Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Скандалът с емисиите на VWG


Коко

Recommended Posts

От EPA са изпратили официално уведомление за нарушението до американското представителство на VW, но от концерна все още не са отговорили.

Сутринта, по новините, чух че са отговорили -  "духайте супата" :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 305
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Цецо75

    34

  • stefan l

    25

  • mirizlivpor

    25

  • shaft

    15

Най-много писали в темата

Според говорител на VW проблем има и при бензинови двигатели:

 

VW Emissions Issues Spread to Gasoline Cars

 

Volkswagen’s Polo, Golf and Passat models are affected as well as the subcompact A1 and the A3 hatchback at the Audi premium brand, a Volkswagen spokesman said by phone. The affected models at other brands include the Skoda Octavia, the Seat Ibiza and the Seat Leon.

 

The 1.4-liter, 1.6-liter and 2-liter TDI diesel engines account for the vast majority of affected cars. The only gasoline engine is a 1.4-liter version with cylinder head shutdown, but the number of those cars “is very limited,” the spokesman said.

 

http://www.bloomberg.com/news/articles/2015-11-03/volkswagen-emissions-woes-deepen-as-800-000-more-cars-affected

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този бензинов кой от двата е според вас - евро 5 140 коня или евро 6 150?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този бензинов кой от двата е според вас - евро 5 140 коня или евро 6 150?

 

Би трябвало да не е Евро 6.

 

Двигателите по стандарта Евро 6, които от 1 септември е задължителен за новите продавани коли в ЕС (с изключение на вече произведени и пуснати в търговската мрежа Евро 5), според VW отговаряли на всички норми. Съдя за това от този текст:

 

The vehicles remained on sale beyond the September 1 deadline for Euro 6 emissions regulations to come in to effect because legislation allows manufactures to clear stock of Euro 5 engined vehicles. VW has previously confirmed all of its cars fitted with the latest, Euro 6-classified engines are fully legal.

 

http://www.autocar.co.uk/car-news/industry/vw-emissions-scandal-vw-admits-800000-cars-have-false-co2-and-mpg-certification

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе.. :plate_censored: и скапаната шкода!

от 2004 насам само мазда и toyota/от витрината /..

егати филма скапан

ако има чалъм да им я :plate_censored: обратно няма да се замислч и на йота!

:plate_censored:  и скапаното yety.

:plate_censored:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо така бе пич? :) Какво му има на Йетито ;) Освен, че е малко и ниско за джиБка ;) Много хейтърски пост, без нито един аргумент :)

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе.. :plate_censored: и скапаната шкода!

от 2004 насам само мазда и toyota/от витрината /..

егати филма скапан

ако има чалъм да им я :plate_censored: обратно няма да се замислч и на йота!

:plate_censored: и скапаното yety.

:plate_censored:

Е, на този пост, ако някоѝ му схване идеята, ще се прекръстя!!!

 

Венци, остави че е просто "хейтърски", той е "none sense", както и да го погледнеш...

 

П.С.Очаквам Белята, да влезе остро с рогата :)

П.С.2.Хеле пък Мазда от 2004 г., дето гние по-бързо и от Хл'Опел от 90'-те..., тц-тц-тц...

Редактирано от Боре
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В щатите щели да предлагат следният пакет на засегнатите :D :D :D :D

- 500 долара гифт карта, не прочетох дали само за VW или за навсякъде;

- 500 долара отстъпка от нов автомобил;

- 3 години пътна помощ;

 

:cow:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а немой бе!

егати!

предупреждение да не се пише това което мислиш?

а сти га бе!

ми "моде" нищо лично но ти да не си кадър на блядовте или някъде от Венецуела с тоалетната хартия?

абе майната ти!

 

PRR: Най-малкото уважението към пишещите във форума изисква да:

1) Пишеш грамотно на български език

2) Да не псуваш

3) Да спазваш правилата на форума

След като това ти е много, не смятам, че имаш място във форума! Всъщност, не смятам, че хората пишещи във форума имат нужда от теб ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айдеее... тук не се намират много, ама това е поредният дебил :) Бан-бан-бан-бан-бан! /може и банан/ (скандира публиката)

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама разбира се! Първо "влиза с бутонките в А група, без да носи бутонки"... второ - личи си, че човекът е със статут "селянин", като думичката тук съвсем не значи "географско положение или територия"!!! Нищо не се разбира какво пише, говори някакви неща от сорта на "това е боклук скапан", без да даде никакви обосновки за твърдението си... Направо си личи, че е от Бей-Вье форума или Teenproblem и има желание да завира някакви неща някъде си - гласувам с две ръчички за бан (толкова си имам за сега - "не се знай - знай ли се" докога ще е така) ;) После праща "мод"-а в Пловдив - "демек на майната му"... (Да не се обижда никой пловдивчанин, ей!!! Хубави хора!!!)

 

И така :) Бананче за късмет и това е.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жив да си, Пепи! Излекува цяла една нация така!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази сага придобива небивали размери!!! Излезе вече и по-подробен списък с модели 2016-та с по-високи от обявените СО2 емисии ... Вече се чудя какво да правя с моята поръчка, макар че странно бензиновият мотор 150 коня е обявен като проблемен за Сеат, но за Октавия са изброени само дизели ... нещо не схващам. Списъкът е в края на статията (в Note-а) зад линка "Download Here" - https://www.volkswagen-media-services.com/en/detailpage/-/detail/Next-step-in-clarifying-the-CO2-issue/view/2886249/7a5bbec13158edd433c6630f5ac445da?p_p_auth=7TToYSeC

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.. Вече се чудя какво да правя с моята поръчка, макар че странно бензиновият мотор 150 коня е обявен като проблемен

 

What is sure is that the vehicles' safety is definitely not affected and there is therefore no need for any technical measures to be taken.

 

И какъв точно е проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът с тази част от скандала е, че обявените СО2 емисии са по-ниски от реалните (и доколкото разбирам съответно по-висок разход на гориво, като ми се струва, че всъщност повечето вредни емисии са резултат от по-високия от обявеното разход). Вече не говорим за софтуер, който да включва различни режими, а директно за лъжа в спецификациите на моторите. За мен вече не е ясно на какво мога да вярвам получавайки нов автомобил ... Още по-тъпо би било почти веднага след като го взема да се налага да ходя да му правят нещо. Кой знае как всички тези загуби ще се отразят на компанията? Вярвам, че Германия няма да ги остави да фалират и ще ги спаси по един или друг начин, но след това само може да се гадае как ще се промени примерно качеството на обслужването и поддръжката (по-евтини и некачествени части примерно?). Просто разсъждавам на глас ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък се чудя, кой *** вярва на рекламните диплянки с обявения разход на гориво? От там реципрочния въпрос е кой вярва на обявените емисии СО2, които са в пряка функция от разхода на гориво? Въобще целия контрол на емисиите е едно голямо лицемерие. Защото на всеки е ясно, че в абсолютни стойности, един 3-4 литров мотор изхвърля поне 2 пъти повече емисии от един 1-2 литров. Ако искаха наистина да ги контролират, щеше да има ограничения за абсолютно количество емисии, и щяха да се продават само малолитражки. Обаче какво ще правят тогава фирми като Ауди, БМВ и Мерцедес?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично до сега не съм видял кола, която да харчи толкова, колкото дават по книжка. Явно някой е решил да се възползва от проблема с дизелите, за да подхване и бензиновите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък се чудя, кой *** вярва на рекламните диплянки с обявения разход на гориво? От там реципрочния въпрос е кой вярва на обявените емисии СО2, които са в пряка функция от разхода на гориво?

Например данъчните в някои западноевропейски държави. Също така хора с по-развито чувство към замърсяването купуващи автомобили с ниски емисии (вкл. хибриди и ел.) и заради това, а не защото ще спестят някой лев от гориво. Ако си купуваш телевизор примерно и ти го продават за HD, но всъщност се окаже, че му липсват някои пиксели пак ли ще е аргумент да не се вярва на диплянката? Или ако се окаже, че златният ти пръстен всъщност е от пиринч ... Както казах, въпросът вече отива на ниво генерално доверие във всяко отношение, а не става дума само за 2 грама въглероден диоксид повече или по-малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо сравнявяш автомобил и телевизор?

Бас фащам, че не можеш да ми дадеш нито един пример за съвременен автомобил (от последните 5-6 г), който да харчи и съответно да замърсява толкова, колкото са му заводските данни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За илюстрация, защото и двете са стоки, и струват пари. Аз пък хващам бас, че заводските данни на почти всички отговарят на измереното в завода или лабораторията, или където изобщо се правят тези замервания. Дали гори толкова в реални условия е отделен въпрос. Това обаче, че гори и бълва повече от обявеното дори на самите замервания, е измама.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как разхода да е реален, при положение, че се прави в контролирана среда на стенд. Това много отдавна сме го дъвкали, писано е по автосписанията и така нататък...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.