Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Качество на горивото.От коя бензиностанция зареждате и защо?


milen1914

Recommended Posts

Може би трябва да проверите дали нафтата не се връща към резервоара и всеки път да я подкачваш със стартер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, дайте по-пресни впечатления от нафтата на Shell, моля! В момента се опитвам да си избера от коя верига да взема карти за гориво за фирмата и те са с най-добрите финансови параметри до тук (само те не ми искат депозит). Знам, че голяма част от бензиностанциите им са на франчайзинг, имате ли преки впечатления от горивата им?

Редактирано от Izolini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Вчера раздвижих колата. Не беше палена от четири дена. Преди това - от близо седмица. На 20,000 км. съм, не съм сменял още маслото. Карам 99 % с обикновена нафта от ЕКО. И в двата случая запали на четвърт оборот.

   Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам приятел, който се занимава с ремонт, поддръжка и изграждане на бензиностанции и газстанции и съм говорил с него за качеството на горивата. По негова информация почти цялото количество на използваните горива в България идват от Лукойл. Много малка част от използваното гориво при ОМВ идва от Австрия, но и него го смесват с Лукойлско гориво. Само за Еко ми каза, че почти цялото количество им е внос от Гърция. Всяка бензиностанция може да добавя различни добавки и от там се получава разликата в качеството на горивата.

Аз на колата не жена ми зареждам само от Еко. Служебната трябва на ОМВ да зареждам, но досега не съм имал проблеми. От много години карам служебни коли, който само на ОМВ съм зареждал и при положение, че карам все нови и безпроблемни коли в по-студеното време съм имал проблем със запалването ( в много малко случаи ). От предната фирма, когато падне под -10 градуса ни караха да зареждаме Макс Моушън и тогава съм нямал проблеми. Сега в тези студове Шкодата винаги е палела страшно бързо, може би защото е на 10 месеца само.

Не съм сигурен в информацията за горивата - това е информация, която всеки може да оспори, но исках да споделя това, което знам с вас.

Редактирано от Mendeleev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бат' Стефко, сложи на ЕКО и кажи има ли някаква разлика - ама 2 резервоара поне.

 

Откакто се махнах от Шела - първите два резервоара ги сложих от Шел на джипката - и харчеше много... 13 градско ми даваше и се бях шашнал. После под 10 извън града беше мнооооооооого трудно - 9.7 най-малко ми беше дало.

 

Откакто съм на ЕКО - последните 3 резервоара - 7 извън града, без галене, 10 кръгло в града без галене. Студени стартове доста - работа на място доста... и т.н. Тоест, нищо не съм променил - просто е по-добре.

 

Вървежа... еднакво си върви тоя камион - няма разлика изобщо.

 

Иначе Шрекито го карах със Шелската нафта и бях доволен... явно е трябвало да пробвам и от ЕКО, за да видя ще има ли разлика.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ице, Петрол са със запис на заповед, без депозит.

Мерси, Жорка, може да ги пробвам и тях. По принцип и ОМВ са без депозит, но с тях си имам други проблеми - развеждаме се в момента, като вината честно казано е наша. На мен ми се иска картите да са на ЕКО, но пък тяхната мрежа от бензиностанции е по-слаба. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, Жорка, може да ги пробвам и тях. По принцип и ОМВ са без депозит, но с тях си имам други проблеми - развеждаме се в момента, като вината честно казано е наша. На мен ми се иска картите да са на ЕКО, но пък тяхната мрежа от бензиностанции е по-слаба. 

За близо 10 г. с тях на служебните - никога никакъв проблем /от финансово-счетоводна гледна точка имам предвид/.

Редактирано от legaltk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 2010г. насам, само ОMV 100. Два или три пъти 100-ицата на Шел и 2 пъти 100-ицата на ЕКО. Eдна от причините да избера ОМВ е, че имат автомивка на самооблужване, а аз колата си я мия всяка седмица, сам и не давам друг да я пипа (не, че е безценна, просто съм се нагледал на изпълнения с надрани лакови покрития и табла). Откакто си имам и карта за намаление, направо съм безсмъртен, а те са бога на петрола :D Впрочем това, което мога да кажа като субективно усещане за разлика в горивата е, че с ОМВ усещах предишната кола да върви повече отколкото Шел и Еко (нея съм я юркал доста, най-малкото защото често се заиграваха други ентусиасти). Усещал съм го след като изкарам 10 резервоара с ОМВ и след това съм заредил с Шела или Екото. Разбира се, може и да си въобразявам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За близо 10 г. с тях на служебните - никога никакъв проблем /от финансово-счетоводна гледна точка имам предвид/.

Жоре, картите са ни към тях от 2001 година. Аз обаче не зареждам там от 2008, когато ми напълниха резервоара на Фабията с почти 60 литра. Просто отношението на служителите и шефа на бензиностанцията, когато поисках обяснение как е станало това чудо, ме отвратиха. Колегите си продължиха да зареждат там. Сега не се разделяме заради тях, те нямат абсолютно никава вина за това, не е заради лошо гориво или някакъв друг проблем от тяхна страна. Ще ти обясня някой път.

 

EDIT: Stuca, преди няколко месеца заредих бензиновата кола на ОМВ, след като поне 10 резервоара беше пълнена на ЕКО. Колата сякаш побесня, коренна промяна - поне 10 коня се преместиха от багажника, където се возеха до преди това, обратно под капака. Качеството на бензина им е безспоро, поне според мен.

Редактирано от Izolini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз зареждам само от Ромпетрол на Ломско шосе и досега в студовете не съм имал никакви ядове. Също гледам че колата харчи доволно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бат' Стефко, сложи на ЕКО и кажи има ли някаква разлика - ама 2 резервоара поне.

 

Откакто се махнах от Шела - първите два резервоара ги сложих от Шел на джипката - и харчеше много... 13 градско ми даваше и се бях шашнал. После под 10 извън града беше мнооооооооого трудно - 9.7 най-малко ми беше дало.

 

Откакто съм на ЕКО - последните 3 резервоара - 7 извън града, без галене, 10 кръгло в града без галене. Студени стартове доста - работа на място доста... и т.н. Тоест, нищо не съм променил - просто е по-добре.

 

Вървежа... еднакво си върви тоя камион - няма разлика изобщо.

 

Иначе Шрекито го карах със Шелската нафта и бях доволен... явно е трябвало да пробвам и от ЕКО, за да видя ще има ли разлика.

 

Поздрави

Не разбрах дали за випауър говориш.

Аз съм на принципа да не сменям туй що работи. Преди да мина на шелска нафта, половин година пробвах какво ли не.

По отношение на бързата бензинка - смес от 100 и 95 октана, пак шелски. Само със 100 не върви добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбрах дали за випауър говориш.

Аз съм на принципа да не сменям туй що работи. Преди да мина на шелска нафта, половин година пробвах какво ли не.

По отношение на бързата бензинка - смес от 100 и 95 октана, пак шелски. Само със 100 не върви добре.

 

Ммм... не - не... за 95 говоря... Иначе на Фабията съм слагал от скъпия бензин на шел и нямаше разлика... От ОМВ 100-цата имаше много повече ряз - осезаемо се усещаше. Иначе Октавията я зареждах с обикновената на Шел, защото със скъпата не виждах никаква разлика, а аз много ги усещам тези неща, ако има разлика... По принцип на ОМВ със скъпата/скъпият нафта/бензин всичките коли, които съм карал - вървят много-много повече.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 2010г. насам, само ОMV 100.

От много дълго насам само ОМV. Като изключим времето, в което карах дизелова кола, винаги 100-цата - като Stucata. Никакви забележки или проблеми.:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкодата днес не запали... Наложи се да си давам ток с Пежото, което не ме изоставя и в този студ и въпреки преклонната му възраст и амортизация...

След като все пак накарах злощастния BKD да стартира заредих нафта на Круиз (тази в близост до Къра)... Подариха ми дори литър течност за чистачки. Съмнявам се обаче проблема да е бил в лошо гориво, тъй като цяла зима в резервоара имаше нафта на Ромпетрол, а от нея никой не се е оплаквал...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкодата днес не запали... Наложи се да си давам ток с Пежото, което не ме изоставя и в този студ и въпреки преклонната му възраст и амортизация...

След като все пак накарах злощастния BKD да стартира заредих нафта на Круиз (тази в близост до Къра)... Подариха ми дори литър течност за чистачки. Съмнявам се обаче проблема да е бил в лошо гориво, тъй като цяла зима в резервоара имаше нафта на Ромпетрол, а от нея никой не се е оплаквал...

 

Моите съоболезнования, наистина! Ти имаш най-скапаната шкода, която съществува :) Никой друг изобщо не се оплаква от тия коли, ти просто всеки ден имаш някакъв проблем с нея :) Съболезнования, наистина!

 

Продавай я и купувай Пежак, явно там ще ти върви повече ;)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Методиев, не мога да разбера, какво си мислиш че печелиш с тея постоянни оплаквания. От тук нататък се ангажирам, след всяко твое оплакване, да припомням на аудиторията, че първо колата не си я купил нова и, второ, след това е претърпяла яка катастрофа. Пък нека колегите да си правят изводите.

До колкото знам, още не си се свързал с Pepino, който със сигурност може да ти помогне. Пак, до колкото знам, сте комшии по квартал.

По темата - днес гледах Златев по телевизоро....бе само не мене ли ми прилича на Сталин в младите му години :) особено по прическата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък вчера през нощта ми се наложи да излизам с колата. Пак нямах никакви грижи. Обикновена нафта от Еко, по едно време температурата падна почти до -20.

post-1399-0-80877000-1453663851_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споделих днешните премеждия и конкретно се изказах за горивото и бензиностанциите, което е по темата...

Не се оплаквам, а преразказвам днешното стартиране на колата, т.е нещата такива каквито са...

Припомняй каквото искаш, аз пък припомням, че всеки елемент по запалването е в изрядно състояние според съвременните методи за измерване, проверка и диагностика.

Почвам да разбирам защо някои от потребителите се преместиха в другия форум...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви кажа честно,не знам какво имате да делите тука,но по лични наблюдения от четири Шкоди,купувани от магазина дето се вика две Октавии и два Румстъра при арктически плевенски студ нямаше такава,която да не запали!Проверете си акумулаторите,ако трябва нови си купете,зареждайте само от читави бензиностанции и стига сте писали глупости!И на мен онзи ден нафтата на джипа ми замръзна,ама за всичко си има причина...не ми завиха капачката на резервоара без да забележа на една бензиностанция,отидох на автомивка,следователно ми напълниха резервоара свода и от там нататък проблеми,а бях сложил авио от Еко,досега без забележки!Проблема си беше в мен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

           Абе, че нещата "не са това което са", ясно...

Обаче -  и конкретно се изказах за горивото и бензиностанциите, което е по темата -  заредих нафта на Круиз (тази в близост до Къра)... Подариха ми дори литър течност за чистачки. и следващото :

цяла зима в резервоара имаше нафта на Ромпетрол, а от нея никой не се е оплаквал...

Аз пък, вчера си купих KFC - дори ми подариха кетчуп...

Днес, си купих дюнер от Перо /този в близост до Захарна/...

Днес си сипах бензин /уау, гоуем си, чак пък бензин/...

С две думи - нито е по темата, нито Ни дава някаква информация, нито обсъжда цени, качество и горива!!!

Като дългогодишен собственик на Peugeot, и то такова, каквото не си и сънувал, мога да ти кажа - кола, като всички други.

Истината е една - читав собственик, читав автомобил.

Относно подписа ти - защо изобщо пишеш?!? Явно мразиш автомобила! Ами, продай го, някой може и да му се радва.

Относно "другия форум" - пробвай да им пишеш, колко са скапани Шкода, как Пежо е върхът, как не срещаш разбиране тук, как Пежо е "марката", и как Шкода е боклук, ама тук /в този форум/ пак не те разбират, стани им клубен член с Пежо, и тогава...

Ако те приемат радушно /като другите, според теб "преместили се" в "другия форум"/, аз ще ти купя "скапаната Шкода", а ти ще имаш пари за ново Пежо !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И служебната и личните си коли само на ОМВ. От там съм най-доволен.

Редактирано от Voyslav Filipov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Воиславе, тъкмо щях да се повтарям и ти измъкна мнението ми към Шкодко, което е писано преди година и мисля, че никой не го чете вече. Тази тема е безкрайна.

Само да кажа, че служебния автомобил/дизел/ вече е на 200 000км. Карам го от нов. Продължава да се зарежда само на ОМВ. Никакви проблеми при палене и по двигател и дюзи. Филтри и масла се сменят на 15 000км. Споделям опит. На някого може и да му е от полза.

 

 

п.п.и даже си ми изтрил цитата вече. Нищо. Квото имах да казвам, казах. ;)

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.