Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Скандалът с емисиите на VWG


Коко

Recommended Posts

Акциите на френския автомобилен производител "Рено" паднаха с 22% днес, след като служител на профсъюза обяви, че фирмени офиси са били претърсени от полицията във връзка с разследване на измами с вредни емисии, съобщи Ройтерс. "Няколко офиса бяха претърсени от следователи, разследващи евентуални измами", посочи представителят на Общата конфедерация на труда (CGT) Флоран Грималди.

 

"Ръководството не е потвърдило, че става дума за емисиите на азотен оксид, но като се имат предвид проверените сектори, мислим, че може да има връзка с тях", добави той. Акциите на "Рено" отчитат най-лошия си ден от 17 ноември 1994 г., като пазарната капитализация на компанията намаля с 5 милиарда евро.

 

От "Рено" обявиха, че следователите са проверявали начина, по който компанията използва технологиите за емисии на изгорели газове в допълнително разследване, което следва по-ранни проверки от страна на френското правителство. Компанията заяви, че следователите не са намерили "никакви доказателства за измамни устройства в превозните средства на "Рено".

 

Други производители на автомобили също пострадаха, като акциите на "Фиат Крайслер" паднаха с 10%, а тези на "Пежо" с 8.10%.


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 305
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Цецо75

    34

  • stefan l

    25

  • mirizlivpor

    25

  • shaft

    15

Най-много писали в темата

Четох, че американците отказали плана за остраняване на проблмите на първо четене. Причината обаче е, че не било описано точно и ясно какво ще направят и как точно ще се отрази, а не че самото решение е неприемливо. ВАГ предлагат да инсталират нови катализатори и според тях няма да има отрицателно отражение в мощността и разхода. Американците искат сами да си направят анализ на решението и дали наистина ще вкара емисиите в норма без отрицателни последствия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Някой ходил ли е вече в ЕТ за корекция на емисиите? Какво е последното решение? Само софтуер или се подменят и части?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Да събудим малко темата с една новина от днес за емисиите на NOx .

http://www.theguardian.com/business/2016/apr/23/diesel-cars-pollution-limits-nox-emissions

http://equa.emissionsanalytics.com/

Спред първия източник само 3% от колите покриват емисиите, докато във втория колите с индекс А са доста повече, защото са включени и бензинови автомобили.

От шкода само супърб 3 е в списъка, а дизелите с индекс А са точно 4. На шкода и супърб 2.0 с ръчни скорости , 2 модела на WV Scirocco 2.0 & Touran1.6 и BMW 3 Series 2.0

 

 

Audi A1 Petrol 2015 1.4 123 2 Manual Euro 6 A PDF JPG Audi A3 Petrol 2015 1.4 148 2 Automatic Euro 6 A PDF JPG Audi A4 Petrol 2016 2.0 187 2 Automatic Euro 6 A PDF JPG Audi A5 Diesel 2014 2.0 161 2 Manual Euro 6 A PDF JPG Audi RS3 Petrol 2016 2.5 362 4 Automatic Euro 6 A PDF JPG BMW 1 Series Petrol 2015 1.5 134 2 Manual Euro 6 A PDF JPG BMW X5 Petrol 2015 4.4 575 4 Automatic Euro 6 A PDF JPG Hyundai i20 Petrol 2015 1.4 99 2 Manual Euro 6 A PDF JPG Hyundai i30 Petrol 2015 1.6 183 2 Manual Euro 6 A PDF JPG Infiniti Q30 Petrol 2016 1.6 120 2 Manual Euro 6 A PDF JPG Kia Sportage Petrol 2016 1.6 174 4 Manual Euro 6 A PDF JPG Mercedes-Benz CLA-Class Petrol 2014 1.6 120 2 Manual Euro 6 A PDF JPG Mini Convertible Petrol 2016 1.5 134 2 Manual Euro 6 A PDF JPG Mini Hatch Petrol 2014 2.0 189 2 Manual Euro 6 A PDF JPG Vauxhall Astra Petrol 2016 1.4 148 2 Manual Euro 6 A PDF JPG Vauxhall Astra Petrol 2016 1.6 197 2 Manual Euro 6 A PDF JPG Vauxhall Corsa Petrol 2015 1.2 69 2 Manual Euro 6 A PDF JPG Vauxhall Corsa Petrol 2015 1.6 202 2 Manual Euro 6 A PDF JPG Vauxhall Corsa Petrol 2016 1.4 148 2 Manual Euro 6 A PDF JPG Vauxhall Viva Petrol 2015 1.0 75 2 Manual Euro 6 A PDF JPG Porsche Cayenne Petrol Hybrid 2016 3.0 410 4 Automatic Euro 6 A PDF JPG Seat Ibiza Petrol 2016 1.2 108 2 Manual Euro 6 A PDF JPG Seat Ibiza Petrol 2016 1.4 148 2 Manual Euro 6 A PDF JPG Seat Leon Petrol 2016 1.4 148 2 Manual Euro 6 A PDF JPG Seat Leon Petrol 2016 2.0 286 2 Manual Euro 6 A PDF JPG Skoda Superb Diesel 2016 2.0 148 2 Manual Euro 6 A PDF JPG Smart ForFour Petrol 2015 0.9 89 2 Manual Euro 6 A PDF JPG Suzuki Celerio Petrol 2015 1.0 67 2 Manual Euro 6 A PDF JPG Toyota Prius Petrol Hybrid 2016 1.8 134 2 CVT Euro 6 A PDF JPG Toyota Yaris Petrol Hybrid 2015 1.5 100 2 CVT Euro 6 A PDF JPG Toyota Yaris Petrol Hybrid 2016 1.5 100 2 CVT Euro 6 A PDF JPG Volkswagen Caddy Petrol 2016 1.4 123 2 Automatic Euro 6 A PDF JPG Volkswagen Golf Petrol 2013 1.4 138 2 Manual Euro 6 A PDF JPG Volkswagen Golf Petrol 2015 2.0 296 4 Manual Euro 6 A PDF JPG Volkswagen Golf Petrol 2015 2.0 296 4 Automatic Euro 6 A PDF JPG Volkswagen Golf Petrol 2016 1.0 115 2 Manual Euro 6 A PDF JPG Volkswagen Golf Petrol Hybrid 2015 1.4 201 2 Automatic Euro 6 A PDF JPG Volkswagen Golf SV Diesel 2015 2.0 148 2 Automatic Euro 6 A PDF JPG Volkswagen Passat Diesel 2016 1.6 118 2 Manual Euro 6 A PDF JPG Volkswagen Polo Petrol 2015 1.2 89 2 Manual Euro 6 A PDF JPG Volkswagen Scirocco Diesel 2015 2.0 148 2 Manual Euro 6 A PDF JPG Volkswagen Touran Diesel 2016 1.6 108 2 Manual Euro 6 A PDF JPG Volvo V40 Petrol 2015 2.0 242 2 Automatic Euro 6 A PDF JPG BMW 3 Series Diesel 2013 2.0 184 2 Manual Euro 6 A PDF JPG Audi A5 Petrol 2013 1.8 170 2 Manual Euro 6 A PDF JPG BMW M3 Petrol 2014 3.0 425 2 Automatic Euro 6 A PDF JPG Citroen C3 Petrol 2015 1.2 109 2 Manual Euro 6 A PDF JPG Mercedes-Benz A-Class Petrol 2013 1.6 122 2 Manual Euro 6 A PDF JPG Mercedes-Benz A-Class Petrol 2013 2.0 211 2 Automatic Euro 6 A PDF JPG Mercedes-Benz B-Class Petrol 2014 2.0 184 4 Automatic Euro 6 A PDF JPG Seat Leon Petrol 2014 1.4 150 2 Manual Euro 6 A PDF JPG Seat Leon Petrol 2014 2.0 261 2 Manual Euro 6 A PDF JPG Volkswagen Golf Petrol 2013 2.0 218 2 Automatic Euro 6 A PDF JPG

 

П.с. Форума реши да преформатира списъка по негов си начин и всичко се сби едно след друго

Редактирано от Samo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Новина от последните дни - устройството било изобретено още през 99-та като начин да се намалял шума на трилитровите дизели на Ауди при свободни обороти. В последствие е взаимствано и в по-малките двигатели с (не)ясни цели.

 

http://www.popularmechanics.com/cars/a21938/vw-audi-defeat-device/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте,

 

Карам Skoda Superb 2 FL TDI 170hp.

Днес ми се обадиха от Еуратек да ме информират, че сервизната акция във връзка с Dieselgate е започнала в България и включва пожелателен update на софтуера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имайки предвид, че акцията не е задължителна, аз нямам намерение да разбирам какъв е резултата.

Ако всичко беше толкова лесно и чист софтуерен ъпдейт може да оправи нещата, то нямаше да има defeat device на първо време.

 

Интересна статия за любознателните - http://jalopnik.com/heres-how-much-horsepower-volkswagens-lose-from-their-d-1734341446

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

На мен също ми се обадиха вчера - O2 fl  2.0 TDI common-rail 

Също ми казаха, че акцията е безплата и когато пожелая може да ги посетя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ли ще правят с колите ми е много интересно?Просто софтуер или нещо повече?Някой има ли идея?Във Щатите Януари говорих последно със един собственик на Туарег с дизелов двигател и той каза,че пропуска тази акция тъй като доста от модифицираните коли не вървели,така както преди!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей,сега прочетох и статията към която си пуснал линка.Точно подобни ефекти описани в нея имам предвид:)

Редактирано от zar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз искам да ви питам, хората пряко засегнати от проблема - как възприемате факта, че в щатите заради няколкостотин хиляди засегнати ще им съдерат кожата от глоби, ще има опция за обратно изкупуване + пари или пък само пари плюс някаква интервенция, а в Европа, с извинение, член? За мен това е абсолютна подигравка с 10-11 милиона собственика. На ваше място не бих купил повече ВАГ, макар че и другите сигурно не са цвете за мирисане в това отношение. Все още нищо не се е чуло какво става на китайския пазар, там също  щяха да глобяват и да съдят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми пазара в САЩ е особен. Съдебните практики също. Просто така е устроен света. За добро или зло ние сме в Европа, не сме щат на САЩ.

 

А китайския пазар е всеяден. Нещо като руския. VAG въпреки скандала продават най-много автомобили в света и то благодарение точно на китайския пазар.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писах на ЕТ за моя 1,6tdi и ето отговора:

 

Софтуерът за вашия автомобил се очаква да бъде наличен около и след месец декември 2016 г. За Вашия автомобил освен смяната на софтуера е предвиден и монтаж на допълнителен дефлектор на всмукателния тръбопровод. Процедурата отнема около един час. Според информация от завода производител смяната на софтуера не променя мощността , въртящия момент , шумът от двигателя , емисиите на въглероден двуокис CO2 и консумацията на гориво на вашият автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писах на ЕТ за моя 1,6tdi и ето отговора:

Благодаря ,за инфото "winrg"!Значи ще има и хардуерна намеса освен промяна на софта!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ахам, ето я хардуерната намеса:

1448499939092.jpg

 

По-голяма снимка:

https://i.ytimg.com/vi/jKN8danpIfE/maxresdefault.jpg

 

И ето къде се слага:

92871vw-5655ead187747.jpg

 

 

Видео - много хубаво показано и обяснено:

 

Аз не бих отишъл, ако съм доволен как си ми върви колата - после 100% ще е малко по-зле.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно. На старите печки дебитомера си има такава решетка заводски. Дали на новите, някой "кост оптимизейтор" не е решил, че няма нужда от тая пластмасария :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също питах за моята, но беше през март. Тогава ми казаха "след октомври", като същото ми казаха за дефлектора. Но момчето, с което говорих ми каза, че е много вероятно колата да се "спъне". Тъй като процедурата не била задължителна (изрично питах, за да няма после проблеми с гаранцията) нямам намерение да ходя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото разбрах от клипчето, хардуерната намеса е само за 1,6. 2.0 ще мине само с нов софтуер.

Точно те са най-масово засегнатите двигатели,доколкото знам.

 

Странно. На старите печки дебитомера си има такава решетка заводски. Дали на новите, някой "кост оптимизейтор" не е решил, че няма нужда от тая пластмасария :)

Като нищо може и да си прав,защото в днешно време колите ми се струва ,че не са създадени от инженери,а от счетоводители :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото разбрах от клипчето, хардуерната намеса е само за 1,6. 2.0 ще мине само с нов софтуер.

Анджък де! Аз съм 1,6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.