Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

препоръка за Xenon крушки и сервиз


Milen Dimitrov

Recommended Posts

Глей ся, когато някой каже че му е "през ....", това не значи нищо друго, освен че не му пука. Да "не ти пука" предполагам знаеш какво означава :) Тея асоциации дето ти си ги правиш.....не знам, ама нещо не е както трябва...меко казано :eusa_think:

 

 

За "концепцията на мойте автомобили"  не си спомням да съм те питал.

 

 Гледайки какво си причинил на хубавата о2ка с тези "украшения" е признак колко ги мислиш нещата! За даунгрейда на голфа...., само това ще кажа - дано не тръгне по пътя на октавията! Еднакви са като модел и мотор, но твоята е "кич от класа", ако искаш да видим с моята, коя в момента струва повече пари? И после кой колко е дал за нея ;) като цяло!

До тук с "обяснителния режим" и "словесното шоу". Ако на някой са му артисали пуканки и семки....сори, ама аз съм до тук :)

 

 

Все пак, ако някой може да ми даде конкретен отговор на въпроса за ксенон на дългите, добре. Ако не - здраве да е!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 80
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • b3lq7a

    27

  • stefan l

    12

  • Боре

    9

  • srservice

    5

Най-много писали в темата

Аз също мисля, че дългите на двойните фарове са халогени, точно заради момента на запалване. 2-3 секунди отнема докато затоплят, което в реална ситуация на пътя може да доведе до инцидент ако има нещо на пътя. Но скоро един приятел си монтира афтърмаркет лупи с ксенон на късите  и ги доблира с дългите халогенни (с някави преходници) и ефекта беше OMG :) в положителния смисъл

 

Ето:

"Let’s not forget these lights need a few seconds to reach full brightness, reason why they are not that good as separate high beams. Some cars use HID low beams and separate standard bulbs for high beams. On higher end models, the same HID unit works both ways (wrongly named bi-xenon) by using a mechanical shade inside the reflector to change the beam’s direction accordingly"

Източник

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хем искаш подробности, хем не помниш да си питал! Подминавайки цитатите ми - на твойте писания в червен цвят ;)

 

Както и да е. Относно БИ или Ксенон - обърнете се с seftan към производителите на автомобили, за повече информация. Аз като краен клиент съм заплатил за автомобил с БИ-КСЕНОН! И да, дойде с 2ра халогенна крушка! Не съм и само аз, на всички БИ-КСЕНОН системи на ВАГ групата в онези години е това. А относно HID системите споменати по-горе за допълнително вграждане, отново правите грешна аналогия.

 

пс. И на дългите играе саморегулирането,  та относно правилата за монтаж - не е позволено, отново има риск да заслепява повече от нормално! Дали ще пали веднага баласта - хората от ксенон.бг бяха цитирани и навярно те са прави - пробвай, похвали се! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта теория защо дългите са на обикновенна крушка.

 

Биксенона с местеща се бленда има два недостатъка - чупи се по-лесно и къси-дълги ползват общ рефлектор. Това второто води до по-труден реглаж и на двете светлини - напрактика няма как да се направи независимо регулиране. А и няма как да запалиш къси и дълги едновременно, което си е предимство. Навремето когато фара беше метален/стъклен си беше скъпо да се правят множество секции. Новите коли масово са с пластмасария, не е проблем да ги направят с 100 секции вътре, разчупени както си искат. И затова сега си турят отделна крушка за дългите. А да сложат втори баласт ксенон ще излезне прекалено скъпо, а и безмислено, все пак на дългите идеята им е да виждаш на далеч, а не да правят ден пред колата, късите вършат работата си.

 

То реално това му е ценното на ксенона - че може да направи наблизо качествено осветяване. На 300 метра напред - дали ще светиш с ксенон или с халогенна крушка, няма особенно значение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ново 50...Това пък как ти дойде на акъла :eusa_think: "По принцип" няма как да стане, поради простата причина, че съм с нормална сексуална ориентация :) Търси си друг :sorry:

По отношение на добрия тон - точно ти да ми коментираш колите, по начина по който го правиш и в тема която няма нищо общо....е на това му се вика неспазване на добрия тон. Аз никога не съм си го позволявал. Ти защо го правиш?

 

По темата - ако може някой да ми обясни, защо ксенон на Дългите е грозен и изобщо какъв е проблема? Така или иначе карането на дълги, когато отпред има кола е нарушение, независимо дали е ксенон или халогенна крушка :sorry:

Не обръщай внимание бат Снефане.

А относно би ксенона.....ами свети си супур яко на дълги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.