Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

препоръка за Xenon крушки и сервиз


Milen Dimitrov

Recommended Posts

А, точно за това им писах и ето какво ми отговори Велко Петров: "Няма ксенон система, която да не пали веднага, вероятно се бъркате от факта, при паленето на ксенона и студена крушка имате около 5-10 секунди, през които светлината е по-слаба, но на практика дори в този момент имате повече светлина, отколкото с обикновената крушка. Това време за загряване е при първото пускане на дългите, при спиране им за разминаване с други автомобили няма време да изстине крушката, така че светлината е в пълен интензитет веднага след повторното пускане на дълги, трябва да ги изгасите за повече от една минута, за да изстинат."

 

Казвай сега защо да е грозно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 80
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • b3lq7a

    27

  • stefan l

    12

  • Боре

    9

  • srservice

    5

Най-много писали в темата

Като го сложиш и присветнеш - без скоро да си палил дългите, ще разбереш(най-интересно ще е на -10гр навън). Само да знаеш, че на оригинилния би-ксенон стария - крушката за дълги е халогенна и обръща лупата едновременно с това нагоре, на новите ако е ксенон - ще са на един баласт! А защо е грозно - въпрос на вкус. 

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като го сложиш и присветнеш - без скоро да си палил дългите, ще разбереш(най-интересно ще е на -10гр навън)Надявам се да не си прав - все пак за това съм избрал най-мощния модел.

Само да знаеш, че на оригинилния би-ксенон стария - крушката за дълги е халогенна,Това не е биксенон. Голфчето ми е с биксенон, та знам...

    на новите ако е ксенон - ще са на един баласт! А защо е грозно - въпрос на вкус.Дай подробности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Като го сложиш и присветнеш - без скоро да си палил дългите, ще разбереш(най-интересно ще е на -10гр навън)Надявам се да не си прав - все пак за това съм избрал най-мощния модел. Още по-добре, повече време за запалване на баласта ще му трябва. Ще греят повече... Ти си знаеш.

Само да знаеш, че на оригинилния би-ксенон стария - крушката за дълги е халогенна,Това не е биксенон. Голфчето ми е с биксенон, та знам... моя суперб 2003та беше с БИ КСЕНОН google и се запознай, кое какво и как е...

    на новите ако е ксенон - ще са на един баласт! А защо е грозно - въпрос на вкус.Дай подробности. Ще ги спестя, като цяло концепцията на твойте автомобили ми е много далечна.

 

ето да видиш в тубата как изглежда, може би си гледал някой китаец и си го взел за оригинален ксенон!

 

и за това може да пишеш на инжинерите, че видиш ли не било БИ, а само Ксенон! Айде стига, много ги разбираш! 

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я се разберете кой за какво говори че се обърка темата.Един говори за фабричен а друг за афтър маркет.Моето мнение което е лично и неангажиращо е че на рефлекторни фарове без лупи ксенон като се сложи е пълна простотия и заслепяване на насрещните и затова ако някой такъв преминаващ покрай мен го засърби г..а да не се чуди.Това в кръга на шегата.Иначе всеки си знае и от всичко разбираме ние в тази държава.Фабричния ксенон се само регулира по височина а адаптивния и хоризонтално .На фарове със лупи и халогенна крушка обикновено има и т.н врътка за реглаж по височина .До тук добре но там ако се сложи ксенон крушка която е с различен размер фокуса се изменя и с нагоре надолу няма да се натъкми както трябва.Става едно нищо.В много от случаите поради високата температура прегаря и рефлектора .Повечето от фаровете не ксенон също така са произведени ,че интервенции по тях не стават от към задното капаче а разлепяне на стъклото отпред си е риск за нетрениран гай. Карам коли със ксенон от десетина години но на една без такъв съм сложил найт брейкър на осрам и виждам по–добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ги лекувам с дълги и фарове за мъгла директно такива! Особено, ако спускам баир, респективно специалиста с "китайския ксенон" катери...

 

опитах се да им обясна защо не е правилно да се кара с HID тунинг. - Разлика във фара на оригиналния и афтърмаркет китаеца...

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, Съби при включване на дълги, пали и ксенона и крушка с нажежаема жица. Защо е така, питай инДжинерите, защото според мен, не е необходимо - ксенона така или иначе си свети "на къси" нон-стоп, т.е., не му е необходимо да "стопли" тепърва.

Обаче, Те са го комбинирали...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, Съби при включване на дълги, пали и ксенона и крушка с нажежаема жица. Защо е така, питай инДжинерите, защото според мен, не е необходимо - ксенона така или иначе си свети "на къси" нон-стоп, т.е., не му е необходимо да "стопли" тепърва.

Обаче, Те са го комбинирали...

И е би-ксенон, ако обръща лупата нагоре. Чува се едно-цък! Води се адаптивен би-ксенон. На моя (стария модел) с над 160км/ч ми вдигаше и късите и дългите... Качвайки байр(особенно с лека скорост) помна сваляше фара...! Боре, виждал съм изпълнение с би-ксенон - китайка, на 2 баласта... Смях беше - дърпаш лоста за дълги и след няколко секунди присветва! Като им всетят слабо крушките - има с усилен процент и скъсен интервал на смяна(много важно)! Ако и това не помага - смяна на рефлектора и полиране на стъклото, това е правилно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето да видиш в тубата как изглежда, може би си гледал някой китаец и си го взел за оригинален ксенон!

 

и за това може да пишеш на инжинерите, че видиш ли не било БИ, а само Ксенон! Айде стига, много ги разбираш! 

Айде да се поуграмотиш малко Какво е би-ксенон?

Би-ксенон е вариант на ксеноновата система, в който освен късите, също и дългите светлини са ксенонови. В автомобилите, произведени до около 2000-та гона, фабрично ксенонови системи се вграждаха само в късите светлини. В последствие на по-високия клас автомобили започнаха да се монтират и биксенонови светлини. Във фабрично вгражданите системи, би-ксеноновият фар е само с една крушка за късите и дългите светлини http://xenon.bg/page/6/chesto-zadavani-vaprosi.html

 

За "концепцията на мойте автомобили"  не си спомням да съм те питал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И в крайна сметка научили, че първия суперб е с БИ-КСЕНОН? Разбра ли, че не е едно и също заводски и китайка?

 

за питането за концепцията - виж си поДчертаното в ЧЕРВЕНО, даскале!

 

Явно си от тия, които вярват на всичко което прочетат! Много ясно, че тоя който ги продава няма да ти каже минусите и да подчертае разликите. Но ти подсказах, че може да ги нахраниш инДжинерите, дето са го мислили всичко това!

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И е би-ксенон, ако обръща лупата нагоре. Чува се едно-цък! Води се адаптивен би-ксенон. На моя (стария модел) с над 160км/ч ми вдигаше и късите и дългите... Качвайки байр(особенно с лека скорост) помна сваляше фара...! Боре, виждал съм изпълнение с би-ксенон - китайка, на 2 баласта... Смях беше - дърпаш лоста за дълги и след няколко секунди присветва! Като им всетят слабо крушките - има с усилен процент и скъсен интервал на смяна(много важно)! Ако и това не помага - смяна на рефлектора и полиране на стъклото, това е правилно!

Това с крушките не е така, поне на Фабията, фаровете са пълна скръб. Сложих Филипз нещото си и нищо не се промени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с крушките не е така, поне на Фабията, фаровете са пълна скръб. Сложих Филипз нещото си и нищо не се промени.

Аз на Йетито нямам възможност да сложа оригинален ксенон и найстина ми бяха малко слаби. Сложих Филипс +70% и пак зле. Отидох на реглаж и сега съм ОК - бяха много ниски. Не е имала удар колата, вярно съм и 2ри собственик, но провери дали са настроени. При мен предполагам така са дошли от завода, на жена е била моята преди това и не мисля, че е правила нещо. Беше си с оригиналните крушки.

На о2ката съм от нова с +% на филипс и нямам грижи(и на 2те коли са т.нар. "бурканни" фаровете)!

 

10лв в ХЕЕД е реглажа на стенд на фаровете!

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И в крайна сметка научили, че първия суперб е с БИ-КСЕНОН? Явно не е - щом има отделна секция за дълги 

Разбра ли, че не е едно и също заводски и китайка?Що си мислиш, че съм се съмнявал? Явно пак не четеш...

 

за питането за концепцията - виж си поДчертаното в ЧЕРВЕНО, даскале! Я пак

 

 

Колегите с пуканките - айде намесете се бре :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да Иво, адаптивен и самонезнам-какво си би-ксенон е на Съби - сам си събира светлинния сноп при ниска скорост и/или спиране, завива в завоите - голям кеф е това, и прочие. Точно поради това, се чудя защо аджеба, са го комбинирали и с обикновена крушка за дългите...

Впрочем, пали за стотна от секундата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За фаровете на суперба - спора със завода(явно с ГУГЪЛ не се разбирате)! Не с мен, аз за такъв съм го купил. Ти че си по запознат и можеш да им обясниш, разбрахме! С червено, на подчинени и подопечни! 

 

Боре, според Стефан не е би-ксенон, така че си само с ксенон! Моя не завиваше, по-стар е, ако питаме Стефан, няма и ксенон да е, щото на Голфа му еди какво си!

 

Дано не ти изтрият коментарите модераторите! Виждам, подканваш ги, да не остане във форума как се излагаш!

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Дано не ти изтрият коментарите модераторите! Виждам, подканваш ги, да не остане във форума как се излагаш!

Това ако е към мене - явно пак нищо не си разбрал.....лошо ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ако е към мене - явно пак нищо не си разбрал.....лошо ;)

Мисля да спра със спора с теб...! Гледайки какво си причинил на хубавата о2ка с тези "украшения" е признак колко ги мислиш нещата! За даунгрейда на голфа...., само това ще кажа - дано не тръгне по пътя на октавията! Еднакви са като модел и мотор, но твоята е "кич от класа", ако искаш да видим с моята, коя в момента струва повече пари? И после кой колко е дал за нея ;) като цяло!

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо изпуснах нишката на спора, но определено вие със Стефан си говорите на различни езици!

На Компакта /демо версия на 3-та серия, както казват сектантите от "БМВ - павйер"/, съм с китайски ксенони за 18 лева!!!

Вече 4-та година, светят уникално, макар да са 5300 келвина /по спомен/ - леко синеят, но светят перфектно. На оригинални фарове с лупи са и с ел.реглаж по височина. Никога, никой не ми е присветвал, защото го заслепявам. Да, трябва малко внимание - ако си натоварен или качваш баир ги сваляш - отнема секунда, но са абсолютно безпроблемни.

По-скоро, проблема при автърмаркета е в задкормилното устройство - да прецени дали е възможен монтаж на ксенон, без да е опасен/дразнещ за другите и как да го ползва...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има си правила, юрист си, личностната преценка не е фактор! Много са нещата, които в БГ не са уред, но такива "селяци" с "ментаци" срещам всяка вечер и ми писна да пускам дълги и фаровете за мъгла срещу тях, вече ми е като рефлекс! Най-готиното е, че техните дълги не светят по-силно ;) и аз реално им преча повече! Пробвай в турция с този ксенон... Ще те скубят на всяка вишка...

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не пишете едно писмо да оплюете няколко стотин инжинери и не им обясните колко са прости, че са се занимавали с направата на тази система! Като бай китаец я прави "същата", а Пешо кварталния жичкар за 100 - 200лв я предлага с монтаж? 

 

Врътките за реглаж на фара са на самия фар - за реглаж на фара(ако се свали или подмени да може на стенд да се настрои, също така ако се минава от страна с лява в страна с дясна дирекция, да се настроят да не блестят - за оригиналния ксенон няма значение дирекцията на колата, фаровете са еднакви - това се прави в сервиз), тук ви показах, че има авторегулация - нагоре и надолу! А ксенона е с много по-силен светлинен сноп и при движение по баир нагоре трябва да се сваля фара да не заслепява насрещните коли! Отделно като дадеш яко газ или си натоварен пак автоматично го сваля(вътре в купето врътки нямаш!). Играл съм си с на стария ми суперб ксенона, карал съм кола с менте ксенон и разликата е огромна! 

 

winrg - защо му е да пробва "машинките" за нагоре-надолу, ако няма нужда да се саморегулира по-време на употреба(нали вече е регулиран от врътките зад самия фар). Може да е като на обикновения нали?

Май говорим за различни неща и не се разбираме точно. Автоматичното регулиране работи в определени граници, точно колкото и врътката в купето при обикновените фарове. Системата предполага, че фаровете са настроени правилно на стенд и спрямо това положение решава колко да ги вдига и сваля, и да прави го автоматично в движение (изкачване на баир и т.н.).

 

При палене на двигателя, системата движи фаровете до крайните положения (проверка дали са наред) и след това намества височината според показанията на датчиците.

 

Това което Стефан и аз се опитваме да кажем е, че ако фаровете не са регулирани правилно и примерно са насочени да светят по-нагоре от врътките на самите фарове, автоматичното регулиране няма да помогне и ще заслепяват насрещните. Системата все още не е измислена чак толкова умна, че да няма нужда от първоначален ръчен реглаж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май говорим за различни неща и не се разбираме точно. Автоматичното регулиране работи в определени граници, точно колкото и врътката в купето при обикновените фарове. Системата предполага, че фаровете са настроени правилно на стенд и спрямо това положение решава колко да ги вдига и сваля, и да прави го автоматично в движение (изкачване на баир и т.н.).

 

При палене на двигателя, системата движи фаровете до крайните положения (проверка дали са наред) и след това намества височината според показанията на датчиците.

 

Това което Стефан и аз се опитваме да кажем е, че ако фаровете не са регулирани правилно и примерно са насочени да светят по-нагоре от врътките на самите фарове, автоматичното регулиране няма да помогне и ще заслепяват насрещните. Системата все още не е измислена чак толкова умна, че да няма нужда от първоначален ръчен реглаж.

Къде в темата е станало дума за нерегулиран заводски ксенон(като сравнение с китайка) - разбира се, че ще пречи? Ставаше дума за саморегулацията на заводския ксенон или по-скоро ви обяснявах, защо китайския пречи на останалите участници в движението, и не трябва да се монтира!

а Стефан, би трябвало вече да знае, че има би-ксенон с ксенонова и халогенна крушка едновременно!

 

Аз спирам, слагайте си ментаци, кичете си "каляските" по-вкус, не по-правилата! 

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много лесно може да се получи нерегулиран заводски ксенон, както и с обикновените фарове.

На мен, за да ми пребоядисат предната броня, бяха сваляли фаровете. След това светеха толкова криво, че се чудех дали са моите фарове това.

Както и Боре спомена за китайския ксенон на неговото БМВ, той ръчно си регулира височината, за да не заслепява останалите на пътя.

Така че за мен проблемът не е в китайските ксенони, а в регулирането на светлинния поток. Факт е, че масово хората не са наясно с това и се движат като НЛО по пътищата без да им пука.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се сваля фара, в нормален сервиз ще го регулират! Какво да говорим?

На всеки баир ли ще си сваляш фаровете и на всеки ли го правиш? 

Това, че има "тапаци" които карат с нерегулирани халогенни фарове ли те успокоява и ти дава право да заслепяваш насрещните коли на баир?

 

Отидете малко в правова държава и си свалете катализатора и после си сложете китайски ксенон! Няколко месеца ще работите за глобите... Лека вечер, писна ми да споря с "разбирачи"!

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, въпроса не е в Нормите и Правото - и у нас, и в Европа, и по целия познат свят, е пълно с идиоти...

Знаеш ли, че само в рамките на ЕС и европейските държави извън него, нормите относно допустимото/недопустимото тониране и фолиране на странични и задни стъкла, варира от 90% до забранено каквото и да било тониране/фолиране, от само задно, до всички без предно и т.н. ?!?

НЯМА как, да се вместиш в нормите на всички !!!

Аз, с Компакта извън България, няма да излизам, имам си Съби, но теб с Йетито, ще те глобят и/или спрат от движение, в поне 5 /пет/ държави, заради тъмните задни стъкла /не че и ти нямаш, с какво друго да излезеш/.

Спорна е материята и няма как, да си изряден за всички

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

М

 

Това което Стефан и аз се опитваме да кажем е, че ако фаровете не са регулирани правилно и примерно са насочени да светят по-нагоре от врътките на самите фарове, автоматичното регулиране няма да помогне и ще заслепяват насрещните. Системата все още не е измислена чак толкова умна, че да няма нужда от първоначален ръчен реглаж.

При автоматичните фарове тези врътки обикновено са на червяк който се ,грубо казано ,задвижват от моторче във самия фар и се командва от сигнал идващ от ел.модул.Тези фарове които имат на таблото вътре позиционер обикновено са не ксенон при умните коли и същите такива са с със "врътки"на самите тях за горе -долу и за ляво -дясно ако не са адаптив.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.