Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Мнения Шкода Октавия 2 facelift


Infinium

Recommended Posts

Цецо, това което съм видял го казвам :) Пътувахме от Хамбург за Кьолн. Към 10 сутринта тръгнахме от Хамбург (много пуст град, може би защото всички бяха с колела), трябваше да ходим до другия офис... общо взето това съм го видял с очи на скоростомера, а немеца ми обясняваше как му било ежедневие... Не мога да кажа колко време сме поддържали такава скорост, защото, когато някой ме вози, дори да е Шумахер винаги ми се вижда адски дълго - много яко ме е шубе тогава. Ако аз карам няма проблем, но си ме е шубе и с 50 ми се вижда супер много и като скорост и като време, когато ме возят. Шофьор от WarnerBros ни караше тогава. Трафик нямаше толкова... но ми направи впечатление, че бая си караше тоя чичо. 2013-та година лятото се случва това нещо. Общо взето за последно тогава съм ходил в Германия, а лично аз не съм карал никога по Аутобан, но определено ще ми хареса. :)

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 97
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • shaft

    17

  • Infinium

    11

  • vetrenec

    9

  • Cvetomir

    6

Най-много писали в темата

Горе на север около Хамбург незнам, може и да е по-празно, ама специално около Дюселдорф и Кьолн да караш с 230 - трудна работа. А и аз не казвам, че вие не можете да се движите с толкова, а че да ви изпреварват редовно е странно. Излиза че там е пълно с коли, които редовно подържат над 250+ км/ч, а това е далеч от реалността :)

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами... шофьора караше предимно в средна лента :D Отляво си ни минаваха всякакви... това ми направи впечатление...

 

Определено много пуст град е Хамбург - Кьолн беше точно обратното... Ние кацнахме на летището в Хамбург с прекачване в Турция... бяхме там два дена и от там към Кьолн за два дена и обратно в Хамбург за ден - на самолета и айдеее вкъщи... стига ми толкова.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз не се шегувах...  :blush:  за мен 140 коня е на границата където започва тръпката.. Може би Цецо е прав и проблема е в мен , но идеята главната ми е , че колегата ако иска малко спорт трябва да гледа и 2.0 . Ако само ще се вози може и другите 2 да гледа, там разхода е по-малък и може би по-малко проблемми дават, въпреки че всичко е относително и зависи какъв ти е късмета. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно мощността на 1.9 - баба знае и 2 и 200. Общото правило е, че след ограничено количество време свикваш с колата, ако ще да е и 200 коня. И после назад няма - все ти се струва малко.

 

Цецо, това е много вярно....на мен вече 180-те коня ми се струват супер стандартни :) Иначе преди на О2 с 1.9 тди си ми беше перфектно и затова се подписвам с две ръце, че върви отлично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят съвет е 1.9 TDI PD или 2.0 TDI CR. Първия го имам на мой бус VW T5 ... от нов до сега 260000 км върви по един и същи начин. Малко шумен , но много здрав и икономичен.

Втория е на Октавията ми ... едногодишни впечатления. Отлична динамика ( без ремап ) и учудваща икономичност. Според мен ако стилът ти на каране е по-спортен 1.6 TDI CR ще ти даде по-висок разход на гориво от 2.0 TDI CR.

И още нещо , което за мен е показателно ... сравни колко много автомобили с 1.6 TDI CR има в обявите и са без движение от месеци ... и колко с другите два двигателя.

 

п.п. бялото комби 2.0 TDI CR DSG от Сливенските обяви ( от поста на Cvetomir ) го наблюдавам от 3-4 седмици ... на снимки изглежда моооого добре ...заслужава да се види ... а и намалиха цената му с 500-600 лв откакто излезе обявата т.е. има място за пазарлък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер, че все повече хора се включват. Като цяло се притеснявах, че темата е малко клише стил "Каква кола да си купя" :), но много ми харесва каква информация получавам тук и ви благодаря.

Да съгласен съм, че колкото повече толкова повече, не съм начинаещ шофьор и сегашния нисан на много места ми идва слабичък пък и ни е тесен вече домашни любимци дребосък. Но трябва да покарам и двата варианта 105 и 140 коня.

И може би една вметка -> идеята, че 2.0 TDI е проблемен е защото колите на старо идват в повечето случаи с върнати километри или просто откакто е излязъл не са му остранени проблемите до 2011 ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0 има един главен проблем. Това е че главите от ранните години на този двигател по някога дават дефект и се пукат. Мисля че проблема е отстранен след 2007ма година. Има няколко ревизии на тези глави и ако това се погледне, когато се купува колата не би следвало да имаш проблеми.Може би само обичайните за всеки дизелов двигател. И пак казвам всичко е до късмет. 

 

И разликата от 1.9 до 2.0 като вървеж е доста голяма. Освен това 1.9 има ужасен звук, като малък багер е.. но хората смятат, че е по-здрав и по икономичен.. това обаче изцяло зависи от задкормилното устройство. При еднакво каране, може би до половин литър разлика на 100 км.. не повече. От друга страна данъка на 1.9 е с 50тина лева по евтин. Така че мисли. :beach_2:  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледа ли каква пуканка има, не е фейслифт, обаче е доста почерпена откъм екстри с ченджър е също, да кажа http://www.mobile.bg/11427872945452345

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен водещо за избора беше да бъде с 6 скорости, затова се спрях на 2.0 мотора. Сега вече след 15 000 километра мога да кажа, че съм повече от доволен от избора си. Винаги зареждам до горе, до сега най-големия ми среден разход през изминатите 15 000 км. на колонка е 5.9л/100км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също четох доста за проблемите на 2.0 tdi мотора и затова си взех 1.6 tdi. Средният разход сега зимата се движи около 6/100, но аз не карам из центъра на София в пиковите часове. Със затопляне на времето разходът определено пада. От към динамика има доста какво да се желае, но все пак си върви прилично.

Лично аз ако сега трябваше да избирам, определено бих предпочел по-големия и по-мощен мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

2.0 tdi от коя година става common rail ?

При facelift-a 2009+ проблема с 2.0 мотор оправен ли е или все още трябва да се гледа VIN и да се проверяват бюлетините?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз стана седем месеца си търся кола.Започнах с до 8000 лв.,дигнах на 12 000,15 000 и вече се настройвам за 20 000 и нищо не ме грабва.Какво ви е мнението за върнатите от лизинг,като тази

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11424157157784439&slink=9hf7v7

Читава ли е фирмата,има ли други подобни фирми?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За фирмата незнам, но колата е "постна като таратор" откъм екстри... За тази цена, определено /поне за мен/ не си струва, ако ще и с резервен двигател, да ми я предлагат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виж тази http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11429088014126879&slink=9hgobhспоред мен търси реална кола от собственик на колкото се може по-малко километри колкото по-малко е карана и "поддържана" от друг толкова по-добре 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз стана седем месеца си търся кола.Започнах с до 8000 лв.,дигнах на 12 000,15 000 и вече се настройвам за 20 000 и нищо не ме грабва.Какво ви е мнението за върнатите от лизинг,като тази

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11424157157784439&slink=9hf7v7

Читава ли е фирмата,има ли други подобни фирми?

Някой я е карал, като за последно тази. Оборудването е амбиенте, маалко над класик - здрави са, но външният вид е за 10 000лв, дори са й много...

 

За 20 000лв чисто нов рапид, фабия и т.н. Недей да гледаш това нещо...

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз стана седем месеца си търся кола.Започнах с до 8000 лв.,дигнах на 12 000,15 000 и вече се настройвам за 20 000 и нищо не ме грабва.Какво ви е мнението за върнатите от лизинг,като тази

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11424157157784439&slink=9hf7v7

Читава ли е фирмата,има ли други подобни фирми?

 

Тук са събрани автомобили, принудително иззети от лизинговите компании и дълго време престояли на наказателни паркинги, обикновено с доста външни забележки.... За тази цифра от около 20000 лв. се насочи към ЕТ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата година преди да купя моята ... гледах 3 Октавий във въпросната автокъща.

И трите бяха с аналогични историй ... само първия им печат в сервизните книжки беше от ЕТ.

Проверявах номерата на шаситата им в ЕТ да видя каква им е историята ... и познай ... само дата на закупуване от лизинговата компания .. Алианц ... и нито едно гаранционно обслужване в ЕТ,( никаква история )

което е много странно за 3 - 4 годишни автомобили. т.е. показанията на километражите, които са им направили са ... Ала Бала.

С две думи ... бЕгай бРъзо.

Редактирано от nelasms
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в крайна сметка, ако се ходи на варианта към 20к дето се вика или нова или по-висок клас ( напр. може за към 18 19 да се намери не лошо Honda CR-V 2008 ), което би трябвало да е по-добре от Октавията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкоди бол,ама като почнеш да си търсиш за себе си кола няма.Ето линка който едал колегата skodafen колата октомври 2007,като провериш вина се оказва произведена 2006, е как да дадеш 14000 лв. за 9 годишна кола!Викам си да притуря още 2-3 000 и нещо 2011,2012 и да е на малко километри,примерно като тази http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11425997028103700&slink=9hmwwb

Ама и тя посна - Амбиенте,барем ел.стъкла да имаше отзад,ама толкоз, няма и те така мъка,мъка.

И аз искам Елеганс 2012 г. ,до 100 000 км. 2.0 ТДИ КР за 15 000 лв. , обаче няма и започвам да правя компромиси и накрая като се набуча едно хубаво ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкоди бол,ама като почнеш да си търсиш за себе си кола няма.Ето линка който едал колегата skodafen колата октомври 2007,като провериш вина се оказва произведена 2006, е как да дадеш 14000 лв. за 9 годишна кола!Викам си да притуря още 2-3 000 и нещо 2011,2012 и да е на малко километри,примерно като тази http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11425997028103700&slink=9hmwwb

Ама и тя посна - Амбиенте,барем ел.стъкла да имаше отзад,ама толкоз, няма и те така мъка,мъка.

И аз искам Елеганс 2012 г. ,до 100 000 км. 2.0 ТДИ КР за 15 000 лв. , обаче няма и започвам да правя компромиси и накрая като се набуча едно хубаво ...

 

Абе, човек... защо ги гледаш тия бангии не мога да разбера - като я гледаш под 100 000км - веднага ангренаж и т.н. за 1000лв отиваш да ги хвърлиш... накладки, дискове и т.н. може да се наложи също, задължително ти е да смениш масла филтри и т.н. 1500лв грубо ще ти излезе да я обслужиш над тая цена 19 бона, отделно регистрация и данъци по прехвърляне и т.н. много ясно ще ти ги харизат на тебе - всичко си плащаш сам - грубо казвам пак, много грубо - 2000лв отгоре - отиваш на чисти 20-21 000лв за кола, която 100 000 000 % няма да е на и под 100 000км... за какво ти е това...

 

Такава кола си заслужава да я купиш от човек, който я е карал, не е джамбазин и можеш да си сигурен, че не е пипал километрите (не че до 200 000км са проблем изобщо да се направят за 3-4 години), въпреки, че има колега от форума, който си купи колата на 77 000км, пък тя била на 97 000км или нещо такова се оказа... от човек я е купил - та и на това много вяра да нямаш...

 

Така, че - за 20 000лв, по дяволите, купувайте нови коли, хора - не на някой чичка трошляците... сумата си е достатъчна за една чистак бърсак нова кола, макар и по-нисък клас... поне знаете какво карате.

 

Кола настаро до 10-13 000лв с обслужване и всичко, ако е бъкана с екстри и много го искаш точно тоя модел - бива... ама 20 бона само за колата на 3-4 години с неясно колко километра и кой мармот я е трошил, без никакви други неща да сменяш, без никакви екстри - много е криво това нещо, специално за мен е мнооого криво.

 

Моята е класик, обаче вътре има неща, които ги няма в никой друг класик, дори са повече от тия амбиенте г0вн@, които се показват по-горе - добавял съм си ги аз, с изключение на задните ел. стъкла (нямам и не ми трябват) - бих я продал за минимално 20 000лв само за колата, така като гледам какви са цените - реални километри 85 000км, на 5 години кола. Не се продава и няма да се продава близките 3-5 години, да не почнете да ме питате сега.

 

Ако ги имаш парите - 20 бона - отивай и гледай чисто новите по шоуруумовете, качвай се и живей - ако ги нямаш обаче... тогава не ги гледай тия трошляци за 20 бона - 100% няма да е перфектна и ще имаш още да плащаш по нея, защото цената не е определяща в случая... гледай за по-малко пари и това е. Километрите не са толкова опасни и над 100 000 да са - така или иначе задължително ти е смяна на ангренажа - 1000лв грубо... да не се окаже, че и съединител е за смяна нещо - 1000лв минимално... (грубо казвам, защото 100% все си отиват тия пари криво-ляво), спирачки, масла и т.н. Модерно е и компресор на климатика. Направо за 20 бона новото си е слънчице, дори да е с един ел. джам (твоят) - другите да се оправят.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.