Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Истинско разочарование


Bondo

Recommended Posts

я сега влезни пак в сайтовете и виж нивото на оборудване на всичките коли в размер на 40000лв . да видиш дали някъде ше го има тва нещо.. даже над 35 бона.. не мисля ,че ще видиш 4 говорителя.. а и само да ти кажа ,че при маздата ,където си посочил , има две колони отпред и две отзад ... няма сила на земята която да ме обеди ,че кола за толкова пари и доста прилично оборудване е нормално да няма колони отзад ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 104
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • b3lq7a

    16

  • mishoo

    14

  • Bondo

    13

  • shaft

    9

Най-активни дни

Най-много писали в темата

Защо не качиш твоята оферта и договора? През PAINTa заличи имена и данни! Сигурен съм, че колата ти е не повече от 36-7х лв с всички допълнителни екстри към ниското ниво! Или поне в момента взимаш VISION изпълнение на 1.4мотора за 37-8х лв с ксенон, полукожа и БОЛЕРО...

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята  стъпи около 37 бона .. 40 ги настъпвам , като включа застраховката и други тънки моменти. За това казах от 36 хиляди лева , колегата да гледа опели,пежа и т.н в класа на шкодата..иначе около 40 бона струва възможността да се качиш на колата и да я караш по пътищата.. именно за това споменавам тази цифра.. Психологически настроен съм да смятам,че автомобила струва толкова , не ,че някой го бърка застраховките и другите бомии , които заплащаме .. но е факт ,че толкова пари са хвърлени по кола с две колони отпред .. това е положението , няма да създаваме излишна драма.. все пак е поправимо положението :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,
моля те стига с тия 40 000 лв. защото ако си дал 40 000 лв. за тази Октавия значи определено хич не си гледал какво купуваш и какво плащаш.
Първо Октавия 3 с 4 тонколони и твоят двигател дето си посочил е възможно да е в следните три варианта:
бензин, TSI / 110 kW / 150 к.c., 6M - Active  - не се предлага
бензин, TSI / 110 kW / 150 к.c., 6M, EU6 - Ambition - 35 990 лева - без отстъпка
бензин, TSI / 110 kW / 150 к.c., 6M, EU6 - SELECTION - 34 852 лв.

Тъй че според мен си дал максимум 36 000 лева с цвят металик....... за SELECTION и си се натресъл на 4 тонколонки, затова и преди ти казах на шега, радвай се че можеше да имаш и само 2 предни електрически стъкла.... но ти не ме разбра :)

 

Ако може да приложа и един твой цитат " отностно колата .. не е ниско ниво на оборудване , а е по-скоро средно към по-високо... като започнем от автопилоти и стигнем до съвети как да спестим гориво" - наистина оставам с впечатление, че опрпеделено не знаеш за какво си дал парите и кое определя нивото на оборудването...

Няма какво да гледам цените и да сравнявам, аз когато съм си купувал колата съм гледал каквото трябва... останалите от форума ме разбраха какво искам да кажа....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен пък ми е чудно как в доста коли от други марки от ранга на О3 за 30-40хил. все още монтират умрели бензинови атмосферки, които дори и 1,2ТСИ ги бие по всичко, включително и харчи по-малко. Обаче сигурно другите са с колони отзад. :) И като запалиш към Сърбия с колелата в колата и багаж за 4ма събираш всичко и пътуваш като пич БЕЗ ДОРИ да караш комби (референция към Ежедневни приказки). Да не говорим, че много други марки предлагат по 1-2 бензинови и 1-2 дизелови мотора, което също е смешно. Може да струва 2 лв. окабеляването, но на 1 млн. коли става друга цифрата. Много ясно, че ще пестят. Всички пестят.

 

Само не разбрах от толкова мнения - какво точно е оборудването на колата? Нещо по-конкретно от ниско, средно, средно-високо и т.н. ?

Редактирано от Alexandar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи 37 не е 40 за колата, каското и лизинга не са задължителни и са допълнителен разход! За 40х лв си можел да вземеш о3ка с ксенони, кожи, ледове и всякакви щуротии, но повечето от изброените от Ради, за тия пари са по-голи! Така, че лесно сметнато - о3ка за 37 ти стъпва 40се, значи тия по 40се са щяли да ти стъпят на 43-4х лв. Което по твоето закръгляне си е 45х лв и е близо до 50х лв. Така че, пак не ти се връзва - намери по-добра технологически и по-добре оборудвана и мощна кола за под тия пари на нашия пазар?!?!

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нещо май не говорим един език с колегата Ради ..ако искаш и снимка си направи с този ценови лист .. в най-скоро време ще снимам договора и ще го покажа .. без да говоря с точност, колата ми излезе малко под 37 бона , като малко имам предвид около 100 лева.. сложи застраховката 1600лв, сложи още куп глупости за да мога да подкарам колата , смятал съм го безброй пъти и общата сума която съм заплатил е малко над 39 хиляди лева, като това включва доста налични аксесоари които предлагат еуротек и от които съм се възползвал.(естествено,че като говоря за нещо конкретно ще кажа 40хил. ,а не 39231.21(не смятам,че този детайл е толкова важен). и за пореден път да кажа,че ми е ясно ,че тези вторични разходи по колата нямат общо с шкода .. но психологически  , като говоря , колко ми е струвал автомобила, сумата е точно такава... П.С. когато закупувах автомобила, офертата с вижъна не беше налична.. появи се след не много време и много съжалявах,че я изпуснах. Искам само да добавя,че днес посетих мои познати , които се занимават с озвучение и електроника , като цяло.. имат оторизиран и доста печеливш сервиз, минават им доста коли през ръцете и като им казах за колоните не им се вярваше на хората.. факт безпорен е това ,че шкода не е дачия и такива неща са меко казано смешни..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и моля ви хора ,четете коментарите преди да изкавате някви мнения, защото не един път в тази тема казах,че колата с изключение на това недоразумение е прекрасна , комфортна и приятно пъргава.. нито искам да сравнявам , нито искам да продавам.. просто се дразня ,че не са сложили 2 колони по 2 лева  на селекшън ниво на оборудване , което не е лишено от комфорт и удобства за водача, толкова ли е трудно да се раазбере тва нещо,че трябва да се включват детективи , озвучители, професори и т.н .. тва е за мен е недопустимо и точка !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де като знаеш кой какво предлага за тия пари - как не си обърнал внимание преди да я купиш - по-назад в темата някой те попита - колко време след покупката разбра, че нямаш задни колони. Не сравни ли оборудването? Не мислиш ли, че Шкодата ти има някои неща повече от конкурентните модели в ценови диапазон +/- 1000лв? Шкода имат "бюджетни" модификации - такива, в които е спестен лукса с оглед на цената, мисля че твоята е бюджетна с някоя и друга добавена екстра над ниското ниво. Което е и причината да смятам, че няма от какво да се оплакваш! Има о3ка от 26 до 59х лв в ценоразписа - което веднага ме кара да се замисля в какво се състои тази разлика(със сигурност няма да са еднакви и много ще се различават 1 от евтините и 1 от скъпите ;) )! Сложи си 2 колони отзад и не прави от мухата слон! Тази ситуация може да ти е полезна - да се научиш да обръщаш внимание на най-малките детайли! За мен темата е изчерпана, в крайна сметка всеки има право на мнение.

 

пс - селекшъна е 2рото ниво(амбишън с 3-4ри допълнения) от 4ри базови - РС и ЛК ги броя за една! Какво очакваш от 1вото след най-ниското/базовото и какво би оправдало разликата до 3то и 4то ниво, ако не оборудването? И кое точно от оборудването? 

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Bondo, аз не те разбирам. Отиваш в магазина и взимаш нещо налично. Дали е за 15к или за 50к не говорим. Взимаш наличното. С или без говорители е избрал вносителя, не ти. Ти отиваш, оглеждаш, харесва, подписваш договора, изчакваш регистрацията и заминаваш с кола оборудвана според преценката на вносителя. Дали е добре или не е друг въпрос. Друг е преценявал и я е поръчал такава. А ти си я харесал и купил. Каквато е. В случая - без задни колони. Ако са ти били чак толкова важни, защо не си поръча колата и да си я конфигурираш така, както на теб би ти било най-добре? Е, щяло е да чакаш, но пък колата щеше да е наистина такава каквато ти я искаш, не такава каквато друг е мислил, че би се харесала/купила! Толкова е просто и не става дума за пари. На бас, че може да секонфигурира кола за 80 бона и пак да е само с предни говорители  :blush:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чета и нещо не мога да "вдена"... Човека, както и АЗ (а и няколко други колеги явно), недоумяваме, как наистина няма 2 прости колонки...или стелки... Евтини неща, които обаче допълват цялостната картинка! Не разбирам, к'во толкова обяснявате и подскачате, че видиш ли, няма такива коли, сам си е виновен, че не четял, че има очаквания и незнам-си-к'во-още... Напълно разбирам разочарованието му. И тея сравнения със ксенони, системи за незнам-си-к'во и прочее, които при доплащане са четири цифрени суми, да се сравняват с 2 колонки или 4 стелки за по 100 лева - смешно е, та чак и тъжно. Малко паралел ако направя, все едно някой клиент да ми плати 3 хил. лв. за аларма на къщата, а да не му сложа едно магнитче за 3 лева на вратата... Срам голям ще е за мен! И тук май ни е грешката, на тея от нас, които леко се разочароваме от такива неща - мислим, че останалите търговци и сие са като нас, ама...не са! Т'ва с 0.5 литра гориво в резервоара на нова кола не го коментирам хич... Но, т'ва си е по цял свят "по дифолт". Ако има някъде, където сте останали очаровани - заслугата е на самите продавачи, повярвайте. Продавал съм няколко различни марки коли (включително и доста скъпички) на един от най-голямите пазари в света - същата мизерия! Няма гориво, няма стелки, няма даже кора на багажника - да не изброявам, че няма край. Всичко е в листа с допълнителни екстри и съответно - срещу заплащане. Ако искаш - проявяваш инициатива и внасяш малко радост за клиента - с торта ли, с 20 литра гориво ли или с нещо друго - ти сам решаваш. Факт е, че тези малки жестове се забелязват от клиентите и отплатата за тях е, когато някой влезе в магазина и търси теб точно, защото си препоръчан от еди-кой-си-дето-е-много-доволен-от-теб!

Разочарованието всъщност за мен, а предполагам и за автора на темата е, липсата на нещо толкова елементарно като 2 обикновенни колонки за музика, че не си струва да мислиш за него дори, особено когато взимаш чудесен автомобил (никой не говори за Bang&Oulfsen примерно). И не, не става дума за парите, а за това толкова дребно и незначително нещо на фона на прекрасната кола като цяло! Толкова дребно, че даже не си помилсил за него в "голямата картина", нещо, което следвайки нормалната логика - просто трябва да е там  :)

Важното е, че е поправимо в крайна сметка, че ако беше 1.2 двигателя недогледан, а очакванията бяха за 3.6....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека се оплаква, че се допускат недоразумения и то 2016, въобще не става дума да е гледал и прочие. Това ми напомня когато преди поръчваха Фабии и Октавии с климатик и бели стъкла. За Фабия поне, за тонирани в зелено всички стъкла се доплащаше 50 лв. и 200 лв ако задните са по-тъмни (това което сега е сънсет). Някой тогава е взел решение да поръча климатик за 1600-2000 лв и е спестил 50 лв., все едно тия 50 лв- ще си ги плаща от джоба.

Същото е и тука, поръчват кола за с опции за 40 к лв., а да вземат да я доставят само с предни колонки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, човека са  му болка колонките, теб пък стъклата, аз преди да карам тестовата фабия 3, я огледах за течове на масло. Колко се доплаща за лек теч от капака на клапаните, защото аз съм го очаквал , пък го нямаше. При други коли щеше да го има

 

Аз съм на мнение че като съм събрал пари за нова кола, си купувам колата, а не задните колонки, фолиото на стъклата или стелките. В крайна сметка по една кола ако няма какво да си човръкне човек, за какво си я е взел, да си ходи с рейса, той е безплатен, винаги е същия обикновено не закъсва и няма какво да му се пипа.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, наистина... Страшни глупости се пишат вече... Тези малките неща ги водят аксесоари. Един накрайник на ауспуха, стелки, колонки, ароматизатори, кори, секретни болтове за 5-10лв себестойност - всичко това може да се продаде допълнително в последствие, а и без него функцията на колата се изпълнява безпроблемно.

 

Друг пример, онзи ден покрай нас мина супърб 3 с фарове като на Дачия 1:1. Мислех, че никога наживо няма да видя такова нещо, защото в Еуратек казаха, че нарочно поръчват и най-ниското ниво с хубавите фарове. Някой е спестил 2 бона, ама кара Супърб 3.

 

Всичко ще продължава, докато може да се изкарват пари от него. И какво като сме 2016??? Пустите пари нещо обезценили ли са се, отпаднаха ли, какво?

 

Стига с този резервоар и горивото... резервоара е 90-100лв - жест, който кара една фирма да изгуби капка пари, не се прави така при капитализма! Масово...както си капе в ЕТ, то си става вир накрая на годината. Може ли, та те искат за “услугата“ да ти карат чисто новата кола на собствен ход и да я регистрират в КАТ за около 2 часа - 200-400лв ми искаха????? Предложиха ми го за фабията.

 

Казах Ви - докато се изкарват пари, няма проблем, няма подаръци - всичкото си го плащаме! Дори да пише “подарък“ - 100% два пъти е платено, за да ти го дават, или ще си го платиш после... Подаръци от никъде няма - рано или късно се плаща всичко.

 

Значи, сандъка не е бил 40 бона СЕБЕСТОЙНОСТ, а е по-малко с ЦЕЛИ 3 бона от споменатата сума!!! За 3 бона в повече, спрямо ценова листа може да се сложат още доста неща. Това, че има екстри, които досега са били лансирани, като недостъпни, да речем (парктроници, темпомати, сензори за дъжд и т.н.), това може само да значи, че трябва да се спести от друго и да се спечелят пари от там. Толкова ли е трудно...

 

Стига глупости вече, стотинка да е - много е важно да се прибере... Трябва да е ясно на всеки и да се гледа всичко внимателно! Та това са пари колкото за една хубава къща на село, но инвестирани в тоя пластмасов сандък, който след година-две ще струва на 50% от първоначалната цена при нормална експлоатация /не от маниак/...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Велко е напълно прав.Стига сте се заяждали с колегата(не бил гледал,37хил. не били 40 и т.н.).

Няколко пъти ви каза,че е доволен от колата и си я харесва.

При Шкодата получаваш добър двигател и здравина за сметка на по-малко екстри,това е положението.

 

П.П.Мойта е също без колонки отзад,ниво Селекшън и струва точно-40890лв./Верно че е дизел,ама нема ксенони,ледове,кожи и пр./

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ники, ако беше дал 40х лв за 1.4, щеше да е с задни колони, ама е дал 36 и затова няма(взел е постна/орязана версия). Хората са си го написали, няма драма и изненади. Миналата година така се разочаровах аз от Горение - 1000лв дадох за празен хладилник - как може да са такива търговците, една студена бира да не сложат...

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Доста се забавлявах при четенето на коментарите.

Аз също нямам говорители на задните врати, но за мен това не е проблем ( бях напълно наясно с липсата им, при покупката на автомобила). Аз съм по-висок и карам със седалка позиционирана доста на зад. Мен лично работата на говорители в задните врати ме дразни при шофиране и аз така или иначе ги изключвам или намалям.Така че за мен влагането на екстри в автомобила които не използвам е излишно, та било то и за 2, 3 или 4лв.

Относно количеството на гориво в автомобилите, миля че е противопожарно изискване за сигурност, при съхранение и транспортиране, но не съм сигурен. 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аман от философи братче , ама съм сигурен ,че професора с йетито не се е качвал в селекшън , но знае колко е постно и орязано... Мисля ,че доста колеги разбраха за какво иде реч,това ми е достатъчно.. поздрави ! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, той не гледал - ОК, колата била 37к, а не 40 - както и да е. Ама Шкода направили кола, готова за продажба без колони отзад? - Май са търсили каръка в България (и са го намерили :)) , или са си мислили, че има човек, който не иска колата му да има озвучаване отзад - такъв май нема да намерят.

Редактирано от george
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ниски нива не гледам(не ги взимам за служебни), от елеганс/стайл нагоре, за о3 само Вижън и така не ми се налага да рева по форумите колко съм ... и да се излагам, че не съм чел и да си търся кой ми е виновен. И по точно е "професора" с Йетито и о2ката. Да те подразна малко - и 2те имат задни колони, лумбални опори, регулируема издувка на гърба и регулация във височина на предните седалки - стандартно :D

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че темата почва да се изчерпва и се минава на лична основа. И, ако продължи така, скоро няма да се пише в нея  :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че темата почва да се изчерпва :sorry:

Още от самото начало  :)

Редактирано от Impress_me
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че темата почва да се изчерпва и се минава на лична основа. И, ако продължи така, скоро няма да се пише в нея :sorry:

Давай сега, то стана бОза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво , браво , няма да мога да спя от вълнения , те едни красавици и двете... темата се изчерпа наистина.. както пак казах , който трябва разбра , каквото исках да изкажа, който не ...да обръща кюфтетата на поляната и да се радва на лумбалните опори , да се вълнува , да скача и да е жив и здрав .. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.