Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

препоръка за Xenon крушки и сервиз


Milen Dimitrov

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

от известно време чета на тема афтър маркет ксенон, но нещо не намирам отговора който търся.

Решил съм да слагам ксенон на Фабията, чета че кола с лупа не заслепява, някой имали наблюдения? Като знам колко ги псувам вечер тези с такъв ксенон, не искам и аз да ставам такъв.

Има доста предложения с вариращи цени от 30 лева до 200/300 лв всички са с ел. баласти по-скъпите са малки, за крушките нищо не се споменава. Четох че баластите разваляли сигнала на радиото и ги увивали във фолио, нещо вярно?

Другия проблем е откъде да се купи и монтират, четох темата на shaft за xenon centre другите, които намерих и ми изглеждат сериозни са alarmsyst обаче за тях не намерих нито едно мнение.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 80
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • b3lq7a

    27

  • stefan l

    12

  • Боре

    9

  • srservice

    5

Най-много писали в темата

С какъв цокъл са лампите на късите?

Ако са Н7,препоръчвам H7R,наскоро сложихме на една Вектра и повярвай,няма нищо общо със старите лампи.

При правилен реглаж изобщо не заслепява.

Бих ти посочил,при изявен интерес от твоя страна,търговец от който бях купил моя кит.5 години никакви проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не ти е проблем дай контактите, но мен ме интересува само с монтаж от тяхна страна.

H7R я водят за рефлекторен фар, а мен ме интересува за лупа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

На моя шкодак сложих този биксенон и съм много доволен. Когато го купувах беше с 1 година гаранция. На 7-8 месец 1-та крушка изпусна газта при което ми я подмениха веднага и без да има въпроси от типа на "Ама как така ?" "Вие нещо май сте пипали ?". Също така и на халогените съм с ксенон от http://xenon.bg
ПС: ако сега трябваше да си вземам ксенон сигурно щях да заложа на този

Иначе относно сервиз аз заложих на "Сам съм си сервиз" и (освен че видях зор да ги сложа 1ят път) се и понаучих малко "Кое къде как"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е монтиран ксенон от xenon.bg на лупи. Сложих най-скъпия и мощен немски, нещо от сорта на 200лв беше с монтаж и 2 години гаранция. Малки баласти като оригинални са почти, във фара се паснаха да се сложат, със залъгалки да не свети лампичка на таблото. Винаги съм карал с усилени крушки и виждам най-много разлика в цвета на светлината. Определено в студените дни 'пали' трудничко, дори левия и днес светна след 3-4 минути след като тръгнах, а на вън беше 4-5 градуса. Скоро на дълъг път пак при много студено ми се случи по-пътя след смяна къси дилги и обратно все едно пак десния трудно да запали, но за 1000км 1-2 пъти се случи това.

Не усешам смущения в радиото. За заслепяването, мойте фарове са с механична настройка и като пътувам с багаж трябва да ги посвалям малко, че се случва да ми присвяткат в противен случай.

Редактирано от elmo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е монтиран ксенон от xenon.bg на лупи. Сложих най-скъпия и мощен немски, нещо от сорта на 200лв беше с монтаж и 2 години гаранция. Малки баласти като оригинални са почти, във фара се паснаха да се сложат, със залъгалки да не свети лампичка на таблото. Винаги съм карал с усилени крушки и виждам най-много разлика в цвета на светлината. Определено в студените дни 'пали' трудничко, дори левия и днес светна след 3-4 минути след като тръгнах, а на вън беше 4-5 градуса. Скоро на дълъг път пак при много студено ми се случи по-пътя след смяна къси дилги и обратно все едно пак десния трудно да запали, но за 1000км 1-2 пъти се случи това.

Не усешам смущения в радиото. За заслепяването, мойте фарове са с механична настройка и като пътувам с багаж трябва да ги посвалям малко, че се случва да ми присвяткат в противен случай.

 

Ти с крушки на RayTech ли си?

Защото и аз съм се насочил към този комплект с малки баласти.

Редактирано от Milen Dimitrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След "Драмата" ,която имах с xenon.bg ...  за нов автомобил, какъвто е твоя  препоръчвам X-Gold Slim

на iv-auto.com ... отлично качество , цена и гаранционна поддръжка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След "Драмата" ,която имах с xenon.bg ...  за нов автомобил, какъвто е твоя  препоръчвам X-Gold Slim

на iv-auto.com ... отлично качество , цена и гаранционна поддръжка.

 

...И аз трябва скоро да слагам ксенони . Вече бях чел твоите проблеми и определено се замислих , въпреки че от xenon.bg имам 3 коли без проблеми , но са без датчици за изгорели крушки  :).  Единствения ми проблем при iv-auto e дали предлагат монтаж, че не видях никъде на сайта им ? Ти къде монтира твоите ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти с крушки на RayTech ли си?

Защото и аз съм се насочил към този комплект с малки баласти.

Да точно такива са, препоръча ми ги момчето което ги слага, като най високия им клас. Ако искаш може да ги видиш как светят, келвините трябва да ги видя колко бяха на документите, че не ги помня точно, мисля, че са 5000к.

Редактирано от elmo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На четири коли съм сложил от ксенон.бг за 85лв ксенон Н7 4300К - и нито една няма проблеми. Две от колите имат проверка за изгоряла крушка - бившата / Шрекито и на един супърб. След прекодиране на ксенон - абсолютно няма проблеми.

Останалите две коли са Ауди А4 1999 и моята джипка - абсолютно на никоя няма проблеми. :)

 

Ксенонът, който слагам на всички е 35w АС 4300К, слим баласти и т.н. На Шкодата е на над 2 години, още си свети без проблеми. На Аудито е на около година и половина, може би повече - момчето не се е оплакало изобщо. На Супърба е на няолко месеца повече от моите - не съм разбрал да се оплаква...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...И аз трябва скоро да слагам ксенони . Вече бях чел твоите проблеми и определено се замислих , въпреки че от xenon.bg имам 3 коли без проблеми , но са без датчици за изгорели крушки  :).  Единствения ми проблем при iv-auto e дали предлагат монтаж, че не видях никъде на сайта им ? Ти къде монтира твоите ?

 

... ключов фактор в случая е годината на производство на автомобила (версията на ел. модулите за управление ) ... моята е 2011. Момчето от xenon.bg , което ги монтира тогава ми сподели , че за VAG автомобили произведени до 2010 не са се сблъсквали с проблем, като на моята О2.

Относно монтажа iv-auto със сигурност предлагат ... просто им звънни.

Комплекта който аз взех от тях си го монтирах сам ... елементарно е. Ако имаш нужда от помощ при монтажа ми звънни или на лс ... с удоволствие ще ти помогна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тамън преди 4-5 часа приключих с вграждането на мойте HID къси H7 светлини и след няколко часа слизам да ги монтирам, като някои неща от първоначалния замисъл се разминаха... Исках 55W, но по препоръка на чичко доктор на тийнейджърката  ако ще е с фабричната хелла да са 35W, не загряват толкова. Трафовете са толкова малки, че цялата индталация е монтирана на капаците за поддръжка на самите фарове :P Да, искаше ми се да сложа и лупите който си намерих, но това ще е лятото... Относно Фабиана, аз не съм виждал с фабрична лупа преди Fab 2.1 та дори и елеганс... Относно смущенията на радиото, това са пълни врели-некипели... Ако е необходимо да се оправя сигнала на радиото, купуваш електронна антена от 6 лв. монтираш я зад плафона на тавана осабеляваш я заедно с фабричната отзад минават през едно такова филтърче за 3.50-3.60 лв. и си спокоен, че ще ловиш радио и на тъмната страна на луната... А ако чак толкова държиш, си слагаш и едно читаво предстъпало за 12-13лв. и ти давам гаранция, че не ксенон, не телефони, а даже и ЦРУ няма да могат да ти заглушат сигнала... И като обобщително, ще те посъветвам да си купиш амааа наааай- обикновения HID кит защото разликата между такъв от 50лв. и такъв от 200лв. е аааабсолютно никаква...  просто по-евтиния не минава крайна инспекция за качество за разлика от скъпия... И в крайна сметка тебе тва кво те брига, при положение, че пред тебе ги закачат при продажба да проверят дали светят... Ако на място светнат щанса да нямаш по-нататъчни експроатационни проблеми е да речем 300%... Това което трябва да си сигурен е, че фаровете ти са влаго непромукаеми, не влиза прах и т.н. Защото ако са ти тоталка фаровете и кит от 300лв. да сложиш пак ще сменяш крушки през седмица...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... ключов фактор в случая е годината на производство на автомобила (версията на ел. модулите за управление ) ... моята е 2011. Момчето от xenon.bg , което ги монтира тогава ми сподели , че за VAG автомобили произведени до 2010 не са се сблъсквали с проблем, като на моята О2.

Относно монтажа iv-auto със сигурност предлагат ... просто им звънни.

Комплекта който аз взех от тях си го монтирах сам ... елементарно е. Ако имаш нужда от помощ при монтажа ми звънни или на лс ... с удоволствие ще ти помогна.

...Благодаря ти nelasms, моята е 2010 (т.е. може и да имам късмет ако се стигне до xenon.bg :D). При всички случая ще звънна на iv-auto. Исках само да разбера как са се случили при теб нещата. Не обичам да пипам там където не разбирам, а с кабели и тока хич се нямаме и определено няма да си ги монтирам аз, за това монтажа за мен е важен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да ти пука за класа на ксенона, заради еднаквия цвят, на двата фара, който ще свети. Разминаване може да се получи и от крушка, и от баласт! Отделно се моля да влезе една наредба в закона и всички "селски" терикатчета с измислен, неоригинален ксенон - заслепяващи насрещните коли(няма ксенон система състояща се само от крушки и баласти, която да не заслепява), да бъдат спирани от движение! И после да възстановяват заводския вид, технотест, че е наистина заводски вида на колата в момента, и след това на канала в КАТ.

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-големият проблем е добрия реглаж на фаровете. Ако ще и с най-умрялата халогенна крушка да си, фара като е вирнат в небето, ефекта е същият. Много коли, от премиум марки също заслепяват с оригиналния си ксенон. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хората в завода са го измислили да има саморегулация на височината... Да не заслепяваш! Остави кое е хубаво и кое грозно. Имах кола с фабричен ксенон без лупа с авторегулация, но рефлектора е друг вътре и не блестеше на околните, d2r беше крушката. Не знам за какво са тия ГТПта, по закон това е преустроиство. Трябва техно тест! А отделно на опаковката на тия китайски ксенони пише - не са "street legal" и че са само за изложения и офроуд!

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-големият проблем е добрия реглаж на фаровете. Ако ще и с най-умрялата халогенна крушка да си, фара като е вирнат в небето, ефекта е същият. Много коли, от премиум марки също заслепяват с оригиналния си ксенон. 

:doubleup:

Саморегулациятя нищо не гарантира, защото и фабричният ксенон си има врътки за ръчна настройка, т.е. зависи си от задкормилното и от контролните органи на пътя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:doubleup:

Саморегулациятя нищо не гарантира, защото и фабричният ксенон си има врътки за ръчна настройка, т.е. зависи си от задкормилното и от контролните органи на пътя.

Напротив, при наклон нагоре веднага ги сваля... 

 

- за да спрем темата, на 2ра минута, гледай как вдига и сваля докато си прецени дължината за осветяване(предполагам е вързано с датчици за наклон на колата). Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:doubleup:

Саморегулациятя нищо не гарантира, защото и фабричният ксенон си има врътки за ръчна настройка, т.е. зависи си от задкормилното и от контролните органи на пътя.

 

 

Напротив, при наклон нагоре веднага ги сваля... 

 

- за да спрем темата, на 2ра минута, гледай как вдига и сваля докато си прецени дължината за осветяване(предполагам е вързано с датчици за наклон на колата).

Stefan I е прав. Автоматичното регулиране замества врътката за регулиране от купето. Фаровете си имат отделни врътки и могат да се настройват по същия начин като обикновените фарове. Това движение на клипа не е за преценка на дължината на осветяване, а си прави инициализация и проверка дали работят моторчетата и сензорите за регулиране. Прави се при всяко палене на колата.

Редактирано от winrg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И като искаш да присветнеш на някой, ще светкаш с 2сек закъснение докато запали баласта! Освен, че ще е грозна интервенция в самия фар!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Stefan I е прав. Автоматичното регулиране замества врътката за регулиране от купето. Фаровете си имат отделни врътки и могат да се настройват по същия начин като обикновените фарове.

Защо не пишете едно писмо да оплюете няколко стотин инжинери и не им обясните колко са прости, че са се занимавали с направата на тази система! Като бай китаец я прави "същата", а Пешо кварталния жичкар за 100 - 200лв я предлага с монтаж? 

 

Врътките за реглаж на фара са на самия фар - за реглаж на фара(ако се свали или подмени да може на стенд да се настрои, също така ако се минава от страна с лява в страна с дясна дирекция, да се настроят да не блестят - за оригиналния ксенон няма значение дирекцията на колата, фаровете са еднакви - това се прави в сервиз), тук ви показах, че има авторегулация - нагоре и надолу! А ксенона е с много по-силен светлинен сноп и при движение по баир нагоре трябва да се сваля фара да не заслепява насрещните коли! Отделно като дадеш яко газ или си натоварен пак автоматично го сваля(вътре в купето врътки нямаш!). Играл съм си с на стария ми суперб ксенона, карал съм кола с менте ксенон и разликата е огромна! 

 

winrg - защо му е да пробва "машинките" за нагоре-надолу, ако няма нужда да се саморегулира по-време на употреба(нали вече е регулиран от врътките зад самия фар). Може да е като на обикновения нали?

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.