и ми се струва че бият много близко пред колата. Може и това да е проблема, да трябва ръчно да се вдигнат за да осветяват по напред и видимоста може би тогава ще е по добра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последните няколко дни ми се налага да карам по тъмно (по принцип избягвам нощно шофиране извънградско). Късите наистина май много близо бият. Мисля да ги регулирам, само се притеснявам да не прекаля. Но в най-скоро време ще ги вдигна поне малко. Другото са фаровете за мъгла. Оня ден в мъглата светвам ги и никаква разлика. Осветяват малко отстрани и напред на 3 метра пред колата. При това положение освен да ги кодирам за завиващи и да ги ползвам като въртя из тъмните улички, за друго май не стават. И тях ще ги вдигна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

решението се казва osram night breaker

Абсолютно! Аз в момента върнах оригиналните крушки на колата (фаровете ми имат малки счупвания и са за смяна след ПТП, страх ме е от влагата да не изгорят Осрамките) изкьоравих се жестоко! Естествено и Филипс имат усилени крушки, а сигурно и други производители - всичко е въпрос на вкус и пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен фаровете правят ден. Късите например са толкова силни,че дори забравям понякога да включвам дълги. Халогените не правят особена разлика,защото просто късите ксенони светят изключително добре и достатъчно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен фаровете правят ден. Късите например са толкова силни,че дори забравям понякога да включвам дълги. Халогените не правят особена разлика,защото просто късите ксенони светят изключително добре и достатъчно. 

 

 

Халогените стават само за завиващи светлини и за коминг-ливинг хоум :P

 

Еееее ебавайте се вие с ксеноните с нас простолюдието с обикновенни светулки  :ranting:  :BangHead:  :crazy:  :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не,бе! Просто казвам,че и нашите халогени ,макар и двойни са пълен та.ак.Няма значение дали горните са ксенони или халогенни.Просто фаровете за мъгла не светят добре.Така е и на Октавия 3 не рс,така е и на Октавия 2 и Ок 2 фл.Единствено на Ок1 халогените стават долу горе да въшат работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За фаровете за мъгла е ясно, че са като фасове. Но колегите имаха забележки предимно към късите светлини, а и те са основно използваните. В този смисъл ксенонът явно е най-доброто решение.

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преки наблюдения върху Октавия 3 нямам , но имам такива на Hyundai  i30 (2014) ... На тъмно ,  късите и там са МНОГО зле , а след вкл. на дълги разлика има около 2 % :BangHead:  , на моменти ми се струва че е по-добре вечер да си карам на LED-вете :D

На Окито (О1)  съм с Osram Night Breaker +  и след поставянето им определено има доста сериозна разлика (към по-добро)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преки наблюдения върху Октавия 3 нямам , но имам такива на Hyundai  i30 (2014) ... На тъмно ,  късите и там са МНОГО зле , а след вкл. на дълги разлика има около 2 % :BangHead:  , на моменти ми се струва че е по-добре вечер да си карам на LED-вете :D

На Окито (О1)  съм с Osram Night Breaker +  и след поставянето им определено има доста сериозна разлика (към по-добро)

 

Карал съм Киа Просийд доста време и мога да кажа, че там фаровете бяха перфектни, а те с И30 са на една база. Даже си спомням, че чистачките в Киа бяха 110 лв. а същите без разлика в Хюндай 65 лв. или нещо подобно. Явно нещата опират до качествена настройка, до този извод стигнах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Халогените стават само за завиващи светлини и за коминг-ливинг хоум :P

Амиииииии,  оЛЕДяване и там при следващия ъпгрейд :sorry: .  Нема се излагаме Я.  

Впрочем аз не съм наясно,дали практически ЛЕД светлина на халоген е добро решение,но щом и сега не светят,значи нищо не губим. Поне ще ни тресе ГЪЗАРИЯТА :rolleyes: и ПСИХОПАТИЯТА :crazy:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чел съм преди години в ауто билд тестове на фарове, в които авторите посочваха, че при повечето коли фабрично фаровете са настроени по-ниско от нужното. Теста се провеждаше след настройване на фаровете. Иначе и хубави крушки ще ти помогнат доста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чел съм преди години в ауто билд тестове на фарове, в които авторите посочваха, че при повечето коли фабрично фаровете са настроени по-ниско от нужното. Теста се провеждаше след настройване на фаровете. Иначе и хубави крушки ще ти помогнат доста.

 

Това го установих от личен опит, без да съм чел статията - на служебната Фабия 1, след проверка на оптичен уред, се оказа, че наистина са настроени по-ниско. На Октавията не съм проверявал, защото все още виждам :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Philips Extreme Vision лично на мен повече ми харесва как светят от Osram-а. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Просто НЕ ИЗДЪРЖАМ и се чудя какво да правя. Ходих да ги регулират пустите фарове, бяха забити на доло. Оправиха ги и викам айде супер, супер ама нъцки. Пак нищо не се вижда, взеха да заслепяват отсрещните и се наложи да ги карам спуснати максимално ниско. Пак ходих за рекламация, пак ги настроиха, гледах там светлината си върви по едни линии по които трябва да върви и всичко изглеждаше супер. Уикенда карах по дълго вечер, направооооо ужас. Изкьорих се, ужасна работа. Не знам вече какво да правя. Оглеждам за смляна октавия със здрави ксенони. Гледам найт брейкъри. Много се замислям и за ксенон. Просто не се кара така, на моменти от невидимост направо си е страшно, дори и след като познавам пътя. Свети ли ксенон добре във фар без лупа? Гледам има и такива които са с лупи, но не знам дали може да се сложи на фар нормален. Гледам и някакви слим има??? Тотално съм объркан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на фар без лупа забрави, на фар с лупа ... за в БГ ще мине номера, но ако излизаш с колата по чужбинско може да те издрусат яко.

вариантът ти е по-хубави крушки (да не ти е мръсен фара нещо, или прогорял рефлектора ... )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, купи едни найт брейкъри и пробвай. И аз карах Октавия 3 с халогенни фарове по тъмно, но ми се стори, че стават и не са толкова зле колкото описваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, защо не разпиташ във Враца за друга О3 и направи съпоставка с твоята?Изпрати ми номера ти на съобщение и като минавам през града или ако ти идваш до Козлодуй, може да се чуем да видиш на моята как светят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди години ми се е случвало подобна ситуация в която чисто нова кола да не свети както трябва. Смменях крушки обаче не става достатъчно добре. Направих рвкламация на вносителя на марката и след тест ( вечер) и замерване на осветеността фаровете бяха сменени с нови по гаранция. Въпреки, че колата си беше нова и на старите видимо им нямаше нищо. Разликата след смяната беше в пъти при положение, че прехвърлиха старите крушки. Оказва се, че е имало проблем с рефлекторите. Сравнявай с други подобни шкоди и ако има очевидна разлика - рекламация!

 

Супърба ми беше с халогени на дългите и ксенон на късите и мога да кажа, че това бяха най-добрите дълги светлини, с които съм карал ( а те не са малко). Не е задължително да е ксенон за да свети добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, купи едни найт брейкъри и пробвай. И аз карах Октавия 3 с халогенни фарове по тъмно, но ми се стори, че стават и не са толкова зле колкото описваш.

 

Говоря за нормалните фарове, те халогенните изобщо не мога да ги нарека фарове, още по зле.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновените фарове (не ксеноновите) също са с халогенни крушки. Колегата niki това има предвид. Идеята му е да смениш халогенните крушки на късите светлини с крушки Osram night breaker.

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.