Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Мнения Шкода Октавия 2 facelift


Infinium

Recommended Posts

Добре,ама каква е тази нова кола за 20 бона?Мен ми трябва кола от класа на мазда 6,тойота авенсис,хонда акорд,Октавията вече е компромис.Малка ми е фабия,рапид,ярис,голф,трябва ми багажник,може и комби.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 97
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • shaft

    17

  • Infinium

    11

  • vetrenec

    9

  • Cvetomir

    6

Най-много писали в темата

Рапидът щом ти малее, макар и седан версията, не късата база... ако ти трябва Октавия като големина - не давай такива пари за стара кола - здрави са, но зависи от човекът колко е ***, който я е карал. 

 

Не ги гледай върнатите от лизинг, защото щом разберат, че трябва да ги връщат и почват да тестват кой бордюр е по-висок и какво ще се чуе.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако просто не иска да си купи човек нова Шкода, бе Шафте?

 

Аз си карам италиански кенефи и съм доволен. Не плащам 40 бона първоначално, а 10. Не плащам каско 2000лв. а 500. Не съм задължен да обслужвам при едноличния търговец. И реално карам същата кола като теб, изключае факта, че ти се отнасяш с нея като с принцеса, а аз като с магаре. Ама то е нормално, ти си изкихал 4 пъти повече пари :) :) :)

 

Не, че не трябва да се купуват нови коли. Просто не виждам проблем, човек да си купува и стари.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше две много хубави бях ги пуснал в Сливен в една и съща автокъща и двете се продадоха бяла и тъмно сива!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако просто не иска да си купи човек нова Шкода, бе Шафте?

 

Аз си карам италиански кенефи и съм доволен. Не плащам 40 бона първоначално, а 10. Не плащам каско 2000лв. а 500. Не съм задължен да обслужвам при едноличния търговец. И реално карам същата кола като теб, изключае факта, че ти се отнасяш с нея като с принцеса, а аз като с магаре. Ама то е нормално, ти си изкихал 4 пъти повече пари :) :) :)

 

Не, че не трябва да се купуват нови коли. Просто не виждам проблем, човек да си купува и стари.

 

Мда, аз за 28 бона пуснах (б)лизинг (имах всичко на всичко 7500лв за кола в кеш) и плащах по 1600лв каско първите две години, след това стана 1400 третата, и като си я платих тогава стана рязко 900лв каско + гражданска... сега е 600 с ГО...

 

Не искам да я смятам, но сигурно над 40 ми е излязла за 5 години (нерентабилно ми се струва да го гледам, защото няма смисъл за мен)... въпреки, че не съм ходил изобщо до ЕТ да я обслужват там (само първия път и съм им дал за масло шел и филтър /само тези две неща/ към 170лв) - сега всички филтри, хубаво масло и т.н. - 180лв.

 

Определено има разлика... стари коли също трябва да се купуват, но 20 бона за тия чудеса по-горе - искам да кажа на човека, че няма да вземе принцеса, както казваш, като моята, ами ще вземе нещо по-зле от твоето 100% и ще е дал пари като за моето /не че твоето е зле, щом си го караш и върви и т.н. - има си попадения, просто/ :)

 

Абе всичко е на късмет в крайна сметка, но пак казвам 20 бона ми се струват адски много за кола, която преди 4-5 години е струвала 28-30 бона... примерно. :)

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

относно цените на колите втора ръка, ето ти някакъв ориентир какво 3 годишно да търсиш за 20к от бг: http://profit.bg/news/Koga-i-s-kolko-se-obeztsenyavat-razlichnite-marki-avtomobili/nid-84917.html

 

в Европа има и други подобни изследвания, които казват че: 3 годишна кола се обезценява м/у 50-80% средно (зависи от марка, модел и тн). Шкодите са тачени в бг, така че приеми че са някъде 55% обезценка. Т.е. за 20К би трябвало да намериш прилична Октавия. Преди година и половина тръгнах точно от там, но в последствие свалих бюджета :) защото съм съгласен на 100% с Цецо75. Всеки път като сменям колата оглеждам новите, но при Шкода специално хубава Октавия отива 40+к покупна цена, сложи всички други екстри: каско, обслужване, обезценка, лихва по лизинг и тн ... за 3-4 години колкото задържам кола, съпоставката придобива грозни размери (не че ги спестявам тия пари така или иначе :) ).

 

Най-изгодно е да вземеш 2-3 годишна кола и към 5-6-7мата година да я продадеш отново. За този период разходите по нея са си кажи речи само консумативи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 20к има Суперб, да не кажа, че има и за под 20... И то, доста добри колички. За тези кинти има и скаути, Мазда 6, Субару Легаси или Аутбек... За франсетата да не говоря ;) Дори и прилични "жипки" се намират тук-там.

Обаче разходка му е майката - не да гледаш в нет-а, че има доооооооооста непубликувани коли, които заслужават внимание!

Успех ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм съгласен, че са много парите,наясно съм и със статистиката от към обезценката,ама хайде дайте поне 3 читави предложения,а несамо да си чешем езиците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Ако тази наистина е от първи собственик (малко повече са парите, но трябва да се пита дали и ангренажа е сменен):

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11413128643747695&slink=9hp67w

- като недостатък - няма задни ел. стъкла;

 

2. Изглежда добре, но тези снимки са зле и не се разбира всичко много хубаво (наживо ще се види): http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11430124148364212&slink=9hp6k4

 

3. Тази изглежда добре за 20-тина бона, но все пак вече е друг клас: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11416149731623200&slink=9hpadk

 

Има всякакви хора, обаче... Например тази трябва да има някъде златни кюлчета имплантирани в нея, за да е на тази цена (сигурно е искал да напише 12 500, защото за 21 500, както каза Велко по-горе - Супърби има):

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11427370911268572&slink=9hp6k4

 

То за всеки влак си има пътници - може и да замине :D

 

Всичко трябва да се види наживо - това е само по картинки... Търси си и ще намериш все някоя, но ако е Октавия - до 15-тина от първи собственик и 3-4 000лв надолу за "нов внос".

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

освен цената аз не разбрах какви точно са ти изискванията, но ето някакви, които излязоха на прима-виста в карс-а

http://www.cars.bg/c905640

http://www.cars.bg/c1100067

 

 

коли на по 3 години с доста прилично оборудване в диапазона 17-20 к без пазарлъка (все едни 1000 лв трябва да свалиш).

Взимаш ВИН-овете, отиваш и проверяваш в ЕТ какво ще излезе.

 

Има и супърби, ама нали си говорим за Октавия тук

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкодите са тачени в бг, така че приеми че са някъде 55% обезценка. Т.е. за 20К би трябвало да намериш прилична Октавия. ...

 

Най-изгодно е да вземеш 2-3 годишна кола и към 5-6-7мата година да я продадеш отново. За този период разходите по нея са си кажи речи само консумативи.

 

Е това е много трудно. Такова предлагане в БГ просто няма. Причини много, излишно е да ги коментираме, но да намериш 2-3 годишна Шкода с 50% обезценка е почти невъзможно. Предложенията са 2-3. Т.е. нямаш избор, а като нямаш избор, шанса да направиш готина покупка се свива. Или ще е изтормозена или оборудването няма да кефи или мотора няма да ти е по вкуса...

Ако човек търси максимум за парите, то просто не трябва да се ограничава в Шкода. Това е положението.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е тия, дето ги качих са си баш такива. Просто трябва да се проверят колко са карани. Аз очаквам да са до 200к, което ... абе всеки си преценява, ама ако колата е на 200 к, за следващите 3-4 години примерно с моето каране няма да станат 400-500 та да се притеснявам за счупени агрегати и проблеми.

 

А кола от БГ трудно ще намери, да. Повечето са доста ниско оборудвани и ... малко хора в бг си сменят чисто новите коли на 2-3 години. 

Редактирано от superba
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая варненската изглежда доста интересно, аз лично бих я огледал, въпроса е дали сервизната и история е автентична. Кола на 35к лесно се познава, виж между 100 и 300 доста по-лесно се фалшифицира.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Варненската е Класик(базово ниво) и историята , е мнооого съмнителна.

Не съм се ограничавал само до Октавия.Първото ми желание е Мазда 6 бензин,второ Авенсис бензин,компрмисен вариянт Октавия дизел(1.9 ПД,1,6;2.0 КР),само ръчни скорости,километри под 100 хил. и реална сервизна история.Като видя "нов внос" косата ми настръхва вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда добре. Виж я наживо.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е боядисвана от почти всички страни също - минаваха я редовно л@йн@ри с ключове открай-докрай / от стоп до фар :) Така, че това не е много от значение - само да се провери, да не е имало спирка между вратите, че тогава е гадно...

 

На 6 месеца беше, когато първият лалугер мина и я одраска отдясно - от стопа до фара е държал ключа с ръчичката си (сигурно му е изсъхнала вече, че много го клех :) ). Друга деротина направи едно момиченце с колелото си - с дръжката на кормилцето реши, че ще може да се пъхне между колата и стената и с цялата гумена дръжка от край - до край - още си седи, но си личи само от един метър (може с пастиране/полиране и да падне), ама детенце, не ме е яд изобщо - ама тоя боклук с ключа - много ме е яд, защото се очаква, че ще има нещо акъл, ама явно му е по-малко от на детето. :) Та от едната страна, откъм ключа, си личи и моята малко.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как да я видя,вече 2 пътя ходех до София и по венъж в Сливен и Пловдив да гледам коли,а пък съм от Варна.Боядисвана имаш предвид от дясната страна ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, предна дясна врата има по-друг цвят - малко и калника така изглежда. Може и да не е нищо страшно, по принцип :) трябва да се вземе рамата и да се види в Еуратек, дали има някакви истории, ако няма пребоядисване там - значи някъде другаде е попаднала за боя и нещо може да е по-сериозно и да го няма документирано в ЕТ, но едва ли...

 

Поздрави

 

ПП: Ама, чакайте малко, сега ми хрумна - какво си говорим за боя... 100% може и градушкова да е била, затова човека да се е отървал от нея на толкова /ако са реални/ километри :)

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той затова е търговец, споко - на пръстите на едната ръка се броят хората, които ще ти кажат "да, удари я градушката, ама виж, че си е оправена" :)

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е от БМ лизинг върната,според търговеца няма градушка,ниво на оборудване Амбиент.

 

Колега , тази кола има Гражданска в Булстрад от 11,2010 до сега , което предполага и каско ... обади се там и ги питай (най-добре на познат ако имаш) тази кола дали има завеждана градушка или друго голямо нещо ...  :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марти, на мен ГО от години ми е в Булстрад, понеже е най-ниско за Н1, а каската не ми е там, та това не е показател.

Нека някой ми покаже неудряна/жулена и небоядисвана кола от София на 5 години. Аз не съм виждал! А и градушката да я е ударила не знам какъв пък е чак толкова проблема, ако е оправена като хората с изтегляне, а не с три пръста кит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марти, на мен ГО от години ми е в Булстрад, понеже е най-ниско за Н1, а каската не ми е там, та това не е показател.

Нека някой ми покаже неудряна/жулена и небоядисвана кола от София на 5 години. Аз не съм виждал! А и градушката да я е ударила не знам какъв пък е чак толкова проблема, ако е оправена като хората с изтегляне, а не с три пръста кит.

 

"Тошко" така, Ице :) Такава кола можеш да видиш в някой шоуруум, изостанала много, че дори и там може да я бутнат с нещо и да я пребоядисат "тайно"...

 

Абе, гледане, да не е нещо центрирана както си трябва, усукана и т.н., и да не става за нищо - другото са бели ядове. Никоя кошница не може да надживее никого, освен ако не е консервирана във вакуум някъде.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.