Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фаровете на Октавия 3


yanko78

Recommended Posts

Благодаря, Илко! Обаче не съм сигурен, че моя компютър може да се настройва за лед крушки. Трябва да помоля първо някой колега с VAG-COM да провери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 107
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • yanko78

    21

  • Илко Такев

    16

  • bega4kata

    9

  • fhman

    4

Най-много писали в темата

Да, това са за мигачите. Аз на моята О3 нищо не съм пипал с вагком и нямам проблеми. А това е бялата. Сега загледах, че пише, че е 3000К, но според мен си е към 5-6000, свети супер бяло.

 

http://drivecomfort.ru/static/img/0000/0003/7008/37008384.rr1d3rzn9m.jpg?1

Редактирано от yanko78
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Молба към някой колега със свободно време и мултицет - интересува ме съпротивлението на въпросните Osram LED P21W, специално оранжевата (не би трябвало да има разкика с бялата). Информативно - крушка с нажежаема жичка е със съпротивление 0.6 Ома.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След дълго двоумене, дойде момента да си взема различни от стандартните Н15 с надеждата главно да се промени жълтата светлина на дневните която ме дразни. Днес получих и сложих новите крушки. Засега нямам никакви впечатления, по скоро май разликата не е така усезаема колокто ми се искаше. Със сигурност ми прави впечатление, че са по ярки.

 

cfdb2bfc97d46418832aa0eb85952672_920x0.j

97a9d41207e652192c7385e38d43d6f7_920x0.j

0b87edba1a5fe9f3dcb53989188ce581_920x0.j

9d06c153cbc2751963ddb0a55f74db3d_920x0.j

77537076a4f846e17c68304cbaf3c216_920x0.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, не е като ксенон, но изглежда добре според мен. Определено по-добре от стандартното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен също изглежда много по-добре от нормалните дневни, които съм виждал по улиците. Онези са си подчертано жълти!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А разлика в дългите намираш ли?

Не съм е карал все още на тъмно. Би трябвало да се усети разлика, но едва ли ще е толкова усезаема като при найтбрейкър. На тия е 20% повече светлина, докато на брейкъра е +110%

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А случайно да си сменял крушките на халогените?

Не съм, но и за тях получавам факсове, та и на тях ще им дойде времето

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А разлика в дългите намираш ли?

Снощи се прибирах по тъмно и съм впечатлен :) На късите съм с найтбрейкъри и дългите направо се губеха, почти беше невидима разликата. Сега доста по добре светят дългите, видима е разликата как осветяват ярко пред късите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Тук намерих да се предлага оригинален комплект от ксенонови фарове, сензори и цялото окабеляване за тях, за Октавия 3:

http://www.cars-equipment.com/www/en/shop/xenon-autoleveling-kits-parts-5/oem-bi-xenon-drl-headlights-skoda/#prettyPhoto

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Тук намерих да се предлага оригинален комплект от ксенонови фарове, сензори и цялото окабеляване за тях, за Октавия 3:

http://www.cars-equipment.com/www/en/shop/xenon-autoleveling-kits-parts-5/oem-bi-xenon-drl-headlights-skoda/#prettyPhoto

Здравей Илко,

 

Питах се дали имаш инфо дали може да се монтират ксенонови фарове на Октавиа,която фабрично е с нормални фарове.

Дали го предлагат и в ЕТ? Мисля,че е проблем това,че нямам система за измиване на фаровете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Илко,

 

Питах се дали имаш инфо дали може да се монтират ксенонови фарове на Октавиа,която фабрично е с нормални фарове.

Дали го предлагат и в ЕТ? Мисля,че е проблем това,че нямам система за измиване на фаровете.

Според мен системата за измиване на фаровете е най-малкият проблем. Може и без нея. Но не съм убеден, че всичко, което има в този сайт по отношение на ксеноновите фарове, е достатъчно, за да се премине към тях. Писах им дали е необходимо и друго допълнително оборудване, но не ми отговориха.

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не вярвам в ЕТ да предложат конвертиране към ксенон без монтаж на системата за измиване. Все пак е незаконо да имаш ксенон без система за саморегулиране и миене на фаровете. Предполагам обаче че цената на цялата процедура ще е сериозна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не е незаконно - кой закон го определя? При Рапид например системата за миене на фаровете се поръчва допълнително, без значение дали фаровете са ксенонови или халогенни, т.е. не върви задължително с ксеноновите.

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Илко е напълно прав, не е незаконно, да имаш ксенон без система за измиване.

Много автомобили от първите с ксенон, бяха без тази система. Както и много без ксенон, я имаха - въпрос на допълнително доплащане.

Единствено е необходимо, светллинния сноп да е насочен /лупи, каквито има и без ксенон/, и да се елиминира разсейването, което е по-голямо при ксенона и заслепява повече от крушка с нажежаема жица.

Все пак, не е лазерен фар, и всъщност разликата е в по-високия интензитет на осветяемост - пак си е лаМба...

На БМВ-то, съм с лупи /екстра с доплащане, когато нямаше ксенон/, и китайски ксенони - регулирани, светят по-силно и повече от фабричните на Съби, никого не засллепяват, просто аз виждам повече.

При натоварен автомобил, просто ги свалям малко /имат си ел.регулиране/.

Когато ги монтирах и регулирах, според ръководството /по книжка/ на БМВ, отидох да ги настроят в Дару - нямаше какво да настройват, след стенда.

Друг е въпроса, че Пътна полиция трябва да те спре от движение /за което пък, няма основание, по ред причини/ и да те прати на "Технотест", който минаваш без проблем, с правилно настроени светлини /, а глупостите за промяна, изменение и прочие, във фабрично вградени компоненти в МПС, изобщо не ги отчитат.

Поздрави

Редактирано от Боре
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боре, има коли със заводски ксенон - без лупа, но със система за регулиране на височината!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих запитване в ЕТ. Според тях конструктивно е невъзможно да се сложат ксенонови фарове на мястото на обикновенни.Човека от ЕТ ми каза,че е трябвало да помисля преди на направя покупката..:DD,и че връщане назад няма.

Иначе аз бях готов да си доплатя за ксенон и в момента съжалявам,че не изчаках още малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих запитване в ЕТ. Според тях конструктивно е невъзможно да се сложат ксенонови фарове на мястото на обикновенни.Човека от ЕТ ми каза,че е трябвало да помисля преди на направя покупката..:DD,и че връщане назад няма.

Иначе аз бях готов да си доплатя за ксенон и в момента съжалявам,че не изчаках още малко.

Намери 2ра ръка от автокъща със заводски ксенон. За определена сума, ще ги размените....!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намери 2ра ръка от автокъща със заводски ксенон. За определена сума, ще ги размените....!

В случай, че се появят в някоя автокъща - в което силно се съмнявам, все пак говорим за О3. Според мен ако се прави тази интервенция трябва да вземат всички основни компоненти: фарове, система за измиване (предполагам, че и казанчето е по-голямо от нормалното) и най-важното според мен - системата от датчици по окачването за следенето на надлъжния наклон и саморегулиране. Успех в начинанието ви желая и да се похвалите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това имах предвид, казанчето може и да пропусне, за пръскалките ще трябва и бронята да сменят. Иначе системата за саморегулуране е във фара, датчиците не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е въпрос на желание и средства. Има няколко присаждания осъществени в руските форуми. От моите проучвания стигнах до извода, че са необходими фарове (в кръга на шегата), машинки които следят промяната в наклона на автомобила

 

http://www.cars-equipment.com/www/en/shop/skoda/oem-5q0512521f-rear-auto-leveling-sensor/

 

Разбира се, че е желателно и пръскачки за фаровете. Топлината отделяна от ксенонова крушка е по слаба и в зимни условия фаровете може да се заледяват.

 

Модул следящ движението в завой

 

http://www.cars-equipment.com/www/en/shop/skoda/oem-7p6907357d-lwr-afs-module-for/

 

Окабеляване, кодиране, предполагам и куплунгите от ел. системата до фаровете няма да е същата както и подредбата им, брони доло, брони горе... Сигурно пропускам още нещо. Предполагам, че ако само трябва да светнат няма да е толкова голям проблема, но ако трябва да е като от завода си е доста работа. Не, че е невъзможно, но си трябва човек който да е взискателен в работата си и наясно какво върши. За жалост, моето мнение е, че дилърът не разполага с такива, или ако имат, цената за интервенцята ще е дву или трикратна от тази при стандартни обстоятелства. Масово се продават фарове без баласти и крушки. Най доброто което съм виждал е 500€ за чисто нови с ЛЕД дневни. Масово се намират за 8-900€ комплекта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Илко е напълно прав, не е незаконно, да имаш ксенон без система за измиване.

....

Има едни EU наредби, кое как и какво и за ксенон е задължително да имат саморегулиране и система за миене

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.