Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

препоръка за Xenon крушки и сервиз


Milen Dimitrov

Recommended Posts

Мисля да спра със спора с теб...! Гледайки какво си причинил на хубавата о2ка с тези "украшения" е признак колко ги мислиш нещата! За даунгрейда на голфа...., само това ще кажа - дано не тръгне по пътя на октавията! Еднакви са като модел и мотор, но твоята е "кич от класа", ако искаш да видим с моята, коя в момента струва повече пари? И после кой колко е дал за нея ;) като цяло!

Пак нищо по същество, никакви факти....Май забрави за какво е темата. Ако толкова много искаш да ми коментираш колите – твой проблем, но определено не му е тук мястото.

Според мен определено не си глупав и, в тая връзка, много ме учудва упорството с което защитаваш явно погрешното си мнение. Дали са първите 7 години, дали е ген? Явно имаш и нещо лично срещу мен, не знам защо, ама честно казано – през .... ми е. Твой проблем...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 80
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • b3lq7a

    27

  • stefan l

    12

  • Боре

    9

  • srservice

    5

Най-много писали в темата

Иво, въпроса не е в Нормите и Правото - и у нас, и в Европа, и по целия познат свят, е пълно с идиоти...

Знаеш ли, че само в рамките на ЕС и европейските държави извън него, нормите относно допустимото/недопустимото тониране и фолиране на странични и задни стъкла, варира от 90% до забранено каквото и да било тониране/фолиране, от само задно, до всички без предно и т.н. ?!?

НЯМА как, да се вместиш в нормите на всички !!!

Аз, с Компакта извън България, няма да излизам, имам си Съби, но теб с Йетито, ще те глобят и/или спрат от движение, в поне 5 /пет/ държави, заради тъмните задни стъкла /не че и ти нямаш, с какво друго да излезеш/.

Спорна е материята и няма как, да си изряден за всички

Боре стига, недей на фолиото да го обръщаш. Имам 3 турции и 5 гърции с октавията, която е с по-тъмно отпред и не са ме драли :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак нищо по същество, никакви факти....Май забрави за какво е темата. Ако толкова много искаш да ми коментираш колите – твой проблем, но определено не му е тук мястото.

Според мен определено не си глупав и, в тая връзка, много ме учудва упорството с което защитаваш явно погрешното си мнение. Дали са първите 7 години, дали е ген? Явно имаш и нещо лично срещу мен, не знам защо, ама честно казано – през .... ми е. Твой проблем...

Спести си личностните нападки и квалификации, достатъчно добре се обосновах в коментарите си! Ето сега аз ще помоля модератор да ти припомни за правилата и нормите на поведение! 

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При автоматичните фарове тези врътки обикновено са на червяк който се ,грубо казано ,задвижват от моторче във самия фар и се командва от сигнал идващ от ел.модул.Тези фарове които имат на таблото вътре позиционер обикновено са не ксенон при умните коли и същите такива са с със "врътки"на самите тях за горе -долу и за ляво -дясно ако не са адаптив.

Тъй като и аз съм с фабричен ксенон, мога да кажа със сигурност, че си имам отделни врътки за регулиране на самите фарове. Тези врътки нямат нищо общо с автоматичното регулиране. При някои коли от по-висок клас може и да са направили системата по-умна, но при О2 не е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При автоматичните фарове тези врътки обикновено са на червяк който се ,грубо казано ,задвижват от моторче във самия фар 

Фабрични? Ксенон? На каква кола?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като и аз съм с фабричен ксенон, мога да кажа със сигурност, че си имам отделни врътки за регулиране на самите фарове. Тези врътки нямат нищо общо с автоматичното регулиране. При някои коли от по-висок клас може и да са направили системата по-умна, но при О2 не е така.

Така е то си е стандарт и върши същата работа като моторчето .И да ги нагласяш от там все едно ,като има ел.моторче то си ги променя според ъгъла спрямо пътя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, нищо не обръщам, просто дадох пример - а това, че в Турция и в Гърция не си глобен, какво общо има с останалите държави в Европа ?!?

 

П.С. На Мерцедеса ми, реглажа на фаровете беше с въздух, както и "централното"...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еий, как ме ядосваш...

Утре ще ти пратя линк, в коя европейска държава, какво е позволено/забранено - сега няма да ровя !

Като малък Питбул си, м...му :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ме видиш по тениска, ще вдигна левия ръкав... Пит-а е горе на рамото(татус)! :Д Лека, Боре, стига сме драскали във форума :)

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, нищо не обръщам, просто дадох пример - а това, че в Турция и в Гърция не си глобен, какво общо има с останалите държави в Европа ?!?

П.С. На Мерцедеса ми, реглажа на фаровете беше с въздух, както и "централното"...

Срещал съм на МВ реглаж с вакуум различно е от стандартното но само до там.?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При би ксенона свети една крушка с една запалка,само се мести блендата пред лупата.

На стария суперб има на дългите и обикн.кр. просто,какъв е пробл.

При ксенон има на двата носача, един преден и 1 заден "кантарчета"датчици.Отчитат положение на носачите един спрямо друг и така регулира светл.поток.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При би ксенона свети една крушка с една запалка,само се мести блендата пред лупата.

На стария суперб има на дългите и обикн.кр. просто,какъв е пробл.

При ксенон има на двата носача, един преден и 1 заден "кантарчета"датчици.Отчитат положение на носачите един спрямо друг и така регулира светл.поток.

Не, Сами, тука във форума няма разлика... Даже китайския е по-добър! За какви датчици, какви положения на носачи и тн говориш! Виж "спецовете" от ксенон.бг, питай ги, прочети им портфолиото в сайта и не говори глупости, че и разбирачите ще те нападнат с обяснения и доводи, колко си необразован и незапознат с материята!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса е, защо има и обикновена крушка - отговора го знаят, само във ВАГ.

Отговорът ще разберете като закриете светлинния поток от лупата. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса е, защо има и обикновена крушка - отговора го знаят, само във ВАГ.

Според мен - защо има различно светлинно тяло - фар, за ксеноновите крушки, а не ползват същото, като от халогенните! С тая тема много хора обидиха инженерите, работили по ксенон системата на заводските коли!

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по-скоро да, с цел - усилване силата на светлината! иначе за къси, трябва да я намалят(ако е еднаква с дългите, разсъждавам логически и предполагам)...

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споровете във форум, особено с техническа насоченост, често са интересни предвид изразяването на личен опит и мнение. Информацията би била полезна за мнозина. Без значение къде е истината в тази тема, моля да се спазва добрия тон и да няма лични нападки. Всеки в даден момент е прав за себе си ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро опростяване на ел. инсталацията. При дублирани дълги, късите светят постоянно, като се дадат дълги постоянно или на светкавица се подава захранване към дългите и това захранване мести и блендата на лупата за да мине от къси на дълги. Дори и при изключен двигател, ако накараш някой да ти мигне с фаровете, се чува как блендата се мести (единично изцъкване) без ксенона да свети. Ако беше само на лупа, за светкавицата трябваше да се пуска специално ксенона, а преди се смяташе за вредно да се пуска за кратко. Нямам идея защо при О3 вече няма дублирани дълги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споровете във форум, особено с техническа насоченост, често са интересни предвид изразяването на личен опит и мнение. Информацията би била полезна за мнозина. Без значение къде е истината в тази тема, моля да се спазва добрия тон и да няма лични нападки. Всеки в даден момент е прав за себе си ;)

Юли, не става дума кой за себе си смята, че е прав, а какви са правилата и начините за извършването на такова изменение! Не е като да сложиш една предна решетка и спора да е харесва ми - не ми харесва. С тази интервенция - пречиш, заслепявайки насрещните. В евро изискванията пише - саморегулация и система за измиване на фаровете при Ксенон система!

 

Пс. Ще имам в предвид, че мога да нападам хора в чата с характеристика относно тяхните - възпитания и ген, също така да ги слагам на к..а си! Никога не съм си позволил да обидя някого тук, но да питам и за псуването - позволено ли е? По-принцип като се видим със Стефан ще поискам да се пробва да ме сложи на к..а му...!

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ивчо, съгласен съм с мнението за изменението. Но поста ми набляга на молбата да се спазва добрия тон ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 По-принцип като се видим със Стефан ще поискам да се пробва да ме сложи на к..а му...!

Ново 50...Това пък как ти дойде на акъла :eusa_think: "По принцип" няма как да стане, поради простата причина, че съм с нормална сексуална ориентация :) Търси си друг :sorry:

По отношение на добрия тон - точно ти да ми коментираш колите, по начина по който го правиш и в тема която няма нищо общо....е на това му се вика неспазване на добрия тон. Аз никога не съм си го позволявал. Ти защо го правиш?

 

По темата - ако може някой да ми обясни, защо ксенон на Дългите е грозен и изобщо какъв е проблема? Така или иначе карането на дълги, когато отпред има кола е нарушение, независимо дали е ксенон или халогенна крушка :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не знам, ама ти отвори темата, може да ти липсват ласки, или да се търсиш! Не ме брой за дружка, в тая насока. На писаното в червено от теб - сам попита за мнение за колата ти. Върни си, прочети си! Относно това кой е прав - казах ти спора с инжинерите от завода, както за би-ксенона на 1вия суперб, така и за необходимостта от саморегулация и система за измиване на фаровете на ксеноновите системи. Може и през съд да оспорваш наредбите за промяна в светлинната уредба на автомобил и тн!

 

 

на новите ако е ксенон - ще са на един баласт! А защо е грозно - въпрос на вкус.Дай подробности. Ще ги спестя, като цяло концепцията на твойте автомобили ми е много далечна.

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.